لیست صرافی های بونوس دار | دریافت بونوس بدون نیاز به شارژ حساب بروکر فارکس

امروزه با توجه به زیاد شدن معاملات در فارکس، بروکر های متفاوتی ایجاد شده است که هرکدام از بروکر ها با هدف جذب معامله گران، اقداماتی را در این راستا انجام می دهند. یکی از این اقدامات، ارائه بونوس و جوایز نقدی یا غیر نقدی به معامله گران می باشد. در این مقاله از امیر تریدر به شما توضیح داده خواهد شد که صرافی های بونوس دار کدام اند و چه جوایزی رو به مشتریان خود عرضه می کنند.

بونوس چیست؟

بونوس یک نوع جایزه و پاداشی است که بروکر ها به منظور جذب معامله گران و یا افرادی که سرمایه کافی برای ترید ندارند، ارائه می‌‌دهد. پاداش هایی که بروکر های فارکس به مشتریان خود عرضه می کنند ممکن است به شکل نقدی یا غیرنقدی باشد و حتی کوپن های تخفیف دار را شامل می شود. مقدار و نوع پاداش Bonus بسته به بروکر و شرایط مشتری با هدف جذب و ترغیب افراد، تعیین می شود.

اکثر بونوس ها به این صورت است که مبلغ مشخصی به حساب معامله گر واریز می شود و فرد می تواند با آن ترید انجام دهد و سود آن را برداشت کند. توجه داشته باشید که در این نوع بونوس فرد نمی تواند مبلغ پاداش را برداشت کند و فقط می تواند با آن معامله انجام دهد. محبوب ترین پاداش در بین معامله گران به خصوص افراد تازه کار بونوس بدون سپرده می باشد.

در ادامه مقاله صرافی های بونوس دار، با ما همراه باشید تا انواع بونوس هایی که بروکر ها به مشتریان خود ارائه می دهند را باهم بررسی کنیم.

انواع بونوس در فارکس

بروکر های فارکس بونوس های متفاوتی را در اختیار مشتریان می گذارند که در ادامه بعضی از متداول‌ ترین آن‌ها را بررسی می‌کنیم.

بونوس قابل معامله

به بونوس قابل معامله بونوس غیر قابل برداشت نیز می گویند به این دلیل که این پاداش قابل برداشت نیست و فرد فقط می تواند با آن معامله کند و سود حاصل از معامله را برداشت کند. برای دریافت وایز در صرافی های بونوس دار، تریدر باید حساب واقعی خود را شارژ کند و پس از آن بروکر مبلغ مشخصی را به حساب واقعی تریدر به صورت شارژ اضافی، واریز می کند. برای مثال در بروکر آمارکتس به افرادی که برای اولین بار حساب خود را شارژ می کنند، 15 درصد بونوس واریزی قابل ضرر به آن ها تعلق می گیرد. در این نوع بونوس که آمارکتس در اختیار مشتریان می گذارد، بونوس قابل ضرر Tradable می گویند که در ضررهای احتمالی به شما کمک خواهد کرد.

بونوس قابل معامله در فارکس

بونوس قابل برداشت

در این بونوس شما پس از افتتاح حساب مبلغ مشخصی را دریافت می کنید، ولی تفاوت اصلی که بونوس قبلی دارد این است که در بونوس قابل برداشت در هنگام ضرر به شما کمک نخواهد کرد و اگر در معاملات خود ضرر کنید، مبلغ آن از بونوس شما کم می شود.

برای برداشت بونوس قابل برداشت و غیرقابل ضرر، باید شرایط مورد نظر بروکر را رعایت کنید به عنوان مثال در مدت زمان خاصی مقدار مشخصی لات ترید انجام دهید. این شرایط بسته به قوانین بروکر ها مشخص می شود و قوانین بروکر ها باهم یکسان نیستند.

سوپر بونوس

سوپر بونوس اصولا به لوریج تعلق می گیرد که هدف آن افزایش میزان لوریج مشتری است. یکی از مزایای این بونوس، کمک به شما در برابر ضررهای احتمالی می باشد که بعد از انجام معامله می توانید آن را برداشت و به پول نقد تبدیل  کنید. مبلغ سوپر بونوس حساب را پشتیبانی می‌نماید و با احراز شرایط ساده ای توسط کاربر قابل برداشت می‌باشد. 

بونوس رایگان

یکی از انواع جوایز در صرافی های بونوس دار، بونوس رایگان می باشد که به بونوس خوش آمدگویی نیز معروف است و به محض افتتاح حساب در یکی از بروکر های فارکس، به حسابتان مبلغی برای خوش آمد گویی واریز می شود. برای برداشت سود حاصل از این نوع بونوس ها در صرافی های دارای بونوس، یک سری شرایط وجود دارد و نمی توان خود مبلغ بونوس را برداشت کرد. هدف از بونوس رایگان شناخت بیشتر از بروکر و تست استراتژی مناسب می باشد.

توجه داشته باشید برای دریافت Welcome Bonus  نیازی نیست که حتما سپرده داشته باشید و نیازی به واریز اولیه برای دریافت این نوع از بونوس وجود ندارد.

