درصورتی که جهت انتخاب بروکر نیاز به مشاوره دارید، شماره تماس خود را ثبت کنید.

کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس می گیرند.

همین حالا در اینوسلو ثبت نام کنید!

کافیست چند دقیقه زمان بذارید و داخل بروکر اینوسلو ثبت نام کنید، تا با محیط و انواع حساب های این بروکر آشنا شوید!

بروکر فارکس اینوسلو (Inveslo) در کشور قزاقستان به ثبت رسیده است. همینطور به عنوان ارائه دهنده خدمات مالی نیز در وزارت این کشور ثبت گردیده است. این بروکر دارای مجوز ارائه خدمات پردازش پرداخت، کیف پول الکترونیکی، خدمات فارکس، خدمات رمزارز و … به مشتریان در داخل و خارج از کشور می‌باشد.

کارگزاری اینوسلو در سال 2020 و توسط دو کارمند سابق بروکر FXTM راه‌اندازی شده است. مشتریان این بروکر از کشورهای آسیای جنوب شرقی، خاورمیانه و همینطور آمریکای لاتین می‌باشند. از طریق بروکر فارکس اینوسلو، معامله‌گران قادر به معاملات CFD‌‌ها بر روی انواع کالاها، فلزات گرانبها، ارزهای دیجیتال، شاخص‌ها و … در پلتفرم معاملاتی متاتریر 4 خواهند بود.

اگر مایل هستید با جزئیات تکمیلی پیرامون بروکر فارکس اینوسلو آشنا شوید، توصیه می‌کنیم در ادامه این مقاله از وبسایت امیر تریدر با ما همراه شوید.

معرفی بروکر فارکس اینوسلو

بروکر فارکس اینوسلو (Inveslo) در دسامبر سال 2020 تاسیس شده است؛ اما سرعت رشد و پیشرفت این بروکر بسیار زیاد بوده و امروزه به عنوان یک بروکر معتبر فارکس، در سطح بین‌المللی شناخته می‌شود. این بروکر زمینه‌ای را فراهم کرده است که معامله‌گران بتوانند از طریق آن، در معاملات بازار فارکس و سرمایه‌گذاری CFD شرکت کنند.

این بروکر با هدف ارائه پلتفرم‌های معاملاتی کاربرپسند، پلتفرم قدرتمند MetaTrader 4 (MT4) را در نظر گرفته است که بسیاری از معامله‌گران برای انجام معامله در بازار فارکس، ترجیح می‌دهند از این پلتفرم استفاده کنند.

از جمله ویژگی‌های بروکر فارکس اینوسلو این است که سعی در توانمندسازی معامله‌گران با ارائه آموزش و منابع به آن‌ها دارد. این کارگزاری مواد آموزشی و ابزارهای تجاری فراوانی را در اختیار تریدرها قرار می‌دهد تا بتوانند به کمک آن‌ها، سطح معاملات خود را بهبود دهند. منابع آموزشی که بروکر فارکس اینوسلو در اختیار تریدرها قرار می‌دهد، شامل مقالات آموزنده و همینطور آموزش‌های ویدیویی و همینطور تجزیه و تحلیل جامع بازار و سیگنال‌های معاملاتی است. معامله‌گران در بازار فارکس، قادر خواهند بود از این منابع در جهت تقویت مهارت‌های معاملاتی خود و همینطور تصمیم‌گیری آگاهانه در بازار فارکس استفاده نمایند.

در بروکر فارکس اینوسلو امکان انجام معامله نمادهای معاملاتی متفاوتی از جمله جفت ارزهای محبوب و یا سهام‌های اصلی و ارزهای دیجیتال وجود دارد. گزینه‌های متعددی که در اختیار معامله‌گران قرار می‌گیرد، این فرصت را به آن‌ها می‌دهد تا بتوانند بازارهای مختلف را کشف کنند و از فرصت‌های موجود در بازار فارکس بیشترین سود را ببرند.

این بروکر انواع حساب‌های تجاری را نیز ارائه می‌دهد؛ فرقی نمی‌کند که یک معامله‌گر مبتدی و یا یک معامله‌گر باتجربه در بازار فارکس باشید، در این بروکر یک حساب معاملاتی که پاسخگوی نیازهای شما باشد، وجود دارد. حساب‌های معاملاتی که شرایط‌ معاملاتی متفاوتی را برای تریدر فراهم می‌کنند و بسیار مهم است که انتخاب از میان‌ آن‌ها بر اساس استراتژی معاملاتی و سطح دانش و تجربه معامله‌گر صورت بگیرد.

