شارژ ریالی آمارکتس

شارژ ریالی آمارکتس

از معتبرترین بروکرهای بازار فارکس که در میان ایرانیان بسیار محبوب است، آمارکتس می‌باشد. از جمله دلایلی که منجر به محبوبیت این کارگزاری در میان ایرانیان شده است، امکان واریز و برداشت به صورت ریالی است. در حقیقت بروکر آمارکتس با در نظر گرفتن شرایط تحریم کاربران ایرانی و عدم دسترسی به دیگر روش‌های واریز و برداشت، امکان واریز و برداشت ریالی را برای کاربران ریالی در نظر گرفته است تا بتوانند عملیات پرداخت را به راحتی انجام دهند.

|at_cta_form|

با توجه به اینکه افراد بسیار زیادی با این بروکر آشنایی ندارند، ممکن است این سوال برایشان ایجاد شود که نحوه شارژ ریالی آمارکتس چگونه می‌باشد. به همین دلیل این مقاله از وبسایت امیرتریدر را به این موضوع اختصاص داده‌ایم. اگر مایل هستید با جزئیات شارژ ریالی آمارکتس آشنا شوید، در ادامه این مقاله همراه ما باشید.

آمارکتس چیست؟

آمارکتس یکی از بزرگ‌ترین و برترین کارگزاری‌ها در سطح جهان می‌باشد که در سال 2007 تاسیس شده است. این بروکر در حوزه معاملات بازارهای مالی، سهام، کالا و اندیس‌ها فعال می‌باشد.

کارگزاری آمارکتس دارای 13 سال سابقه درخشان در کارنامه خود است، از همین‌رو یکی از بزرگ‌ترین و معتبرترین بروکرهای جهان می‌باشد.

یکی از مزیت‌های بروکر آمارکتس نسبت به دیگر کارگزاری‌ها، سرعت بالای اجرای معاملات در این بروکر است. در این کارگزاری، معاملاتی صورت می‌گیرد که در کمتر از 30 ثانیه انجام می‌شود. دلیل این موضوع نیز این است که سرعت معاملات توسط سازمان Verify My Trade به صورت ماهانه مورد بررسی قرار می‌گیرد و با استانداردهای بازار مالی نیز تنظیم می‌گردد.

این کارگزاری معتبر، با توجه به اینکه از فناوری‌های پیشرفته و امنیتی استفاده می‌کند، از نظر امنیتی نیز بسیار قوی و اعتماد بخش می‌باشد.

همینطور آمارکتس دارای پشتیبانی 24 ساعته به زبان فارسی برای ایرانیان است. از جمله دلایل محبوبیت آمارکتس در میان ایرانیان، امکان شارژ ریالی این بروکر است که به نوعی از بهترین خدماتی است که می‌توان برای تریدرهای ایرانی ارائه کرد. همانطور که می‌دانید شارژ آمارکتس برای شروع معاملات در بازارهای مالی ضرورت دارد و در صورت عدم موجودی کافی در حساب معاملاتی، قطعا با محدودیت‌هایی در انجام معاملات همراه خواهد بود و فرصت‌های سودآور کاهش پیدا می‌کنند.

ویژگی‌های مثبت بروکر آمارکتس

  • برخورداری از سابقه‌ای 13 ساله
  • ارائه خدمات بیمه به معامله گران تا سقف 20 هزار یورو
  • ایجاد شرایطی برای شارژ و برداشت ریالی
  • لوریج تا 1:1000
  • ارائه حساب‌ با اسپرد ثابت
  • امکان معامله فارکس، نفت، طلا، سهام آمریکا و بیتکوین
  • دارای پشتیبانی فارسی قوی و پاسخگویی به صورت 24 ساعته
  • ارائه هدیه معاملاتی تا 25 درصد مبلغ واریزی به معامله‌گران
  • دارای روند افتتاح حساب بسیار ساده

ویژگی‌های منفی بروکر آمارکنس

  • نداشتن رگولاتوری معتبر اروپایی
  • عدم ایجاد شرایطی مناسب برای معاملات نفت و سهام
  • نبود شرایط معاملاتی Cent
  • ارائه نکردن VPS رایگان

امکان واریز و برداشت ریالی یکی از مزیت‌های کارگزاری آمارکتس می‌باشد. در صورتی که در انتخاب این کارگزاری معتبر تردید دارید، می‌توانید ویژگی‌های آن شامل مزیت‌ها و معایب که در قسمت فوق ارائه دادیم، مورد بررسی قرار دهید تا بتوانید به تصمیم‌کیری بهتری برسید.

شارژ ریالی آمارکتس

نحوه شارژ ریالی آمارکتس

پیش از شارژ ریالی بروکر آمارکتس، شما ابتدا باید اقدام به ایجاد حساب کاربری آمارکتس نمایید. در حقیقت برای آغاز معاملات خود در این کارگزاری، بسیار مهم است که شما ابتدا فرآیند ثبت نام در بروکر آمارکتس را طی کنید و سپس اقدام به شارژ حساب خود نمایید.

برای شارژ حساب در بروکر آمارکتس، این کارگزاری روش‌های مختلفی را ارائه می‌دهد. از جمله روش‌هایی که می توان در بروکر آمارکتس برای شارژ حساب استفاده کرد، انتقال بانکی، کارت به کارت، پرداخت از طریق درگاه‌های پرداخت آنلاین، استفاده از سیستم‌های پرداخت الکترونیکی و … می‌باشد.

