معرفی BingX

معرفی BingX

این مقاله از وبسایت امیر تریدر به معرفی BingX اختصاص دارد، همراه ما باشید. صرافی BingX در سال 2018 و تحت عنوان Bingbon تاسیس شده است که در سال 2021، نام خود را به صرافی BingX تغییر داد. صرافی BingX به عنوان بزرگ‌ترین صرافی در زمینه سوشال تریدینگ شناخته می‌شود که خدمات متعددی شامل خدمات معاملاتی نقدی، فیوچرز، کپی تریدینگ و … را به کاربران ارائه می‌دهد. امکان دسترسی به این خدمات در صرافی BingX در بیش از 100 کشور در سراسر جهان، وجود دارد. امروزه از صرافی BingX به عنوان یک جایگزین عالی برای صرافی کوکوین استفاده می‌شود.

برای مدت محدود عضویت در کانال VIP رایگان شد!

چند نمونه از رضایتمندی و سود روزانه اعضای کانال VIP، اگه شماهم داخل بروکر حساب واقعی داری همین حالا فرم زیر را پر کن و رایگان عضو کانال VIP شو.

اگر مایل هستید با جزئیات بیشتری از صرافی BingX آشنا شوید، در ادامه این مقاله از وبسایت امیر تریدر ما را همراهی کنید.

معرفی BingX

صرافی BingX در کشور سنگاپور ثبت گردیده است و این صرافی در بسیای از مناطق از جمله اتحادیه اروپا، کانادا، تایوان و … فعال است. مطابق با داده‌هایی که از فعالیت این صرافی در اختیار داریم، اغلب کاربران فعال در صرافی BingX از کشورهای روسیه و اوکراین هستند، ضمن اینکه محدودیتی برای فعالیت کاربران ایرانی در آن نیز در نظر گرفته نشده است. برای آشنایی با ویژگی‌های “صرافی تاپ چنج” کلیک کنید.

صرافی BingX از جمله پلتفرم‌های مرتبط با خرید و فروش ارزهای دیجیتال می‌باشد که ارائه دهنده خدمات مفید و کارآمدی شامل سوشال تریدینگ برای کاربران است که در ادامه آن‌ها را مورد بررسی قرار خواهیم داد. در ادامه به برخی از ویژگی‌های صرافی BingX اشاره کوتاهی کرده‌ایم:

  • دارای امنیت بالا
  • صرافی خارجی
  • تاسیس در سال 2018
  • ثبت دامنه در سال 2021
  • دفتر مرکزی در سنگاپور
  • ایمیل : [email protected]
  • تعداد توکن‌ها : 37
  • حجم روزانه معاملات : 10000000000 دلار
  • کارمزد معاملات : 045 درصد
  • پشتیبانی از طریق تیکت، چت آنلاین، تلگرام
  • دارای پشتیبانی فارسی 24 ساعته
  • دارای اپلیکیشن اختصاصی
  • امکان معامله بدون احراز هویت
  • برداشت 50000 دلار روزانه بدون احراز هویت
  • امکان ترید در بازار معاملاتی (P2P)
  • امکان نگهداری دارایی در صرافی
  • امکان احراز هویت ایرانیان
  • امکان معامله با IP ایران – عدم نیاز به IP ثابت
  • و ….

ارائه خدمات صرافی BingX به ایرانیان

از مهم‌ترین موضوعاتی که برای کاربران ایرانی مطرح است، این سوال می‌باشد که آیا صرافی BingX به کاربران ایرانی نیز خدمات ارائه می‌دهد یا خیر. در بخش قوانین و شرایط استفاده از پلتفرم صرافی BingX هیچ اشاره‌ای به موضوع عدم خدمات‌دهی این صرافی به کاربران ایرانی نشده است. به طوری که این صرافی موضع‌گیری خاصی در ارتباط با ارائه و یا عدم ارائه خدمات به تریدرهای ایرانی را ندارد.

