چرا معامله گران مصمم، خود را با دیگر معامله گران مقایسه نمی‌کنند؟

معامله گران مصمم

قرن‌ها پیش، سوارکاران چشم بند اسبی اختراع کرده بودند تا به اسب‌های آنها کمک کند تا بر روی کار خود متمرکز شوند. چشم بند اسب، تکه‌ چرمی است که به افسار اسب متصل شده و باعث می‌شود اسب به‌غیر‌از اشیایی که روبروی او قرار دارد، چیزی نبیند. در ادامه با مطلب “چرا معامله گران مصمم، خود را با دیگر معامله گران مقایسه نمی‌کنند؟” همراه ما باشید.

بدون این چشم بندها اسب به راحتی، بدون چرخاندن سرش، پشت سر خود را می‌دید و همین موضوع باعث می‌شد هر حرکت یا اشیای ناشناسی اسب را بترساند و او را از کار بازدارد. وقتی حواس‌پرتی اسب کمتر شد، اعتماد بیشتری داشته و می‌تواست بر روی انجام کار متمرکز شود.

به عنوان یک معامله گر، شاید متوجه شده باشید که هر زمان عملکرد خود را با دیگر معامله گران بازار فارکس مقایسه می‌کنید عملکرد شما بدتر می‌شود. این «حواس پرتی» معمولا منجر به ضرر می‌شود.

خودتان را با دیگران مقایسه نکنید. در دنیای مدرن و رقابتی امروزه پرسیدن سوال «کارم چطور است؟» بسیار وسوسه بر‌انگیز است و بسیاری می‌خواهند عملکرد خود را با دیگر افراد مقایسه کنند. معامله گران ماهر از روش های دیگران بدون بررسی روش و احتمالات ممکن، استفاد نمی کنند.

|at_cta_form|

مقایسه بی‌فایده است

شما به تنهایی می‌توانید مهارت‌های معاملاتی خود را در بازار فارکس تقویت کنید. چیزی که به دیگران کمک کرده و برای آنها مفید است، ممکن است برای شما کاربردی نداشته باشد و این موضوع به این معنا نیست که شما معامله گر خوبی نیستید. شما باید روشی را پیدا کنید که با مهارت و شخصیت معاملاتی شما مطابقت داشته باشد. شما صرفا می توانید از تجربیات افراد در انجام معاملاتشان استفاده کنید. بررسی استراتژی و روش های افراد موفق به شما می تواند در انتخاب روش مناسب در انجام معاملات خود کمک کند.

مقایسه تنها باعث احساس ناامیدی شده و حواس شما را از کسب سود دور می‌کند

در بازارهای مالی، شما در یک مسابقه نیستید که بخواهید دیگران را شکست دهید و از آنها پیشی بگیرید. افرادی که به موفقیت‌های بزرگ دست پیدا می‌کنند به‌طور مستقل و با شرایط خودشان کار می‌کنند. خود را درگیر معاملات دیگران نمی‌کنند. آنها زمان بندی و اشتیاق خود را دنبال کرده و برای رشد و ترقی به ندای درون خود گوش می‌دهند. توجه داشته باشید استفاده از روش های دیگران بدون بررسی، می تواند ضرر زیادی را به شما تحمیل کند.

عملکرد شما در معاملات ربطی به عملکرد دیگران ندارد

این مقایسه‌ها به شما آسیب می‌رساند و احساس حسادت ممکن است عملکرد شما در معاملات را تضعیف کند.چشم بند خود را بپوشید. خود را درگیر نتایج معاملات افراد دیگر نکنید و تمرکز خود را بر روی معاملات خود بگذارید.

معامله گران مصمم

 

هرکس به شیوه متفاوتی در یک مهارت جدید پیشرفت می‌کند. با خودتان مسابقه دهید، از اشتباهات خود درس بگیرید و سعی کنید از خودتان بهتر باشید تا در معاملات خود نیز عملکرد بهتری داشته باشید. با این کار شما پیشرفت چشم گیری در مهارت هایتان پیدا می کنید و کم ترین ضرر را متحمل می شوید. پیشنهاد ما به شما این است که برای بهبود معاملات خود تلاش کنید، آن را مدیریت کنید و اخبار را مرتب بررسی کنید. مطمئن باشید بدون برنامه ریزی دقیق و پیگیری مداوم نمی توانید در بازار های مالی موفق شوید. دانش، تجربه و مدیریت معاملات از مهم ترین عوامل موفقیت در معاملات می باشند.

با حجم زیاد معامله کردن، می تواند آسیب پذیری سرمایه و ریسک سرمایه گذار را افزایش می دهد. هنگامی که یک معامله گر با حجم بالا معامله می کند، اگر دچار ضرر شود ممکن است تمام سرمایه خود را از دست دهد.

مطالب مفید:

معرفی بروکر فیبوگروپ

معرفی بروکر لایت فارکس

معرفی بروکر STP

معرفی بروکر آلپاری

امتیاز دهید