نحوه اتصال آلپاری به متاتریدر

نحوه اتصال آلپاری به متاتریدر چگونه است؟ معامله‌گران پس از ثبت نام و افتتاح حساب در یک بروکر، باید از یک پلتفرم معاملاتی استفاده نمایند تا بتوانند از طریق آن معامله کنند و در بازار فارکس فعالیت داشته باشند. متاتریدر یک پلتفرم معاملاتی می‌باشد که بسیاری از سرمایه‌گذاران و تریدرها در بازار فارکس، از آن استفاده می‌کنند تا قادر به فعالیت در این بازار مالی باشند.

بروکرهای مختلف در بازار فارکس، از پلتفرم‌های معاملاتی مختلفی استفاده می‌کنند و آن‎‌ها را در اختیار تریدرها قرار می‌دهند. از جمله کاربردی‌ترین و پرطرفدارترین پلتفرم‌های معاملاتی در بروکرهای بازار فارکس، نرم افزار متاتریدر 4 و 5 است. این پلتفرم معاملاتی با بالاترین سرعت در بروکر آلپاری به معامله‌گرانی که از این بروکر استفاده می‌کنند، ارائه شده است.

در صورتی که شما از بروکر آلپاری استفاده می‌کنید، به پلتفرم معاملاتی محبوب در میان معامله‌گران بازار فارکس، یعنی متاتریدر دسترسی خواهید داشت. در صورتی که مایل هستید با جزئیات بیشتری از نحوه اتصال آلپاری به متاتریدر آشنا شوید، در ادامه این مقاله از وبسایت امیر تریدر همراه ما باشید.

آشنایی با بروکر آلپاری

پیش از اینکه بخواهیم به جزئیات نحوه اتصال آلپاری به متاتریدر بپردازیم، ابتدا قصد داریم توضیحاتی را پیرامون بروکر آلپاری ارائه دهیم. بروکر آلپاری (Alpari) از نام‌های آشنا در بازار مالی فارکس است. این بروکر با توجه به ارائه خدمات به کاربران ایرانی، پشتیبانی از زبان فارسی، ارائه انواع نمادهای معاملاتی و … در میان کاربران ایرانی شناخته شده است.

این بروکر نام‌آشنا و معتبر، در سال 1998 و در شرایط اقتصادی نابسامانی در کشور روسیه، فعالیت خود را آغاز نمود. در حقیقت این بروکر جزو بروکرهای باسابقه در بازار فارکس است که به کاربران ایرانی نیز خدمات ارائه می‌دهد. به طوری که معامله‌گران ایرانی می‌توانند به راحتی به آن اعتماد کنند و اقدام به انجام معاملات خود نمایند.

در بروکر آلپاری، امکان افتتاح حساب کاملا رسمی برای ایرانیان وجود دارد و با توجه به اینکه دارای پشتیبانی فوق‌العاده به زبان فارسی نیز می‌باشد، امروزه تبدیل به یکی از بهترین بروکرها برای ایرانیان شده است. به طوری که بیشترین کاربران ایرانی که در فارکس فعالیت دارند، از بروکر آلپاری خدمات دریافت می‌کنند. در بروکر آلپاری، امکان معامله انواع جفت ارزها، فلزات گرانبها، سی اف دی، انواع شاخص سهام جهانی و همینطور 10 سهام از بازار نیویورک نیز وجود دارد.

در صورتی که قصد فعالیت در بازار فارکس را از طریق بروکر آلپاری دارید و می‌خواهید در این بروکر نیز از پلتفرم معاملاتی متاتریدر استفاده نمایید، ابتدا باید مراحل ثبت نام و افتتاح حساب خود را در بروکر آلپاری تکمیل کنید. به طوری که اطلاعات شخصی خواسته شده را وارد کنید و همینطور مدارک لازم را برای احراز هویت بارگذاری نمایید. برای اطلاع از جزئیات شارژ آلپاری با تاپ چنچ کلیک کنید.

