کد معرف آمارکتس

کد معرف آمارکتس

بروکرها و کارگزاری‌ها دارای نقش بسیار مهمی در بازارهای مالی هستند و تمامی افرادی که می‌خواهند در یکی از بازارهای مالی فعالیت داشته باشند، باید از یکی از بروکرهای معتبر خدمات دریافت کنند. از جمله بروکرهای نام‌آشنا برای معامله‌گران و سرمایه‌گذاران ایرانی که جزو بروکرهای معتبر در این بازار مالی است، بروکر آمارکتس می‌باشد. بروکر آمارکتس فعالیت خود را در سال 2007 آغاز نموده است، اما با توجه به خدمات معتبری که به تریدرها در سراسر جهان از جمله ایران ارائه می‌دهد، در طی سال‌های اخیر، بیش از گذشته محبوب شده است. در این مقاله از وبسایت امیر تریدر قصد داریم به این موضوع بپردازیم که کد معرف آمارکتس چیست و چه کاربردی دارد؛ در ادامه همراه ما باشید. با ثبت نام در بروکر آمارکتس از طریق لینک زیر میتوانید از خدمات مجموعه امیرتریدر مانند سیگنال فارکس به صورت رایگان استفاده کنید :

https://fa.amarketsworld.com/open-an-account-standard-fa/?g=DSWPI

آشنایی با بروکر آمارکتس

پیش از پرداختن به کد معرف آمارکتس، ابتدا می‌خواهیم با بروکر آمارکتس آشنا گردیم. آمارکتس جزو کارگزاری‌های پیشرفته در بازارهای مالی است که امکانات معاملاتی بی‌نظیری را در اختیار تریدرها در سراسر جهان قرار می‌دهد.

این بروکر بستر ایمنی را در جهت معامله انواع نمادهای معاملاتی شامل جفت ارزها، فلزات، کالاها، شاخص‌ها و … برای معامله‌گران در سراسر دنیا فراهم نموده است. کارگزاری آمارکتس متنوع‌ترین سبد معاملاتی سهام را برای تریدرهایی که از خدمات این بروکر استفاده می‌کنند، در نظر گرفته است. لازم به ذکر است که آمارکتس، 16 سهام شاخص بزرگ در جهان و همینطور 142 سهام معتبر از شرکت‌هایی که در سطح بین‌المللی مطرح می‌باشند را به تریدرهای بازار فارکس ارائه می‌کند.

بروکر آمارکتس مشابه با بروکرهای دیگری که به تریدرهای ایرانی خدمات ارائه می‌دهند، دارای پشتیبانی به زبان فارسی می‌باشد و تمامی معامله‌گران ایرانی می‌توانند به راحتی و در صورت بروز مشکل، با پشتیبانی فارسی این بروکر ارتباط برقرار کرده و مشکل را با پشتیبانی در میان بگذارند و در جهت رفع آن اقدام نمایند.

با توجه به اینکه بروکر آمارکتس در طی سال‌های اخیر، خدمات خوبی را به تریدرهای ایرانی ارائه داده است، توانسته است به اعتبار و شهرت بالایی نیز در میان کاربران ایرانی برسد. یکی از ویژگی‌های بروکر آمارکتس این است که با هدف جلوگیری از اعمال محدودیت برای این دسته از مشتریان و برای احراز هویت، از آن‌ها اطلاعاتی را پیرامون محل سکونتشان و اینکه سند و مدرکی که نشان دهنده محل زندگی آن‌ها باشد را دریافت نمی‌کند.

بروکر آمارکتس فرآیند واریز و برداشت آسانی را نیز برای کاربران ایرانی در نظر گرفته است و با توجه به دریافت اسپرد و کمیسیون‌های رقابتی از کاربران، گزینه‌ مناسبی به عنوان یک بروکر در بازارهای مالی می‌باشد.

