بهترین حساب لایت فارکس برای اسکالپ

بهترین حساب لایت فارکس برای اسکالپ

آیا جزو معامله‌گرانی هستید که از بروکر لایت فارکس خدمات دریافت می‌کنید و از استراتژی معاملاتی اسکالپ استفاده می‌کنید و می‌خواهید بدانید بهترین حساب لایت فارکس برای اسکالپ کدام است تا با افتتاح حساب مناسب، از طریق انجام معاملات اسکلپ، به بیشترین سوددهی برسید؟ در این مقاله از وبسایت امیر تریدر با ما همراه شوید تا با مناسب‌ترین حساب بروکر لایت فارکس برای انجام معاملات اسکلپ آشنا شویم.

اسکالپ یکی از سبک‌های معاملاتی می‌باشد که بسیاری از تریدرها از آن استفاده می‌کنند؛ روشی از معامله در بازار فارکس که در آن معامله‌گر اقدام به انجام معامله با حجم بالا و همینطور با حاشیه سود کم می‌کند. معامله‌گران با استراتژی اسکالپ، در طول روز، معاملات بسیاری را انجام می‌دهند؛ به همین دلیل این موضوع برایشان بسیار مهم است که بروکر و حساب معاملاتی که انتخاب می‌کنند، از ویژگی‌هایی شامل امنیت بالا، اعتبار بالا، میزان کمیسیون و اسپرد مناسب و … برخوردار باشد.

تمامی بروکرها امکان انجام معاملات اسکالپ را به تریدرها نمی‌دهند و انجام این معاملات فقط در برخی بروکرها امکان‌پذیر است. از جمله بروکرهایی که امکان انجام معاملات اسکالپ در آن وجود دارد، بروکر لایت فارکس است. در ادامه این مقاله از وبسایت امیر تریدر با ما همراه شوید تا با بهترین حساب لایت فارکس برای اسکالپ آشنا شویم.

آشنایی با استراتژی اسکالپینگ

استراتژی اسکالپینگ در بازار فارکس، از جمله استراتژی‌های کوتاه‌ مدت جهت کسب سود از این بازار مالی می‌باشد. در معاملات اسکالپینگ، تایم فریم معاملات بین 5 ثانیه تا 5 دقیقه در نظر گرفته می‌شود. درحقیقت معامله‌گرانی که می‌خواهند بدانند بهترین حساب لایت فارکس برای اسکالپ کدام است، می‌توانند با استفاده از این استراتژی، در مدت زمان کوتاهی و پس از اینکه به چند پیپ سود دست یافتند، از موقعیت خارج گردند.

دسته‌ای از تریدرها در بازار فارکس که از استراتژی اسکالپینگ در این بازار مالی بهره می‌برند، برای اینکه بتوانند به حداکثر سود برسند، به دنبال بازارهای نوسانی می‌باشند. به طوری که سعی می‌کنند در زمان انتشار خبر که نوسانی را در نمادهای معاملاتی ایجاد می‌کند و بازار را تحت تاثیر قرار می‌دهد، اقدام به انجام معامله نمایند.

به همین دلیل است که امروزه تحلیل فاندامنتال، تبدیل به یکی از اصلی‌ترین ابزارهای معاملاتی برای دسته‌ای از معامله‌گران که به معاملات اسکالپ علاقه‌مند هستند، شده است. در حقیقت این دسته از معامله‌گران با استفاده از تحلیل فاندامنتال، اقدام به تحلیل بازار و شناسایی موقعیت‌های سودده می‌کنند.

البته معامله‌گران باید سعی کنند در یک بروکر معتبر، حسابی را افتتاح کنند که برای معاملات اسکلپ مناسب باشد، به طوری که کمترین میزان اسپرد را از معامله‌گران دریافت کند. برای “بررسی امکانات کابین شخصی لایت فارکس” کلیک کنید.

