درصورتی که جهت انتخاب بروکر نیاز به مشاوره دارید، شماره تماس خود را ثبت کنید.

کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس می گیرند.
پخش ویدیو

همین حالا در ارانته ثبت نام کنید!

کافیست چند دقیقه زمان بذارید و داخل بروکر ارانته ثبت نام کنید، تا با محیط و انواع حساب های این بروکر آشنا شوید!

بروکر ارانته (Errante) از بروکرهای نسبتا جدید می‌باشد که در سال 2018 راه اندازی شده است، اما از سال 2021 میلادی خدمات خود را به ایرانیان نیز ارائه می‌دهد و توانسته است در مدت زمان بسیار کوتاهی به پیشرفت قابل توجهی دست پیدا کند. درصورتی که شما نیز مایل هستید با جزئیات بیشتری از بروکر ارانته آشنا شوید، در ادامه این مقاله از وبسایت امیرتریدر همراه ما باشید.

معرفی بروکر ارانته

بروکر ارانته (Errante) یکی از بروکرهای فعال در فارکس می‌باشد که خدمات آن به ایرانیان نیز ارائه می‌گردد. با استفاده از بروکر ارانته می‌توان بسیاری از کریپتوکارنسی‌ها، جفت ارزها، سهام کمپانی‌های بزرگ در دنیا را معامله کرد و به سود قابل توجهی دست یافت.

نکته قابل توجه در مورد بروکر ارانته این است که این کارگزاری دارای سابقه طولانی در بازار فارکس نیست، اما از نظر کیفیت و اعتبار توانسته است عملکرد فوق‌العاده عالی داشته باشد و با رقیبان باسابقه خود رقابت کند. آمار رضایت‌مندی بالای معامله‌گران نشان دهنده کیفیت خدمات ارائه شده از سوی این بروکر می‌باشد.

در صورتی که قصد دریافت خدمات از بروکر ارانته را داشته باشید، هر چقدر هم بخواهید عملکرد این برورکر را مورد بررسی قرار دهید، نمی‌توانید از نظر مسائل اعتباری و حاشیه‌ای ضعفی در آن پیدا کنید. تنها موردی که برخی کاربران در مورد بروکر ارانته به آن اشاره دارند، سابقه کم این بروکر است که البته می‌توان به دو دلیل حمایت دو رگولاتوری مهم از آن، از این موضوع صرف نظر نمود. از سویی دیگر در برابر عملکرد عالی و موفق بروکر ارانته، سابقه را نمی‌توان به عنوان معیاری مهم در نظر گرفت.

ویژگی‌های بروکر ارانته

  • تاسیس در سال 2018
  • ارائه خدمات به ایرانیان
  • دارای پشتیبانی فارسی
  • میزان اسپرد پایین
  • دفتر مرکزی در قبرس
  • رگوله CYSEC و FSA
  • دارای حساب اسلامی
  • افتتاح حساب با حداقل واریزی 50 دلار
  • امکان واریز و برداشت ریالی به صورت مستقیم
  • امکان واریز و برداشت از طریق وب‌مانی، تتر، بیتکوین، ریپل و اتریوم
  • امکان ترید اسکالپینگ
  • دارای کپی تریدینگ
  • ارائه پلتفرم‌های معاملاتی MT4, MT5, cTrader, Webtrader

در صورتی که قصد ورود به سایت اصلی بروکر ارائه را دارید، کافی است بر روی لینک “https://errante.com/fa” کلیک نمایید.

بررسی اعتبار بروکر ارانته

یکی از معیارهای مهم در انتخاب کارگزاری فارکس، رگولاتوری است. در حقیقت رگولاتوری تضمین کننده امنیت سرمایه معامله‌گران است. برای درک بهتر رگولاتوری، درنظر بگیرید که برای اینکه مشتریان از تمامی جنبه‎‌ها در کارگزاری ارانته احساس امنیت داشته باشند، موسسات و بانک‌هایی که دارای سپرده‌های مالی بالایی هستند، مسئولیت حفاظت از سودهایی که کاربران به دست می‌آورند را برعهده می‌گیرند. در حقیقت این فرآیند برای اینکه نقدینگی مشتریان با سرمایه اصلی شرکت تداخل پیدا نکند، در بخش مجزایی نگه‌داری می‌شود.

این فرآیند از ضرر تریدرها جلوگیری می‌کند، چراکه قانون حفاظت از تعادل منفی برای معامله‌گران در این روند مدنظر قرار داده می‌شود. به این معنی که کاربران هر میزان پولی را که به عنوان سپرده سرمایه گذاری کنند، بیش از آن میزان دچار زیان نمی‌گردند. بروکر ارانته از انواع رگولیشن‌ها و مجوزها برخوردار است که در ادامه به آن‌ها اشاره کرده‌ایم.

