چگونه با استراتژی با شایعات بخر، با اخبار بفروش معامله کنیم؟!

استراتژی شایعات

پیامدهای استراتژی با شایعات بخر، با اخبار بفروش

اگر یک تریدر هستید، احتمالا یکی از ناراحتی‌های بزرگ شما خرید چیزی است که می‌دانید رشد خوبی خواهد داشت؛ اما در صورت فروش به قیمت کمتر آن را از دست می‌دهید. دلایل زیادی وجود دارد که چرا ممکن است این اتفاق بیفتد، اما می‌تواند به تفاوت در نحوه پردازش اطلاعات توسط تریدرها مربوط شود. در ادامه با مطلب “چگونه با استراتژی با شایعات بخر، با اخبار بفروش معامله کنیم؟” همراه ما باشید.

در این صورت، یک تریدر قبل از انجام معامله، زمان نیاز دارد تا اخبار را هضم کند، در حالی که تریدرهای دیگر به‌ محض انتشار شایعات، سریع عمل می‌کنند. تریدرهایی که عملکرد کند تری دارند اغلب نقدینگی را برای کسانی که آگاه هستند و عملکرد سریعی دارند فراهم می‌کنند. آن تریدرها سپس از «شایعه» یا «اخبار» سوء استفاده می کنند.

چه مواقعی از این استراتژی استفاده کنیم؟

معامله گران زمانی که یک رویداد بسیار مورد انتظار در آینده وجود دارد از « با شایعات بخر، با اخبار بفروش » استفاده می‌کنند. چنین رویدادهایی ممکن است شامل موارد زیر باشد:

  • شاخص های اقتصادی، مانند رقم اشتغال یا تورم، این گزارش‌های داده معمولاً تأثیر قابل‌توجهی دارند زیرا اطلاعاتی در مورد آنچه در اقتصاد اتفاق می‌افتد ارائه می‌دهند.
  • اعلامیه‌های سود دارای تاریخ از پیش تعیین‌ شده‌ای هستند و تحلیلگران سعی می‌کنند پیش‌ بینی کنند که درآمد یک شرکت چقدر خواهد بود. در صورتی که انتظار می‌رود درآمد خوب باشد، تریدرها ممکن است «با شایعات خرید کنند».
  • شرکتی که اعلام می‌کند در آینده از محصول جدیدی رونمایی خواهد کرد، هیاهو ایجاد می‌کند و مردم ممکن است سهام را در انتظار محصول جدید خریداری کنند.
  • بانک های مرکزی در فواصل زمانی معین نرخ بهره را اعلام می‌کنند. تحلیلگران احتمال افزایش یا کاهش نرخ‌های بهره توسط بانک مرکزی را ارزیابی می‌کنند. تریدرها ممکن است بر اساس این مفروضات موضع بگیرند.

چگونه با اخبار معامله کنیم؟

معامله با اخبار می‌تواند دشوار باشد، و قیمت همیشه به گونه‌ای حرکت نمی‌کند که منطقی به نظر برسد یا به رویداد خبری اساسی مرتبط باشد. برای اینکه در این زمینه خوب شوید، بهتر است ابتدا در یک حساب آزمایشی یا دمو معامله کنید. خرید شایعات و فروش اخبار را تمرین کنید تا زمانی که مطمئن شوید که یک استراتژی دائمی سودآور دارید.

ورود به آلپاری

بهترین جفت پوند برای معامه با اخبار چیست؟

جفت ارز پوند / دلار (GBP / USD)‌ یکی از بیشترین نقدینگی‌ها را بین جفت ارزها در معاملات فارکس است. استراتژی معاملاتی شما به واکنش سریع به رویدادهای خبری ناگهانی بستگی دارد، در این صورت این نقدینگی ممکن است به شما کمک کند تا جایی که ممکن است سریع و دقیق از موقعیت‌های معاملاتی خارج شده و وارد آن شوید. با این حال، اگر رویداد خبری شامل بریتانیا و کشور دیگری می‌شود، بهتر است آن جفت را برای هدف قرار دادن آن اخبار به طور خاص‌تر معامله کنید.

جمع بندی

وقتی یک رویداد خبری خوب منتشر می‌شود و قیمت آن افزایش می‌یابد، ورود به آن خبر خوب می‌تواند به طور بالقوه بدترین زمان برای ورود به بازار باشد. این زمانی است که هر کس دیگری که سهام را با قیمت پایین‌ تر خریده است، ممکن است برای کسب سود از بازار خارج شود.

چیزهای کمی در معاملات فارکس نا امید کننده‌ تر از منبع نقدینگی بودن برای تریدرهای دیگر است. یکی از بهترین راه‌ها برای جلوگیری از این اتفاق این است اول از سیگنال فارکس تخصصی امیرتریدر استفاده کنید و  پس از یک رویداد خبری خوب، منتظر یک تغییر مجدد باشید. این می‌تواند بیشتر به نفع شما باشد که منتظر یک تغییر کوتاه در جهت قیمت باشید و با قیمتی بهتر خرید کنید.

امتیاز دهید