یکی از مزیت‌های دریافت خدمات از بروکر آمارکتس، برنامه همکاری در آن می‌باشد که شرایطی را برای کاربران و مشتریان بروکر آمارکتس فراهم کرده است که بتوانند از طریق معرفی کاربران جدید، درآمدزایی اضافه‌تری را نیز داشته باشد. استفاده از کد معرف آمارکتس هم برای کاربر و هم برای معرف با مزیت‌هایی همراه است که در ادامه به آن‌ها خواهیم پرداخت.

مزیت‌های بروکر آمارکتس

  • بروکر آمارکتس متنوع‌ترین سبد معاملات سهام را در مقایسه با دیگر بروکرهای فعال در کشور ایران ارائه می‌دهد.
  • اهرم معاملاتی 1:3000 در این بروکر ارائه می‌شود که می‌توان با استفاده از آن حجم معاملات را افزایش داد.
  • بروکر آمارکتس کد معرف آمارکتس را برای افزایش درآمد تریدرهای بازار فارکس ارائه می‌دهد.
  • این کارگزاری نام‌آشنا و محبوب دارای پشتیبانی 24 ساعته و عالی به زبان فارسی می‌باشد.
  • امکان واریز و برداشت ریالی در بروکر آمارکتس وجود دارد.
  • در این بروکر می‌توان از شرایط کپی تریدینگ نیز استفاده نمود.
  • بروکر آمارکتس دارای رگوله معتبر و شرایط بیمه حساب توسط نهادهای نظارتی معتبر می‌باشد.
  • انواع حساب‌های معاملاتی در بروکر آمارکتس ارائه می‌گردد.
  • بروکر آمارکتس قدرتمندترین و پرطرفدارترین پلتفرم‌های معاملاتی را به معامله‌گران ارائه می‌دهد.
  • کارگزاری آمارکتس دارای کابین شخصی حرفه‌ای و در عین حال با کاربری آسان می‌باشد.
  • و …

کد معرف آمارکتس

کد معرف آمارکتس چیست؟

بروکر آمارکتس جزو بروکرهای معتبر در بازار فارکس است که به معامله‌گران و سرمایه‌گذاران ایرانی نیز خدمات ارائه می‌دهد. تمامی تریدرهای ایرانی می‌توانند در این بروکر ثبت نام کنند و پس از احراز هویت و افتتاح حساب، با شارژ حساب معاملاتی خود، معاملات خود را در بازار مالی فارکس آغاز نمایند. همینطور تمامی معامله‌گران ایرانی می‌توانند علاوه بر فعالیت‌ به عنوان معامله‌گر در بازار فارکس، از طریق کد معرف آمارکتس نیز به درآمد برسند.

شاید این سوال برایتان ایجاد شود که کد معرف آمارکتس چیست و چگونه منجر به درآمدزایی می‌شود؟ کد معرف آمارکتس یک کد اختصاصی است که برای آن یک معرف در کارگزاری آمارکتس شناسایی شده است. بروکر آمارکتس از محل معاملات کاربرانی که توسط آن کد در این بروکر ثبت نام می‌کنند، درصدی از هزینه‌های معاملاتی دریافتی توسط کاربر را به معرف که کد به نام او ثبت شده است، پرداخت می‌کند.

لازم به ذکر است که معامله‌گران می‌توانند با تغییر کد معرف آمارکتس، به ازای هر لات نیز تا حداکثر 17 دلار کش‌بک دریافت کنند. درحقیقت معامله‌گران ایرانی می‌توانند ضمن کسب سود از طریق شرکت در معاملات بازار فارکس، بر روی کسب درآمد از طریق کد معرف آمارکتس نیز حساب باز کنند.

کد معرف آمارکتس کجاست؟

همانطور که اشاره کردیم، کد معرف آمارکتس با درآمدزایی برای کاربران این کارگزاری همراه است. برخی از معامله‌گران حرفه‌ای در بازار فارکس از کد معرف آمارکتس برای دریافت کش‌بک استفاده می‌کنند.