بروکر ارانته دارای مجوز CIF کمیسیون اوراق بهادار و بورس قبرس (CYSEC) است. ضمن اینکه دفتر مرکزی بروکر ارانته از دستورالعمل‌های استاندارد ارائه شده از سوی نهادهای نظارتی مختلف پیروی می‌کند. از جمله مهم‌ترین این دستورالعمل‌ها مرتبط با اتحادیه اروپا است که جزو بازارهای مالی (MiFID ll) بسیار معتبر در جهان به شمار می‌رود. خدمات بروکر ارانته توسط مرکز ارائه خدمات مالی سیشل با نماد FSA ، تنظیم و تائید شده است.

پلتفرم‌های معاملاتی بروکر ارانته

ارانته مهم ترین پلتفرم‌های معاملاتی شامل پلتفرم متاتریدر 4 و متاتریدر 5 را به کاربران ارائه می‌دهد که در ادامه پیرامون هر یک توضیحاتی را آورده‌ایم.

بررسی پلتفرم MT4  در کارگزاری ارانته

از جمله پلتفرم‌های بسیار کاربردی و محبوب در بازار فارکس که در بروکر ارانته نیز ارائه می‌گردد، پلتفرم متاتریدر 4 می‌باشد. تمامی موارد شامل ربات‌های مخصوص برای معامله، تجارت الگوریتمی، آزمون و یا خطاهای موجود در انواع استراتژی‌ها توسط کارشناسان و مشاوران متخصص متاتریدر 4 مورد بررسی و نظارت قرار می‌گیرد.

پلتفرم متاتریدر4 بر اساس زبان برنامه‌نویسی (MQL4) طراحی شده است. این پلتفرم در متاتریدر 4 دارای 31 ابزار گرافیکی و 24 ابزار تحلیلی می‌باشد. در حدود 30 اندیکاتور به صورت کاملا فنی و داخلی در این کارگزاری وجود دارد.

بروکر ارانته از نظر اندیکاتور فروشی، نزدیک عدد 700 است، ضمن اینکه میزان اندیکاتور سفارشی و رایگان این بروکر نیز تقریبا برابر با 2000 مورد می‌باشد. در بروکر ارانته و پلتفرم متاتریدر 4، نمودارها نامحدود هستند و معامله‌گران می‌توانند 9 تایم فریم زمان‌بندی شده را داشته باشند.

بررسی پلتفرم MT5  در کارگزاری ارانته

متاتریدر 5 از جمله پلتفرم‌هایی می‌باشد که اغلب تریدرهای حرفه‌ای به آن نیاز دارند. متاتریدر 5 به عنوان یک نرم افزار تحقیقاتی کاملا پیشرفته به کاربران کمک می‌کند تا به بازار جهانی وصل شوند و معاملات خود را در این بستر انجام می‌دهند. در حقیقت این برنامه ابزارهایی را در اختیار مشتریان قرار می‌دهد که می‌توانند از آن برای ارزیابی و بررسی بازار به عنوان یک تریدر حرفه‌ای استفاده کنند.

پلتفرم متاتریدر 5 در مقایسه با پلتفرم متاتریدر 4 امکانات گسترده‌ای را دارد که از مهم‌ترین آن‌ها، نقش داشتن به عنوان یک رابط موثر می‌باشد. به عبارتی دیگر با استفاده از این پلتفرم، می‌توان به تمامی اخبار روز بازار و همینطور نمودارها دسترسی داشت. همینطور در پلتفرم متاتریدر 5 سیستم مخصوصی برای چت کردن نیز ایجاد شده است.

زبان برنامه نویسی مورد استفاده برای متاتریدر 5 (MQL5) نسبت به متاتریدر 4 پیشرفته‌تر است. در این پلتفرم از ابزارهای نموداری کاملا مدرن و پیشرفته استفاده شده است. در متاتریدر 5 می‌توان 21 تایم فریم داشت. همینطور در این پلتفرم 38 اندیکاتور تخصصی و برنامه‌ریزی شده دقیق دیده می‌شود.

با استفاده از برنامه حرفه‌ای متاتریدر 5 معامله‌گران در بازار فارکس می‌توانند از انواع روش‌ها برای ترید شخصی و با قابلیت تنظیم شدن استفاده کنند. میزان ابزارهای تحلیل و بررسی در این پلتفرم به عدد 44 می‌رسد.