بونوس غیرنقدی

منظور از بونوس های غیر نقدی، جوایزی مثل ساعت، لپ تاپ، گوشی و … است که به تریدر های منتخب داده می شود. این جوایز ها به این صورت می باشد که صرافی های بونوس دار هر ماه یا هر سال مسابقاتی برگزار می کنند و زمانی که معامله گر بتواند مقام اول تا پنجم را در بین کل شرکت کنندگان کسب کند؛ جایزه غیرنقدی دریافت خواهد کرد.

بونوس غیرنقدی

مزایا و معایب بونوس در بروکرهای فارکس

برای استفاده از بونوس ها باید یک سری شرایط و قوانین را رعایت کنید و متاسفانه بعضی از افراد بدون بررسی دقیق شرایط برای برداشت بونوس اقدام می کنند. پیشنهاد ما به شما این است که شرایط بونوس ها همچنین مزایا و معایب آن را به صورت دقیق بررسی کنید تا دچار اشکال در روند استفاده از بونوس ها نشوید.

مزایای دریافت بونوس در بروکر های فارکس

  • یکی از مهم ترین مزایایی که بونوس بروکر ها دارد، افزایش قدرت در معامله هایی که تریدرها انجام می دهند و جلوگیری از ضررهای آن ها می باشد.
  • جوایزی که صرافی های بونوس دار به مشتریان عرضه می کنند، به معامله گرانی که نمی توانند با مبلغ خوبی سرمایه گذاری کنند، کمک می کند و این افراد می توانند به راحتی معامله انجام دهند.
  • بونوس خوش آمد گویی که در اکثر بروکر های فارکس وجود دارد، به افراد کمک می کند که در حساب واقعی معامله انجام دهند و اگر تمایل داشتند برای سرمایه گذاری اقدام کنند.

معایب فعال کردن بونوس در بروکر

  • برداشت پاداش ها مستلزم رعایت قوانین خاصی است که ممکن است محدودیت هایی رو برای تریدر ایجاد کند.
  • معامله با بونوس در بروکر، خطر انجام معاملات هیجانی را به همراه دارد، و می‌تواند منجر به تصمیمات عجولانه شود.
  • معمولا میزان بونوس ها بسیار کم است و همه بروکر ها جوایزی برای مشتریان خود ندارند.
  • بعضی از جوایز سود جالبی را برای معامله گران نخواهد داشت.
  • بروکر های کلاهبردار ممکن است برای جذب مشتری تبلیغات گسترده‌ای انجام ‌دهند و بخواهند شما را با تشویق به سرمایه گذاری کنند که باعث تحمیل ضررهای زیادی به شما می شود.

کدام بروکرها بونوس یا جایزه دارند؟

همه بروکر ها از بونوس یکسانی برخوردار نیستند و شرایط استفاده از پاداش ها در هر بروکر متفاوت می باشد. در این قسمت صرافی های بونوس دار و بروکر هایی که به ایرانیان خدمات متنوعی عرضه می کنند و جزو بهترین بروکر های فارکس هستند را به شما معرفی می کنیم.

صرافی های بونوس دار

بونوس بروکر لایت فارکس  (LiteForex)

در بروکر لایت فارکس مبلغی که به عنوان بونوس به حساب معامله گران تعلق می گیرد بلافاصله پس از شارژ حساب واریز می شود و می توانند سود خود را به‌طور کامل برداشت کنند.

شرایط استفاده از بونوس 100 درصدی لایت فارکس:

  • بونوس تنها به کاربران کشور های محدودی مثل ایران تعلق میگیرد.
  • تنها برای حساب های احراز شده اعمال میگردد
  • حداقل واریز 200 دلار
  • حداکثر مبلغ بونوس تا 10 هزار دلار

بونوس بروکر آلپاری  (Alpari)

در بروکر آلپاری حداکثر بونوس که به حساب هر مشتری بعد از 24 ساعت واریز می شود، 20 دلار است. البته بونوس خوش آمد گویی مدتی است که از بروکر آلپاری حذف شده است. این امکان وجود دارد که در آینده دوباره این قابلیت به آلپاری اضافه شود.

بونوس بروکر آمارکتس  (Amarkets)

برای اینکه بتوانید از بونوس بروکر آمارکتس استفاده کنید در ابتدا باید یک حساب دمو باز کنید و به مدت چند روز در آن معامله انجام دهید. بعد از گذشت 5 روز شما می توانید سود خودتان را از طریق تماس با پشتیبانی، برداشت کنید.

کلام آخر

در مقاله صرافی های بونوس دار به شما توضیح دادیم که بونوس بروکر ها چیست و چه مزایا و معایبی برای تریدر ها دارد. بونوس ها به صورت جوایز نقدی یا غیرنقدی در اختیار معامله گران قرار می گیرد تا آن ها را تشویق به شارژ کردن و انجام معامله در بروکر کند. البته نباید فریب جوایز زیاد بعضی از بروکر ها را بخورید چون ممکن است کلاه بردار باشند؛ پس قبل از هرگونه سرمایه گذاری راجب بروکر مورد نظر تحقیق کنید.

2.5/5 (2 امتیاز)