ضمن اینکه آمارکتس با هدف جذب مشتریان جدید، برای شارژ حساب مشتریان خود، از تخفیفات ویژه نیز استفاده می‌کند. البته میزان تخفیف‌ها وابسته به مبلغ شارژ، تعداد معاملات و دیگر شرایط می‌تواند متغیر باشد.

در مورد شارژ بروکر آمارکتس لازم است حتما به این نکته توجه داشته باشید که پیش از شارژ حساب، با تمامی قوانین و شرایط این کارگزاری آشنا شوید و از حساب‌های امن و قابل اعتماد برای شارژ حساب خود استفاده کنید. اینگونه می‌توانید به فرصت‌های سودآور در بازار مالی دسترسی داشته باشید و به معاملات خود ادامه دهید.

روش شارژ ریالی آمارکتس

همانطور که اشاره کردیم، شارژ حساب آمارکتس اولین مرحله برای شروع معامله و سرمایه گذاری در بازارهای مالی جهانی می‌باشد. شما می‌توانید برای شارژ حساب خود از روش‌های مختلفی استفاده کنید. اما بی‌شک شارژ ریالی حساب آمارکتس بی دردسرترین روش برای ایرانیان به شمار می‌رود. دلیل برتری شارژ ریالی آمارکتس نسبت به دیگر روش‌ها این است که سیستم بانکی ایران تحریم است و مشتریان ایرانی قادر به برداشت و واریز در بروکر آمارکتس از طریق روش‌های دیگر نیستند.

البته لازم است اشاره کنیم که ایرانیان در صورت تمایل، می‌توانند از شارژ ریالی آمارکتس استفاده کنند، بی‌شک روش‌های دیگری شامل رمز ارزها شامل تتر، بین کوین، لایت کویت و اتریوم، پرفکت مانی یا وب‌مانی نیز برای شارژ حساب آمارکتس وجود دارد.

هر یک از روش‌های نامبرده معمولا تا 24 ساعت به طول می‌انجامد اما مشتریان ایرانی می‌توانند با شارژ ریالی آمارکتس، حداکثر تا یک ساعت حساب خود را شارژ نمایند. از مزیت‌های این بروکر این است که مشتریان برای شارژ حساب خود هیچ کمیسیون و یا کارمزدی را پرداخت نمی‌کنند.

شارژ ریالی آمارکتس

نحوه واریز و برداشت ریالی بروکر آمارکتس

برای شارژ حساب خود به صورت ریالی، پس از ثبت نام در بروکر، به قسمت پشتیبانی بروید و درخواست واریز ریالی خود را ثبت نمایید. پشتیبانی فارسی این بروکر در کوتاه‌ترین زمان ممکن شما را راهنمایی خواهند کرد تا بتوانید اقدام به واریز ریال به حساب خود نمایید.

لازم است مجدد اشاره کنیم که بروکر آمارکتس شیوه واریز ریالی را در وبسایت خود قرار نداده است. در حقیقت شما می‌توانید با ارسال پیام به پشتیبانی آمارکتس، درخواست واریز ریالی خود را ثبت کنید تا شارژ حساب شما انجام شود. پشتیبانی بروکر آمارکتس در کوتاه‌ترین زمان ممکن و در تمامی ساعت شبانه روز، پاسخگوی شما خواهند بود. به طوری که پس از ثبت درخواست شارژ حساب به روش ریالی، لینک پرداخت زرین پال برای شما ارسال می‌گردد و اینگونه بسیار ساده و آسان قادر خواهید بود حساب خود را شارژ کنید.

در مورد برداشت ریالی از بروکر آمارکتس نیز باید اشاره کنیم که برداشت وجه از این بروکر به صورت خودکار صورت می‌گیرد. یعنی زمانی که شما ریال واریز می‌کنید، حساب شما به همان میزان و البته با قیمت معادل دلار، شارژ می‌شود. در زمان برداشت نیز به صورت خودکار از حساب شما کسر می‌گردد.

سخن آخر

یکی از بروکرهای بازار فارکس که در میان ایرانیان بسیار شهرت دارد، بروکر آمارکتس می‌باشد. از جمله مواردی که منجر به محبوبیت این بروکر در میان ایرانیان شده است، امکان واریز و برداشت از آمارکتس به صورت ریالی است. ضمن اینکه این بروکر در پشتیبانی از زبان فارسی دارای امتیاز بالایی است. شما می‌توانید در صورت نیاز به راهنمایی، از طریق تلگرام، واتساپ، چت آنلاین و … با پشتیبانی در تماس باشید و راهنمایی‌های لازم را دریافت کنید.

در حقیقت این بروکر این امکان را به کاربران ایرانی داده است تا با وجود تحریم‌ها، در صورتی که به دیگر روش‌های واریز و برداشت دسترسی ندارند، بتوانند با این روش به راحتی عملیات پرداخت را انجام دهند.

در این مقاله سعی کردیم به تمامی نکات مهم در زمینه شارژ ریالی آمارکتس اشاره کنیم. در صورتی که در این زمینه سوالات بیشتری برایتان وجود دارد، می‌توانید در بخش نظرات با ما به اشتراک بگذارید. کارشناسان امیرتریدر پاسخگوی سوالات شما عزیزان خواهند بود.

1/5 (1 امتیاز)