با توجه به این موضوع و همینطور پشتیبانی صرافی BingX از زبان فارسی، باید اشاره کنیم که منعی در جهت فعالیت کاربران ایرانی در صرافی BingX وجود ندارد. البته لازم است اشاره کنیم که آدرس سایت صرافی BingX فیلتر می‌باشد و کاربران با آی‌پی ایران، نمی‌توانند وارد این سایت شود. به همین دلیل کاربران ایرانی باید سعی کنند از یک فیلترشکن آی‌پی ثابت استفاده نمایند تا از سرمایه خود در برابر هرگونه خطر احتمالی که در آینده ممکن است ایجاد شود، محافظت کنند. اگر به دنبال “راهنمای استفاده از صرافی نوبیتکس” هستید، کلیک کنید.

ثبت نام و احراز هویت در صرافی BingX

یکی از مزیت‌های صرافی BingX این است که تکمیل فرآیند احراز هویت در سایت این صرافی اجباری نیست. کاربران ایرانی حتی بدون احراز هویت نیز می‌توانند از خدمات این صرافی بهره‌ ببرند.

بر اساس توصیه پشتیبان صرافی BingX، تکمیل نمودن فرآیند احراز هویت برای کاربران ایرانی، اجباری نمی‌باشد؛ اما بهتر است کاربران در جهت افزایش امنیت حساب خود، فرآیند احراز هویت (KYC)  اکانت خود را تکمیل نمایند.

بدون احراز هویت در صرافی BingX، امکان برداشت روزانه 50 هزار دلار برای کاربران وجود دارد. دسته‌ای از کاربران که فرآیند احرازهویت (KYC) خود را تکمیل نموده‌اند، می‌توانند تا 5 میلیون دلار در روز را نیز برداشت نمایند.

آموزش ثبت نام در صرافی بینگ ایکس

  • برای آغاز فعالیت در صرافی BingX، ابتدا باید روند ثبت نام خود را تکمیل نمایید. برای این امر وارد سایت صرافی BingX شوید.
  • پس از ورود به سایت صرافی BingX، از گوشه سمت راست و بالای صفحه، بر روی گزینه ” Register ” کلیک نمایید.

ورود به صرافی bingx

  • برای تکمیل روند ثبت نام، آدرس ایمیل و رمز عبور مناسب را وارد کنید.

صرافی bingx برای ایرانیان

  • سپس کد تائید ارسال شده به ایمیل خود را وارد نمایید.

ثبت نام صرافی bingx

با توجه به اینکه طی مراحل احراز هویت در این صرافی اجباری نیست؛ می‌توانید بدون نیاز به تکمیل مراحل احراز هویت، مستقیما واریز را انجام داده و فعالیت خود را آغاز نمایید. برای دسترسی به “آموزش استفاده از صرافی والکس” کلیک کنید.

معرفی BingX به عنوان بهترین جایگزین کوکوین

صرافی کوکوین از تیرماه سال 1402 سیاسیت‌های خود را در زمینه قوانینی که برای احراز هویت تعیین کرده بود، تغییر داد. به طوری که اعلام نمود تمامی کاربران برای اینکه بتوانند از خدمات این صرافی به صورت کامل استفاده کنند، باید فرآیند احراز هویت خود را تکمیل نمایند. به طوری که ارسال مدارک لازم برای صرافی ضرورت دارد.

با تغییر شرایط در صرافی کوکوین و عدم امکان احراز هویت برای کاربران ایرانی، عملا معامله‌گران ایرانی نتوانستند از خدمات این صرافی بهره‌مند شوند. به طوری که اغلب کاربران ایرانی به دنبال یک صرافی جدید برای انجام معاملات خود هستند تا به عنوان جایگزینی برای صرافی کوکوین از خدمات آن بهره ببرند.