بروکر فارکس اینوسلو با در نظر گرفتن اهمیت پشتیبانی، پشتیبانی فارسی را برای کاربران ایرانی در نظر گرفته است که در 7 روز هفته و به صورت 24 ساعته، پاسخگوی سوالات تریدرهای بازار فارکس هستند. فرقی نمی‌کند مشکل فنی برایتان ایجاد شده است و یا پیرامون حساب خود نیاز به راهنمایی دارید، می‌توانید از طریق ارتباط با تیم پشتیبانی، به پاسخ سوالات خود برسید.

در ادامه به صورت موردی به مهم‌ترین ویژگی‌های بروکر Inveslo اشاره نموده‌ایم.

  • ارائه خدمات به تریدرهای ایرانی
  • دارای دفتر مرکزی در قزاقستان
  • تأسیس در سال 2020
  • تلفن : 00448082734777
  • ایمیل : [email protected]
  • دارای رگوله FinCom(No Regulatory)
  • افتتاح حساب با حداقل واریزی 100 دلار
  • ارائه حداکثر لوریج 1:2000
  • ارائه بیش از 300 نماد معاملاتی
  • ارائه انواع پلتفرم‌های معاملاتی متاتریدر 4 (MT4) و Webtrader
  • امکان واریز و برداشت از طریق روش‌های ریالی، پرفکت مانی، بیت‌کوین، تتر و دیگر رمزارزها
  • دارای پشتیبانی از طریق تلگرام
  • ارائه کپی تریدینگ
  • دارای حساب اسلامی و بدون بهره شبانه

ورود به اینوسلو

آیا بروکر فارکس اینوسلو معتبر است؟

بروکر فارکس اینوسلو به عنوان یک ارائه دهنده خدمات مالی در وزارت اقتصاد جمهوری قزاقستان به ثبت رسیده است. نکته مهمی که در مورد این بروکر قابل توجه است، این نکته می‌باشد که حوزه قضایی قزاقستان برای بازار فارکس، هنوز پیشرفت نکرده است. بر اساس بررسی‌های صورت گرفته، تنها تنظیم‌ کننده رسمی مالی در قزاقستان، بانک ملی آن کشور می‌باشد.

بروکر فارکس اینوسلو در financial commission که درحقیقت یک سازمان مستقل حل و فصل اختلافات بین مشتری و کارگزاری است، به ثبت رسیده است. این نهاد نظارتی مستقل، حساب معاملاتی مشتریان را تا سقف 20000 یورو بیمه می‌کند؛ اینگونه در صورتی که هرگونه اختلاف میان بروکر و مشتریان ایجاد گردد، از سوء استفاده بروکر جلوگیری می‌گردد. در نظر داشته باشید که این سازمان به صورت اختصار (FinCom) نامیده می‌شود. درحقیقت FinCom یک رگولاتوری نمی‌باشد و فقط یک نهاد نظارتی مستقل است که بر فعالیت‌های بروکر فارکس اینوسلو نظارت دارد.

لازم به ذکر است که با اینکه بروکر فارکس اینوسلو توسط برخی از کارمندان سابق بروکر FXTM تاسیس شده است؛ اما همانطور که مطالعه نمودید، هیچ نظارتی بر عملکرد این بروکر وجود ندارد و همین موضوع ایجاب می‌کند که از سرمایه‌گذاری‌های سنگین در آن اجتناب نمایید. دلیل این موضوع این است که برخی کارگزاری‌ها که رگوله معتبری ندارند، نسبت به نحوه رسیدگی به وجوه مشتریان پاسخگویی مناسبی ندارند و همینطور هیچ تضمینی را به مشتریان خود ارائه نمی‌دهند.

در حالت کلی نیز توجه به این نکته مهم است که بیش از 80 درصد از بروکرهای ارائه دهنده خدمات به ایرانیان، دارای رگوله معتبری نمی‌باشند. از سویی دیگر باقی بروکرهای ارائه دهنده خدمات به ایرانیان نیز به دلیل وجود تحریم‌ها، خدمات خود را از طریق شعب آفشور ارائه می‌دهند. این موضوع به این معنی است که عملا ایرانیان از مزیت‌های رگولاتوری اصلی برخوردار نیستند. بروکر fxchoice نیز از بروکرهای معتبر بازار فارکس است، برای آشنایی با جزئیات آن کلیک کنید.

