پیشبینی قیمت طلا: طلا قبل از انتشار شاخص NFP می‌تواند یک کاهش قیمت را تجربه کند!

قیمت طلا از بالاترین سطح قیمتی که از مارس 2023 تجربه کرد به 2032 دلار رسید. این اصلاح قیمت در روز چهارشنبه انجام شد. دهوانی مهتا کارشناس FXStreet  گزارش می دهد که XAU/USD می تواند پس از شکست در نواحی حمایتی چارت شاهد کاهش خرید باشد.

برای مدت محدود عضویت در کانال VIP رایگان شد!

چند نمونه از رضایتمندی و سود روزانه اعضای کانال VIP، اگه شماهم داخل بروکر حساب واقعی داری همین حالا فرم زیر را پر کن و رایگان عضو کانال VIP شو.

طلا از کاهش بازدهی و کاهش دلار به شدت سود برده است. اقتصاددانان در Credit Suisse به دنبال آزمون مقاومت اصلی در بالاترین سطح 2070 دلار هستند. تغییر موقعیت NFP ایالات متحده می تواند خریداران XAU/USD را کنار بگذارد. « قیمت طلا به سمت مرز 2000 دلار عقب‌نشینی می‌کند که در زیر آن، مقاومت تبدیل به حمایت در 1988 دلار به چالش کشیده خواهد شد. خط دفاعی حیاتی بعدی برای خریداران طلا در نقطه تلاقی پایین ترین سطح روز سه شنبه و حمایت پرچم نزدیک به 1975 دلار دیده می شود.

اگر گاوهای طلا به بازی بازگردند، روند صعودی به سمت رقم 2020 دلار از سر گرفته خواهد شد. گاوها پس از آن دوباره تلاش خواهند کرد تا سقف سالانه 2032 دلار را به دست آورند. پذیرش بالاتر از دومی مورد نیاز است تا پیشرفت جدیدی به سمت هدف 2043 دلاری داشته باشیم. با این حال، قیمت طلا به احتمال زیاد پیش از انتشار داده های حقوق و دستمزد غیرکشاورزی ایالات متحده در روز جمعه، متزلزل خواهد ماند.

شکستن زیر 55 DMA  در 1898 دلار نشان‌دهنده یک بازگشت است. ما به دنبال آزمون مجدد مقاومت بلندمدت از رکوردهای 2070 دلاری در سال های 2020 و 2022 هستیم. در حالی که به وضوح باید به این امر احترام گذاشت، یک شکست واضح و پایدار بالاتر نشان دهنده یک شکست بزرگ صعودی بلندمدت خواهد بود.

منبع: FXStreet.com

1/5 (1 امتیاز)