فارکس بدون سرمایه اولیه

فارکس بدون سرمایه اولیه

آیا امکان معامله در فارکس بدون سرمایه اولیه وجود دارد؟ برای انجام معامله در برخی بروکرها و کارگزاری‌ها، به حداقل سرمایه‌ای جهت افتتاح حساب نیاز می‌باشد. این درحالی است که برخی دیگر به تریدرها این اجاره را می‌دهند تا بدون سرمایه اولیه حساب خود را ایجاد کنند و معاملات خود را آغاز نمایند. بسیاری از افراد علاقه‌مند به فعالیت در بازار فارکس هستند، اما می‌خواهند بدون سرمایه اولیه وارد این بازار شوند و معاملات خود را آغاز کنند. در ادامه این مقاله از وبسایت امیرتریدر قصد داریم به این موضوع بپردازیم که آیا فعالیت در بازار فارکس بدون سرمایه اولیه امکان پذیر است یا خیر. همراه ما باشید.

معامله در فارکس چگونه انجام می‌شود؟

پیش از اینکه بخواهیم به موضوع معامله در فارکس بدون سرمایه اولیه، بپردازیم. ابتدا قصد داریم پیرامون بازار فارکس توضیحاتی را ارائه دهیم. بازار فارکس، یکی از بزرگ‌ترین بازارهای مالی در جهان به شمار می‌رود که به همان اندازه که فعالیت در این بازار می‌تواند با سوددهی خوبی همراه باشد، به همان اندازه نیز می‌تواند منجر به ضرر و زیان و از دست دادن سرمایه شود.

در حقیقت اگر افراد بدون تحقیقات لازم و بدون علم و دانش کافی از این بازار مالی، اقدام به سرمایه‌گذاری در فارکس و آغاز معاملات نمایند، ممکن است سرمایه خود را از دست بدهند.

معامله در بازار پرریسک فارکس از طریق تبادل ارزهای متفاوت صورت می‌گیرد. افراد بسیاری در این بازار مالی نقش دارند و از بزرگ‌ترین بانک‌های جهانی تا تجار بزرگ و ثروتمند در این بستر فعالیت می‌کنند و به اندازه توان مالی خود، تاثیری را در بازار فارکس می‌گذارند.

برای سرمایه‌گذاری در بازار فارکس، نیازی نیست حتما در این بازار سرمایه‌گذاری انجام دهید؛ تمامی افراد می‌توانند فعالیت خود را در فارکس بدون سرمایه اولیه نیز آغاز کنند.

آیا امکان معامله در فارکس بدون سرمایه اولیه وجود دارد؟

بسیاری از افراد به فعالیت در بازار فارکس علاقه‌مند هستند اما ممکن است سرمایه اولیه برای آغاز معاملات در این بازار را نداشته باشند و یا بخواهند در ابتدا برای کسب تجربه و دانش کافی پیرامون معاملات بازار فارکس، فعالیت خود را بدون سرمایه اولیه در این بازار آغاز کنند. به همین دلیل از اصلی‌ترین سوالات برای این دسته از افراد، این است که آیا امکان معامله در فارکس بدون سرمایه اولیه وجود دارد یا خیر.

در پاسخ باید بگوییم بله. بازار فارکس به گونه‌ای پیش می‌رود که هر فردی در حد توان خود، می‌تواند در بازار فارکس فعالیت داشته باشد و به سود برسد. در این میان، بروکرهایی وجود دارند که با اهداف مختلفی از جمله جذب کاربر، خدماتی را به معامله‌گران ارائه می‌دهند تا تمامی افراد بتوانند بدون داشتن سرمایه اولیه، در این بازار فعالیت داشته باشند.

در حقیقت برخی بروکرها، حساب‌های معاملاتی متفاوتی را دارند و این یعنی خدمات خود را به طیف وسیعی از کاربران با اهداف مختلف و سرمایه‌های متفاوت ارائه می‌دهند. اینگونه شما می‌توانید با پیروی از استراتژی معاملاتی خود، در صورت نیاز در این بروکرها و بدون سرمایه اولیه، فعالیت خود را آغاز نمایید.

فعالیت در بازار فارکس بدون سرمایه اولیه با حساب دمو

فارکس بدون سرمایه اولیه

اگر صرفا هدف شما این است که بدون سرمایه وارد بازار فارکس شوید و از طریق معامله در این بازار، تجربه کسب کنید و دانش خود را در این زمینه ارتقاء دهید تا بتوانید برای معاملات در بازار واقعی آماده شوید، می‌توانید اقدام به ایجاد حساب دمو و یا آزمایشی نمایید.

اغلب بروکرهای فارکس، امکان افتتاح یک حساب کاربری دمو (آزمایشی) را در محیطی که کاملا مشابه با یک حساب واقعی می‌باشد، برای ترید کردن در اختیار معامله‌گران قرار می‌دهند. شما می‌توانید بدون حتی یک دلار سرمایه اولیه، در فارکس معامله کنید، اما با این تفاوت که در این حساب، هیچ سود و ضرری به شما تعلق نمی‌گیرد.

معامله در فارکس بدون سرمایه اولیه با بونوس هدیه

از دیگر راهکارهای معامله در فارکس بدون سرمایه اولیه، استفاده از بونوس هدیه می‌باشد. بونوس در حقیقت هدیه‌ای است که از سوی بروکرها به کاربرانی که اقدام به افتتاح حساب می‌کنند، تعلق می‌گیرد.

