چارت طلا تریدینگ ویو

چارت طلا تریدینگ ویو

این مقاله از وبسایت امیر تریدر را به بررسی چارت طلا تریدینگ ویو اختصاص داده‌ایم. سرمایه‌گذاری در طلا، به دلیل ریسک پایینی که دارد، مورد تائید بسیاری از معامله‌گران می‌باشد. خریداران طلا در بازار فارکس، در دو دسته شامل سرمایه‌گذارانی که به فکر رسیدن به سود از طریق سرمایه‌گذاری بلندمدت بر روی طلا هستند و می‌خواهند ارزش پول خود را با سرمایه‌گذاری بر روی طلا حفظ کنند و همینطور معامله‌گرانی که مایل هستند از طریق معاملات طلا، معامله کنند و به سوددهی برسند، قرار دارند. به طور کلی بازار طلا فارکس کمی پیچیده است و نیازمند بررسی تمامی عواملی که بر روی روند بازار تاثیر می‌گذارد، می‌‎باشد.

در حالت کلی، روند طلا در ایران وابسته به دو عامل مهم شامل قیمت دلار و قیمت طلای جهانی تغییر پیدا می‌کند. در صورتی که شما قیمت طلای جهانی و قیمت طلا در کشور ایران را دنبال کنید، متوجه خواهید شد که روند قیمتی در کشور ایران، تا حدودی معادل قیمت جهانی یک روز قبل می‌باشد. از سویی دیگر هرچه ارزش دلار در کشور ایران بیشتر شود، به طبع آن قیمت طلا نیز بالاتر می‌رود.

اگر شما یک تریدر و یا سرمایه‌گذار در بازار فارکس می‌باشید، احتمالا علاقه‌مند هستید تا به برنامه‌های مختلفی دسترسی داشته باشید و نحوه استفاده از آن‌ها را بدانید. یکی از مهم‌ترین برنامه‌ها برای استفاده جهت معامله در بازار فارکس، تریدینگ ویو است. معامله‌گران می‌توانند برای بررسی نماد طلا از آن استفاده کنند. هر معامله‌گر مبتدی و یا حرفه‌ای می‌تواند با چارت چارت طلا در تریدینگ ویو، برای تحلیل این نماد معاملاتی و معامله آن در بازار اقدام نماید. یکی از بهترین سایت تحلیل بازار طلا درایران کانال و وب سایت امیر تریدر است که به شما مشاوره‌های رایگان در این زمینه می‌ده. در ادامه به جزئیات بیشتری از چارت طلا تریدینگ ویو خواهیم پرداخت، همراه ما باشید.

برای مدت محدود عضویت در کانال VIP رایگان شد!

چند نمونه از رضایتمندی و سود روزانه اعضای کانال VIP، اگه شماهم داخل بروکر حساب واقعی داری همین حالا فرم زیر را پر کن و رایگان عضو کانال VIP شو.

نماد طلا و اونس

پیش از اینکه بخواهیم به موضوع چارت طلا تریدینگ ویو اشاره کنیم، ابتدا قصد داریم توضیحاتی را پیرامون اونس طلا ارائه دهیم. یک اونس در حقیقت واحدی برای اندازه‌گیری وزن فلزات باارزش از جمله طلا، نقره، پلاتین، پالادیوم و … است.

یک اونس طلا، در حقیقت معادل با 31.1034768 گرم طلای 24 عیار می‌باشد. معامله‌گرانی که قصد محاسبه وزن طلا را دارند، کافی است که تعداد اونس طلا را بر عدد 9.5737 تقسیم کنند و سپس آن را در دلار روز ضرب نمایند. معامله‌گران بازار فارکس، می‌توانند از طریق بررسی هر روز، هفته به هفته و ماه به ماه، دید گسترده‌ای را از نمودار قیمت جهانی اونس طلا، نماد طلای آب شده جهانی در تریدینگ ویو و همینطور شرایط فعلی قیمت طلا در کشور ایران را به دست آورند.