آیا امکان انجام معاملات اسکالپ در بروکر لایت فارکس وجود دارد؟

امروزه بروکرهای بسیاری، امکان افتتاح حساب را برای کاربران ایرانی فراهم نموده‌اند، اما تمامی آن‌ها امکان انجام معاملات اسکالپینگ را به تریدرها نمی‌دهند. درحقیقت از میان تمامی بروکرهای ارائه دهنده خدمات به معامله‌گران ایرانی، امکان انجام معاملات اسکالپینگ، در تعداد محدودی از آن‌ها وجود دارد.

در میان تمامی بروکرها و کارگزاری‌های معتبری که در بازار فارکس فعالیت دارند، بروکر لایت فارکس در دسته بندی بروکرهایی باامنیت بالا و معتبر در فارکس قرار می‌گیرد که نه تنها به کاربران ایرانی نیز خدمات می‌دهد و هویت آن‌ها را به رسمیت می‌شناسد، بلکه امکان انجام معاملات اسکالپینگ را نیز برایشان فراهم نموده است. در حقیقت این بروکر شرایطی را برای معامله‌گران با استراتژی اسکالپینگ فراهم نموده است که حتی می‌توان گفت جزو بهترین بروکرها برای انجام معاملات اسکالپ برای تریدرهای ایرانی به شمار می‌رود.

در ادامه به مزیت‌های استفاده از بهترین حساب لایت فارکس برای اسکالپ اشاره کرده‌ایم:

  • سرعت اجرای معاملات در بروکر لایت فارکس بالا است. به طوری که ریکوت در معاملات صورت نمی‌گیرد.
  • شرایط واریز و برداشت ریالی برای تریدرهای بازار فارکس به شیوه‌ای آسان و با سرعت بالا وجود دارد.
  • بروکر لایت فارکس، ضمن اینکه به تریدرهای ایرانی خدمات ارائه می‌دهد، از زبان فارسی نیز پشتیبانی می‌کند. اینگونه معامله‌گران ایرانی در زمان بروز مشکل، می‌توانند به راحتی با تیم پشتیبانی فارسی در ارتباط باشند و مشکل خود را مطرح کنند و در بازه زمانی کوتاهی آن را رفع نمایند.
  • بروکر لایت فارکس برای معامله‌گران ایرانی، طرح‌های تشویقی، کش‌بک‌های مناسب و … را در نظر گرفته است که تمامی این موارد حاشیه سود را افزایش می‌دهد.
  • رابط کاربری بروکر لایت فارکس، بسیار مناسب می‌باشد. تریدرهای بازار فارکس به راحتی می‌توانند از پنل کاربری خود استفاده نمایند و معاملات خود را مدیریت کنند.

حساب بدون اسپرد لایت فارکس

بهترین حساب لایت فارکس برای اسکالپ، کدام حساب معاملاتی است؟

بروکر لایت فارکس یکی از بروکرهای باسابقه و قدیمی در بازار فارکس است که با ارائه خدمات متنوع به تریدرها در این بازار مالی، توانسته است نظر بسیاری از معامله‌گران در جهان و از جمله ایران را جلب نماید.

این بروکر با هدف جلب رضایت مشتریان، انواع حساب‌های معاملاتی را به تریدرها ارائه می‌دهد تا هر معامله‌گری بتواند متناسب با بودجه اولیه و استراتژی معاملاتی که برای انجام معامله در این بازار دارد، در این بستر معاملات خود را انجام دهد.

معامله‌گرانی که از استراتژی اسکالپینگ استفاده می‌کنند، علاقه‌مند هستند بدانند که بهترین حساب لایت فارکس برای اسکالپ کدام است. به تعبیری بهتر به دنبال بهترین حساب معاملاتی لایت فارکس برای اسکالپ هستند، حسابی که در آن کم‌ترین میزان کمیسیون و اسپرد از معامله‌گران دریافت می‌شود. کم بودن میزان کمیسیون و اسپرد در نظر گرفته شده برای معاملات، حاشیه سود را افزایش می‌دهد.

