شکایت از آلپاری

شکایت از آلپاری

آیا امکان شکایت از آلپاری وجود دارد؟ بروکر آلپاری در دسته‌بندی بروکرهای قدیمی در بازار فارکس قرار دارد و دارای اعتبار جهانی است و امروزه به عنوانی یکی از پرمخاطب‌ترین بروکرها در حال فعالیت می‌باشد. بروکر آلپاری تا به امروز توانسته اعتماد بیش از 2 میلیون تریدر از سراسر جهان را جلب نماید و رتبه اول در تعداد کاربران در پلتفرم متاتریدر را به خود اختصاص دهد.

این بروکر در سال 1998 میلادی تاسیس شده است و در عین ارائه خدمات مناسب و داشتن اعتبار بالا، برخی داستان‌ها و حواشی نیز در مورد آن وجود داشته است. تمامی کاربرانی که از بروکر آلپاری استفاده می‌کنند، در صورت نیاز می‌توانند اقدام به شکایت از آلپاری نمایند و درخواست خود را پیگیری کنند.

برای مدت محدود عضویت در کانال VIP رایگان شد!

چند نمونه از رضایتمندی و سود روزانه اعضای کانال VIP، اگه شماهم داخل بروکر حساب واقعی داری همین حالا فرم زیر را پر کن و رایگان عضو کانال VIP شو.

در ادامه این مقاله از وبسایت امیر تریدر ، قصد داریم توضیحات بیشتری را از شکایت از آلپاری و نحوه ثبت آن ارائه دهیم. همراه ما باشید.

نحوه ثبت شکایت از آلپاری

اگر قصد ثبت شکایت از آلپاری را دارید، مطابق با مراحل زیر اقدام کنید:

  • ابتدا وارد کابین شخصی خود در بروکر آلپاری شوید. اطمینان حاصل کنید که در حال استفاده از نسخه کامل وبسایت هستید. در پایین صفحه بر روی گزینه “فرم شکایت” کلیک نمایید.

شکایت از آلپاری

  • در این مرحله شما وارد صفحه جدیدی خواهید شد؛ در قسمت شکایات بر روی گزینه “ارسال شکایت” کلیک نمایید.

شکایت از آلپاری

  • در صفحه جدید لازم است تمامی اطلاعات خواسته شده را وارد نمایید.
  1. عنوان شکایت: برای شکایت از آلپاری، عنوانی را تعیین کنید.
  2. نوع شکایت: شکایت شما مرتبط با کدام بخش آلپاری است. آیا برای معاملات “عملیات تجاری” و یا برای امور مالی “عملیات غیرتجاری” و … شکایتی دارید. شکایت شما مرتبط با هر کدام از این بخش‌ها است، آن را انتخاب کنید.
  3. شماره حساب: در بخش شماره حساب، شماره حسابی که مرتبط با شکایت از آلپاری است را وارد نمایید.
  4. تاریخ و زمان بروز اتفاق: تاریخ و زمانی که مشکل ایجاد شده، اتفاق افتاده است را وارد نمایید.
  5. درج شماره‌ های معاملات: شماره معاملاتی که از آن شکایت دارید را درج نمایید. اگر شکایت از آلپاری متعلق به چند معامله است، سعی کنید میان آن‌ها از فاصله استفاده کنید و از استفاده از علامت های دیگری از جمله ویرگول اجتناب نمایید.
  6. شرح شکایت: در این قسمت باید پیرامون شکایت خود از آلپاری، توضیحات خود را حداکثر در 2000 کاراکتر درج نمایید.
  7. درج بند رعایت نشده از قوانین رگولاتوری: درصورتی که بر این باور هستید که بندی از قوانین رگولاتوری در مورد شما اجرا نشده است، آن را در این قسمت درج نمایید.
  8. خواسته شما از ثبت شکایت از آلپاری: دلیل شما برای ثبت شکایت از آلپاری چیست. درصورتی که خواسته‌ای دارید، در این قسمت درج نمایید.
  9. ارسال فایل: در صورتی که مدرک و یا فایلی دارید که به تسریع روند رسیدگی به شکایت از آلپاری کمک می‌کند، در این قسمت وارد کنید.

شکایت از آلپاری

مشاهده اطلاعات شکایت

  • در این قسمت، اطلاعات شکایت شما که درج نموده‌اید نمایش داده خواهد شد. در این بخش می‌توانید از تاریخ ارسال شکایت، وضعیت شکایت و توضیحات شکایت مطلع گردید.

شکایت از آلپاری

نتیجه شکایت

درصورتی که مایل هستید با جزئیات بیشتری از شکایت آشنا شوید، بر روی شماره شکایت کلیک نمایید. نتیجه شکایت شما پس از بررسی در کادر قرمز رنگ نمایش داده خواهد شد.

شکایت از آلپاری

مدت زمان بررسی شکایت از آلپاری چقدر است؟

یکی از سوالات رایجی که در زمینه شکایت از آلپاری وجود دارد، مدت زمان بررسی شکایت از این بروکر است. پس از اینکه شکایت خود را مطابق با مراحل گفته شده، ثبت نمودید، احتمالا می‌توانید پس از 10 الی 15 روز کاری، برای دریافت نتیجه اقدام کنید.

