بررسی امکانات کابین شخصی بروکر آمارکتس

کابینه شخصی آمارکتس

بروکر آمارکتس که به عنوان یکی از بروکرهای مطرح برای افتتاح حساب در فارکس شناخته می‌شود با اسامی مختلفی از جمله ای مارکتس، آ مارکت، ای مارکت و … شناخته می‌شود. این کارگزاری از سال 2007 شروع به فعالیت کرده است. AMarkets در FSA سنت وینسنت به شماره 22567 IBC 2015 ثبت شده است و تحت رگولاتوری Financial Commission که یک رگولاتوری مستقل است قرار دارد. به دلیل محبوبیت زیادی که این بروکر دارد و روز به روز نیز به مقدار آن اضافه می‌شود تصمیم گرفتیم در این بلاگ از امیرتریدر تمامی مواردی که برای حساب باز کردن و کار با کابین شخصی بروکر آمارکتس نیاز دارید را بررسی کنیم.

آن چه در این مطلب می‌خوانیم:

بررسی انواع حساب در بروکر آمارکتس

داشتن تنوع حساب در یک بروکر می‌تواند یک ملاک مهم تصمیم‌گیری برای انتخاب یک بروکر باشد.

به طور کلی آمارکتس دارای 3 نوع حساب معاملاتی است که عبارتست از:

  1. استاندارد (Standard)
  2. فیکس (Fixed)
  3. ای سی ان (Ecn)

در هر 3 نوع از حساب‌های نام برده شده، می‌توانید از طریق درخواست از پشتیبانی اکانت خود را تبدیل به حساب اسلامی کنید.

حساب استاندارد

حداقل مقدار لازم برای افتتاح حساب در این بروکر 100 دلار و میزان اسپرد شناور است. با افتتاح این نوع اکانت می‌توانید 42 جفت ارز، 7 فلز، 16 شاخص، 14 رمز ارز پایه و … را با اهرم 1:1000 مورد معامله قرار دهید.

حساب فیکس

مهم‌ترین ویژگی این نوع حساب داشتن اسپرد ثابت است و مناسب آن دسته از معامله‌گرانی است که ترجیح می‌دهند بابت معاملات خود مبلغ ثابتی را بابت Spread پرداخت نمایند. امکان معامله 28 جفت ارز، 7 فلز، 16 شاخص، 14 رمز ارز و … با اسپرد 3 پیب و اهرم 1:1000 فراهم است.

حساب ای سی ان

برای ایجاد این نوع حساب باید حداقل 200 دلار واریز انجام دهید. تمامی دستورات توسط کارگزار ممتاز انجام می‌شود و نقدینگی زیادی وجود دارد. بنابراین تمامی دستورات با سرعت بالایی انجام می‌شود. این نوع حساب به دلیل داشتن سرعت زیاد معاملات برای پوزیشن‌های اسکلپ بسیار مناسب است. 42 جفت ارز، 7 فلز، 16 شاخص، 14 رمز ارز با اسپرد صفر و لوریج 1:200 قابل انجام است.

افتتاح حساب بروکر آمارکتس

برای بازکردن حساب در این بروکر ابتدا از نوار بالایی سایت امیرتریدر بر روی افتتاح حساب واقعی کلیک کنید. سپس در میان بروکرهای موجود افتتاح حساب بروکر آمارکتس را انتخاب نمایید. بر روی لینک کلیک کنید تا وارد صفحه رسمی AMarkets  شوید. نام و نام خانوادگی، آدرس ایمیل، شماره همراه، پلتفرم معاملاتی و … را انتخاب و بر روی دکمه ایجاد حساب بزنید.

در صفحه باز شده پیغامی حاوی نام کاربری و کلمه عبور به کابین شخصی را مشاهده می‌کنید. علاوه بر این 3 ایمیل نیز از طرف بروکر دریافت خواهید کرد که حاوی اطلاعات عبور است.

پس از ورود به کابین شخصی باید ایمیل و شماره تلفن خود را تائید و سپس احراز هویت انجام دهید.

امکانات کابین شخصی آمارکتس

واریز و برداشت وجه

در این بخش از کابین شخصی بروکر امارکتس می‌توانید واریز، برداشت، انتقالات داخلی، مشاهده تراکنش‌ها، فعال کردن کارت‌های اعتباری و … را انجام دهید.

از طریق این قسمت شما می‌توانید واریز و برداشت ریالی داشته باشید. دقت داشته باشید که برای این کار باید یک عکس از کارت بانکی خود بارگذاری نمایید. حتما هنگام بارگذاری بخش مربوط به CVV2 را پاک کنید.

