روش های برداشت پول از فارکس

برداشت پول از فارکس

فارکس بزرگ‌ترین بازار مالی دنیاست که پتانسیل زیادی برای کسب سود و درآمد دلاری دارد. اگر تازه قصد شروع فعالیت در این مارکت را داشته باشید احتمالا این دغدغه را دارید که نحوه برداشت پول از فارکس چگونه است. در این بلاگ تمامی روش‌های که می‌توانید به کمک آن این کار را انجام دهید را بررسی می‌کنیم. تا انتها با ما همراه باشید.

نحوه برداشت پول از فارکس

اشکال مختلفی برای برداشت پول از فارکس وجود دارد. البته بسته به بروکری که انتخاب می‌کنید روش های واریز و برداشت متفاوت خواهد شد. اما به طور کلی سه روش زیر تقریبا بین تمام بروکرها مشترک است:

  • برداشت از طریق حساب بانکی بین المللی
  • برداشت از طریق سیستم‌های الکترونیکی
  • برداشت از طریق ارزهای دیجیتال

برداشت از طریق حساب بانکی بین المللی

ساده‌ترین روش برداشت، دارا بودن یک حساب بین المللی مانند پی‌پال، ویزا و مستر کارت است اگر چنین حسابی ندارید نگران نباشید زیرا اکثر ایرانیان مقیم ایران به این شرایطی دسترسی ندارند.

در ادامه به معرفی روش‌های کاربردی‌تری می‌پردازیم.

برداشت پول از فارکس از طریق سیستم‌های الکترونیکی

تاپچنج، پرفکت مانی و وبمانی سه روش محبوب برای برداشت پول هستند که جز سیستم‌های الکترونیکی پرداخت به حساب می‌آیند.

این سیستم‌های الکترونیکی در واقع نوعی کیف پول هستند که می‌توان از آن‌ها برای برداشت وجه استفاده نمود. مهم‌ترین کیف پول‌هایی که اکثر بروکرها از آن پشتیبانی می‌کنند عبارتند از:

  • وبمانی (Web Money)
  • پرفکت مانی (Perfect Money)
  • تاپ چنج (Top Change)

وبمانی: با استفاده از وبمانی می‌توانید از خدمات کشورهای مختلف استفاده کنید. از آنجایی که دفتر اصلی این کیف پول در روسیه است محدودیتی برای استفاده افراد ایرانی ندارد.

Web Money از کیف پول دلار آمریکا، یورو، طلا، لایت کوین، بیت کوین کش، بیت کوین، روبل روسیه پشتیبانی می‌کند.

پرفکت مانی: Perfect Money برای امنیت بیشتر حساب کاربران اکانت‌ها را بر بستر بلاکچین ایجاد کرده تا احتمال هک آن‌ها کاهش یابد. کاربرد پرفکت مانی محدود به واریز و برداشت به بروکر نیست. بلکه بسیاری از سایت‌های از آن استفاده می‌کنند.

مهم ترین مزیت این سیستم الکترونیکی عدم تحریم ایرانیان است. برای شارژ پرفکت مانی می‌توانید به سایت‌های فروش آن مراجعه کنید و از طریق کارت بانکی آن را خریداری کنید.  

تاپچنج: صرافی‌ها معمولا نرخ بالایی برای  برای خرید پرفکت مانی و وبمانی دارند. بنابراین بهترین راه حل برای خرید دلار بدون واسطه استفاده از تاپچنج است.

استفاده از Top Change نسبت به سایر روش‌ها آسان‌تر است و از طریق آن می‌توانید از اکثر بروکرها برداشت انجام دهید. علاوه بر این کار یک واسط را هم انجام می‌دهد و امکان واریز به Web Money و Perfect Money رو هم دارید.

اگر قصد استفاده از Top Change را دارید برای آموزش بیشتر به مطلب صرافی تاپ چنج مراجعه کنید.

برداشت از طریق ارزهای دیجیتال

بسیاری از Brokerها برای برداشت پول از فارکس از ارزهای دیجیتال پشتیبانی می‌کنند. بروکرهای آلپاری، آمارکتس و لایت فارکس این امکان را در اختیار شما قرار می‌دهند. برای این کار می‌توانید مبلغ مورد نظر خود را تبدیل به تتر کنید و آن را به صرافی‌های ایرانی منتقل کنید. سپس در این اکسچنج‌ها آن ره تبدیل به ریال کنید.

چگونه از بازار فارکس کسب درآمد داشته باشیم؟

قبل از این که به برداشت پول از فارکس فکر کنید بهتر است نحوه کسب درآمد دلاری از فارکس را یاد بگیرید.

گام اول برای شروع این است که در یک بروکر معتبر افتتاح حساب واقعی انجام دهید. Broker هایی مانند آمارکتس، آلپاری و لایت فارکس سه کارگزاری مطرحی هستند که خدمات خود را به ایرانیان ارائه می‌دهند.

گام بعدی انجام معامله است. در واقع با انجام معاملات شما میتوانید سود یا ضرر کنید. لازمه سود در بازار فارکس این است که شما به تحلیل تکنیکال مسلط باشید. سپس زمانی که تشخیص دادید قیمت در حال افزایش است با گرفتن پوزیشن خرید می‌توانید سود کنید و زمانی که تحلیلتان به ریزش بیشتر قیمت بود با انجام معامله شورت (Short) از مارکت سود بگیرید.

اگر هم با علم تکنیکال آشنا نیستید می‌توانید با یک تیم حرفه‌ای همراه شوید. مجموعه امیرتریدر سالهاست که در زمینه فارکس فعالیت دارد و می‌تواند راهنمای مناسبی برای شما باشد. در کانال سیگنال فارکس امیرتریدر سیگنالهای اسکلپ طلا و جفت ارز با شما به اشتراک گذاشته می‌شود. وین ریت این Signalها بالای 90 درصد است و روزانه 300 الی 700 پیپ سوددهی دارند. شما حتی با کسب 10 دلار در روز هم می‌توانید با صرف وقت کمتر از 8 ساعت به اندازه یک کارمند درآمد داشته باشید.

در صورت داشتن شرایط زیر می‌توانید به صورت کاملا رایگان در کانال سیگنال فارکس عضو شوید.

امتیاز دهید