در نظر داشته باشید که در مدت زمانی که به آن اشاره کردیم، روز ثبت شکایت و همینطور روزهای شنبه و یکشنبه محاسبه نمی‌شوند. همینطور در برخی روزهای خاص، ممکن است به زمان بیشتری نیز نیاز باشد. برای دریافت جزئیات بیشتر از “راهنمای ورود به آلپاری” کلیک کنید.

آیا امکان لغو شکایت از آلپاری وجو دارد؟

از دیگر سولات در زمینه شکایت از آلپاری، لغو کردن شکایت ثبت شده است. خوشبختانه در این بروکر امکان لغو سفارش ثبت شده پس از ارسال وجود دارد.

  • برای لغو شکایت از آلپاری، کافی است بر روی فرم شکایت کلیک نمایید.

شکایت از آلپاری

  • سپس بر روی گزینه “بستن شکایت” کلیک کنید.

شکایت از آلپاری

  • در پنجره‌ای که باز می‌شود، بستن شکایت خود را تائید نمایید.

شکایت از آلپاری

  • شکایت شما با موفقیت لغو می‌گردد.

آیا به شکایت از آلپاری رسیدگی می‌شود؟

از جمله مشکلاتی که بسیاری از تریدرها در بازار فارکس با آن مواجه هستند، عدم آشنایی با اقداماتی می‌باشد که در زمان تخلف از سوی بروکرها مشاهده می‌کنند. بسیاری از تریدرها در بازار فارکس، منفعلانه به بروکر موردنظرشان اجازه هر گونه کلاهبرداری را می‌دهند و برای پس گرفتن حقوق خود نیز پیگیری لازم را انجام نمی‌دهند.

در ابتدا توصیه می‌کنیم برای اینکه در دام کلاهبرداری بروکرهای مختلف نیافتید، حتما سعی کنید به سراغ بروکرهایی بروید که اعتبار بالایی دارند. خوشبختانه بروکر آلپاری از اعتبار و سابقه خوبی در بازار فارکس برخوردار است و تاکنون گزارشانی مبنی بر تخلف و کلاهبرداری از سوی این بروکر به ثبت نرسیده است.

با این حال در صورتی که شما مایل به ثبت شکایت از آلپاری هستید و یا شاهد یک مشکل و یا یک تخلف در این بروکر بوده‌اید، به راحتی می‌توانید از طریق کابین شخصی خود در این کارگزاری، گزارش خود را ثبت نمایید. مراحل ثبت شکایت از آلپاری از طریق کابین شخصی در این بروکر را نیز پیش‌تر توضیح دادیم.

توصیه می‌کنیم اگر قصد شکایت از آلپاری را دارید، حتما مدارک کافی برای اثبات تخلف صورت گرفته از سوی بروکر را داشته باشید تا موفق شوید به خواسته خود برسید. در اغلب موارد درخواست‌هایی که دارای پایه و اساس باشند و با مدارک و مستندات کافی همراه باشند، رسیدگی می‌شوند. بروکر آلپاری از بروکرهای خوشنام در بازار فارکس و قطعا به درخواست و شکایتی که ثبت می‌کنید، رسیدگی خواهد کرد.

نکات مهم در شکایت از آلپاری

اگر قصد شکایت از آلپاری را دارید، حتما به نکاتی که در ادامه آورده‌ایم، توجه داشته باشید.

  • ممکن است شما خود را در برابر بروکر غول‌پیکر آلپاری کوچک ببینید، اما این موضوع به این معنی نیست که از حق خود دفاع نکنید. اگر به هر دلیلی از خدمات بروکر انتخابی خود رضایت ندارید، حتما با ارائه دلایل کافی، درخواست خود را ثبت نمایید.
  • اگر از قیمت‌ها رضایت ندارید، قیمت‌های ارائه شده را با دیگر بروکرها نیز مقایسه کنید. خود را به قیمت‌های ارائه شده در کارگزاری انتخابی‌تان محدود نکنید و در صورتی که کارگزاری مورد نظر در حال گرفتن کارمزد بیشتر برای معاملات، دستکاری نرخ‌ها و … است، آن را بررسی کرده و شکایت خود را ثبت کنید.
  • سعی کنید همیشه دفتری داشته باشید و تمامی معاملات خود را ثبت کنید. اینگونه در صورت نیاز به شواهد، می‌توانید از آن استفاده کنید. البته در نظر داشته باشید که هر اقدام شما در متاتریدر، در فایل log ذخیره می‌گردد و می‌توانید از آن جهت اثبات ادعای خود استفاده نمایید.
  • اگر مشکل شما با ثبت شکایت از آلپاری و در کابین شخصی‌تان حل نشود، به راحتی می‌توانید مشکل خود را به صورت قانونی پیگیری کنید. بروکر آلپاری دارای رگوله معتبر است و امکان شکایت و پیگیری درخواست از طریق رگوله وجود دارد.

سخن آخر

در این مقاله از وبسایت امیر تریدر به بررسی جزئیات شکایت از آلپاری پرداختیم. امیدواریم مطالعه آن راهنمای مناسبی برای شما باید تا در صورت داشتن شکایت، بتوانید آن را ثبت نمایید و درخواست خود را پیگیری کنید.

اگر پس از مطالعه این مقاله، همچنان پیرامون نحوه شکایت از آلپاری سوالی دارید، حتما سوال خود را در بخش نظرات درج نمایید. کارشناسان وبسایت امیرتریدر پاسخگوی سوالات شما عزیزان خواهند بود.

5/5 (1 امتیاز)