احراز هویت آمارکتس

احراز هویت آمارکتس

با اینکه کارگزاری‌های بسیار زیادی در سراسر دنیا وجود دارند و در بازارهای آنلاین مالی به کاربران خدمات می‌دهند، با این حال فقط تعداد محدودی از آن‌ها سرویس‌های خود را به کاربران ایرانی ارائه می‌دهند. یکی از این بروکرها، بروکر آمارکتس است که دارای سابقه و اعتبار بالایی در میان بروکرهای فارکس می‌باشد.

کاربران ایرانی می‌توانند با ارسال مدارک هویتی خود، در بروکر آمارکتس حساب خود را تائید و وریفای نمایند. این بروکر معتبر از پشتیبانی زبان فارسی نیز برخوردار است و کاربران ایرانی می‌توانند حتی در صورت بروز مشکل نیز سوالات خود را با بخش پشتیبانی مطرح کنند و مشکل را رفع نمایند. در ادامه این مقاله از وبسایت امیرتریدر همراه ما باشید تا با جزئیات تکمیلی پیرامون احراز هویت آمارکتس آشنا شویم.

اهمیت احراز هویت آمارکتس

بر اساس قوانین مبارزه با پولشویی، احراز هویت در بروکرها ضرورت دارد و کاربران برای اینکه قادر به واریز و برداشت در بروکر مورد نظرشان باشند، باید حساب وریفای شده داشته باشند.

این موضوع به این معنی است که کاربران موظف هستند تا مدارک هویتی موردنیاز خود برای احراز هویت در بروکر مورد نظرشان، یعنی مدارک مورد نیاز برای احراز هویت آمارکتس را در سایت مربوطه بارگذاری کنند. در صورتی که این مدارک تائید و بررسی شود، کاربران می‌توانند نقل و انتقال‌های مالی خود را انجام دهند.

البته در برخی بروکرها نیز معامله‌گران و کاربران می‌توانند فقط با طی کردن مراحل ثبت نام و بدون احراز هویت، به معامله در این بازار بپردازند و واریز و برداشت حساب خود را انجام دهند. با این حال نیز نمی‌توان گفت این بروکرها اعتباری ندارند، اما در بسیاری از آن‌ها احتمال کلاهبرداری نیز وجود دارد. به همین دلیل توصیه می‌کنیم پیش از اینکه بخواهید یک بروکر را انتخاب کنید و قبل از افتتاح حساب، در مورد کارگزاری‌های مختلف فارکس تحقیقات لازم را داشته باشید و پس از اطمینان از اعتبار و امنیت بروکر، معاملات خود را انجام دهید.

آمارکتس (amarkets) نیز در دسته بندی بروکرهای معتبر قرار دارد که در ادامه قصد داریم به نحوه احراز هویت آمارکتس بپردازیم. با استفاده از راهنمای تصویری که برای احراز هویت آمارکتس قرار داده‌ایم، شما به راحتی می‌توانید فرآیند احراز هویت خود را در این بروکر تکمیل نمایید.

مدارک لازم برای احراز هویت آمارکتس

برای تکمیل فرآیند احراز هویت آمارکتس به مدارک زیر نیاز است:

  • تائید آدرس ایمیل کاربر
  • تائید شماره تلفن همراه کاربر
  • مدارک هویتی کاربر شامل پاسپورت و یا کار ملی
  • ارسال مدارک مرتبط با محل سکونت شامل قبوض و …

پشتیبانی آمارکتس

نحوه احراز هویت آمارکتس

پس از اینکه فرآیند ثبت نام خود را در بروکر آمارکتس تکمیل کردید، لازم است چند مرحله دیگر را برای احراز هویت خود در این کارگزاری پشت سر بگذارید.

برای ثبت نام در بروکر آمارکتس، کاربر باید یک ایمیل معتبر وارد کند و پس از دریافت کد یکبار مصرف از سوی بروکر و وارد کردن آن در سایت آمارکتس، ایمیل کاربر تائید می‌شود و فرآیند ایجاد حساب تکمیل می‌گردد. در صورتی که می‌خواهید با فرآیند ثبت نام در بروکر آمارکتس به صورت کامل آشنا شوید، می توانید جزئیات آن را در مقاله نحوه ثبت نام بروکر آمارکتس مطالعه کنید.

پس از تکمیل فرآیند ثبت نام، می‌توانید مطابق با مراحلی که در ادامه آورده‌ایم، اقدام به احراز هویت آمارکتس نمایید.

  • پس از ورود به کابین شخصی، مراحلی که شما باید برای احراز هویت پشت سر بگذارید، به صورت یک نوار سبز و سفید رنگ در بالای صفحه قابل مشاهده است. به طوری که هر بخش که توسط کاربر تکمیل شود، نوار سفید رنگ به رنگ سبز تغییر وضعیت خواهد داد.
  • پس از تکمیل ثبت نام و تائید ایمیل، کاربر باید برای تائید تلفن همراه خود اقدام کند. بنابراین باید شماره موبایل خود را در این مرحله وارد کنید و سپس کد ارسالی به آن را در کادری که درنظر گرفته شده است، وارد کنید تا این مرحله نیز تکمیل گردد.
  • در طی این مرحله، بر روی گزینه “تائید هویت” کلیک نمایید و سپس مدارک شناسایی خواسته شده را بارگذاری کنید.

