آیا می شود با فارکس پولدار شد؟

می شود با فارکس پولدار شد

چطور میلیونر شویم؟ بهترین راه پولدار شدن چیست؟ نکاتی برای ثروتمند شدن. همه عنوان‌های کتاب‌های موفقیت هستند که راه‌های پولدار شدن را بیان می‌کنند! این که « آیا می شود با فارکس پولدار شد؟» یا خیر، سؤالی است که در اینجا اولویت دارد. عده زیادی معتقدند که می‌شود با فارکس ثروتمند شد.

برخی از معروف‌ترین تریدرهای فارکس صحت این موضوع را ثابت کرده‌اند. خواندن داستان‌های این تریدرها می‌تواند پاسخ این پرسش باشد که آیا می شود با فارکس پولدار شد؟

با این حال اگرچه در این مقاله به دنبال پاسخ هستیم، باید کاملاً صادق باشیم. در زیر عوامل خاصی وجود دارد که باید هنگام ترید در فارکس برای ثروتمند شدن در نظر گرفته شود.

همه تریدرهای فارکس در معاملات ضرر می‌کنند؟

حتی موفق‌ترین تریدرها نیز در معاملات ضرر می‌کنند. با توجه به نسبت، از هر 10 تریدر 9 نفر به دلیل آموزش ناکافی، برنامه‌ریزی و نظم نامناسب ضرر می‌کنند. آن‌ها از قوانین مدیریت سرمایه اشتباهی پیروی می‌کنند که مزیتی ندارد یا بسیار کم است. پس نتیجه این که لزوماً هر تریدی با فارکس پولدار نمی‌شود. قدم اول آموزش دیدن درست است.

ترید فارکس مناسب افراد بیکار و بدهکار نیست.

کسانی که بدهی دارند باید از ترید در فارکس خودداری کنند، زیرا ممکن است با افزایش بدهی وضعیت را بدتر کنند. این صنعت برای افرادی که قادر به پرداخت به موقع قبوض برق خود نیستند یا توانایی پرداخت هزینه غذا را ندارند، کاملاً مناسب نیست.

شما می‌توانید یک حساب معاملاتی فارکس را با صد دلار هم باز کنید. البته اگر قصد دارید با فارکس پولدار شوید، حدأقل باید 1000 دلار داشته باشید که از دست دادن آن آنقدر تأثیری در وضعیت مالی شما نگذارد.

ترید فارکس یکی از محبوب‌ترین ابزارهای مالی است. چرا که بسیار بزرگ و نقدشونده است. 24 ساعته باز است و به عنوان پر تقاضاترین بازار سفته بازی است. با تمام این توضیحات، تریدرهای زیادی با اطلاعات نادرست وارد بازار می‌شوند. این دسته امیدوارند که با فارکس پولدار شوند و یک میلیارد دلار به دست آورند. معمولاً چنین تریدرهایی فاقد نظم و تفکر استدلالی هستند. درواقع اطلاعات کمی در مورد هنر ترید کردن دارند.

لازم به ذکر است که معاملات کوتاه مدت مختص تریدرهای کارکشته و با تجربه است. این راهی برای سریع پولدار شدن نیست. هیچکس نمی‌تواند بدون به خطر انداختن دارای خود به همان اندازه غول پیکر، سود عظیمی هم به دست آورد. از طرفی باید دقت داشته باشید که استراتژی معاملاتی که ریسک بسیار بزرگی دارد، در عمل نیز دچار تناقض می‌شود. حتی می‌تواند خسارات کلانی به بار آورد.

شما نمی توانید با ترید فارکس پولدار شوید.

ترید در فارکس در واقع یک مهارت است. «مهارت» اشاره به این دارد که باید یاد گرفت و یادگیری نیز به معنای صرف زمان است. می توان اینطور گفت که فارکس زمینه‌ای است که تریدرهای ماهر در آن کسب درآمد می‌کنند. با این حال هیچ کس نمی‌تواند یک شبه از نردبان موفقیت بالا برود، حتی یک تریدر خبره.

حقیقت در این موضوع نهفته است که حتی باتجربه‌ترین تریدرها نیز متحمل ضررهای دوره‌ای می‌شوند. پیشنهاد ما این است که این پند مهم را بپذیرید: «هیچ میانبری برای معاملات فارکس وجود ندارد. برای تسلط بر بازار، فرد باید زمان زیادی را صرف تمرین و تجربه بازار کند.»

همچنین پیشنهاد می‌شود با یک حساب دمو تمرین کنید. باعث می‌شود ریزه‌کاری‌های این صنعت را از این طریق یاد بگیرید. حتی به انتخاب استراتژی‌های بهتر کمک می‌کند. می‌شود معاملات واقعی را بدون ریسک پول واقعی انجام داد. باعث ایجاد اعتماد در معاملات می‌شود. با در نظر گرفتن همه این موارد، می‌شود به سوال «آیا می‌شود با فارکس پولدار شد؟» پاسخ نسبتاً خوبی داد.

اگرچه عده زیادی از ترید در فارکس کسب درآمدهای خوبی داشته‌اند، اما بخش زیادی از این ماجرا به خودشان برمی‌گردد نه ماهیت فارکس. تریدری که از فارکس پولدار شده، حتماً مهارت و دانش کافی برای این کار را داشته است. به همین خاطر پاسخ درست به «ثروتمند شدن با فارکس» یک «بله» ساده نیست بلکه معلول داده‌های متفاوتی است. کم و زیاد شدن هرکدام از مفروضاتی که از آن گفتیم نتیجه نهایی را دستخوش تغییرات مهمی می‌کند.

5/5 (1 امتیاز)