برای شارژ و برداشت از حساب خود می‌توانید از روش‌های زیر استفاده کنید.

  • تتر
  • تاپ چنج(ریالی)
  • وبمانی
  • پرفکت مانی
  • اسکریل

انتخاب هرکدام از این روش‌ها بستگی به شما دارد. اگر تجربه کافی در این زمینه دارید می‌توانید از وبمانی و پرفکت مانی استفاده کنید. در غیر این صورت استفاده از شارژ ریالی یا صرافی آنلاین تاپ چنج گزینه مناسب‌تری برای شما خواهد بود.

تنظیمات مرتبط با معامله گری

ایجاد حساب جدید، مشاهده تمامی حساب‌ها، ایجاد حساب دمو، درخواست برای تغییر به حساب اسلامی، تغییر اندازه لوریج و … از امکانات این قسمت از کابین شخصی آمارکتس است.

تغییر در نوع حساب زمانی امکان‌پذیر خواهد بود که شما پوزیشن باز بر روی اکانت نداشته باشید. علاوه بر این برای این نوع درخواست باید در یک روز کاری، درخواست خود را ارائه نمایید.

در حساب‌های اسلامی شما نیاز به پرداخت سوآپ ندارید ولی حتما باید برای دسترسی به چنین حسابی اطلاعات درخواستی بروکر را ارسال کرده باشید. هر 3 نوع حساب قابلیت اسلامی شدن را دارند.

پلتفرم‌های معاملاتی

MetaTrader 4 و MetaTrader 5 پلتفرم‌های مورد استفاده در کارگزاری AMarkets هستند که می‌توانید از این قسمت آن‌ها را دانلود کنید.

کپی تریدینگ RAMM

از خدمات جذاب دیگری که آمارکتس در اختیار کاربرانش قرار می‌دهد استفاده از سیستم کپی تردینگ است. در این سرویس معامله گران با تجربه و ماهر نتایج و نوع معاملات خود را در اختیار سایر تریدرها قرار می‌دهند.

این امکان بستری مناسب برای همکاری دو سرمایه گذار را برای کسب سود فراهم می‌کند. برای تشخیص فرد مناسب می‌توانید سوابق معاملاتی شخص را بررسی و بر اساس سود و زیان های گذشته او تصمیم‌گیری کنید.

پروفایل

در صورتی که قصد تغییر ایمیل، رمز عبور و شماره تلفن، انتخاب شریک و … را دارید باید از این قسمت اقدام کنید.

اگر قصد انتخاب شخص ثالثی را به عنوان شریک دارید باید دقت زیادی به خرج دهید. تعداد این افراد محدود و حدود 3 نفر است. بروکر در این مورد هیچ مسئولیتی در برابر ریسک‌های موجود بر عهده نمی‌گیرد.

کش بک

Cashback نوعی تخفیف است که بروکر بابت اجرای دستورات به کاربران خود می‌دهد. شما زمان انجام معاملات مبلغی را بابت اسپرد به کارگزاری پرداخت می‌کنید. به کمک کش بک می‌توانید در این هزینه‌ها تخفیف قابل توجه بگیرید.

این مبلغ زمان بسته شدن معاملات روزانه در قالب پاداش برای شما واریز می‌شود. فقط حساب‌های استاندارد و ثابت هستند که شامل این طرح می‌شوند. شرط دیگری که برای دریافت این پاداش وجود دارد این است که معاملات شما به یک حجم مشخصی در ماه برسند. در صورت برداشت مبلغ از حسابتان امتیازات شما باطل می‌شود و به سطح 1 برمی‌گردید.

سرویس‌ها

پیشنهاد طرح معاملاتی، شاخص کایمن، تحلیل پوزیشن‌ها، سیگنال‌های معاملاتی، استفاده از ربات‌های مورد تائید بروکر و … از امکانات جذاب این بخش است.

در طرح معاملاتی شما میزان سرمایه، هدف مالی و میزان ریسکی را که می‌پذیرید وارد می‌کنید و سپس طرح معاملاتی و توصیه‌های مدیریت ریسکی که از نظر بروکر برای شما مناسب است را دریافت خواهید کرد.

شاخص کایمن که با اعداد 0 تا 100 نشان داده می‌شود، یک شاخص خاص است که نسبت خریداران به فروشندگان را در یک بازه زمانی نشان می‌دهد. 100 اشباع خرید و صفر اشباع فروش را نشان می‌دهد.

امتیاز دهید