بروکر آلپاری

 

ارائه پلتفرم‌های معاملاتی متاتریدر 4 و 5 در بروکر آلپاری

در بروکر آلپاری، محبوب‌ترین پلتفرم‌های معاملاتی نزد معامله‌گران، یعنی پلتفرم‌های معاملاتی متاتریدر 4 و متاتریدر 5 ارائه می‌گردد. تمامی کاربران و معامله‌گران بازار فارکس، می‌توانند مطابق با استراتژی معاملاتی که دارند و ابزارهای مد نظرشان در پلتفرم معاملاتی متاتریدر، از طریق یکی از پلتفرم‌های معاملاتی متاتریدر 4 و یا متاتریدر 5 به ابزارهای مختلفی دسترسی داشته باشند. اینگونه می‌توانند به راحتی اقدام به تحلیل تکنیکال بازار نمایند و با چند کلیک ساده، انواع نمودارها را پیاده سازی کرده و از آن‌ها برای بهبود معاملات خود استفاده کنند.

از مزیت‌های پلتفرم معاملاتی بروکر آلپاری، این است که می‌توان تمامی جفت ارزهای فارکس، سهام، شاخص‌ها و رمزارزها را مورد بررسی قرار داد. به طوری که افراد مختلف، می‌توانند با استفاده از انواع ابزارهای معاملاتی که در این پلتفرم ارائه می‌شود، تحلیل‌های خود را انجام دهند و معاملات خود را در این بستر آغاز نمایند. برای بررسی میزان اسپرد در آلپاری کلیک نمایید.

مزیت اتصال آلپاری به متاتریدر

معامله‌گرانی که در بازار فارکس فعالیت دارند، با اطلاع از نحوه اتصال آلپاری به متاتریدر، می‌توانند از قابلیت‌های تجاری بسیار زیاد و در عین حال رایگانی که این پلتفرم معاملاتی به معامله‌گران ارائه می‌دهد، استفاده نمایند. به طور کلی پلتفرم معاملاتی متاتریدر دارای طراحی کاربرپسندی است و به راحتی می‌توان برخی تنظیمات و تغییرات را بر روی آن اعمال نمود و به نوعی بستر آن را شخصی‌سازی کرد.

تریدرهای بازار فارکس می‌توانند با استفاده از پلتفرم معاملاتی متاتریدر، به نمودارهای قیمت دسترسی داشته باشند. همینطور با استفاده از این پلتفرم می‌توانند معاملات خود را به صورت خودکار انجام دهند و یا معاملات و تریدهای قبلی خود را مرور نمایند.

همینطور پس از اتصال آلپاری به متاتریدر، کاربران می‌توانند از حساب دمو و یا حساب کاربری آزمایشی بروکر آلپاری نیز استفاده کنند. به طوری که می‌توانند با استفاده از این حساب معاملاتی، بدون اینکه نیاز به شارژ حساب معاملاتی‌شان باشد، معامله نمایند. این یک فرصت برای تازه‌کاران در بازار فارکس نیز می‌باشد تا بدون اینکه متحمل ضرر و زیان شوند، بتوانند انواع استراتژی‌های معاملاتی را در این بستر امتحان کنند و از این طریق تجربه کافی برای معامله در بازار فارکس را به دست آورند.

نحوه اتصال آلپاری به متاتریدر

در حالت کلی، روند و مراحل اتصال آلپاری به متاتریدر آسان می‌باشد. به طوری که تمامی کاربران و معامله‌گرانی که اقدام به افتتاح حساب بروکر آلپاری می‌کنند، می‌توانند در بازه زمانی کوتاهی، مراحل اتصال این بروکر به متاتریدر را پشت سر بگذارند و به راحتی و با دسترسی به این پلتفرم معاملاتی، معاملات خود را در این بستر آغاز کنند.

در زمینه بروکر آلپاری به پلتفرم معاملاتی متاتریدر، باید اشاره کنیم که در این فرآیند چندان فرقی ندارد که شما در حال دریافت خدمات از کدام کارگزاری در بازار فارکس می‌باشید. به طور کلی نحوه اتصال یک حساب معاملاتی در یک بروکر فارکس به پلتفرم معاملاتی متاتریدر، در تمامی بروکرها یکسان است. به گونه‌ای که کاربران ابتدا باید پلتفرم معاملاتی متاتریدر را در بروکر مورد نظر خود که در این قسمت آلپاری است، دانلود نمایند و سپس یک مراحل مشابه را طی کنند.

برای راهنمایی شما عزیزان، در ادامه این مقاله از وبسایت امیرتریدر، نحوه اتصال آلپاری به متاتریدر را آورده‌ایم. در صورتی که قدم به قدم با مراحل گفته‌ شده، پیش بروید، به راحتی قادر به اتصال آلپاری به متاتریدر خواهید بود.

