ریبیت آلپاری

آلپاری ورود

ریبیت آلپاری از جمله خدماتی است این بروکر برای معامله‌گران در بازار فارکس در نظر گرفته است و در عین حال بسیاری از افراد از آن اطلاعی ندارند. با استفاده از گزینه پرداخت ریبیت، قسمتی از هزینه‌های معاملاتی شامل کمیسیون و اسپرد که معامله‌گر پرداخت کرده‌ است، به او برگشت داده می‌شود. برای اطلاع از این موضوع که چگونه باید ریبیت آلپاری را دریافت نمود، در ادامه این مقاله از وبسایت امیرتریدر همراه ما باشید.

برای مدت محدود عضویت در کانال VIP رایگان شد!

چند نمونه از رضایتمندی و سود روزانه اعضای کانال VIP، اگه شماهم داخل بروکر حساب واقعی داری همین حالا فرم زیر را پر کن و رایگان عضو کانال VIP شو.

ریبیت آلپاری چیست؟

ریبیت آلپاری (Rebates) در معنای لغوی به معنی تخفیف می‌باشد و در حقیقت به مبلغی گفته می‌شود که بروکر آلپاری آن را به عنوان تخفیف به مشتریان خود پرداخت می‌کند. بخشی از درآمد تمامی بروکرها از جمله آلپاری که از طریق دریافت اسپرد به دست می‌آید، به کاربران بازگردانده می‌شود. ریبیت در فارکس از جمله گزینه‌های خیلی خوب برای به دست آوردن سود بیشتر از معاملات می‌باشد. در بازار فارکس از ریبیت آلپاری، تحت عنوان تخفیفات فارکس نیز یاد می‌شود.

تریدرهایی که در بازار فارکس فعالیت دارند، بخش قابل توجهی از سودهایی که به دست می‌آورند را تحت عنوان کمیسیون و یا اسپرد به بروکر مورد نظر پرداخت می‌کنند. برخی بروکرهای محدود از جمله آلپاری، بخشی از مبالغ دریافتی از تریدرها را تحت عنوان پاداش بازاریابی به کسانی که تریدرهایی را به سمت بروکر هدایت نموده‌اند، می‌پردازد. البته تمامی برکروها این برنامه را ندارند و آلپاری جزو معدود بروکرهایی است که این خدمات را برای تریدرها در نظر گرفته است. برای بررسی جزئیات “راهنمای ورود به آلپاری” کلیک کنید.

هزینه استفاده از خدمات بروکر آلپاری

بروکرها و کارگزاری‌های مختلف به تناسب امکاناتی که در اختیار کاربران قرار می‌دهند، مبالغی را تحت عنوان حق کارمزد و یا حق‌العمل نیز از کاربران دریافت می‌کنند. این هزینه‌ها در قالب‌های مختلف که در ادامه آورده‌ایم، از معامله‌گران دریافت می‌شود:

  • کارمزد معاملات : در برخی‌ حساب‌های معاملاتی بروکر آلپاری، از جمله حساب ECN، اسپردهای کم و ثابتی از معامله‌گران دریافت می‌شود. به طوری که معامله‌گران به ازای هر لات معامله، باید کارمزدی را پرداخت نمایند.
  • اسپرد حساب‌ها : اسپرد حساب‌ها از دیگر منابع درآمدی بروکرهای مختلف است.
  • کارمزد تراکنش‌های مالی : برخی از بروکرهای بازار فارکس، به منظور واریز به حساب و یا برداشت موجودی، مقادیری را به عنوان کارمزد کسر می‌کنند.

با در نظر گرفتن این موضوع که ممکن است هزینه‌های استفاده از خدمات بروکر آلپاری، برای برخی از معامله‌گران سنگین باشد، با استفاده از ریبیت آلپاری، کمی آن‌ها را کاهش می‌دهند.

ریبیت آلپاری

مزایای ریبیت آلپاری

اصلی‌ترین مزیتی که ریبیت آلپاری دارد، زمینه به دست آوردن درآمد اضافی، ثابت و بدون دردسر را به صورت ماهانه برای افراد فراهم می‌کند. البته میزان درآمدی که از طریق ریبیت به دست می‌آید، تا حد زیادی به اعتبار ارائه دهنده نیز بستگی دارد. همکاری با یک ارائه دهنده که تخفیفات فارکس را ارائه دهند، ضمن اینکه زمینه پرداخت حداکثر ریبیت آلپاری را فراهم می‌کند، منجر به تسهیل در روند کار و افزایش سرعت پرداخت نیز می‌گردد.

به طور کلی ریبیت آلپاری منجر به کاهش هزینه‌های معاملاتی که یک معامله‌گر در بازار فارکس انجام می‌دهد، می‌شود. در صورتی که جزو تریدرهایی در بازار فارکس می‌باشید که از پرداخت اسپردهای بالا به بروکرهای خود رضایت ندارید، توصیه می‌کنیم که حتما از ریبیت آلپاری با هدف کم کردن‌ میزان اسپردی که به این کارگزاری پرداخت می‌کنید و یا دریافت تخفیف استفاده نمایید.