صرافی BingX در برابر مشتریان ایرانی خود، سخت‌گیری خاصی ندارد. از مهم‌ترین دلایلی که نشان دهنده این است که صرافی BingX یک جایگزین عالی برای کوکوین است، می‌توان به پشتیبانی از زبان فارسی، امکان برداشت 50 هزار در روز بدون احراز هویت، بالا بودن سطح خدمات و امکانات در صرافی BingX، برخورداری از قابلیت کپی ترید، حجم معاملات مناسب، اعتبار و سابقه مناسب، قابلیت اتصاب به تریدینگ ویو و متاتریدر، کارمزدهای مناسب و … اشاره نمود.

بنابراین کاربران ایرانی که نمی‌توانند به صرافی کوکوین دسترسی داشته باشند، می‌توانند از صرافی BingX به عنوان یک جایگزین مناسب برای کوکوین استفاده کنند. کاربران ایرانی می‌توانند با خیالی آسوده، اقدام به ثبت نام و واریز وجه در صرافی BingX نمایند و از خدمات آن برای رفع نیازهای خود در این زمینه بهره‌مند شوند.

آیا صرافی بینگ ایکس معتبر می‌باشد؟

صرافی ارز دیجیتال BingX در رده‌بندی سایت معتبر و مرجع کوین مارکت کپ، دارای رتبه خوبی است. ضمن اینکه این صرافی در مشتقات جزو 10 صرافی برتر قرار دارد و میانگین حجم معاملات روزانه در آن، مقدار قابل قبولی است.

موضوع مهمی که در مورد صرافی BingX وجود دارد، این است که در نظر داشته باشید قرار گرفتن در سایت کوین مارکت کپ، بسیار مهم است و وقتی یک صرافی در لیست این صرافی قرار می‌گیرد، یعنی می‌توان به آن اعتماد کرد.

بر اساس داده‌های به دست آمده، سایت اصلی صرافی BingX به صورت متوسط، ماهیانه دارای 8 میلیون بازدیدکننده است که می‌توان گفت مقدار مناسبی می‌باشد.

تاکنون هیچ گزارشی مبنی بر هک، پولشویی، کلاهبرداری صرافی ارز دیجیتال BingX منتشر نشده است. همینطور لازم است اشاره کنیم که این صرافی دارای کاربران زیادی از سراسر دنیا می‌باشد و می‌توان به آن به عنوان یک صرافی معتبر اعتماد کرد. برای بررسی جزئیات “صرافی بیت فارکس” کلیک کنید.

کارمزد صرافی بینگ ایکس

از مهم‌ترین موضوعات برای هر معامله‌گر حرفه‌ای و یا معامله‌گر تازه‌کار در زمینه انتخاب صرافی، میزان کارمزد آن صرافی است. به همین دلیل در این قسمت از مقاله معرفی BingX، کارمزدهای این صرافی را مورد بررسی قرار داده‌ایم.

کارمزد معاملات اسپات صرافی بینگ ایکس

در صرافی BingX، برای معاملات اسپات، کارمزد ثابتی در نظر گرفته نشده است؛ به طوری که هر جفت ارز، دارای کارمزد مخصوص به خود می‌باشد. میانگین کارمزد صرافی BingX در معاملات اسپات، برابر با 0.1 درصد است.

کارمزد معاملات فیوچرز صرافی بینگ ایکس

صرافی ارز دیجیتال BingX در بخش معاملات فیوچرز (Futures) کارمزد 0.02 درصد را برای سفارشات میکرو (Maker) و کارمزد 0.05 درصد را برای سفارشات تیکر (Taker) در نظر گرفته است.

پشتیبانی صرافی بینگ ایکس

از جمله مواردی که برای کاربران ایرانی از اهمیت بالایی برخوردار است، پشتیبانی است. در حقیقت یک پشتیبانی قوی که سرعت مناسبی داشته باشد و در هر ساعتی از شبانه روز و به صورت 24 ساعته، پاسخگوی مشتریان باشد.

یک پشتیبانی قوی، زمینه‌ای را برای ایجاد اطمینان خاطر مشتریان فراهم می‌کند؛ به طوری که هر زمان که برای مشتریان مشکلی ایجاد شد، صرافی به آن‌ها کمک می‌کند تا مشکل را رفع کنند.

