درصورتی که جهت انتخاب بروکر نیاز به مشاوره دارید، شماره تماس خود را ثبت کنید.

کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس می گیرند.

همین حالا در آرون گروپس ثبت نام کنید!

کافیست چند دقیقه زمان بذارید و داخل بروکر آرون گروپس ثبت نام کنید، تا با محیط و انواع حساب های این بروکر آشنا شوید!

بروکر آرون گروپس یکی از زیرمجموعه‌های شرکت گروه آرون می‌باشد که از زمان تاسیس تا به امروز، به شیوه‌ای متفاوت از دیگر بروکرها در این بازار فعالیت دارد. این بروکر فعالیت خود را در سال 2020 آغاز نموده است و جزو بروکرهای جوان و تازه تاسیس در بازار فارکس به شمار می‌رود. این بروکر در داخل ایران دفتر رسمی ندارد و دفتر فعال آن در خارج از کشور و در سنت وینسنت و گاردین فعالیت می‌کند. از ویژگی‌های این کارگزاری این است که مشابه با دیگر بروکرهای این منطقه، آفشور به شمار می‌رود.

کارگزاری آرون گروپس اولین عرضه کننده نماد تومانی در دنیا بوده است، به طوری که معامله‌گران بازار فارکس، می‌توانند در این کارگزاری علاوه بر معامه نمادهای بین‌المللی شامل اونس طلا و نقره، پوند به دلار، یوور به دلار، اقدام به معامله توکن‌های دیگری شامل طلای آرون، سکه آرون، دلار به تومان و دیگر موارد مشابه نیز نمایند.

در ادامه این مقاله از وبسایت امیر تریدر همراه ما باشید تا با جزئیات تکمیلی پیرامون این بروکر و خدماتی که به تریدرها ارائه می‌دهد، آشنا شویم.

نقد و بررسی بروکر آرون گروپس (arongroups broker)

بروکر آرون گروپس (arongroups broker) از جمله بروکرهای بازار فارکس می‌باشد که فعالیت خود را زیر نظر شرکت آرون گروپس آغاز نموده است. این کارگزاری دارای دو دفتر اصلی در استانبول و دبی می‌باشد.

این بروکر، جزو بروکرهای بسیار جوان و تازه تاسیس در بازار فارکس به شمار می‌رود و فعالیت رسمی خود را از سال 2020 آغاز کرده است؛ اما امروزه به عنوان یکی از بهترین بروکرهای بازار فارکس فعالیت دارد. به طوری که تا به امروز بروکر آرون گروپس توانسته بیش از 30000 کاربر را از سراسر جهان جذب کند.

برای استفاده از خدمات بروکر آرون گروپس، فقط کافی است که به وبسایت این بروکر مراجعه کنید و از خدمات آن بهره‌مند شوید. این بروکر ضمن ارائه خدمات به کاربران ایرانی، به کاربران دیگر کشورها از جمله کشورهای شرق آسیا، آفریقای جنوبی و اروپا نیز خدماتی را ارائه می‌دهد و به نوعی یک کارگزاری بین‌المللی به شمار می‌رود. در ادامه به برخی از ویژگی‌های این بروکر به صورت موردی اشاره نموده‌ایم.

  • تاسیس در سال 2020
  • ارائه خدمات به تریدرهای ایرانی
  • دارای پشتیبانی فارسی
  • دریافت اسپرد پایین (برای آشنایی با بهترین بروکر از نظر اسپرد کلیک کنید.)
  • ارائه حساب ‌سنت cent به معامله‌گران مبتدی در بازار فارکس
  • ارائه حساب کپی ‌تریدینگ
  • عدم برخورداری از ترفند کاهش اسپرد
  • ارائه حساب اسلامی
  • افتتاح حساب با حداقل واریزی 1 دلار
  • ارائه انواع روش‌های واریز و برداشت شامل ریالی، وبمانی، ارزهای دیجیتال و پرفکت مالی
  • اجازه ترید اسکالپینگ به معامله‌گران با استراتژی اسکلپ (برای آشنایی با بهترین بروکر برای اسکالپ کلیک کنید.)

بروکر آرون گروپس دارای چه ویژگی‌هایی است؟

بروکر آرون گروپس دارای ویژگی‌های بسیار زیادی است که در ادامه به برخی از آن‌ها اشاره نموده‌ایم.