از طریق کابین سایت بروکر آلپاری، اقدام به دانلود و نصب یکی از نسخه‌های متاتریدر 4 و یا 5 نمایید. در نظر داشته باشید که متاتریدر 5 نسخه ارتقاء یافته متاتریدر 4 نیست. هر یک از این دو پلتفرم معاملاتی امکانات و ابزارهای مختلفی را در اختیار تریدرها قرار می‌دهند. به همین دلیل به سراغ پلتفرمی بروید که بیشترین مطابقت را با استراتژی معاملاتی و خواسته‌های شما دارد.

بروکر آلپاری از نسخه وب اپلیکیشن متاتریدر نیز پشتیبانی می‌کند، به طوری که معامله‌گران می‌توانند بدون اینکه نیاز به نصب متاتریدر آلپاری باشد، از طریق مرورگر خود به سرورهای تجاری آلپاری دسترسی داشته باشند. در نسخه متاتریدر تحت وب، امکانات لازم برای معامله‌گری شامل سفارش‌گذاری، مدیریت معاملات باز شده و … وجود دارد.

  • برای اتصال آلپاری به متاتریدر، وارد سایت بروکر آلپاری شوید. در نوار پایین کابین آلپاری، به قسمت ” Meta Trader ” مراجعه نمایید.
  • سپس بر روی نسخه متاتریدر مورد نظر خود کلیک کنید. برای مثال در صورتی که شما از متاتریدر 4 استفاده می‌نمایید، می‌توانید بر روی گزینه ” Meta Trader 4″ کلیک کنید تا منوی مرتبط با آن باز گردد.
  • در منویی که باز شده است، بر روی گزینه سوم که ورود به وب پلتفرم می‌باشد، کلیک نمایید تا متاتریدر نسخه تحت وب برای شما باز گردد. اینگونه با استفاده از سرورهای خود بروکر، اتصال آلپاری به متاتریدر صورت می‌گیرد که سرعت بالایی دارد.
  • برای نحوه اتصال آلپاری به متاتریدر، کافی است که اطلاعات حساب خود را وارد نمایید تا اینگونه بتوانید توسط سرورهای آلپاری به متاتریدر تحت وب، متصل گردید.

نحوه اتصال آلپاری به متاتریدر

 

آیا روشی برای نحوه اتصال آلپاری به متاتریدر با استفاده از گوشی موبایل نیز وجود دارد؟

بسیاری از معامله‌گران بازار فارکس، به دنبال این هستند که متاتریدر 4 و یا متاتریدر 5 را در نسخه قابل اجرا بر روی گوشی تلفن همراه دانلود کرده و اجرا نمایند. خوشبختانه متاتریدر در نسخه‌های مختلفی طراحی شده است و معامله‌گران می‌توانند آن را برای اندروید و آیفون دانلود کنند و با استفاده از آن، در هر زمانی حساب معاملاتی خود را بررسی و مدیریت کنند.

اینگونه تمامی کاربرانی که از بروکرهای مختلف از جمله آلپاری خدمات دریافت می‌کنند، قادر هستند تا با نصب متاتریدر در نسخه‌های 4 و یا 5، در هر شرایطی که باشند و فقط از طریق دسترسی به لوازم الکترونیکی، اقدام به بررسی وضعیت بازار و موقعیت‌هایی که در آن ایجاد می‌گردد، نمایند و در نهایت بهترین نقاط را برای ورود و خروج از بازار انتخاب کنند.

در حال حاضر، پلتفرم معاملاتی متاتریدر و نسخه نصبی آن در ویندوز، اندروید، آیفون، لینوکس، مکینتاش و … برای کاربران عرضه شده است. تمامی کاربران می‌توانند هر یک از نسخه‌های متاتریدر بروکر آلپاری را دانلود کرده و از آن در دستگاهی که مدنظر دارند، استفاده کنند. برای آشنایی با نمایندگی آلپاری در ایران کلیک نمایید.

