مسابقات آلپاری

مسابقات آلپاری

مسابقات آلپاری چیست؟ یکی از بروکرهای نام‌آشنا در بازار فارکس، بروکر آلپاری است که در طی فعالیتی که در نزدیک به سه دهه داشته است، توانسته میلیون‌ها معامله‌گر و سرمایه‌گذار را به پلتفرم و بروکر خود جذب نماید و امکانات متعددی را در اختیار آن‌ها قرار دهد. تمامی ایرانیان نیز می‌توانند از بروکر آلپاری خدمات دریافت کنند، کافی است برای اینکار به بروکر آلپاری مراجعه کنند و فرآیند ثبت نام و افتتاح حساب خود را در آن انجام دهند.

این بروکر در طول سال و حتی به صورت ماهانه، مسابقات متعددی را نیز برگزار می‌کند که پس از برگزاری مسابقه، به شرکت‌کنندگان جوایزی تعلق می‌گیرد. برای آشنایی با جزئیات مسابقات آلپاری تا انتهای این مقاله از وبسایت امیر تریدر همراه ما باشید.

برای مدت محدود عضویت در کانال VIP رایگان شد!

چند نمونه از رضایتمندی و سود روزانه اعضای کانال VIP، اگه شماهم داخل بروکر حساب واقعی داری همین حالا فرم زیر را پر کن و رایگان عضو کانال VIP شو.

مزایای ثبت نام در بروکر آلپاری

بروکر آلپاری جزو بروکرهای قدیمی در بازار فارکس است که خوشبختانه به کاربران ایرانی نیز خدمات خود را ارائه می‌دهد. از مزیت‌های این بروکر، آسان بودن فرآیند معامله برای تریدرهای ایرانی و همینطور پشتیبانی از زبان فارسی است. بروکر آلپاری هویت کاربران ایرانی را به رسمیت می‌شناسد و سعی دارد با بهبود خدمات خود، رضایت کاربران ایرانی را جلب نماید. همین موضوعات، منجر به محبوبیت بالای این بروکر در میان معامله‌گران ایرانی شده است.

همینطور لازم است اشاره کنیم که بروکر آلپاری، امکانات زیادی را برای واریز و برداشت از حساب آلپاری نیز فراهم می‌کند. معامله‌گران و سرمایه‌گذاران ایرانی، می‌توانند بدون داشتن چالش، از انواع روش‌ها برای واریز و برداشت به حساب بروکر آلپاری استفاده کنند.

از سویی دیگر امکان انجام معاملات با سرعت و کیفیت بالایی در بروکر آلپاری برای معامله‌گران فراهم است. به طوری که مطابق با آمار به دست آمده در این زمینه، بین 80 الی 87 درصد از درخواست‌های معامله‌گران برای واریز و برداشت، تنها در مدت زمان کمتر از 5 دقیقه پردازش می‌شود. همینطور حداقل به اندازه 66 درصد از درخواست‌های مرتبط با برداشت نیز زیر 5 دقیقه صورت می‌گیرد. اگر در سیستم‌های پرداخت، مشکلی وجود نداشته باشد، اغلب درخواست‌های باقی مانده نیز در یک بازه زمانی یک ساعته و حداکثر یک روزه انجام می‌شوند.

بروکر آلپاری در حساب‌های معاملاتی مختلف خود نیز اسپردهای کمی را در نظر گرفته است و برخی خدمات خود را بدون دریافت کمیسیون به مشتریان ارائه می‌دهد. از اقدامات بزرگی که بروکر آلپاری در ارائه خدمات به معامله‌گران و سرمایه‌گذاران در بازار فارکس انجام داده است، توسعه و پیاده‌سازی سیستم ECNCore برای دسته‌ای از معامله‌گران که به تازگی قصد ثبت نام در بروکر آلپاری را دارند، می‌باشد.