بروکرهای بسیاری در راستای ارائه خدمات به معامله‌گران در بازار فارکس، جشنواره‌های بسیاری را برگزار می‌کنند تااینگونه معامله‌گران مختلف را به بازارهای مالی جذب کنند و به معامله‌گران موفق نیز هدایایی را اهدا کنند. بونوس از جمله جشنواره‌هایی است که از سوی بروکرها برگزار می‌گردد. بونوس در حقیقت کمکی است که از سوی بروکر به تریدر اهدا می‌شود تا اینگونه بتواند حتی بدون سرمایه اولیه و یا با توان مالی بیشتری کار تریدر کردن را پیش ببرد.

آیا می‌توان با بونوس اقدام به معامله در فارکس بدون سرمایه اولیه کرد؟

ممکن است پس از آشنایی با مفهومی از بونوس، این سوال برایتان ایجاد شود که آیا می‌توان تنها با استفاده از بونس در بازار فارکس معامله کرد. در پاسخ باید بگوییم بله، امکان معامله با بونوس در بازار مالی فارکس وجود دارد. اما شرایطی که از سوی بروکرهای مختلف برای بونوس هدیه نیز تعریف می‌شود، تا حدودی متفاوت می‌باشد.

پیش از اینکه بخواهید در جشنواره‌های بزرگی که از سوی بروکرهای مختلف برگزار می‌شود، شرکت کنید، بهتر است شرایط و قوانینی که برای این جشنواره‌ها تعیین شده را مطالعه کنید و از امکان ترید با بونوس در بروکر مدنظرتان، اطمینان حاصل نمایید.

اگر علاقه‌مند هستید، پیرامون بونوس اطلاعات بیشتری را به دست آورید، می‌تولید از صفحه بونوس بروکر آلپاری برای تریدرها نیز دیدن کنید تا با شرایط اهدای بونوس توسط بروکر معتبر آلپاری نیز آشنا شوید.

نحوه استفاده از بونوس برای معامله در فارکس بدون سرمایه اولیه

فارکس بدون سرمایه اولیه

همانطور که اشاره کردیم، برخی از بروکرها با هدف جذب مخاطب و همینطور نشان دادن کیفیت کارگزاری و خدماتی که به کاربران ارائه می‌دهند، اقدام به پرداخت اعتبار رایگان برای مشتریان می‌کنند. بروکرهای بسیاری این خدمات را به کاربران ایرانی ارائه می‌دهند، اما یکی از معتبرترین این بروکرها، کارگزاری آرون گرویس است که به مشتریان جدیدی که ثبت نام می‌کنند، 30 دلار رایگان هدیه می‌دهد.

این طرح تحت عنوان، بلک فرایدی اجرایی می‌شود، به طوری که پس از ثبت نام کاربر در این بروکر، بدون اینکه نیاز به واریز هیچ مبلغی باشد، در روز جمعه هفته بعد، بروکر 30 دلار به شما هدیه می‌دهد.

پس از ثبت نام، شما باید اسکن مدارک شناسایی خود را جهت احراز هویت در سایت بروکر موردنظر بارگذاری نمایید. روند این طرح اینگونه است که در بازه‌ای بین شنبه تا پنج‌شنبه هر هفته، ثبت نام و احراز هویت کاربران انجام می‌شود، سپس در روز جمعه و در پی ارسال تیکت، حساب کاربر با مبلغ 30 دلار شارژ می‌گردد.

معامله‌گرانی که واجدشرایط هستند، می‌توانند در روز جمعه، به پنل کاربری خود مراجعه کنند و از طریق گزینه پشتیبانی اقدام کرده، سپس ساخت تیکت را انتخاب نمایند. در صفحه ایجاد شده، نوع درخواست را به پشتیبانی (Support) تغییر دهند و در بخش متنی آن نیز، درخواست خود را مبنی بر افتتاح حساب بونوس ارسال کنند.

اینگونه در صورتی که قصد معامله در فارکس بدون سرمایه اولیه را داشته باشید، می‌توانید با لوریج (اهرم) 1:500 تمامی نمادها را معامله کنید. در نظر داشته باشید که طرح‌هایی که بروکرهای مختلف برای سرمایه‌گذاری در فارکس بدون سرمایه اولیه ارائه می‌دهند، دارای شرایط خاصی هستند و در صورتی که دانش کافی برای معامله در بازار فارکس را نداشته باشید، قطعا نمی‌توانید به سودی که مدنظر دارید، دست پیدا کنید.

سخن آخر

در این مقاله از وبسایت امیرتریدر، موضوع معامله و ترید در فارکس بدون سرمایه اولیه را مورد بررسی قرار دادیم، امیدواریم مطالعه آن به شما کمک کند تا بتوانید حتی بدون اختصاص یک دلار سرمایه اولیه، فعالیت خود را در این بازار مالی بزرگ آغاز کنید.

فارکس، از جمله بازارهای مالی بزرگ در جهان می‌باشد که برای بسیاری از افراد، می‌تواند یک نقطه شروع و یک سکوی پرتاب باشد. بنابراین اگر علاقه‌مند به فعالیت در بازار فارکس هستید، تردید نکنید. می‌توانید بدون سرمایه اولیه، فعالیت خود را در این بازار مالی آغاز نمایید و پس از کسب تجربه و دانش کافی و همینطور پیدا کردن بهترین استراتژی معلاماتی خود برای آغاز معاملات بزرگ در این بازار، در فارکس سرمایه‌گذاری نیز انجام دهید و بتوانید به صورت روزانه، درآمد دلاری به دست آورید.

یکی از روش‌های کاهش ریسک ضرر در بازار مالی فارکس، دریافت سیگنال فارکس از منابع ارائه‌دهنده معتبر است. در صورتی که به دلیل ترس از دست دادن سرمایه، از سرمایه‌گذاری در بازار فارکس هراس دارید، می‌توانید از سیگنال‌های فارکس ارائه شده در کانال امیرتریدر برای رسیدن به سود از طریق معاملات فارکس استفاده کنید.

5/5 (1 امتیاز)