انواع حساب های بروکر فارکس اینوسلو

بروکر فارکس اینوسلو چهار نوع حساب معاملاتی مختلف را در اختیار معامله‌گران قرار داده است. تنوع حساب‌های معاملاتی این بروکر خوب است و معامله‌گران می‌توانند متناسب با انتظارات و خواسته‌های خود، از طریق یکی از این حساب‌های معاملاتی وارد بازار فارکس شوند و فعالیت خود را در این بازار مالی آغاز نمایند. در ادامه پیرامون هر یک از حساب‌های معاملاتی بروکر فارکس اینوسلو توضیحاتی را آورده‌ایم.

حساب حرفه‌ای

حساب حرفه‌ای اولین و ساده‌ترین حساب معاملاتی بروکر فارکس اینوسلو است. معامله‌گران از طریق این حساب‌ می‌توانند ارزهای دیجیتال را نیز به صورت cfd معامله کنند. اسپرد این حساب معاملاتی کمی بالا است.

  • افتتاح حساب با حداقل واریزی 100 دلار
  • ارائه حداکثر لوریج 1:2000
  • بدون کمیسیون
  • اسپرد شناور از 2.1 پیپ
  • استاپ اوت 50 درصد
  • بدون سوآپ

حساب کلاسیک

معامله‌گران برای افتتاح حساب کلاسیک بروکر فارکس اینوسلو باید حداقل 250 دلار واریز نمایند. در این حساب معاملاتی، میزان کمیسیون برابر با صفر است و میزان اسپرد آن نیز کمی از حساب حرفه‌ای پایین‌تر می‌باشد.

  • افتتاح حساب با حداقل واریزی 250 دلار
  • ارائه حداکثر لوریج 1:2000
  • بدون کمیسیون
  • اسپرد شناور از 1.9 پیپ
  • استاپ اوت 50 درصد
  • بدون سوآپ

حساب پلاتینیوم

در حساب پلاتینیوم بروکر فارکس اینوسلو، از فناوری ecn استفاده شده است. میزان اسپرد در این حساب معاملاتی بسیار پایین‌تر از دیگر حساب‌های معاملاتی در نظر گرفته شده است. حساب پلاتینیوم بروکر فارکس اینوسلو به تریدرهای حرفه‌ای بازار فارکس پیشنهاد می‌شود.

حداقل واریزی برای افتتاح حساب پلاتینیوم بروکر فارکس اینوسلو برابر با 500 دلار می‌باشد. میزان کمیسیون در این حساب معاملاتی برابر با 3 دلار در هر لات است که نسبتا کمیسیون کمی می‌باشد.

  • نوع حساب ECN
  • افتتاح حساب با حداقل واریزی 500 دلار
  • ارائه حداکثر لوریج 1:2000
  • دارای کمیسیون 3 دلار به ازای هر لات
  • اسپرد شناور از 0.1 پیپ
  • استاپ اوت 50 درصد
  • بدون سوآپ

حساب دیاموند (DIAMOND)

برای افتتاح حساب دیاموند در بروکر فارکس اینوسلو، معامله‌گران حداقل باید 20000 دلار را در حساب خود واریز نمایند که تقریبا میزان زیادی است. میزان اسپرد این حساب معاملاتی نسبت به حساب پلاتینیوم کمی بیشتر می‌باشد اما میزان کمیسیون در این حساب برابر با صفر است.

  • افتتاح حساب با حداقل واریزی 20000 دلار
  • ارائه حداکثر لوریج 1:200
  • بدون کمیسیون
  • اسپرد شناور از 0.3 پیپ
  • استاپ اوت 50 درصد
  • بدون سوآپ

Inveslo بروکر

حساب اسلامی در بروکر فارکس اینوسلو

بروکر فارکس اینوسلو حساب اسلامی را نیز به تریدرهای ایرانی ‌ارائه می‌دهد. به طوری که این بروکر، از معامله‌گران مسلمان، بهره شبانه و یا سوآپ شبانه را دریافت نمی‌کند. جزئیات مرتبط با شرایط حساب اسلامی بروکر فارکس اینوسلو به صورت کامل در وبسایت این بروکر آورده شده است. به طوری که معامله‌گرانی که می‌خواهند از حساب اسلامی استفاده ‌کنند، می‌توانند جزئیات آن را در سایت این بروکر به طور کامل مطالعه نمایند. برای اطلاع از “مقایسه حساب نانو و استاندارد در بروکر آلپاری” کلیک نمایید.

سیستم کپی تریدینگ در بروکر فارکس اینوسلو

بروکر فارکس اینوسلو امکان استفاده از کپی تریدینگ را نیز برای مشتریان خود فراهم نموده است. به طوری که با استفاده از این قابلیت، معامله‌گران می‌توانند با معامله‌گران حرفه‌ای در بازار فارکس آشنا شوند و آن‌ها را دنبال کنند و معاملاتی که آن‌ها انجام می‌دهند را کپی نمایند.

