اخبار مهم هفته پیش رو، که باید به آن توجه ویژه‌ای داشته باشیم

اخبار اقتصادی مهم هفته

آخرین صورت جلسه فدرال رزرو در بحبوحه عدم اطمینان مجدد در مورد چگونگی افزایش نرخ های بهره بالا در نبرد بانک مرکزی با تورم در کانون توجه قرار خواهد گرفت. داده‌های درآمد شخصی و مخارج روز جمعه بینش بیشتری در مورد فشار قیمت‌ها ارائه می‌دهد، در حالی که درآمد خرده‌فروشی‌های بزرگ تا حدودی چگونگی وضعیت مصرف‌کنندگان را در بحبوحه افزایش قیمت‌ها روشن می‌کند. منطقه یورو قرار است داده های فلش PMI را منتشر کند و شهادت رئیس جدید بانک مرکزی ژاپن ممکن است بینش بیشتری در مورد موضع سیاست پولی وی ارائه دهد.

صورتجلسه فدرال

روز چهارشنبه، فدرال رزرو صورتجلسه ژانویه خود را منتشر می کند که مهم‌ترین رویداد هفته پیش رو است.

داده های آمریکا

ایالات متحده قرار است اطلاعات مربوط به درآمد و مخارج شخصی PCE را در روز جمعه منتشر کند. که بسیار مهم است همچنین روز چهارشنبه آقای پاول در مورد آن سخنرانی خواهد کرد.

درآمد خرده فروشی

با پایان یافتن فصل درآمدهای سه ماهه چهارم، نتایج خرده‌فروشان بزرگ بینشی از قدرت هزینه‌های مصرف‌کننده در میان افزایش قیمت‌ها، موضوعی حیاتی برای سرمایه‌گذاران، خواهد بود.

مدیران خرید منطقه یورو

انتخاب اوئدا به عنوان رییس بانک مرکزی ژاپن، رهبری BOJ در حال انتقال به آکادمیک کازوئو اوئدا است که انتظار می‌رود بعد از پایان دوره پنج ساله دوم او در آوریل، جانشین فعلی هاروهیکو کورودا شود.

برای اطلاع از تاثیر آمارهای اقتصادی بر بازار فارکس به مطلب شاخص های اقتصادی مراجعه نمایید.

 

 

امتیاز دهید