در ادامه معرفی BingX باید اشاره کنیم که خوشبختانه این صرافی ارز دیجیتال دارای پشتببانی فارسی است. به طوری که از طریق چت آنلاین 24 ساعته، مرکز پشتیبانی (Help Center) و یک گروه تلگرام به زبان فارسی پاسخگوی سوالات و مشکلات کاربران ایرانی می‌باشد.

لازم به ذکر است که پشتیبانی 24 ساعته صرافی BingX دارای سرعت بالا و همینطور ادبیات قابل قبولی می‌باشد؛ به طوری که می‌تواند راهنمای مناسبی برای کاربران باشد تا در کوتاه‌ترین زمان ممکن مشکل خود را برطرف کنند.

لازم به ذکر است که صرافی BingX گروه تلگرامی مخصوص با هر ملیت و زبانی دارد. خبر خوب این اینکه این گروه دارای بخش فارسی نیز می‌باشد. برای آشنایی با جزئیات “کدام کارگزاری فارکس بهتر است” کلیک نمایید.

امکانات و خدمات صرافی بینگ ایکس

در این قسمت از معرفی BingX باید اشاره کنیم که صرافی BingX خدمات و امکانات متعددی را برای کاربران و مشتریان خود فراهم نموده است. در ادامه پیرامون برخی از مهم‌ترین خدمات صرافی BingX توضیحاتی را آورده‌ایم.

معاملات اسپات (Spot)

در صرافی BingX امکان انجام معاملات اسپات وجود دارد؛ به طوری که معامله‌گران می‌توانند بیش از 300 نوع توکن را به صورت تکی و یا جفت ارز، مبادله نمایند و اقدام به خرید و فروش آن‌ها کنند. همینطور صرافی BingX دارای کیف پول اختصاصی نیز می‌باشد که تمامی کاربران می‌توانند از این کیف پول برای نگهداری دارایی‌های خریداری شده خود استفاده نمایند.

معاملات فیوچرز (Perpetual Futures)

از دیگر امکانات و قابلیت‌های صرافی BingX، امکان انجام معاملات فیوپرز همراه با اهرم می‌باشد. درحقیقت قراردادهای آتی (Futures) این اجازه را به معامله‌گران می‌دهد تا به راحتی دارایی‌های خود را خرید و فروش نمایند، به طوری که حتی از ریزش قیمت نیز به سود برسند، بدون اینکه نیاز باشد تا واقعا این دارایی‌ها را در اختیار داشته باشند.

ترید در بازار فارکس

از جالب‌ترین خدمات صرافی BingX، این است که در این صرافی امکان معامله و تریدر در بازار فارکس وجود دارد. به طوری که کاربران این بستر به راحتی قادر خواهند بود برخی نمادهای فارکس را در این صرافی معامله نمایند.

اتصال اکانت به سایت تریدینگ ویو

یکی از امکانات قابل توجه صرافی BingX، امکان اتصال به سایت تریدینگ ویو می‌باشد. با این قابلیت خوب صرافی BingX، کاربران به راحتی می‌توانند معاملات خود را در سایت تریدینگ ویو انجام دهند و معاملات خود را مدیریت نمایند.

قابلیت کپی تریدینگ

در سایت کپی تریدینگ، کاربران می‌توانند ابتدا سابقه دیگر تریدرها را بررسی کنند و پس از انتخاب یک تریدر باتجربه، اکانت خود را به آن‌ها متصل کنند تا معاملاتی که انجام می‌دهند، برای آن ها نیز ثبت گردد.

در معرفی BingX باید اشاره کنیم که در بخش کپی تریدینگ BingX امکان مشخص کردن TP و SL وجود دارد. به طوری که کاربران می‌توانند مشخص کنند که چه میزان از سرمایه آن‌ها به کدام معامله‌گر که قصد کپی تریدینگ از او را دارند، اختصاص داده شود. همینطور این امکان برایشان وجود دارد که تصمیم‌گیری کنند که فقط معاملات مرتبط با یک و یا چند جفت ارز برای آن‌ها انجام شود.

