بهترین تحلیلگران تریدینگ ویو

بهترین تحلیلگران تریدینگ ویو

بهترین تحلیلگران تریدینگ ویو چه کسانی هستند؟ تریدینگ ویو یک وبسایت معاملاتی می‌یاشد که به معامله‌گران از سراسر جهان، این اجازه را می‌دهد تا از طریق این وبسایت تجزبه و تحلیل تکنیکال خود را با استفاده از ابزارهای مالی انجام دهند، سپس ایده‌های معاملاتی خود را به اشتراک بگذارند و حتی در مورد روند و حرکت‌های بازار در آینده نیز نظرات خود را بدهند. از سویی دیگر تریدینگ ویو برای معامله‌گران حرفه‌ای نیز یک فضای پیشرفته و قدرتمند است. احتمالا این سوال برایتان ایجاد شده است که بهترین تحلیلگران تریدینگ ویو چه کسانی هستند؟ در صورتی که می‌خواهید با پاسخ این سوال آشنا شوید، در ادامه همراه ما باشید.

تریدینگ ویو چیست؟

تریدینگ ویو (TradingView) یک پلتفرم نموداری و یا یک شبکه اجتماعی است که بر اساس آماری که منتشر کرده است، بیش از 30 میلیون معامله‌گر و سرمایه‌گذار در سراسر جهان، از آن برای شناسایی فرصت‌ها در بازارهای جهانی استفاده می‌کنند.

در تریدینگ ویو ابزارهای نمودار بسیاری در رابط کاربری تجاری وجود دارد که معامله‌گران می‌توانند از آن برای بهبود معاملات خود استفاده کنند. البته تریدینگ ویو ضمن اینکه ابزارهای بسیاری را برای انجام تحلیل تکنیکال در اختیار تریدرها قرار می‌دهد، فرصتی را فراهم کرده است که معامله‌گران در بازار فارکس بتوانند در این بستر استراتژی‌های معاملاتی خود را با دیگر معامله‌گران به اشتراک بگذارند و تجزیه و تحلیل خود را در این بستر ارائه دهند. اگر نمی‌دانید چگونه باید از تریدینگ ویو استفاده کنید، جهت ” آموزش تصویری استفاده از تریدینگ ویو (Tradingview)” کلیک کنید.

بهترین تحلیلگران تریدینگ ویو

تریدینگ ویو چه کاری انجام می‌دهد؟

تریدینگ ویو پلتفرمی می‌باشد که به معامله‌گران این امکان را می‌دهد تا اندیکاتورهای تکنیکال را شخصی سازی نمایند، نمودار ایجاد کنند و دارایی‌های مالی را تحلیل نمایند. این اندیکاتورها در حقیقت شامل الگوها، خطوط و اشکالی می‌باشند که میلیون‌ها تریدر به صورت روزانه از آن‌ها استفاده می‌کنند. این پلتفرم مبتنی بر وب می‌باشد، به این معنی که نیازی نیست شما نرم‌افزاری را دانلود نمایید. البته در صورتی که مایل باشید از اپلیکیشن موبایل استفاده کنید، نسخه ios و اندروید آن گزینه مناسبی است.

تریدینگ ویو دارای گزینه‌های رایگان و پولی بسیاری است. شما می‌توانید تحلیل‌ها و یافته‌های خود و همینطور توصیه‌های آموزشی خود را در شبکه اجتماعی تریدینگ ویو به اشتراک بگذارید. شاید این سوال برایتان ایجاد شود که چرا بهترین تحلیلگران تریدینگ ویو این کار را توصیه می‌کنند؟ شما با به اشتراک گذاری تجربیات و اطلاعات خود در این بستر، می‌توانید از دیگر تریدرها بازخورد بگیرید و اینگونه تلاش کنید تا استراتژی معاملاتی خود را بهبود ببخشید.

 بهترین تحلیلگران تریدینگ ویو چه کسانی هستند؟

امروزه میلیون‌ها سرمایه‌گذار و معامله‌گر با بیش از 3 میلیون ایده منتشر شده، از تریدینگ ویو استفاده می‌کنند. باتوجه به اینکه تریدینگ ویو مشابه با یک پلتفرم اجتماعی کار می‌کند، در آن معامله‌گران و کاربران می‌توانند دیگر معامله‌گران را دنبال کنند و در زمان انتشار یک ایده جدید نیز مطلع گردند. در ادامه برخی از بهترین تحلیلگران تریدینگ ویو را برای شما همراهان گرامی وبسایت امیرتریدر معرفی کرده‌ایم.

DACapitalTrading

DACapitalTrading یک پروفایل تریدینگ ویو می‌باشد که در میان تریدرها بسیار محبوب است و دارای دنبال کنندگان بسیاری می‌باشد. این معامله‌گر در ایده‌هایی که منتشر می‌کند، لایک‌های زیادی که نشان دهنده تائیدی بر ایده‌های او هستند، دریافت می‌کند.

BullandBearTrading

BullandBearTrading از تحلیل‌گران تریدینگ ویو است که در آلمان مستقر می‌باشد. او چند سالی است که از پلتفرم تریدینگ ویو استفاده می‌کند و دنبال کنندگان زیادی دارد. در این پروفایل تریدینگ ویو شما قادر خواهید بود ایده‌های فارکس بسیاری را مشاهده کنید.