فهرست حساب ها در بروکر ارانته

ورود به بروکر ارانته

بروکر ارانته چندین حساب را به کاربران خود ارائه می‌دهد که در ادامه پیرامون آن‌ها توضیحاتی را آورده‌ایم.

  • حساب استاندارد (Standard)
  • حساب تیلور (Tilor made)
  • حساب پرمیوم (Premium)
  • حساب وی‌آی‌پی (VIP)

حساب استاندارد

حداقل سرمایه مورد نیاز برای افتتاح حساب استاندارد، 50 دلار می‌باشد. میزان لوریج حساب استاندارد بروکر ارانته در مقایسه با دیگر بروکرها، بیشتر می‌باشد. به طوری که معامله‌گران می‌ توانند با ایجاد حساب استاندارد بروکر ارانته، با چندین برابر سرمایه اولیه خود معامله کنند و به سود برسند.

در صورتی که در بازار فارکس مبتدی هستید و تازه‌کار می‌باشید، توصیه می‌کنیم از این حساب کارگزاری ارانته استفاده نمایید. در حساب استاندارد بروکر ارانته، میزان اسپردها بیشتر می‌باشد، به طوری که از یک پیپ شروع می‌شوند.

حساب Tilor maid

تیلور از جمله حساب‌های قوی بروکر ارانته است که نسبت به حساب وی‌آی‌پی همین بروکر دارای تعداد اسپرد و کمیسیون دریافتی کمتری می‌باشد. برای افتتاح حساب تیلور، به حداقل سرمایه 15 هزار دلار نیاز است. توصیه می‌کنیم در صورتی که در ابتدای کار هستید و به تازگی فعالیت در فارکس را آغاز کرده‌اید، از ایجاد این حساب اجتناب کنید.  امکان افتتاح حساب در فارکس بدون سرمایه اولیه نیز وجود دارد. فقط باید از شرایط آن مطلع باشید.

حساب Premium

میزان اسپرد در حساب پرمیوم نسبت به حساب استاندارد، کمتر می‌باشد. برای افتتاح حساب پرمیوم در بروکر ارانته، به مبلغی در حدود 1000 دلار نیاز است.

میزان لوریج این حساب 1:500 است. با این حساب می‌توانید بدون نگرانی از پرداخت کمیسیون، معامله کنید. در حساب پرمیوم نیز مشابه با حساب استاندارد، برای انجام معاملات، هیچ کمیسیونی از معامله‌گر دریافت نمی‌گردد.

حساب VIP

برای ایجاد حساب وی‌آی‌پی به حداقل مبلغ 5000 دلار نیاز است. این حساب دارای کیفیت بسیار تخصصی و منحصر به فردی می‌باشد. در حساب  VIPبروکر ارانته، میزان اسپرد بسیار کم در نظر گرفته شده است. همینطور لازم است اشاره کنیم که هر معامله‌گری که بخواهد با حساب VIP معامله نماید، باید به ازای هر لات، 3 دلار کارمزد پرداخت کند.

برنامه موبایل در ارانته

در مقایسه با دیگر بروکرها، تعداد پلتفرم‌هایی که بروکر ارانته ارائه می‌دهد، معمولی و حتی در حد متوسط می‌باشد. پلتفرم‌های متاتریدر 4 و متاتریدر 5 دارای نسخه قابل نصب بر روی موبایل نیز می باشند. اما اینکه بخواهیم بگوییم این بروکر برای نصب بر روی دستگاه تلفن همراه، اپلیکیشن خاصی را در نظر گرفته است، در پاسخ باید بگوییم خیر.

بنابراین اگر قصد فعالیت در بروکر ارانته را در موبایل دارید، ممکن است روند کار آنطور که در کامپیوتر و فضای دسکتاپ پیش می‌رود، نباشد. به طور کلی در نظرداشته باشید که در فضای دسکتاپ، پلتفرم‌های معاملاتی منجر به بهبود عملکرد می‌گردند. در پلتفرم‌های ارائه شده بر روی موبایل، شما می‌توانید سفارش‌های ثبت شده در بروکر را مشاهده کنید و حتی در صورت نیاز آن‌ها را اصلاح نمایید. همینطور با درنظرگرفتن میزان سود و زیان، معاملات خود را انجام دهید.

در عین حال ممکن است در زمان کار کردن با گوشی، تعداد نمودارها کمتر و بازه زمانی محدودتر باشد که این موضوع احتمال ضرر در این بستر را افزایش می‌دهد.