درصورتی که اسپردی که بروکر آلپاری بر روی یک جفت ارز دریافت می‌کند، برابر با 2 پیپ باشد و ریبیت شما برابر با 1 پیپ باشد، اسپرد خالص پرداختی به کارگزاری، برابر با 1 پیپ خواهد بود.

سعی کنید برای دریافت ریبیت آلپاری، با سایت‌های معتبر همکاری داشته باشید. ریبیتی که در بازار فارکس و توسط ارائه دهندگان قانونی پرداخت می‌شوند، قانونی و امن هستند. اما این موضوع را نیز در نظر داشته باشید که کلاهبرداری در این زمینه نیز وجود دارد و این شما هستید که باید سعی کنید در دام این کلاهبرداری‌ها نیافتید. اگر می‌خواهید با ” نحوه اتصال آلپاری به تریدینگ ویو” آشنا شوید، کلیک کنید.

نحوه کار ریبیت آلپاری

شاید این تصور برای بسیاری از معامله‌گران و سرمایه‌گذاران در بازار فارکس ایجاد شده باشد که در حالت عادی گرفتن سود حاصل از معاملات از برخی بروکرها کار سختی به نظر می‌رسد؛ آیا واقعا می‌توان بخشی از کارمزدهایی که به بروکر آلپاری پرداخت نموده‌ایم را تحت عنوان ریبیت آلپاری دریافت کنیم؟

مراحل دریافت ریبیت آلپاری فرآیندی ساده می‌باشد، به طوری که اگر افراد از آن به درستی استفاده نمایند، یک درآمد ثابت دلاری را خواهند داشت. اولین نکته‌ای که تریدرهای بازار فارکس باید برای استفاده از ریبیت آلپاری به آن توجه داشته باشند، این موضوع است که باید حساب خود را به یک ارائه دهنده خدمات متصل نمایند. در ادامه به مراحل نحوه کار ریبیت آلپاری اشاره نموده‌ایم:

  • یک حساب جدید در بروکر آلپاری افتتاح کنید. در صورتی که از قبل یک حساب فعال داشته‌اید، آن را به ارائه دهنده برنامه Rebates متصل نمایید.
  • بروکر آلپاری بخشی از اسپرد و یا سود حاصل از کمیسیون‌هایی که برای هر معامله از شما دریافت می‌کند را به ارائه دهنده پرداخت می‌کند.
  • ارائه دهنده به ازای هر معامله‌ای که از سوی شما انجام می‌شود، یک تخفیف نقدی را برای شما در نظر می‌گیرد و به شما پرداخت می‌کند.

ریبیت آلپاری دارای شباهت بسیاری به یک تخفیف که از فروشگاه‌های بزرگ گرفته می‌شود، دارد. فروشگاه‌ها در ازای خریدی که از آن صورت می‌گیرد، مقداری از سود را به عنوان تخفیف به مشتری بازمی‌گردانند. هر چه میزان خرید مشتری بیشتر باشد، تخفیفات بیشتری نیز برای او در نظر گرفته خواهد شد. برای آشنایی با جزئیات “تنظیمات آلپاری” کلیک نمایید.

ریبیت آلپاری

ریبیت آلپاری، ترفندی برای کاهش اسپرد در معاملات فارکس

در نظر داشته باشید که از جمله روش‌هایی که بروکرها از طریق آن درآمدی را به دست می‌آورند، دریافت کارمزد از کاربران می‌باشد. هر معامله‌گر باید در هر معامله، اسپرد معامله را پرداخت نماید. میزان اسپرد در بروکرهای مختلف با یکدیگر متفاوت می‌باشد و دارای نرخ ثابتی نیست.

با توجه به اینکه اغلب معامله‌گران می‌خواهند به ازای هر معامله، اسپرد کمتری را نیز پرداخت نمایند، ریبیت آلپاری به عنوان یک روش عالی برای باز پس گرفتن کارمزدهای پرداختی به بروکر آلپاری می‌باشد.

نکته قابل توجهی که در مورد ریبیت آلپاری وجود دارد، این است که ریبیت به تمامی معاملاتی که معامله‌گران انجام می‌دهند، تعلق می‌گیرد. فرقی نمی‌کند که معامله‌گر معامله خود را با سود و یا با ضرر بسته باشد، در هر صورت با توجه به میزان لاتی که معامله شده است، میتواند مبلغی تحت عنوان ریبیت آلپاری به معامله‌گر بازگردانده شود. یکی از حساب‌های ارائه شده در بروکر آلپاری، حساب پم است. برای آشنایی با جزئیات “آلپاری پم” کلیک نمایید.

چگونه ریبیت دریافت کنم؟

برای دریافت ریبیت به هیچ کار اضافه‌ای نیاز نیست. بهتر است حساب خود را به یک ارائه دهنده خدمات پرداخت ریبیت متصل نمایید. پس از انجام اینکار، درخواست دریافت ریبیت را ثبت نمایید و پس از این مبلغ ریبیت به صورت خودکار و در هر ماه به حساب معامله‌گر پرداخت خواهد شد.