درصورتی که می‌خواهید بدانید کد معرف آمارکتس کجاست و چگونه باید آن را ثبت نمایید، با ما همراه باشید. شما باید برای دریافت کد معرف آمارکتس، ابتدا وارد سایت بروکر آمارکتس شده و سپس وارد کابین شخصی خود شوید. در کابین شخصی خود، از طریق منوی سمت راست، بر روی گزینه پروفایل من، کلیک نمایید تا اینگونه بتوانید به کد معرف آمارکتس دسترسی داشته باشید.

از میان زیرمجموعه‌های نمایش داده شده در این گزینه، “گروه شریک” را انتخاب کنید. اگر قبلا برای ثبت نام، از لینک دعوت استفاده نکرده باشید، در این قسمت نیز کد معرف آمارکتس را مشاهده نمی‌کنید. اما اگر پیش‌تر از کد UID استفاده نموده باشید، می‌توانید کد معرف آمارکتس را در این قسمت مشاهده نمایید.

کد معرف آمارکتس چیست؟

مزایای تغییر کد معرف آمارکتس

اگر اقدام به تغییر کد معرف آمارکتس نمایید، می‌توانید ضمن دریافت ریبیت آمارکتس، از خدمات مجموعه امیرتریدر نیز بهره‌مند شوید. مجموعه امیرتریدر از مجموعه‌های ارائه دهنده سیگنال فارکس است. سیگنال‌های فارکسی که توسط این مجموعه ارائه می‌شوند، از سوی تریدرهای حرفه‌ای و تحلیل‌گران باتجربه در این بازار مالی تولید می‌شوند و با سوددهی بالایی همراه هستند.

برای دریافت سیگنال فارکس، کاربران می‌توانند با پرداخت هزینه تعیین شده، در کانال VIP مجموعه عضو شوند و به صورت روزانه سیگنال فارکس را دریافت کنند و با استفاده از آن در معاملات شرکت کنند و به سوددهی بالایی برسند.

درصورتی که معامله‌گران در بازار فارکس، برای ثبت نام در این بروکر و طی مراحل احراز هویت آمارکتس، در زیرمجموعه امیر تریدر قرار بگیرید، می‌توانند به صورت رایگان در کانال VIP مجموعه امیر تریدر عضو شوند و روزانه سیگنال‌های معاملاتی مختلف را دریافت کرده و با استفاده از آن‌ها در معاملات شرکت نمایند.

در صورتی می‌توانید زیرمجموعه امیرتریدر شوید و از سیگنال فارکس رایگان استفاده نمایید که در بروکر آمارکتس دارای حساب واقعی باشید و حداقل آن را به اندازه 100 دلار شارژ نمایید. پس از این می‌توانید با مراجعه به پنل پشتیبانی خود در مجموعه امیر تریدر، بر روی گزینه عضویت در کانال سیگنال فارکس کلیک نمایید. با تکمیل اطلاعات خواسته شده در قسمت ثبت درخواست و در نهایت تائید درخواستتان توسط کارشناسان امیر تریدر می‌توانید با عضویت رایگان در کانال سیگنال فارکس، با دریافت این سیگنال‌ها به صورت رایگان معامله کنید و به سوددهی برسید.

این شرایط در مجموعه امیر تریدر، علاوه بر بروکر آمارکتس، برای بروکرهای لایت فارکس و آلپاری نیز وجود دارد. برای اطلاع از جزئیات “مقایسه بروکرهای آلپاری، آمارکتس و لایت فارکس، بهترین بروکر برای ایرانیان کدام است؟” کلیک کنید.

تغییر کد معرف در آمارکتس

سخن آخر

این مقاله از وبسایت امیرتریدر را به بررسی جزئیات مرتبط با کد معرف آمارکتس اختصاص دادیم. امیدواریم به تمامی سوالات شما پیرامون کد معرف که این بروکر ارائه می‌دهد، پاسخ داده باشیم. اگر پس از مطالعه این مقاله، همچنان سوالاتی پیرامون کد معرف آمارکتس دارید، می‌توانید سوالات خود را در بخش دیدگاه‌ها با ما به اشتراک بگذارید. کارشناسان امیر تریدر پاسخگوی سوالات شما عزیزان خواهند بود.

5/5 (1 امتیاز)