Yuriy Bishko

یوری بیشکو در طی چندسال گذشته به تریدینگ ویو پیوسته است و توانسته در این مدت دنبال کنندگان زیادی را جذب کند، ضمن اینکه او در این پروفایل ایده‌های بسیاری را نیز منتشر می‎کند.

Transparent-FX

Transparent-FX از بهترین تحلیلگران تریدینگ ویو است که نسبتا جوان می‌باشد اما با ایده‌هایی که به اشتراک می‌گذارد، توانسته است دنبال کنندگان زیادی را جذب کند. در این پروفایل می‌توانید ایده‌های ترید در بازار فارکس را مشاهده کنید.

جالب است بدانید بر خلاف اغلب پروفایل‌های موجود در تریدینگ ویو، Transparent-FX از ویدئو نیز برای اشتراک گذاشتن دیدگاه‌های خود استفاده می‌کند.

TradingShot

از بهترین تحلیلگران تریدینگ ویو، TradingShot است که ایده‌هایی ترکیبی از ارزهای دیجیتال، فارکس و کالاها را در پروفایل تریدینگ ویوی خود به اشتراک می‌گذارد. این پروفایل در مدت زمان کوتاهی پس از ایجاد شدن، توانست دنبال کنندگان بسیاری را جذب کند و میزان بازدید از ایده‌هایی که قرار می‌دهد را میلیونی کند.

بهترین تریدر های تریدینگ ویو

توصیه‌هایی کاربردی از بهترین تحلیلگران تریدینگ ویو

بهترین تحلیلگران تریدینگ ویو، برای تریدرهایی که قصد دارند یک معامله‌گر موفق در بازار فارکس شوند، توصیه‌هایی دارند. در ادامه قصد داریم به این توصیه‌ها بپردازیم.

لازم است اشاره کنیم که توصیه‌هایی که در ادامه آورده‌ایم، از سوی تحلیلگر موفق تریدینگ ویو با نام Excavo‌ است. با درنظر گرفتن این توصیه‌ها شما می‌توانید در بازارهای مالی موفق‌تر عمل کنید و معاملات خود را بهبود ببخشید.

  • نباید توقع داشته باشید که معاملاتی که ضررده هستند، در نهایت منجر به سوددهی شوند. در حقیقت نباید موضع گیری کنید، بهترین راه‌حل این است که از وضعیت موجود خارج شوید و ضرر خود را بپذیرید. شما نمی توانید از ضرر در بازار فارکس در امان باشید و ضرر بخشی از ترید در بازار فارکس است.
  • توقف ضرر و آغاز سوددهی باید بر اساس وضعیت بازار تعیین گردد و در این فرآیند نباید فرصت‌های مالی در نظر گرفته شود. درصورتی که باید سپرده شما توقف طولانی‌تری داشته باشد، باید ترید خود را لغو کنید.
  • نقاط ورود و خروج از موقعیت را باید به شیوه‌ای هدفمند انتخاب نمایید.
  • در دوره‌های پرنوسان وارد بازار نشوید، یک معامله‌گر در تمامی شرایط نیز به دنبال سودهای کلان نیست.
  • در معاملات بازار پیچیده فارکس، از دست دادن سرمایه به مراتب آسان‌تر از درآمدزایی می‌باشد.
  • در صورتی که بازار به صورت آنی نسبت به اخبار واکنشی نشان نداد، احتمال این را بدهید شاید در آینده ای نزدیک، اتفاقی رخ بدهد و پیامدهای جدی را در پی داشته باشد و یا حتی به سرمایه‌گذاری شما آسیب برساند.
  • برای اینکه میزان احتمال موفقیت در یک معامله را افزایش دهید، حتما با کمی تعلل در آن وارد شوید و بدون انتظار برای تغییر در جهش سودآوری نیز از آن خارج گردید.
  • وقتی که مشاهده کردید یک جمعیت در حال وارد شدن به یک معامله هستند، حتما زمان رفتن فرارسیده است.
  • اگر استرس دارید و مضطرب می‌باشید، لازم است معامله را ببندید و با خونسردی معامله دیگری را باز کنید.
  • موفقیت در بازار فارکس به نتیجه یک معامله بستگی ندارد، بلکه مجموعه‌ای از موفقیت‌ها می‌باشد.
  • درصورتی که به صورت پشت سرهم معاملات خود را از دست می‌دهید، لازم است کمی استراحت کنید تا بتوانید حواستان را جمع کنید و بتوانید اوضاع را به نفع خود تغییر بدهید.

بهترین تحلیلگر ارز دیجیتال

سخن آخر

در این مقاله از وبسایت امیرتریدر، سعی کردیم بهترین تحلیلگران تریدینگ ویو را برای شما عزیزان معرفی کنیم. در صورتی که شما نیز تجربه استفاده از پلتفرم تریدینگ ویو را دارید، حتما تجربیات خود را در این زمینه در بخش نظرات با ما به اشتراک بگذارید.

مجموعه امیرتریدر، از مجموعه‌های ارائه دهنده سیگنال فارکس است. اگر برای آغاز معاملات خود در این بازار پیچیده نیاز به سیگنال‌های معتبر با سوددهی بالا را دارید، می‌توانید از سیگنال‌های فارکسی که از سوی تریدرهای حرفه‌ای امیرتریدر ارائه می‌گردد، استفاده نمایید. با این سیگنال‌ها می توانید به صورت روزانه معاملات خود را انجام دهید و درآمد دلاری داشته باشید.

امتیاز دهید