  • این بروکر به صورت کاملا رسمی و معتبر به ثبت رسیده است.
  • از قابلیت اتوماسیون تراکنش‌ها برخوردار است.
  • در این بروکر، معامله‌گران قادر خواهند بود طیف وسیعی از دارایی‌هایی که توسط کارگزاری به ثبت رسیده است را معامله کنند.
  • معامله‌گرانی که نیاز دارند ارزهای دیجیتال خود را در حساب معاملاتی‌شان نگه دارند، می‌توانند وام فوری و بدون نیاز به ضامن را دریافت کنند.
  • امکان معامله بیش از 100 ارز دیجیتال و با اهرم معاملاتی 1:125 در این بروکر وجود دارد.
  • صندوقی در این بروکر وجود دارد که هر سه ماه یکبار ایجاد می‌گردد. بر اساس تحقیقاتی که در این زمینه صورت گرفته است، این صندوق در طی 9 ماه گذشته، با 135 درصد سود برای سرمایه‌گذاران همراه بوده است.
  • بروکر آرون گروپ، تخفیفات ویژه هفتگی و ماهانه را برای کاربران خود ارائه می‌دهد.

بروکر آرون گروپ، ضمن اینکه دارای تمامی ویژگی‌هایی که نام بردیم، می‌باشد؛ دارای برخی ابزارهای معاملاتی مختلف شامل تقویم معاملاتی، وبلاگ‌های خبری و اطلاعاتی، ابزارهای محاسبانی شامل مارجین و فیبوناتچی، خدمات پشتیبانی حرفه‌ای و ابزارهای تحلیل جامع نیز می‌باشد.

ضمن اینکه از مهم‌ترین ویژگی‌های کارگزاری آرون گروپس، ارائه برخی نمادهای معاملاتی به صورت بدون کارمزد و همینطور دریافت کمترین مبلغ معاملاتی است. می‌توانید با ثبت نام و افتتاح حساب در بروکر آرون گروپس، بیش از 500 نماد را شامل جفت ارزها، فلزات گران‌بها، سکه‌های طلا، سهام شرکت‌های بزرگ و ارزهای رمز نگاری شده را معامله کنید. بروکر itbfx نیز جزو بروکرهای معتبر در بازار فارکس است که می‌توانید با کلیک بر روی آن، با ویژگی‌های این کارگزاری آشنا شوید.

آرون گروپس

آشنایی با پلتفرم‌های معاملاتی بروکر آرون گروپس

در بروکر آرون گروپس، از پلتفرم معاملاتی متاتریدر 5 استفاده می‌شود. پلتفرم معاملاتی متاتریدر5 که در سال 2010 به بازار عرضه شده است، امروزه به عنوان یکی از پرکاربردترین و محبوب‌ترین پلتفرم‌ها در بازار فارکس به شمار می‌رود. از ویژگی‌های پلتفرم معاملاتی متاتریدر 5 این است که بر روی انواع سیستم عامل‌ها شامل مک، ویندوز و … اجرا می‌شود و مراحل راه‌اندازی بسیار ساده‌ای دارد. به همین دلیل کاربران از طریق آن قادر به معامله در بازار فارکس خواهند بود.

پلتفرم معاملاتی متاتریدر 5 در مقایسه با پلتفرم معاملاتی متاتریدر 4 و یا ctrader محبوب‌تر می‌باشد، ضمن اینکه استفاده از آن نیز راحت‌تر است. بسیاری از معامله‌گران و کاربران از این پلتفرم استقبال کرده‌اند و دلیل این موضوع نیز این است که با این پلتفرم معاملاتی می‌توانند به ابزارهای مختلفی در بازار شامل خطوط نموداری، میله‌ها، نمودار شمعی و … دسترسی داشته باشند.

همینطور در این پلتفرم معاملاتی، اندیکاتورها و همینطور ابزارهای تحلیلی بیشتری به همراه یک تقویم اقتصادی و 21 بازه زمانی مختلف و همینطور یک ویژگی منحصر به فرد تحت عنوان عمق بازار نیز ارائه شده است.

انواع حساب‌های معاملاتی بروکر آرون گروپس

بروکر آرون گروپس، در حال حاضر دارای 4 نوع حساب معاملاتی می‌باشد که هر یک دارای ویژگی‌های متفاوتی نسبت به دیگری می‌باشند.

حساب استاندارد

حساب استاندارد بروکر آرون گروپس برای دسته‌ای از افراد در نظر گرفته شده است که در بازار فارکس حرفی برای گفتن دارند و به نوعی متخصص به شمار می‌روند. به همین دلیل این بروکر ادعا دارد که بهترین شرایط را برای حساب استاندارد در نظر گرفته است.