در صورتی که کاربران صرافی BingX از این امکانات استفاده کنند، در هر زمان که بخواهند، می‌توانند از معاملات خارج شود. صرافی BingX با ارائه این امکانات، عواقب استفاده از کپی تریدینگ را بر عهده کاربر گذاشته است، چراکه قابلیت‌های متعددی برای شخصی سازی کپی تریدینگ در آن وجود دارد.

پشتیبانی از واحد ریال

از امکانات قابل توجه صرافی BingX برای کاربران ایرانی، پشتیبانی صرافی BingX از واحد ریال است. در این صرافی می‌توان قیمت رمزارزهای مختلف را که به ریال است، مشاهده کرد. در بازار اسپات این صرافی، کاربران می‌توانند قیمت ارزهای موجود را به ریال مشاهده نمایند.

پشتیبانی از زبان فارسی

همانطور که پیش‌تر در معرفی BingX اشاره کردیم، این صرافی از زبان فارسی پشتیبانی می‌کند و این موضوع خبر خوبی برای تریدرهای ایرانی می‌باشد.

اپلیکیشن اختصاصی صرافی بینگ ایکس

در ادامه معرفی BingX باید اشاره کنیم که این صرافی ارز دیجیتال، دارای اپلیکیشن اختصاصی نیز می‌باشد. به طوری که اپلیکیشن اختصاصی این صرافی برای هر دو سیستم عامل اندروید و IOS  توسعه داده شده است. سرعت و کیفیت معاملات در این اپلیکیشن‌ توسعه داده شده است و کاربران به راحتی می‌توانند از این اپلیکیشن‌ها برای معاملات خود استفاده کنند.

بینگ ایکس در تریدینگ ویو و متاتریدر

از موضوعات قابل مطرح در معرفی BingX، امکان اتصال این سایت به تریدینگ ویو و متاتریدر می‌باشد. کاربران به راحتی می‌توانند حساب خود را به تریدینگ ویو متصل کنند و معاملات خود را در آنجا انجام دهند. همینطور در صورتی که معامله‌گران تمایل داشته باشند، می‌توانند در این صرافی، معاملات فارکس را نیز انجام دهند. امکان فعال کردن حساب در نرم افزار متاتریدر 5 نیز وجود دارد.

امکان معامله برخی نمادهای معاملاتی فارکس، در صرافی BingX وجود دارد. این نمادهای معاملاتی شامل برخی جفت‌ارزهای فارکس هستند. لازم است در معرفی BingX در نظر داشته باشید که این صرافی یک بروکر نیست و دارای خدمات محدودی در زمینه فارکس است.

سخن آخر

در این مقاله از وبسایت امیر تریدر، سعی کردیم معرفی BingX را برای شما عزیزان ارائه دهیم. در این مقاله تمامی ویژگی‌ها و قابلیت‌های صرافی BingX را مورد بررسی قرار دادیم تا تصمیم‌گیری برای دریافت و یا عدم دریافت خدمات از آن، برای شما آسان‌تر شود.

صرافی BingX دارای سخت‌گیری خاصی برای کاربران ایرانی نیست و حتی برای استفاده از خدمات آن، نیاز نیست از  VPN آی‌پی ثابت استفاده نمایید، با این حال برای جلوگیری از بروز مشکلات احتمالی، حتما سعی کنید از یک VPN آی‌پی ثابت استفاده نمایید.

امیدواریم مطالعه این مقاله از وبسایت امیر تریدر راهنمای مناسبی برای شما باشد. اگر در این زمینه سوالات بیشتری دارید، حتما در بخش نظرات با ما به اشتراک بگذارید. کارشناسان امیر تریدر راهنمای سوالات شما عزیزان خواهند بود.

4/5 (1 امتیاز)