با این حال بروکر ارانته، گزینه‌های اپلیکیشن هماهنگ با سیستم عامل ویندوز، اپلیکیشن سازگار با سیستم عامل مک‌بوک، اپلیکیشن هماهنگ با سیستم عامل  IOSو اپلیکیشن سازگار با سیستم عامل اندروید را پیش‌روی معامله‌گران قرار می‌دهد.

نمادهای قابل معامله در بروکر  ارانته

سایت ارانته

نمادهای معاملاتی بروکر ارانته را در ادامه آورده‌ا‌یم.

  • دارای 46 جفت ارز برای معامله است که نسبت به دیگر کارگزاری ها مناسب می‌باشد.
  • 61 سهام CFD را ارائه می‌دهد که در این مورد نیز می‌توان گفت تقریبا مناسب است.
  • تعداد 9 شاخص در بروکر ارانته موجود می‌باشد.
  • کارگزاری ارانته، تعداد 3 کالا را ارائه می‌دهد که در مقایسه با دیگر کارگزاری‌ها محدود است. اغلب کارگزاری ها تقریبا 5 الی 10 کالا را ارائه می‌دهند. کالاهای این بروکر شامل انرژی‌هایی مانند نفت و گاز طبیعی می‌باشد.
  • این بروکر معاملات را بر روی 6 نماد فلز ارائه می‌دهد که می‌توان گفت به اندازه دیگر بروکرها است.
  • ارانته 14 رمزارز متفاوت برای علاقه‌مندان به بازار ارزهای دیجیتال و کریپتو ارائه می‌دهد.

حساب‌های اسلامی ارانته

حساب اسلامی و یا حساب‌های بدون سوآپ برای معامله‌گرانی که با توجه به مسائل شرعی و یا تریدهای بلندمدت با پرداخت بهره شبانه مشکل دارد، درنظر گرفته شده است.

کارگزاری های بسیاری این نوع حساب را برای کاربران خود در نظر گرفته‌اند، اما بروکر ارانته نه تنها در حساب اسلامی، بلکه در هیچ یک از حساب‌های خود سوآپ دریافت نمی‌کند که می‌توان گفت از ویژگی‌های آن به شمار می‌رود.

در این بروکر بر روی هیچ نمادی شامل فلزات، نفت، جفت ارزها و … سوآپ پرداخت نمی‌گردد. البته لازم است اشاره کنیم که این قابلیت تنها برای 10 روز اعتبار دارد و پس از روز یازدهم، سوآپ برای معاملات در نظر گرفته می شود.

شارژ حساب ارانته – نحوه واریز و برداشت در بروکر ارانته

بروکر ارانته مشابه با دیگر بروکرهای محبوب در جهان، دارای روش‌های واریز و برداشت متنوعی می‌باشد. به همین دلیل کاربران با استفاده از روش‌های متنوعی می‌توانند در این بروکر حساب خود را شارژ کنند و یا از آن برداشت کنند. از جمله روش‌های واریز و برداشت از بروکر ارانته، موارد زیر هستند:

  • بیت کوین
  • اتریوم
  • پرفکت مانی
  • حواله بانکی
  • ریپل
  • تتر
  • واریز و برداشت ریالی

بدیهی است به دلیل سهولت در استفاده، از میان تمامی روش‌های نامبرده، واریز و برداشت ریالی محبوب‌تر می‌باشد.

پشتیبانی بروکر ارانته

درصورتی که به وبسایت ارانته مراجعه کنید و در داخل سایت، زبان سایت را به فارسی تغییر دهید، تمامی صفحات آن و تمامی بخش‌های وب، به زبان فارسی ترجمه می‌شوند.

برخلاف دیگر بروکرها که صفحه اصلی آن‌ها فارسی نیست، مشتریان ایرانی با سایت فارسی ارانته، قادر هستند تمامی قوانین و مجوزها را در این وبسایت بررسی نمایند و حساب‌های معاملاتی را با یکدیگر مقایسه کنند تا در نهایت تصمیم‌گیری بهتری داشته باشند.

کاربران ایرانی می‌توانند از طریق وبسایت بروکر ارانته، از طریق چت زنده و تلگرام، با پشتیبانی فارسی در تماس باشند و مشکلات خود را در زمینه‌های ثبت نام، انصراف و … پیگیری نمایند.

امکان چت آنلاین از ساعت 10:30 صبح تا 19:00 به وقت ایران برای کاربران ایرانی امکان پذیر است. همینطور پشتیبانی تلگرام نیز از ساعت 8:00 تا ساعت 24:00 در دسترس می‌باشد. با افزایش یافتن مشتریان ایرانی، احتمال اینکه پشتیبانی از زبان فارسی به صورت 24 ساعته تغییر پیدا کند، وجود دارد.