آموزش ثبت نام در بروکر امارکتس

در نظر داشته باشید که بروکر آمارکتس در این قسمت در جهت افزایش امنیت در حفظ مدارک هویتی کاربران، سرویسی را ارائه کرده است که کاربر از طریق لینک امنی که از طریق اسکن کد QR از طریق تلفن همراه و یا کپی کردن آن و جایگذاری در مرورگر دریافت می‌کند، به صفحه جدیدی هدایت می‌شود. دراینصورت در صفحه جدید، قادر خواهید بود که مشابه به قبل، از طریق عکسبرداری از مدارک مربوطه با استفاده از گوشی و همینطور آپلود تصویر، بارگذاری مدارک خود را انجام دهید.

هدف اصلی از اینکار افزایش امنیت در جهت حفظ مشخصات کاربران می‌باشد. البته لازم است اشاره کنیم که شما می‌توانید بدون اسکن کردن، برای بارگذاری مدارک از روش قدیمی نیز استفاده کنید. به طوری که در همین قسمت تعیین می‌کنید که مایل هستید از طریق موبایل از مدارک مربوطه عکس تهیه کنید و یا عکس‌هایی که از قبل تهیه کرده‌اید را در این قسمت بارگذاری نمایید.

  • پس از انتخاب روش بارگذاری و ارسال مدارک، پیامی دربردارنده شرایط تائید عکس صحیح از سوی بروکر به نمایش در می‌آید. در صورتی که عکس بارگذاری شده دارای شرایط تعیین شده از سوی بروکر نباشد، کاربر باید مجدد عکس بگیرد و تصویر مورد تائید را ارسال نماید.

از جمله شرایطی که بروکر آمارکتس برای بارگذاری تصاویر در احراز هویت آمارکتس در نظر گرفته است، شامل بارگذاری عکس به صورت واضح و بدون وضعیت تار، مناسب بودن میزان نور داخل عکس، مشخص بودن تمامی گوشه‌های مدرک، واضح بودن اطلاعات داخل تصویر و عدم پوشانده شدن بخشی از آن و … می‌باشد.

  • پس از بارگذاری مدارک هویتی، باید مشخصات نوشته شده در مدرک را بررسی نمایید و در انتها و پس از تعیین جنسیت خود، بر روی گزینه “ادامه” کلیک کنید. در نظر داشته باشید که مشخصات درج شده شما باید با مشخصات کامل شما که بر روی مدارک درج شده است، مطابقت داشته باشد. در غیراینصورت و چنانچه اشتباهی را مشاهده کردید، باید نسبت به رفع آن اقدام کنید.
  • پس از ارسال و تائید مدارک از سوی بروکر، در بازه زمانی کوتاهی یعنی کمتر از یک دقیقه، کاربران می‌توانند از وضعیت تائید بودن و یا نبودن مدارک خود مطلع شوند. در صورتی که مدارکی که بارگذاری نموده‌اید تائید شوند، می‌توانید وارد مرحله آخر احراز هویت خود در بروکر آمارکتس شوید.

ورود به آمارکتس

  • پس از اینکه به کابین آمارکتس بازگردید، خواهید دید این قسمت نیز به رنگ سبز درآمده است و پس از تکمیل مرحله پرداخت به اتمام می‌رسد. در بخش آخر، کاربران باید روش پرداخت خود را تائید نمایند. در صورتی که کاربران بخواهند واریز و برداشت خود را از طریق کارت بانکی انجام دهند و یا روش واریز و برداشت آن‌ها با یکدیگر متفاوت باشد، باید مدارک مرتبط با آن را ارسال نمایند. کاربران ایرانی که مایل هستند از واریز و برداشت ریالی استفاده کنند، نیازی نیست در این قسمت مدارکی را ارسال کنند. فقط کافی است با پشتیبانی در ارتباط باشند تا موفق به شارژ ریالی آمارکتس شوند.

معمولا طی 24 ساعت، روند شناسایی مدارک کاربران تکمیل می‌شود. در صورتی که پس از گذشت 24 ساعت، فرآیند شناسایی مدارک شما صورت نگرفت، با پشتیبانی در ارتباط باشد. برای موضوع درخواست خود می‌توانید از عنوان “درخواست من برای احراز هویت انجام نشده است” استفاده کنید. برای درخواست کتبی، حتما در متن ارسالی، ضمن ذکر نام کامل، شماره والت خود را نیز قید کنید.

حل مشکل عدم دریافت پیامک در زمان احراز هویت آمارکتس

از جمله مشکلاتی که کاربران در احراز هویت آمارکتس و وریفای کردن حساب معاملاتی خود در این بروکر، با آن مواجه هستند، عدم دریافت پیامی که حاوی کد یکبار مصرف است، می‌باشد.

در صورتی که کد یکبار مصرف برای شما ارسال نمی‌شود، از طریق چت آنلاین در وبسایت بروکر با پشتیبانی بروکر آمارکتس فارسی در ارتباط باشید. اینگونه می‌توان به صورت دستی شماره کاربر را ثبت و تائید نمود.

سخن آخر

برای سرمایه‌گذاری در فارکس، معامله‌گران باید از یک بروکر خدمات دریافت کنند. انتخاب بهترین بروکر فارکس برای ایرانیان، وابسته به استراتژی معاملاتی که دارند، صورت می‌گیرد. اما با توجه به اینکه بروکر آمارکتس شرایطی را برای افتتاح حساب کاربران ایرانی فراهم کرده است، بسیاری از کاربران به این کارگزاری فارکس جذب شده‌اند.

از اصلی‌ترین ویژگی‌های بروکر آمارکتس، برخورداری از پشتیبانی است. برخورداری از پشتیبانی سبب شده است که بسیاری از معامله‌گران در تمامی مراحل شامل افتتاح حساب و یا برداشت پول، در صورت داشتن سوال، با پشتیبانی در ارتباط باشند و مشکل خود را برطرف کنند.

امتیاز دهید