در حقیقت سیستم ECN منجر به افزایش کیفیت و سرعت خدمات می‌گردد. این سیستم شرایطی را فراهم می‌کند تا معامله‌گران در بازارهای مالی به بهترین فراهم‌‌کنندگان نقدی متصل شوند و بدون واسطه در این بازار معامله کنند.

علاوه بر امنیت و سرعت بالای بروکر آلپاری در اجرای معاملات، این بروکر اقدام به برگزاری مسابقات بسیاری نیز می‌کند و از طریق آن، جوایز متعددی را به معامله‌گران اعطا می‌کند. برای آشنایی با جزئیات “ریبیت آلپاری” کلیک نمایید.

مسابقات آلپاری

مسابقات آلپاری

یکی از مزیت‌های بروکر آلپاری، این موضوع است که این بروکر مسابقات و رقابت‌های بسیار بزرگی را در میان معامله‌گران و سرمایه‌گذاران برگزار می‌کند؛ به طوری که مسابقات متعددی را برای مناسبت‌های مختلف برگزار می‌کند و سپس جوایز ویژه‌ای را به برندگان اعطا می‌کند.

تعداد مسابقات بروکر آلپاری نسبتا زیاد است و این کارگزاری به صورت ماهانه، تعداد بسیاری از جایزه‌ها را به مشتریان خود عرضه می‌کند. جوایزی که در مسابقات آلپاری به کاربران اعطا می‌شود، در کنار بونوس‌های آلپاری و همینطور پیشنهادهای ویژه این کارگزاری، مشوق خوبی برای معامله‌گران است تا از طریق معامله در بازار فارکس و فعالیت در بروکر آلپاری، به سودآوری بیشتری برسند.

مسابقات آلپاری، برای انواع حساب‌های بروکر آلپاری شامل حساب استاندارد، حساب ECN، حساب ECN پرو، حساب‌های مرتبط با پلتفرم‌های متاتریدر 4 و متاتریدر 5 آلپاری، قابل دسترس است.

لازم به ذکر است که حتی کسانی که دارای حساب دمو آلپاری هستند و اقدام به واریز مبلغی در بروکر آلپاری نکرده‌اند نیز می‌توانند در مسابقات و رقابت‌های آلپاری شرکت کنند و از این طریق جوایز نقدی دریافت نمایند. برای آشنایی با جزئیات “اتصال آلپاری به تریدینگ ویو” کلیک نمایید.

مزایای مسابقات آلپاری

  • ارائه جوایز ویژه و نفیس به برندگان مسابقات آلپاری شامل جوایز نقدی، خودرو، لوازم الکترونیک و …
  • امکان شرکت در مسابقات آلپاری با انواع حساب استاندارد، ECN و حتی حساب پرو
  • برگزاری مسابقات در بازه‌های زمانی مختلف هفتگی و ماهانه

تاریخچه مسابقات آلپاری

آلپاری در طول سالیانی که به مشتریان خود خدمات ارائه کرده است، سعی داشته است با برگزاری طرح‌های مختلف و مسابقات متعدد، نظر سرمایه‌گذاران و معامله‌گران مختلفی را جلب نماید. به طوری که با ارائه جوایز خوب برای مسابقات خود، از سرمایه‌گذاران و تریدرهای بازار فارکس می‌خواهد تا در بروکر آلپاری ثبت نام کنند و ضمن دریافت خدمات از این کارگزاری، در مسابقات نیز شرکت کنند.

به عنوان مثال یکی از مسابقات بروکر آلپاری ” Formula FX ” است که طی هر هفته و با برگزاری آن، به مشتریان جوایز ویژه‌ای اعطا می‌شود. مسابقات فرمول FX یا Formula FX جزو مسابقات کوتاه و در عین حال پرهیجان هستند که در بروکر آلپاری برگزار می‌شوند و طی آن به مشتریان جوایز متعددی تعلق می‌گیرد.

متناسب با این موضوع که مسابقات آلپاری در راندهای متعدد و همینطور در زمانبندی‌های مختلف برگزار می‌شوند، تمامی مشتریان در طول سال از این فرصت برخوردار هستند که در این مسابقات شرکت کنند و از طریق شرکت در این مسابقات، به جوایز ارزنده‌ای نیز دسترسی پیدا کنند.