جداقل سپرده لازم برای شروع معامله در بازار فارکس از طریق بروکر آرون گروپس، برابر با 50 دلار آمریکا و یا معادل آن به تومان می‌باشد. در این حساب اهرم معاملاتی 1:500 نیز ارائه می‌شود. در این حساب معاملاتی امکان معامله انواع نمادهای تومانی و بین‌المللی نیز برای کاربران فراهم است. ضمن اینکه در صورتی که معامله‌گران اقدام به افتتاح حساب استاندارد نمایند، نرخ سود سالانه 5 درصد و مطابق با موجودی حساب آن‌ها محاسبه و برای معامله‌گران در نظر گرفته می‎‌شود.

حساب VIP

دیگر حساب معاملاتی که این بروکر ارائه می‌دهد، حساب معاملاتی تحت عنوان VIP است که برای افتتاح این حساب، به حداقل واریز 100 دلار آمریکا نیاز می‌باشد. این حساب برای افرادی که به دنبال تراکنش‌های بزرگ هستند، گزینه مناسبی به شمار می‌رود.

در این حساب معاملاتی، معامله‌گران می‌توانند از اهرم معاملاتی 1:2000 استفاده کنند. با استفاده از این نوع حساب، هر ساله به اندازه 10 درصد به موجودی معامله‌گر اضافه می‌شود.

حساب نانو

نانو از دیگر انواع حساب‌هایی است که کارگزاری آرون ارائه می‌دهد و برای تمامی افرادی که قصد دارند با حداقل سپرده فعالیت خود را در بازار فارکس آغاز کنند، گزینه مناسبی به شمار می‌رود. چراکه حداقل مبلغ مورد نیاز برای افتتاح حساب نانو، برابر با 1 دلار می‌باشد. از ویژگی‌های حساب نانو بروکر آرون گروپس این است که هیچ سود سالانه‌ای به آن اختصاص ندارد.

در حساب نانو این بروکر، نمادهای تومانی و گلوبال، بدون سوآپ و یا بهره شبانه هستند و برای معاملات بیت کوین، یورو و اونس طلا به دلار، از معامله‌گران کارمزدی دریافت نمی‌شود. اهرم معاملاتی این حساب، برابر با 1:100 می‌باشد.

حساب نقدی

حساب نقدی برای دسته‌ای از افراد مناسب است که قصد دارند برای مدت زمان طولانی، تجارت خود را باز نگه دارند. حجم کال مارجین در حساب‌های نقدی بسیار کم می‌باشد. برای افتتاح حساب نقدی در بروکر آرون گروپس به حداقل سرمایه 500 دلار نیاز است. نرخ سود موجودی حساب نقدی در این حساب برابر با 2 درصد به صورت سالانه می‌باشد.

اعتبار بروکر آرون گروپس

از جمله سوالات رایج پیرامون بروکر آرون گروپس، سوال در مورد اعتبار این بروکر  می‌باشد. این کارگزاری جزو بروکرهای تازه‌کار به شمار می‌رود اما در طی چند سال فعالیتی که در بازار فارکس داشته است، توانسته مشتریان بسیار زیادی را جذب نماید.

مالک اصلی بروکر آرون گروپس، یک ایرانی می‌باشد. شاید ایرانی بودن مالکیت این کارگزاری، زمینه‌ای را ایجاد می‌کند که بسیاری از افراد دیدگاه مثبتی را به این بروکر نداشته باشند. اما تا به امروز، هیچ گزارشی مبنی بر کلاه‌برداری این بروکر ثبت نشده است.

در حال حاضر نمی‌توان اعتبار این بروکر را به صورت مستقل تائید و یا رد نمود. اما موضوع مهمی که در مورد آن وجود دارد، این است که با اینکه این بروکر تازه تاسیس است و حاشیه‌های زیادی برای آن ایجاد گشته است، اما تا به امروز عملکرد بسیار عالی و قدرتمندی را داشته است و توانسته از عهده تمامی چالش‌های اعتباری و امنیتی برآید. بروکر orbex نیز جزو بروکرهای معتبر در بازار فارکس است که می‌توانید با کلیک بر روی آن، با ویژگی‌های این کارگزاری آشنا شوید.

آرون گروپس

آیا بروکر آرون گروپس رگوله دارد؟

برخلاف برخی از ادعاها که نشان دهنده رگوله بودن بروکر آرون گروپس می‌باشد، این بروکر دارای هیچ رگوله معتبری نیست. البته شاید اصلی‌ترین دلیل این موضوع این باشد که هیچ رگوله‌ای خدمات فارکسی را به ایران ارائه نمی‌دهند و این بروکرها باید برای اثبات اعتبار و امنیت خود، از آیتم‌های دیگری استفاده کنند تا سطح اعتبارشان را نشان دهند.