در حالت کلی، معامله‌گران در زمان آشفتگی‌های بازار، به سراغ نماد معاملاتی طلا می‌روند تا از آن به عنوان یک پناهگاه امن استفاده کنند تا اینگونه از سرمایه خود محافظت نمایند. با وقوع هرنوع فاجعه‌ای در بازار، یک کالا با ارزش ذاتی طلا، ارزش خود را بهتر از سرمایه‌گذاری بر روی دیگر نمادهای معاملاتی حفظ می‌کند. همینطور لازم است اشاره کنیم که طلا با دلار نیز قیمت‌گذاری می‌شود اما روند و جهت حرکت آن، در جهت مخالف دلار است. دلاری که تحت فشار می‌باشد، بر تقاضای طلا تاثیر مثبتی می‌گذارد و قیمت آن را افزایش‌ می‌دهد. برای بررسی جزئیات “فارکس طلا به دلار” کلیک نمایید.

نماد طلا در تریدینگ ویو

تمامی معامله‌گران حرفه‌ای در بازار فارکس، از تریدینگ ویو به عنوان مکمل در معاملات خود استفاده می‌کنند. درحقیقت معامله‌گران با استفاده از این برنامه، می‌توانند به شیوه‌ای موثر، اقدام به تجزیه و تحلیل نماد طلا، نمودار طلا جهانی در تریدینگ ویو در بازار فارکس استفاده نمایند. امکان استفاده از تریدینگ ویو در تلفن همراه و یا رایانه شخصی نیز وجود دارد.

در ادامه چارت طلا تریدینگ ویو باید اشاره کنیم که از نکات ضروری برای انجام معاملات طلا، دسترسی به تحلیل تجاری، تعیین هشدارها و همینطور ارائه تحلیل‌های تخصصی و ضروری می‌باشد. نسخه رایگان نرم‌افزار تریدینگ ویو رایگان در وبسایت TradingView قابل دسترس است و ضمن اینکه امکان استفاده از نسخه اصلی آن، برای یک بازه زمانی 30 روزه و به صورت آزمایشی نیز وجود دارد. برای دریافت “سیگنال فارکس طلا” کلیک کنید.

تجارت انس جهانی طلا در فارکس

باتوجه به اینکه اغلب سرمایه‌گذاران و معامله‌گران در بازار فارکس، به دنبال سرمایه‌گذاری‌های پایدار می‌باشند تا از دارایی خود در برابر تورم، بی‌ثباتی بازار و دیگر عوامل ژئوپلیتیکی محافظت کنند، طلا بیش از هر گزینه دیگری مناسب می‌باشد. در حقیقت معامله‌گران می‌توانند از انس طلا به عنوان یک راه مطمئن برای محافظت از سرمایه خود استفاده کنند. طلا در طول زمان ثبات خود را حفظ می‌کند و در مقایسه با دیگر ارزها، در برابر نوسانات چشمگیر نیز مقاوم‌تر است.

با اینکه در طی سال‎‌های اخیر، شاهد تورم بالای اقتصادی در سراسر جهان هستیم، با این حال قیمت اونس جهانی طلا تقریبا ضعیف باقی مانده است. طلا یکی از جفت‌ارزهای بازار فارکس است که با نماد تجاری XAUUSD ارائه می‌شود. ثبات قیمتی این فلز باارزش، آن را به یک دارایی مهم در دوره‌های تورمی تبدیل نموده است.

چارت طلا تریدینگ ویو

تشخیص روند طلا با اندیکاتور – چارت طلا تریدینگ ویو

در صورتی که اقدام به خرید طلا با دیدی بلندمدت نمایید، به این نکته توجه داشته باشید که روند طلا در بلندمدت صعودی می‌باشد. این در حالی است که افراد بسیاری طلا را فقط با هدف ترید و معامله و همینطور به دست آوردن سودهای کوتاه مدت از طریق فرصت‌هایی که بازار در اختیار آن‌ها قرار می‌دهد، خرید و فروش می‌کنند تا بتوانند به سوددهای کوتاه مدت و میان مدت دسترسی داشته باشند.

افرادی که قصد معامله طلا در بازار فارکس را دارند، باید برای تشخیص روند طلا، از تحلیل بنیادی و تحلیل تکنکیال استفاده نمایند. به منظور تحلیل چارت طلا تریدینگ ویو و همینطور تحلیل روند طلای جهانی، لازم است معامله‌گران و سرمایه‌گذاران بازار فارکس، سهام شرکت‌های استخراج طلا، جفت ارز GOLDUSD و یا ارزهای دیجیتال و … را مورد بررسی قرار دهند.

اغلب تحلیل‌گران بازار فارکس با هدف تحلیل روند قیمت طلای جهانی، به سراغ جفت‌ارز XAUUSD می‌روند. برای تحلیل قیمت طلای ایرانی نیز می‌توان به سراغ نمودار صندوق‌های سرمایه‌گذاری با پشتوانه طلا و … رفت.