در صورتی که داشتن پشتیبانی قوی و سریع از فاکتورهای اصلی شما برای انتخاب بروکر است، ارانته گزینه مناسبی می‌باشد.

نحوه ثبت نام بروکر ارانته

ورود به بروکر ارانته

برای ثبت نام در بروکر ارانته، مطابق مراحل زیر اقدام نمایید:

  • وارد سایت اصلی بروکر ارانته شوید.
  • در قسمت بالای صفحه، بر روی گزینه “ثبت نام” کلیک نمایید.
  • در صفحه ایجاد شده، اطلاعات خواسته شده را وارد نمایید. در تکمیل اطلاعات این قسمت به نکات زیر توجه کنید.
  1. گزینه اول را بر روی “شخصی” قرار دهید.
  2. در قسمت عنوان، بر اساس جنسیت خود یکی از موارد را انتخاب نمایید.
  3. نام و نام خانوادگی خود را لاتین وارد کنید.
  4. حتما شماره تلفن همراه خود را با پیش شماره ۹۸+ وارد نمایید.
  5. از ایمیل معتبر و در دسترس استفاده کنید.
  6. برای حساب کاربری خود رمز عبور قوی را انتخاب کنید و در پایان نیز تیک تمامی موارد در زیر فرم ثبت نام را انتخاب نمایید و در نهایت بر روی گزینه “ادامه” کلیک کنید.
  • حال باید وارد حساب ایمیل خود شوید و کد ارسال شده را در این قسمت وارد نمایید. در انتها برای ورود به قسمت بعد، بر روی گزینه “ادامه” کلیک کنید.
  • پس از وارد کردن کد، کابین شخصی ارانته برایتان نمایش داده می‌شود. به محض ورود از شما خواسته می‌شود تا به پرسشنامه‌ای پاسخ دهید. موارد درج شده در پرسشنامه را مطالعه نمایید و به آن‌ها پاسخ دهید. در نهایت نیز فرم پرسشنامه را مطالعه کنید و به هر یک پاسخ مناسبی را بدهید تا وارد فرآیند احراز هویت و تکمیل پروفایل کاربری ارانته شوید.
  • از ستون سمت راست، بر روی گزینه “پروفایل” کلیک نمایید. در پنجره‌ای که ظاهر می‌شود، از ستون سمت چپ، مدارک شناسایی و تائیدیه آدرس را مشاهده می‌کنید که باید در آن مدارک مورد نیاز را بارگذاری و ارسال کنید. (در قسمت مدارک شناسایی، کارت ملی و یا کارت گواهینامه خود را وارد کنید. در بخش تائیدیه آدرس نیز یکی از قبوض شهرداری شامل آب یا برق را ارسال نمایید تا فرآیند احراز هویت تکمیل گردد.)

سخن آخر

بروکر ارانته، از بروکرهای تازه وارد به شمار می‌رود که به دلیل برخورداری از تیم قوی، پشتیبانی مناسب و همینطور تنوع در حساب‌های معاملاتی در میان معامله‌گران طرفداران زیادی پیدا کرده است.

ممکن است بسیاری از افراد در نگاه اول به دلیل سابقه کم این بروکر در ثبت نام در آن تردید کنند، اما واقعیت این است که بروکر ارانته از دیگر ویژگی‌ها شامل اسپردهای کم، تنوع دارایی‌های معاملاتی، پشتیبانی فارسی و … برخوردار می‌باشد. به همین دلیل جزو بروکرهای مطرح در بازار فارکس است.

این بروکر از نظر امنیت نیز از اعتبار بسیار قابل قبولی برخوردار است، به طوری که از دو رگوله معتبر، از نظر اعتبار در سطح بالایی قرار گرفته است. این بروکر در طی سال‌های فعالیت، سعی دارد تا آپشن های مختلفی را به سایت خود اضافه کند و اینگونه رضایت مشتریان را جلب نماید. با بررسی سابقه این بروکر، می‌توان به راحتی پیش بینی کرد که در آینده، به مراتب عملکرد بهتری خواهد داشت.

امیدواریم این مقاله برای شما عزیزان راهنمای مناسبی در زمینه معرفی بروکر ارانته بوده باشد. در صورتی که در این زمینه سوالی دارید، حتما در بخش نظرات با ما به اشتراک بگذارید. کارشناسان امیرتریدر پاسخگوی سوالات شما عزیزان خواهند بود.