در حقیقت با سیستم کپی تریدینگ در بروکر فارکس اینوسلو، این امکان برای معامله‌گرانی که در ترید کردن تجربه کافی ندارند، فراهم می‌شود که بتوانند مشابه با تریدرهای حرفه‌ای بازار فارکس معامله کنند و از طریق سرمایه‌گذاری خود در بازار فارکس به سود مناسبی برسند. البته لازم است معامله‌گران پیش از آغاز معاملات کپی تریدینگ در بروکر فارکس اینوسلو از ریسک‌های این روش نیز مطلع گردند.

بونوس خوشامدگویی بروکر فارکس اینوسلو

بروکر فارکس اینوسلو برای تریدرهای بازار فارکس، بونوس خوشامدگویی را نیز در نظر گرفته است. به طوری که این بروکر در زمان ثبت نام، به میزان 50 درصد از واریزی را تا سقف 300 دلار در قالب بونوس خوشامدگویی برای مشتریان تازه‌وارد در نظر گرفته است.

حداقل مبلغی که با واریز آن می‌توان بونوس خوشامدگویی بروکر فارکس اینوسلو را دریافت نمود، 100 دلار است. مزیت‌ بونوسی که بروکر فارکس اینوسلو به مشتریان ارائه می‌دهد، این است که این بونوس قابل معامله است و به آن سود و ضرر نیز تعلق می‌گیرد. لازم است اشاره کنیم که این بونوس معاملاتی دارای محدودیت زمانی می‌باشد. برای دریافت اطلاعات بونوس‌های فعال، معامله‌گران می‌توانند در زمان ثبت‌نام استعلام بگیرند. برای اطلاع از جزئیات “بروکر orbex” کلیک کنید.

واریز و برداشت در بروکر فارکس اینوسلو

یکی از موضوعات مهم برای معامله‌گران بازار فارکس، نحوه واریز و برداشت در کارگزاری‌های این بازار مالی است. بهترین روش واریز و برداشت برای تریدرهای ایرانی، استفاده از ارزهای دیجیتال و همینطور تراکنش مستقیم بانکی و واریز و برداشت ریالی می‌باشد.

به طور کلی هر بروکری که شرایطی را برای واریز و برداشت ریالی برای تریدرهای ایرانی فراهم می‌کند، یعنی به معامله‌گران ایرانی اهمیت می‌دهد و می‌توان از خدمات آن بهره برد. در بروکر فارکس اینوسلو نیز امکان واریز و برداشت ریالی وجود دارد. به طوری که باید به تیم پشتیبانی از طریق چت تلگرام پیام دهید تا این امکان برایتان فراهم شود.

بررسی بروکر inveslo

سخن آخر

بروکر فارکس اینوسلو جزو بروکرهای تازه‌کار در بازار مالی فارکس است و هنوز نیاز به زمان برای اثبات خود در میان رقیبان مطرح در این بازار دارد. این بروکر توسط کارمندان سابق بروکر نام‌آشنای FXTM راه‌اندازی شده‌ است که تجربه خوبی در این زمینه دارند. این موضوع می‌تواند به موفقیت هر چه بیشتر بروکر اینوسلو کمک کند. این بروکر توانسته در بازه زمان کوتاهی که از فعالیتش می‌گذرد، جایزه مرتبط با خدمات مالی را دریافت نماید.

بروکر فارکس اینوسلو، تعداد نمادهای معاملاتی قابل قبولی را در اختیار کاربران خود قرار می‌دهد و معامله‌گران با دریافت خدمات از این بروکر، می‌توانند به راحتی در معامله انواع جفت‌ارزهای اصلی و فرعی، فلزات گرانبها، ارزهای دیجیتال و … شرکت کنند. این بروکر خدمات خود را به تریدرهای ایرانی نیز ارائه می‌دهد؛ به طوری که ضمن در نظر داشتن پشتیبانی به زبان فارسی، امکان واریز و برداشت ریالی را نیز برای آن ها فراهم نموده است.

در صورتی که در زمینه دریافت خدمات از بروکر فارکس اینوسلو سوالات بیشتری دارید، سوال خود را در بخش نظرات با ما در میان بگذارید. کارشناسان امیر تریدر شما را راهنمایی می‌کنند تا بهترین تصمیم را برای انتخاب بهترین بروکر فارکس برای ایرانیان بگیرید.