البته لازم به ذکر است که Aron Groups LLC با شماره ثبت 542LLC2020 و در FSA به عنوان یک شرکت با مسئولیت محدود (LLC) به ثبت رسیده است. ضمن اینکه تاکنون نیز از ابتدای فعالیت این بروکر تا به امروز، هیچ گزارشی مبنی بر کلاهبرداری این بروکر به ثبت نرسیده است.

طریقه واریز و برداشت در بروکر آرون گروپس

زبان بروکر آرون گروپس، فارسی می‌باشد و به طور کامل از زبان فارسی پشتیبانی می‌کند؛ به همین دلیل امکان واریز و برداشت ریالی در این بروکر و برای کاربران ایرانی وجود دارد. ضمن اینکه شما می‌توانید برای طی فرآیند واریز و برداشت پول از بروکر آرون گروپس، از طریق صرافی Top Change اقدام نمایید.

اگر به دنبال دیگر روش‌ها برای واریز و برداشت پول به حساب معاملاتی بروکر آرون گروپس هستید نیز می‌توانید از روش‌هایی شامل انتقال بین بانکی، پرفکت مانی، تتر، اینیال، اسکریل، ویزا کارت، مستر کارت و پی بال برای اینکار بهره ببرید.

خدمات بروکر آرون گروپس برای معامله‌گران و سرمایه‌گذاران

بروکر آرون گروپس، دارای خدمات متعددی برای معامله‌گران و سرمایه‌گذاران می‌باشد که در ادامه پیرامون برخی از مهم‌ترین آن‌ها توضیحاتی را ارائه کرده‌ایم.

فعالیت 24 ساعته

پلتفرم معاملاتی بروکر آرون گروپس به صورت تمام وقت و در تمامی 7 روز هفته در دسترس کاربران می‌باشد؛ با این حال به این موضوع توجه داشته باشید که هر یک از بازارها ساعت معاملاتی خاص خود را دارند. به همین دلیل در زمان معامله و  بخصوص در آخر هفته‌ها، ساعت معاملات را در نظر داشته باشید. دلیل این موضوع این است که در این بازه‌های زمانی، موارد حاشیه کاهش پیدا می‌کند و در نتیجه میزان سودآوری کمتر می‌شود.

پشتیبانی حرفه‌ای

از دیگر خدماتی که بروکر آرون گروپس برای معامله‌گران ایرانی در نظر گرفته است، پشتیبانی حرفه‌ای به زبان فارسی می‌باشد. تریدرهای بازار فارکس می‌توانند از طریق پشتیبانی سایت و یا تلگرام، سوالات و ابهامات خود را در بازه زمانی کوتاهی رفع کنند. تیم پشتیبانی گروه آرون به صورت 24 ساعته آماده پاسخگویی به کاربران ایرانی و غیر ایرانی هستند. بنابراین هر زمان که مشکلی برایتان ایجاد شد، می‌توانید از طریق سایت و یا تلگرام و برقراری ارتباط با تیم پشتیبانی، مشکل را رفع نمایید.

آکادمی برای آموزش معامله گران

بروکر آرون گروپس، بخشی را تحت عنوان Aaron Groups Academy برای کاربران در نظر گرفته است که در آن آموزش فارکس مورد بحث قرار دارد. این آکادمی آموزش‌های مختلفی را در قالب ویدئو، مقاله و وبینار به کاربران ارائه می‌کند.

به طور کلی استفاده از آموزش‌ها و همینطور بروزرسانی اطلاعات برای کسانی که در بازار فارکس کار ‌می‌کنند، می‌تواند بسیار مفید باشد. در این بروکر تمامی آموزش‌ها به صورت مجازی است و کاملا رایگان در اختیار تریدرها قرار می‌گیرد.

بونوس و طرح خوش‌آمدگویی در بروکر آرون گروپس

در طرح ارائه بونوس و خوش‌آمدگویی در بروکر آرون گروپس، کاربرانی که جدید هستند و اقدام به افتتاح حساب در این کارگزاری می‌کنند، می‌توانند تا 20 درصد از سرمایه خود را به صورت وام گارگزاری به صورت غیرقابل استرداد دریافت نمایند. در صورتی که در طول برنامه، وجهی به حساب تجاری که شامل حساب بانکی و یا حساب دیگری است، منتقل گردد، از مبلغ وام چشم‌پوشی می‌شود.

