بونوس بروکر آلپاری برای تریدرها

بونوس بروکر آلپاری برای تریدرها

پیش از این که از بونوس بروکر آلپاری صحبت کنیم باید بدانیم به طور کل بونوس فارکس چیست.

بونوس فارکس چیست؟

با وجود خیلی از شرایط مهم دیگر، تریدرها خیلی وقت‌ ها هنگام انتخاب یک بروکر به بونوس‌ ها توجه می‌کنند. در واقع، امکان دریافت مبلغ اضافی برای ترید کردن بسیار جذاب به نظر می‌ رسد. مخصوصاً تریدرهای تازه‌کار که هنوز حجم زیادی از سرمایه را برای ترید جمع نکرده‌اند، به بونوس‌ های فارکس علاقه‌ مند هستند.

افتتاح حساب واقعی آلپاری

از این رو بروکرها برنامه‌ های بونوس مختلفی به مشتریان خود ارائه می‌دهند. این اقدام می‌تواند تبلیغ عضوگیری، کمپین تبلیغاتی یا تشویق تریدر برای شارژ حساب باشد. به عبارتی بونوس فارکس یک تبلیغ ویژه از طرف بروکر است که هدف آن آشنایی مشتریان با خدمات آن، جذب مشتریان جدید، حمایت از فعالیت‌ های تجاری و تشویق به سپرده‌ گذاری‌ های جدید است.

بونوس بروکر آلپاری چیست؟

بروکر آلپاری در حال حاضر یک بونوس دارد که تا انتهای سال 2022 میلادی قابل استفاده است. بونوس آلپاری بیشتر مناسب تریدرهای تازه‌کار یا تریدرهایی است که حساب دارند اما هنوز حساب خود را شارژ نکرده‌اند. این طرح تشویقی به «بونوس خوش‌ آمدگویی» معروف است.

شرایط و ضوابط بونوس بروکر آلپاری

– این طرح برای تمام «مشتریان بدون واریز» آلپاری قابل استفاده است. یعنی این که یا شما پیش از شروع این طرح یک حساب در آلپاری افتتاح کرده‌اید اما هیچ بالانسی نداشته است. حالت دیگرش این است که به تازگی یک حساب باز کرده‌اید و هنوز شروع به ترید نکرده‌اید.

– «مدت زمان فعال» این طرح، زمانی است که تریدرِ بدون واریز فرصت دارد تا اولین واریز خود را انجام دهد. این زمان 30 روز متوالی است. یعنی از زمانی که شرایط و ضوابط  طرح را می‌پذیرد تا اولین واریز نباید بیشتر از یک ماه طول بکشد.

– کشورهای واجد شرایط این طرح، ناحیه خاورمیانه است.

– اعتباری که بخاطر این بونوس دریافت می‌کنید غیر قابل برداشت است. با توجه به ارز پایه حساب مشتری و با استناد به ضوابط طرح به وی پرداخت می‌شود.

الزامات واجد شرایط بودن بونوس آلپاری

جهت شرکت در طرح تشویقی (بونوس بروکر آلپاری) باید الزامات زیر را داشته باشید:

1) شما مشتری جدید آلپاری یا مشتری بدون واریز آلپاری باشید که با استناد به توافق‌ نامه‌ های اجرایی موجود در سایت آلپاری اجازه ترید دارید و ضوابط را پذیرفتید.

2) شما در این طرح ثبت‌ نام و شرایط آن را قبل از ثبت‌ نام قبول کرده‌اید.

3) حساب ترید آلپاری خود را فعال کنید. یکی از روش‌ های مورد قبول آلپاری برای واریز وجه را انتخاب کنید و واریز انجام دهید.

4) طی 7 روز تقویمی اول بعد از ثبت‌ نام در طرح تشویقی واریز وجه را انجام دهید.

قوانین ترید برای گرفتن بونوس آلپاری

– طرح تشویقی فقط برای ابزارهای معاملاتی فارکس و فلزات قابل اجرا است.

– این بونوس فارکس تنها در حساب استاندارد MT4 است.

– صرف‌ نظر از تعداد حساب‌ هایی که مشتری در کابین آلپاری خود دارد، این طرح تشویقی فقط برای یکی از حساب‌ های واقعی تریدر قابل استفاده است.

– انتقال وجه حساب به حساب برای شرکت در طرح تشویقی بونوس خوش‌ آمدگویی، مورد تأیید نیست.

– در صورتی‌که مشتری حداقل مقدار لات مورد نیاز درمدت زمان طرح را ترید نکند، بونوس از حساب مشتری برداشته می‌شود.

– تنها پوزیشن‌ هایی که بیشتر از 5 دقیقه باز هستند، مورد پذیرش این طرح هستند.

واریز بونوس آلپاری به حساب مشتری

حداکثر بونوس پرداختی به هر مشتری 20 دلار آمریکا یا معادل آن با توجه به ارز پایه حساب مشتری در طی زمان طرح است. بونوس به صورت اعتبار به حساب تجاری مشتری آلپاری طی 24 ساعت کاری بعد از ثبت نام مشتری در طرح تشویقی واریز می‌شود. اعتبار واریز‌شده فقط برای ترید کردن است. برای این که بتوانید از این اعتبار برداشت داشته باشید، باید حتما در بازه 30 روز روی جفت ارزها یا فلزات ترید داشته باشید.

این اعتبار را نمی‌توانید بین حساب‌ های آلپاری منتقل کنید. در صورتی قابل برداشت است که مشتری حدأقل مقدار لات لازم برای اتمام طرح تشویقی را ترید کند. اگر مشتری بعد از واریز در بونوس بروکر آلپاری ثبت‌ نام کند واجد شرایط شرکت در طرح نیست.

شرایط کامل طرح خوش‌ آمدگویی بونوس آلپاری را می‌توانید در سایت بروکر آلپاری هم به انگلیسی هم فارسی بخوانید. همچنین هر سوالی داشته باشید می‌توانید از پشتیبانی فارسی آلپاری بپرسید.

5/5 (1 امتیاز)