لازم است اشاره کنیم که پس از برگزاری مسابقات Formula FX، رتبه بندی 100 معامله‌گر برتر به صورت زنده و در سایت بروکر آلپاری نمایش داده می‌شود؛ اینگونه مشتریان قادر خواهند بود تا جایگاه فعلی خود را در مسابقات شناسایی کرده و مطابق با آن عمل کنند. برای بررسی جزئیات مرتبط با “تنظیمات آلپاری” کلیک نمایید.

مسابقات آلپاری

رقابت ابر تریدرها در مسابقه بزرگ آلپاری

از بزرگ‌ترین مسابقات آلپاری تحت عنوان رقابت ابرتریدرها بود که در در نوروز 1402 برگزار گردید و در آن جوایز ویژه‌ای به تریدرها اعطا شد. معامله‌گران باید از تاریخ 4 فروردین تا تاریخ 4 اردیبهشت ماه سال 1402 در این مسابقات شرکت می‌کردند.

از لازمه‌های شرکت در این مسابقه از بروکر آلپاری، ثبت نام در بروکر آلپاری و سپس واریز 300 دلار می‌باشد. از جمله جوایزی که برای این سری از مسابقات آلپاری در نظر گرفته شده است، می‌توان به خودروی شاهین G، موتور سیکلت لیفان، مک بوک Air-B M2، گوشی سامسونگ Galaxy S22 و پلی استیشن 5 اشاره نمود.

شما عزیزان که قصد شرکت در مسابقات بروکر آلپاری را دارید، می‌توانید برای اطلاع از شرایط شرکت در هر یک از مسابقاتی که این بروکر برگزار می‌کند، به سایت آلپاری مراجعه کنید و از طریق آن از شرایط مسابقات مطلع گردید. برای آشنایی با جزئیات “آلپاری پم” کلیک نمایید.

مسابقات حساب دمو در بروکر آلپاری

یکی از مزیت‌های مسابقات بروکر آلپاری این است که حتی اگر افراد به حساب واقعی آلپاری نیز دسترسی نداشته باشند و در این بروکر به صورت کامل ثبت‌نام خود را تکمیل نکرده باشند، با این حال نیز می‌توانند در مسابقات آلپاری شرکت نمایند.

برای معامله‌گرانی که در بروکر آلپاری، دارای حساب‌ دمو آلپاری و یا حساب تمرینی هستند، برخی مسابقات خاص برگزار می‌شود. در نظر داشته باشید معامله‌گران در حساب دمو بروکر آلپاری با پول مجازی معامله می‌کنند، اما جوایزی که برای مسابقات حساب دمو بروکر آلپاری در نظر گرفته شده است، با پول واقعی پرداخت می‌گردد. بنابراین بدون اینکه نیازی به پرداخت پول و سرمایه‌گذاری در فارکس با افتتاح حساب واقعی در بروکر آلپاری باشد، شما می‌توانید با حساب دمو نیز در مسابقات این بروکر شرکت کنید و حتی از طریق معامله کردن در حساب دمو نیز به درآمدزایی برسید.

لازم به ذکر است که جوایزی که برای بروکر آلپاری در نظر گرفته می‌شود، به طور کلی در هر راند شامل بیش از هزار دلار آمریکا و در قالب 30 جایزه مختلف می‌باشد. ضمن اینکه در آن بیش از 15 هزار امتیاز ALP نیز به معامله‌گرانی که دارای عملکرد برتری هستند نیز تعلق خواهد گرفت.

در یک پیشنهاد ویژه، مسابقات واقعیت مجازی شامل هفته توربو (Turbo Week) است که در هر دو هفته یکبار صورت می‌گیرد و به مدت یک هفته نیز برگزار می‌گردد. در این مسابقات، شرکت‌کنندگانی که موفق شوند بهترین نتایج معاملاتی را در طول هفته به دست آورند، می‌توانند قبل از پایان راند، از جوایز دلاری شامل 5 الی 50 دلار آمریکا بهره‌مند شوند.

