5 سوال متداول فارکس | قسمت دوم سوالات مهم فارکس

5 سوال متداول فارکس | قسمت دوم سوالات مهم فارکس

پیش از این در مقاله دیگری به سوالات مهم فارکس که درصد اهمیت بیشتری داشتند پرداختیم. از این به بعد 5 سوال متداول فارکس را که بسیار پرسیده می‌شوند، شرح خواهیم داد.

5 سوال متداول فارکس از این قرار است:

6- چطور ترید را شروع کنیم؟

پرتکرارترین پرسش از میان 5 سوال متداول فارکس درباره نحوه شروع کردن ترید یا معامله‌گری است. البته پاسخ آن بسیار ساده است. کافیست یک بروکر آنلاین مناسب پیدا کنید، یک حساب معاملاتی باز کنید و اولین سپرده گذاری خود را انجام دهید. پس از این با توجه به آموزش‌ها، اهداف و صلاحدید خود یک جفت ارز را ترید کنید.

7-  چطور درباره فارکس یاد بگیریم؟

اینترنت پر از منابع مفید و جامعی است که از هرکجا بخواهید می‌توانید شروع کنید. چه از تب آموزش سایت امیرترید شروع کنید چه از یوتیوب، اگر فرد جست‌وجوگری باشید راهی برای یادگیری پیدا خواهید کرد. می‌توانید با یک سرچ ساده «آموزش فارکس برای مبتدی ها» در گوگل شروع کنید یا حتی در اینستاگرام از هشتگ‌های مربوط به این حوزه استفاده کنید. پیشنهاد ما مراجعه به تب آموزش و پیج اینستاگرام امیرتریدر است. هر سوالی هم که داشتید می‌توانید با پشتیبانی سایت و پیج در میان بگذارید.

8- چه چیزی باعث افزایش قیمت در بازار فارکس می‌شود؟

قیمت توسط عوامل متعددی از جمله عوامل اقتصادی و ژئوپلیتیکی تعیین می‌شود. بانک‌های مرکزی، سیاست، بلایای طبیعی، جنگ‌ها و سایر رویدادهای خبری تأثیر زیادی بر بازار فارکس دارند. این که بدانیم یک ارز به چه سمتی می‌رود نیاز به انواع تحلیل‌ها دارد مخصوصاً تحلیل تکنیکال و فاندامنتال. پیش بینی روند جفت ارزها کار بسیار مهمی است که معمولاً تریدرهای خبره یا تحلیلگران حاذق آن را انجام می‌دهند.

9- چطور بدانم چه زمانی، کدام جفت را معامله کنم؟

اگر بخواهید در بازار فارکس فعالیت کنید باید بتوانید تحلیل‌های مختلف فارکس را اعمال کنید و یک استراتژی معاملاتی برای ترید کردن داشته باشید. مشکل این روش این است که ممکن است ماه‌ها یا حتی بیش از یک سال زمان ببرد تا بتوانید این بازار جهانی را تحلیل کنید. این موضوع به عوامل مختلفی که در سوال قبل به آن اشاره شد مرتبط است. به همین خاطر یادگیری انواع تحلیل‌های بازار دشوار و زمان‌بر می‌شود.

بهترین کار این است که از سیگنال های معاملاتی فارکس استفاده کنید. سیگنال‌های فارکس ابزارهای نوآورانه و محبوبی هستند که می‌توانند به شما در ترید فارکس کمک کنند. این سیگنال‌ها بهترین زمان برای باز کردن یا بستن معامله را مشخص می‌کنند. سیگنال معاملاتی اساساً اطلاعی برای تریدرها است که چه زمانی و در چه قیمتی جفت ارزی را بفروشند یا بخرند.

برای استفاده از این سیگنال ها کافی ست رایگان در کانال VIP فارکس ما عضو شوید. با این کار می‌توانید هرروز از بسیاری از سیگنال های فارکس با وین ریت بالای 90 درصد استفاده کنید و معاملات پرسودی داشته باشید.

10. آیا ترید در فارکس قمار است؟

یکی از 5 سوال متداول فارکس این پرسش است. جواب آن این است که «ابداً اینطور نیست». وقتی قمار می‌کنید، به چیزهایی مانند شانس و احتمال تکیه می‌کنید و احتمالاً ریسک‌های بزرگی می‌کنید تا برنده شوید. معاملات فارکس متفاوت است زیرا شما در واقع معاملات را بر اساس شواهد، پیش بینی و تحلیل انجام می‌دهید. درواقع بدون دلیل وارد معاملات نمی‌شوید. با یک برنامه معاملاتی دقیق کار می‌کنید و از سازوکارهایی برای محدود کردن ضررهای احتمالی بهره می‌برید.

امتیاز دهید