تصور کنید شما دارای یک حساب معاملاتی در بروکر آلپاری هستید و قصد دارید از ریبیت آلپاری استفاده نمایید. فرض کنید که بر روی جفت ارز معاملاتی EUR/USD یک معامله خرید با حجم یک لات را باز نموده‌اید و اسپرد معاملات شما 2 دلار می‌باشد. فرقی ندارد که معامله شما به حد ضرر و یا حد سود شما برخورد نماید، در هر صورت شما باید کارمزدی را به بروکر آلپاری پرداخت کنید.

ممکن است در ظاهر اینطور به نظر برسد که 2 دلار مبلغ زیادی نیست و مشکلی ندارد آن را به بروکر آلپاری پرداخت نمایید. اما زمانی که تعداد معاملات افزایش پیدا می‌کند، اسپردی که باید به بروکر آلپاری پرداخت شود نیز افزایش پیدا می‌کند.

بروکر آلپاری درصدی از 2 دلاری که دریافت کرده است را به عنوان ریبیت پرداخت می‌نماید. زمانی که مشتری اقدام به ثبت درخواست دریافت ریبیت آلپاری می‌کند، ارائه دهنده مقدار لات معامله شده در ماه قبل را محاسبه می‌کند و سپس آن را به حساب معاملاتی مشتری واریز می‌نماید.

ریبیت آلپاری این امکان را به تریدرهای بازار فارکس می‌دهد تا بخشی از کارمزدهایی که به این بروکر پرداخت نموده‌اند را به صورت ماهانه دریافت کنند. ریبیت آلپاری احتمال از بین رفتن تمامی سرمایه معامله‌گر در اثر پرداخت کارمزد به این بروکر را نیز کمتر می‌کند. برای آشنایی با جزئیات “آموزش کار آلپاری” کلیک کنید.

آيا ریبیت آلپاری قابل برداشت است؟

یکی از سوالات رایج پیرامون ریبیت آلپاری این است که آیا این مبلغ قابل برداشت می‌باشد یا خیر. در پاسخ باید بگوییم که بله، ریبیت آلپاری قابل برداشت می‌باشد. معامله‌گران می‌توانند با استفاده از مبلغی که تحت عنوان ریبیت دریافت نموده‌اند، معامله کنند. هر بروکری برای پرداخت ریبیت به معامله‌گرانی که در بازار فارکس فعال است، روش متفاوتی را نیز در نظر گرفته است. امکان برداشت ریبیت آلپاری از طریق یکی از روش‌هایی که در ادامه آورده‌ایم، وجود دارد.

در روش اول، ارائه دهنده ریبیت را به صورت نقدی به حساب معامله‌گر واریز می‌کند. در این صورت معمولا میزان ریبیت در یک بازه زمانی مشخص که معمولا به صورت ماهیانه است، محاسبه می‌گردد و به صورت نقدی برای معامله‌گر واریز می‌شود.

در روش دیگری، مبلغ ریبیت آلپاری به حساب معاملاتی معامله‌گر در این بروکر پرداخت می‌گردد. در این حالت پول به حساب سرمایه‌گذار اضافه می‌شود و او از اختیار کامل برای برداشت آن و معامله با استفاده از آن، برخوردار است. در برخی موارد نیز از ریبیت آلپاری برای کم کردن میزان اسپرد و یا کمیسیون در معاملاتی که در آینده انجام می‌شود، استفاده می‌گردد. در حقیقت با این روش، میزان کمیسیون و اسپردی که معامله‌گر به ازای هر معامله پرداخت خواهد کرد، بسیار کاهش پیدا می‌کند.

ریبیت آلپاری

سخن آخر

بروکر آلپاری از کارگزاری‌های قدیمی و خوش‌نام در بازار فارکس است که کاربران ایرانی نیز می‌توانند از خدمات آن بهره‌مند شوند. کارگزاری آلپاری با هدف جذب کاربران بیشتر، برخی طرح‌های تشویقی متنوع را نیز برای معامله‌گران در نظر گرفته است که ریبیت و یا کش بک، یکی از این موارد می‌باشد.

در طرح ریبیت آلپاری، متناسب با تعداد و حجم معاملاتی که معامله‌گران انجام می‌دهند، مبلغی تحت عنوان ریبیت و یا کش بک، از سوی بروکر به معامله‌گر اختصاص داده می‌شود. این روش برای کاهش هزینه‌هایی که برای همکاری با بروکر باید پرداخت شود، کمک می‌کند.

اگر پس از مطالعه این مقاله از وبسایت امیر تریدر، سوالی پیرامون ریبیت آلپاری برایتان وجود داشت، حتما در بخش نظرات درج نمایید تا توسط کارشناسان این مجموعه راهنمایی شوید. با گذاشتن شماره ی خود در بخش کامنت های این مقاله میتوانید از مشاوره رایگان دریافت ریبیت بروکر خود استفاده کنید.

امتیاز دهید