در ادامه بررسی چارت طلا تریدینگ ویو، لازم است اشاره کنیم که اغلب معامله‌گران برای بررسی حرکت طلا، از نمودارهای تشخیص روند طلا با رسم خطوط مورب حمایت و مقاومت، تشخیص روند طلا با نمودار میانگین متحرک MA، تشخیص روند طلا با چنگال اندروز، تشخیص روند طلا با نمودار مکدی، تشخیص روند طلا با نمودار OBV و تشخیص روند طلا با نمودار ADX استفاده می‌کنند.

در صورتی که شما مایل به انجام معاملات کوتاه مدت می‌باشید و قصد دارید از نوسانات طلا به سوددهی برسید، باید زمانی که طلا دارای روند صعودی است، معامله کنید. اگر می‌خواهید بدانید که “بهترین بروکر برای معاملات طلا” کدام است، کلیک کنید.

آموزش تحلیل طلا در تریدینگ ویو

از بهترین سایت‌ها برای تحلیل طلای جهانی XAUUSD، تریدینگ ویو است. این سایت جزو بهترین سایت‌ها برای تحلیل طلا می‌باشد، چرا که دقیق‌ترین نمودارها و داده‌های قیمتی را به کاربران خود ارائه می‌دهد. در ادامه بررسی چارت طلا تریدینگ ویو، نحوه تحلیل طلا در این وبسایت را برایتان ارائه کرده‌ایم.

ابتدا وارد سایت تریدینگ ویو شوید و سپس نمودار XAUUSD را ایجاد نمایید.

نمودار طلا در تریدینگ ویو و چارت طلا تریدینگ
نمودار طلا در تریدینگ ویو

در صورتی که به نمودار طلا در تریدینگ ویو توجه داشته باشید، مشاهده خواهید کرد که طلا پس از طی یک روند صعودی، اصطلاحا در حال رنج زدن است.

پس از اینکه طلا این روند رنج را طی نمود، مشخص می‌شود که دارای روند صعودی و یا نزولی است. در ادامه در تصویر زیر مشاهده می‌کنید که اندیکاتور مکدی را برای این نماد رسم نموده‌ایم. همانگونه که در تصویر مشخص است، نمودار مکدی در بالای خط صفر قرار دارد و دو خط قرمز و آبی یکدیگر را قطع کرده‌اند. به همین دلیل احتمال اینکه روند نزولی کوتاه مدت آغاز گردد، وحود دارد. برای آشنایی با جزئیات “افزایش قیمت طلا به دلیل بحران‌های بانکی” کلیک کنید.

چارت طلا تریدینگ ویو

سخن آخر

در این مقاله به بررسی جزئیات چارت طلا تریدینگ ویو پرداختیم. برای معامله طلا در بازار فارکس، افراد باید با روند تحلیل طلا فارکس و همینطور استفاده از نمودار طلا در تریدینگ ویو آشنایی داشته باشند. همینطور باید به دانش تحلیل تکنیکال نیز مسلط باشند تا بتوانید بهترین بازدهی را از معاملات طلا دریافت کنند.

به طور کلی بازار فارکس یک بازار 24 ساعته است که معامله‌گران می‌توانند در آن طلا را در هر زمانی که مایل بودند، معامله کنند. اما در نظر داشته باشید که اوج نقدینگی این نماد معاملاتی در ساعات معاملات نیویورک به بیشترین میزان خود می‌رسد. البته این موضوع که شما معاملات خود را در بازار فارکس چه زمانی انجام دهید و قبل، بعد و یا در طول ساعات معاملات نیویورک انجام دهید، وابسته به اهداف معاملاتی و سبک معاملاتی شما خواهد بود. به طور کلی، با انجام معاملات در زمان اوج فعالیت، نقدینگی بالاتر و میزان نوسانات پایین‌تر است. به همین دلیل معاملات امن‌تری صورت می‌گیرد.

اگر پس از مطالعه این مقاله، پیرامون چارت طلا ایران در تریدینگ ویو، سوالات بیشتری دارید، حتما در بخش نظرات با ما به اشتراک بگذارید. کارشناسان مجموعه امیر تریدر پاسخگوی سوالات شما عزیزان خواهند بود.

2.5/5 (2 امتیاز)