رفع مشکل اتصال حساب آلپاری به متاتریدر

در صورتی که پس از استفاده از راهنمای نحوه اتصال آلپاری به متاتریدر، موفق به تکمیل مراحل گفته شده نشدید و یا نتوانستید اقدام به اتصال حساب آلپاری به متاتریدر نمایید، نگران نباشید. شما به راحتی قادر به رفع مشکل ایجاد شده خواهید بود. در ادامه به رایج‌ترین مشکلاتی که در روند اتصال آلپاری به متاتریدر ایجاد می‌شود و نحوه رفع آن‌ها توضیحاتی را آورده‌ایم.

تغییر در ISP یا سرویس دهنده اینترنتی

در ابتدا بهتر است که از سرعت اینترنت خود اطمینان حاصل کنید. برای اینکار توصیه می‌کنیم که سایت آلپاری را از طریق سرویس‌ دهنده‌های اینترنتی مختلفی بررسی نمایید. برای مثال در صورتی که از طریق موبایل و یا خط همراه به دنبال اتصال به سایت و یا سرور آلپاری می‌باشید، بهتر است به سراغ امتحان کردن ورود به سایت آلپاری، با استفاده از دیگر سرویس‌ دهنده‌های اینترنت اداری و یا خانگی نیز بروید.

تغییر در VPN

جهت اتصال حساب آلپاری به متاتریدر تحت وب در کابین شخصی، حتما باید از ابزار تغییر آی پی ایران استفاده کنید. اگر به یک فیلترشکن مناسب دسترسی نداشته باشید، احتمالا در روند اتصال به حساب آلپاری، دچار مشکل خواهید شد. اگر در نحوه اتصال آلپاری به متاتریدر مشکل دارید و از اتصال اینترنت نیز مطمئن هستید، سعی کنید فیلترشکن خود را تغییر دهید و به سراغ فیلترشکن‌های مطمئن که معمولا اشتراک غیررایگان دارند، بروید.

استفاده از نقاط اتصال ( Access Point) با پینگ کمتر با هدف افزایش سرعت

در قسمت راست و پایین پلتفرم معاملاتی متاتریدر، می‌توانید بر روی آیکون آنتن دهی کلیک کنید و از این طریق سرورهای مختلف را مشاهده نمایید. سپس از میان سرورهای نمایش داده شده، سروری که دارای کمترین میزان تاخیر است را انتخاب کنید.

نصب آپدیت جدید متاتریدر آلپاری

اگر از نسخه‌های غیراستاندارد متاتریدر استفاده نمایید، در نحوه اتصال آلپاری به متاتریدر دچار مشکل خواهید شد. به همین دلیل توصیه می‌کنیم که حتما نسخه متاتریدر را از منابع معتبر و یا از طریق کابین شخصی خود دریافت کنید.

اتصال به نسخه تحت وب متاتریدر

اگر از طریق برنامه نصب شده متاتریدر، نمی‌توانید به سرورهای آلپاری متصل گردید، می‌توانید وارد کابین شخصی خود شوید و سپس از طریق پلتفرم وب اپلیکشن متاتریدر، به حساب خود دسترسی داشته باشید. اگر می‌خواهید بدانید بهترین حساب آلپاری برای اسکالپ کدام است، کلیک نمایید.

سخن آخر

این مقاله از وبسایت امیر تریدر را به بررسی نحوه اتصال آلپاری به متاتریدر اختصاص دادیم. همانگونه که در این مقاله مطالعه کردید، نحوه اتصال این بروکر به پلتفرم معاملاتی آلپاری بسیار آسان است. در صورتی که با طی کردن مراحلی که در این مقاله آورده‌ایم، موفق به نحوه اتصال آلپاری به متاتریدر نشدید، توصیه می‌کنیم که ابتدا سرعت اینترنت خود را بررسی نمایید. در صورتی که مطابق با راهکارهای گفته شده نیز مشکل رفع نشد، با پشتیبانی بروکر آلپاری تماس بگیرید. این بروکر دارای پشتیبانی به زبان فارسی می‌باشد و در بازه زمانی کوتاهی شما را راهنمایی خواهند کرد تا پاسخ سوال خود را پیدا کنید.

اگر در زمینه نحوه اتصال آلپاری به متاتریدر با ابهامات بیشتری مواجه هستید، حتما سوالات خود را در بخش نظرات با ما به اشتراک بگذارید. کارشناسان مجموعه امیر تریدر، راهنمای شما عزیزان می‌باشند تا مشکل را برطرف نمایید.

امتیاز دهید