مسابقات آلپاری

نحوه انتخاب برندگان مسابقات آلپاری

بروکر آلپاری پس از برگزاری مسابقات، به معامله‌گرانی که موفق به کسب بیشترین سود و کم‌ترین ضرر در طی یک بازه زمانی 11 هفته‌ای شوند، جایزه ویژه‌ای را اعطا می‌کند. لازم است اشاره کنیم که این مسابقه در دوره‌های مختلفی برگزار می‌شود و معمولا در هر دوره نیز 40 جوایز متعدد به معامله‌گران داده می‌شود.

از مزیت‌های برگزاری مسابقات آلپاری برای معامله‌گران، ضمن کسب سود بالا، تقویت مهارت در معامله نیز می‌باشد. دلیل اصلی این موضوع این است که هر معامله‌گر سعی می‌کند تعداد معاملات موفق خود را افزایش دهد تا به جوایز مسابقات دست پیدا کند. برای داشتن معاملات موفق نیز معامله‌گران باید تحلیل‌های قوی را از بازار داشته باشند تا بتوانند معاملات خود را به درستی انجام دهند.

در پایان دوره، معامله‌گرانی که موفق شده‌اند، می‌توانند رزومه خود را به دیگر معامله‌گران نیز ارائه دهند و همین موضوع منجر به بهبود تحلیل و همینطور تکنیک‌های دیگر معامله‌گران نیز می‌گردد.

با اینکه ممکن است بسیاری از معامله‌گران در مسابقات آلپاری موفق نشوند، اما به طور کلی مسابقات آلپاری، شرایط خوبی را برای تمامی کاربرانی که از بروکر آلپاری خدمات دریافت می‌کنند، فراهم می‌کند تا بتوانند تکنیک‌های معاملاتی خود را محک بزنند و سعی کنند وضعیت معاملات خود را بهبود ببخشند. توصیه می‌کنیم معامله‌گرانی که از آلپاری خدمات دریافت می‌کنند، با در نظر گرفتن برخی موارد شامل مدیریت ریسک، مدیریت سرمایه و … در حساب ریل خود در مسابقاتی که بروکر آلپاری برگزار می‌کند، شرکت کنند. برای بررسی جزئیات “آموزش کار آلپاری” کلیک نمایید.

سخن آخر

از جمله قابلیت‌هایی که بروکر آلپاری دارد، برگزاری مسابقات و رقابت‌های بزرگ در میان معامله‌گران و سرمایه‌گذاران می‌باشد. این بروکر در مناسبت‌های مختلف، اقدام به گردآوری سرمایه‌گذاران و معامله‌گران می‌کند و جوایز ویژه‌ای را به برندگان اعطا می‌کند.

میلیون‌ها معامله‌گر و سرمایه‌گذار در بروکر آلپاری ثبت نام‌ کرده و ضمن استفاده از خدمات آن، در مسابقات آلپاری نیز شرکت می‌کنند. تاکنون و در مدت زمان فعالیت نزدیک به سه دهه‌ای که بروکر آلپاری داشته است، گزارش‌هایی مبنی بر کلاهبرداری از سوی این بروکر منتشر نشده است، بنابراین می‌توانید به عنوان یک کاربر ایرانی از خدمات این بروکر معتبر استفاده کنید. بروکر آلپاری برای برندگان مسابقات آلپاری، جوایز نقدی و یا کالاهای گران قیمت شامل خودرو، موتور سیکلت، مک بوک و … را نیز در نظر می‌گیرد.

در این مقاله سعی کردیم جزئیات مرتبط با مسابقات آلپاری را برایتان ارائه کنیم؛ در صورتی که در این زمینه سوالی دارید، حتما در بخش نظرات مطرح کنید. کارشناسان امیر تریدر راهنمای شما خواهند بود.

امتیاز دهید