همانطور که از نام طرح خوش‌آمدگویی مشخص می‌باشد، فقط مشتریان جدید و کاربرانی که برای اولین بار اقدام به افتتاح حساب در این بروکر می‌کنند، می‌توانند برای یکبار و حداکثر تا 5 روز پس از تکمیل روند ثبت نام و احراز هویت، از این طرح استفاده کنند. همینطور دسته‌ای از کاربران که از این طرح استفاده می‌کنند، باید حداکثر پس از پایان مدت زمان در نظر گرفته معامله خود را انجام دهند. پس از پایان زمان در نظر گرفته شده، این اعتبار به صورت خودکار از حساب معامله‌گر حذف خواهد شد. برای استفاده از این طرح، معامله‌گر مجاز به استفاده از چندین پیشنهاد به صورت همزمان نیست؛ اما معامله کردن نمادهایی که بدون کمیسیون هستند، با این طرح منافاتی ندارد.

حساب اسلامی در بروکر آرون گروپس

یکی دیگر از خدمات بروکر آرون گروپس، حساب اسلامی است که در آن سوآپ و یا سود شبانه از تریدرها دریافت نمی شود. در حساب نقدی این بروکر، معامله در تمامی نمادها به صورت بدون سوآپ است. همینطور در حساب نانو نیز معامله در تمامی نمادهای بین‌المللی و تومانی و نمادهای بیت کوین، یورو به دلار و انس طلا به صورت بدون سوآپ می‌باشد و می‌توان آن‌ها را به نوعی یک حساب اسلامی تلقی کرد.

آرون بانک

یکی از مواردی که منجر به علاقه‌مندی بسیاری از افراد برای قرار دادن سرمایه‌هایشان در بازارهای مالی شده است، امکان افتتاح حساب بانکی برای دریافت سود، تورم روزافزون و همینطور سودهای کم بانک‌ها است.

بروکر آرون گروپس با افتتاح حساب آرون بانک، این امکان را برای افرادی که به دنبال کسب سود مطمئن و بدون ریسک هستند، فراهم نموده است تا از طریق سرمایه‌گذاری در آرون بانک، به سودهای مستمر و همینطور بیشتر از بانک‌ها دسترسی داشته باشند.

در صورتی که مبلغ سرمایه‌گذاری شما در بروکر آرون گروپس به تومان باشد، به اندازه چهل درصد سود روز شمار سالانه به موجودی حساب شما تعلق می‌گیرد. در صورتی که مبلغ سرمایه‌گذاری شما به دلار باشد، 4 درصد سود روز شمار سالانه به موجودی حساب شما تعلق خواهد داشت.

در حال حاضر حداقل مبلغی که می‌توانید برای سرمایه‌گذاری در آرون بانک اختصاص دهید، برابر با 100 دلار است. همینطور برای افرادی که قصد دارند اقدام به افتتاح حساب با مبلغی بر اساس تومان نمایند، باید مبلغ سه میلیون تومان را به حساب معاملاتی خود واریز کنند.

آرون بانک، سود تمامی حساب‌ها را به صورت ماهانه و در روز یکم ماه میلادی، به حساب‌ها واریز می‌کند. همینطور امکان برداشت از حساب آرون بانک نیز تا 48 ساعت بعد و از بامداد روز جمعه تا نیمه شب شنبه برای کاربران وجود دارد.

آرون گروپس

سخن آخر

کارگزاری آرون گروپس خدمات بسیاری را در زمینه بازارهای مالی به تریدرها ارائه می‌دهد. از جمله خدمات این بروکر، ارائه طیف گسترده‌ای از نمادهای معاملاتی و بیش از 500 دارایی قابل معامله در پلتفرم معاملاتی متاتریدر 5، ارائه طیف گسترده‌ای از ابزارهای محاسبه، پشتیبانی  و … می‎‌باشند. ضمن اینکه در بروکر آرون گروپس، معامله‌گران می توانند اقدام به معامله تومانی، سکه، طلای مذاب و … نیز نمایند.

در این مقاله از وبسایت امیر تریدر، سعی کردیم اطلاعات جامعی را از بروکر آرون گروپس برای شما عزیزان ارائه دهیم. امیدواریم مطالعه آن راهنمای مناسبی برای شما باشد تا بتوانید برای دریافت و یا عدم دریافت خدمات از این بروکر تصمیم‌گیری کنید.

نظر شما در مورد بروکر آرون گروپس چیست؟ آیا تا به حال از این بروکر خدمات دریافت کرده‌اید؟ نظر شما در مورد خدمات این کارگزاری چه می‌باشد؟ حتما نظرات خود را در بخش دیدگاه‌ها با ما و همراهان سایت امیرتریدر به اشتراک بگذارید.