در بروکر لایت فارکس امکان افتتاح چهار نوع حساب معاملاتی شامل ECN، کلاسیک، سنتی و حساب دمو برای معامله‌گران وجود دارد. از میان این چهار نوع حساب معاملاتی، حساب ECN به عنوان بهترین حساب لایت فارکس برای اسکالپ به شمار می‌رود.

اصلی‌ترین دلیل این موضوع که حساب معاملاتی ECN بهترین حساب معاملاتی لایت فارکس برای انجام معاملات اسکالپ است، این موضوع می‌باشد که برای این حساب معاملاتی، کم‌ترین میزان اسپرد در نظر گرفته شده است و همین ویژگی آن را تبدیل به یک حساب معاملاتی فوق‌العاده برای معاملات اسکالپینگ می‌کند. میزان اسپرد حساب معاملاتی ECN بروکر لایت فارکس، به صورت شناور است و از 0.01 پیپ شروع می‌شود.

لازم است اشاره کنیم که حساب معاملاتی ECN برای معامله‌گران حرفه‌ای در بازار فارکس طراحی شده است. معامله‌گرانی که قصد دارند به سراغ بهترین حساب لایت فارکس برای اسکالپ بروند و اقدام به افتتاح حساب ECN نمایند، باید ابتدا 300 دلار را واریز کنند. اگر مایل به “اتصال لایت فارکس به متاتریدر” هستید اما از جزئیات آن مطلع نیستید، کلیک کنید.

بهترین حساب لایت فارکس برای اسکالپ

چرا حساب ECN لایت فارکس، بهترین حساب لایت فارکس برای معاملات اسکالپینگ به شمار می‌رود؟

در ابتدا لازم است یادآور شویم که بهترین حساب لایت فارکس برای معاملات اسکالپینگ، حسابی است که دارای کم‌ترین میزان اسپرد و کمیسیون باشد. ما در این مطلب، حساب معاملاتی ECN را به عنوان بهترین حساب معاملاتی بروکر لایت فارکس برای معاملات اسکالپینگ معرفی کردیم، اما آیا میزان اسپرد و کمیسیون لایت فارکس در این حساب نسبت به دیگر حساب‌های معاملاتی بروکر لایت فارکس در کم‌ترین حالت است و چرا پایین بودن این دو فاکتور برای معامله‌گرانی که از استراتژی اسکالپینگ استفاده می‌کنند، مهم است.

در نظر داشته باشید که معامله‌گری که از استراتژی اسکالپینگ استفاده می‌کند، روزانه در چندین معامله شرکت می‌کند؛ به طوری که ممکن است تعداد معاملاتی که او در طول یک ماه انجام می‌دهد، حتی به صد معامله نیز برسد. دلیل این موضوع این است که این دسته از معامله‌گران سعی می‌کنند همسو با بازار باشند و پس از به دست آوردن چندین پیپ سود، از معامله خارج گردند.

بنابراین با توجه به اینکه تعداد معاملاتی که معامله‌گران با استراتژی اسکالپینگ انجام می‌دهند، بالا است؛ این دسته از معامله‌گران به دلیل انجام تعداد معاملات بسیار زیاد، نمی‌توانند برای معاملات خود کمیسیون و اسپرد بالایی را پرداخت نمایند؛ چراکه در این صورت انجام معاملات اسکلپ برایشان سودآور نخواهد بود. چنانچه میزان اسپرد معاملات بالا باشد، حتی در صورتی که تریدر از انجام معاملات خود به سود نیز رسیده باشد، در نهایت به دلیل اسپرد بالا، دچار ضرر و زیان می‌شود.

در معاملات اسکالپینگ که تریدر در چندین معامله با تایم فریم‌های کوتاه شرکت می‌کند، فقط کمیسیون و اسپرد هستند که حائز اهمیت می‌باشند و برای این دسته از تریدرهای بازار فارکس، سوآپ و یا بهره شبانه چندان مهم نست. چراکه معاملات این دسته از معامله‌گران فقط چند دقیقه به طول می‌انجامد و تا روز بعد باز نمی‌ماند تا به آن بهره شبانه تعلق بگیرد.

بنابراین در یک جمع بندی کلی، باید اشاره کنیم که بهترین حساب لایت فارکس برای اسکالپ، حساب معاملاتی ECN است؛ چراکه دارای کم‌ترین میزان اسپرد و کمیسیون می‌باشد. برای آشنایی با جزئیات “آموزش معامله در لایت فارکس” کلیک نمایید.

بهترین نمادهای اسکالپ در فارکس

شاید این سوال برایتان ایجاد شود که معامله کدام نمادهای معاملاتی در بهترین حساب لایت فارکس برای اسکالپ، سودآور است؟ بهترین نمادها برای معاملات اسکالپ در فارکس، جفت‌ارزهای اصلی هستند. البته دسته‌ای از جفت‌ارزها که دارای کم‌ترین میزان اسپرد در این بروکر هستند. پس از جفت‌ارزها نیز می‌توان گفت که معاملات اسکالپ طلا، دارای بیشترین بازدهی برای معامله‌گران می‌باشد.

از مهم‌ترین نمادهای معاملاتی برای معاملات اسکالپ در فارکس می‌توان به یورو به دلار آمریکا (EUR/USD)، پوند انگلستان به دلار آمریکا (GBP/USD)، دلار آمریکا به ین ژاپن (USD/JPY)، دلار آمریکا به فرانک سوییس (USD/CHF)، دلار آمریکا به دلار کانادا (USD/CAD)، دلار استرالیا به دلار آمریکا (AUD/USD)، دلار نیوزلند به دلار آمریکا (NZD/USD)، یورو به پوند انگلستان (EUR/GBP) و یورو به ین ژاپن (EUR/JPY) اشاره کرد.

بهترین لوریج برای اسکالپ

سخن آخر

امروزه بروکرهای بسیاری در بازار فارکس فعالیت دارند که برخی از آن‌ها به کاربران ایرانی نیز خدمات ارائه می‌دهند و جزو بروکرهای باسابقه و قدیمی در بازار فارکس هستند و می‌توان برای سرمایه‌گذاری و یا انجام معامله به آن‌ها اعتماد کرد. یکی از این بروکرها، بروکر لایت فارکس است.

اگر قصد انجام معاملات اسکالپینگ را دارید، می‌توانید با انتخاب یک حساب معاملاتی مناسب در بروکر لایت فارکس، معاملات اسکالپ را انجام دهید و به سوددهی بالایی برسید. در نظر داشته باشید که زمانی معاملات اسکالپ برای شما سودآور خواهد بود که به مهم‌ترین معیارها برای انتخاب حساب برای انجام معاملات اسکلپ توجه داشته باشید.

قطعا شما باید به سراغ حساب معاملاتی بروید که در آن میزان اسپرد در پایین‌ترین حالت ممکن باشد. دلیل اصلی این موضوع این است که اسکلپرها به دنبال رسیدن به سود، از کمترین میزان نوسانات بازار نیز هستند. در صورتی که میزان اسپرد بالا باشد، نمی‌توانند از معاملاتی که انجام می‌دهند، به سوددهی برسند. با تمامی این توضیحات حساب ECN بروکر لایت فارکس بهترین حساب لایت فارکس برای اسکالپ است.

در این مقاله از وبسایت امیر تریدر به بررسی بهترین حساب لایت فارکس برای اسکالپ اشاره کردیم. امیدواریم مطالعه آن راهنمای خوبی برایتان باشد تا بتوانید با انتخاب یک حساب معاملاتی مناسب، در این بازار معامله کنید و به سوددهی برسید.

نظر شما پیرامون بهترین حساب لایت فارکس برای اسکالپ چیست؟ آیا تاکنون از بروکر لایت فارکس برای انجام معاملات اسکلپ خدمات دریافت کرده‌اید؟ حتما نظرات خود را در بخش دیدگاه‌ها با ما به اشتراک بگذارید.

امتیاز دهید