برای شروع فارکس باید چکار کرد؟

شروع فارکس

امروزه می توانیم به خوبی بازارهای موفقی را در دنیا ببینیم و یا شنیده ایم که توانسته اند با بهترین سرمایه گذاری به سود قابل توجهی برسند. این پتانسیل وجود دارد که بتوان از راه های مختلفی به سرمایه های عظیمی دست یافت و برای شروع فارکس اقدام کرد . اگر نگاهی به بازار های جهانی بیندازیم و بخواهیم بورس کشوری مانند آمریکا را در نظر بگیریم به خوبی می توانیم حجم بالایی از معادلات را در ثانیه ببینیم که همین درآمد های بالا مردم را تشویق کرده است که فعالیت در فارکس را انجام دهند.

یکی از راه های مدرن و مورد اعتماد در این روزها که افراد زیادی در مورد آن صحبت می کنند و بیشتر افراد جوان و ریسک پذیر از آن استفاده می کنند فارکس می باشد.

ما در این محتوا قصد داریم اطلاعات زیادی را از این منظر برای شما عزیزان مطرح کنیم تا اگر شما نیز قصد دارید در این حیطه مشغول به کار شوید بدانید برای فعالیت در فارکس از کجا باید شروع کرد. مهمترین چیز در هر کار آموزش درست می باشد.

در اولین گام باید برای شروع این کار باید همه اطلاعات و چند و چون آن را آموزش ببینید. هیچ گاه قبل از آموزش در این مسیر وارد نشوید. اگر دوست دارید سرمایه کسب کنید اول از آموزش شروع کنید. اخبار و اطلاعاتی که هر روزه در دنیا وجود دارد را دنبال کنید، این خبرها می توانند در معاملات شما نقش مهمی داشته باشند. پس مطالعه روزانه در این باره را فراموش نکنید.

دومین قدم می تواند پیدا کردن یک سایت معتبری باشد که بتواند صفر تا صد این موضوع را به شما یاد بدهد. در این باره سایت های زیادی .وجود دارند که کار شما را آسان می کنند. شما باید مقالات زیادی را در مورد روانشناسی معاملات و معاملات خودکار بخوانید.

مهمترین چیزی که باید بدانید این است که شما می توانید در هر ساعت از شبانه روز معامله کنید ولی این موضوع نیز جالب است که در روزهای شنبه و یک شنبه معاملات در همه دنیا تعطیل می باشد. راه های فعالیت در این بازار جهانی زیاد است که ما در قسمت های بعدی در مورد نحوه اجرای این فعالیت ها بیشتر گفتگو می کنیم.

سرمایه لازم برای شروع فارکس

شروع فارکس مانند هر کار دیگری نیاز به سرمایه دارد اما در این کار تفاوت هایی با دیگر سرمایه گذاری ها نیز وجود دارد که بیشتر در مورد آن حرف خواهیم زد. اگر از یک دید کلی بخواهیم نگاه کنیم حداقل سرمایه در این بازار معنایی ندارد.

اگر شما حتی یک دلار نیز داشته باشید می توانیم سهمی از این بازار داشته باشید، البته اگر سهمی را با این قیمت بتوانید در این بازار بین المللی پیدا کنید. از نظر منطقی و عقلانی بهتر است با سرمایه های بیشتری وارد این کار شوید اما قانونا شما می توانید حداقل سرمایه را در این راه داشته باشید.

اگر اهل ریسک نیستید بهتر است همین حداقل سرمایه را وارد این رشته کنید. سرمایه هایی که شما در این راه لازم دارید برای سواب، کمیسیون و اسپرد خواهد بود که شما موظف به پرداخت این پول هستید. این بدان معنا است که باید با سرمایه وارد این بازار شوید.

اگر یک طرف دیگری از این موضوع را ببینیم این است که ما در ایران هستیم و اینکه مستقیما واریز کردن برای ما مقدور نمی باشد. برای اینکه بخواهیم ارزی را واریز کنیم باید با صراف ها نیز تبادل داشته باشیم و گاهی مجبور هستیم هزینه ای را برای این کار به صراف ها نیز بدهیم.

شما برای اینکه بخواهید سرمایه گذاری را شروع کنید باید ابتدا با واژه ای به نام لات آشنا شوید. شما باید با این لات در این بازار معامله انجام دهید. برای اطلاعات بیشتر حتما کتاب ها و سایت هایی که در مورد این سرمایه گذاری هستند را با دقت بررسی نمایید.

C:\Users\user\Desktop\amir trader\chavoshi\آموزشی آموزشی آموزشی\از کجا\3.jpg

ریسک سرمایه گذاری در فارکس موضوعی پر اهمیت

یکی از مهمترین شرایطی که فرد در معاملات فارکس و این بازار پر تلاطم باید داشته باشد دانش کافی در این باره می باشد. در زمینه معامله گری باید همه آموزش های لازم را دیده باشید. گاهی اتفاق افتاده است که فردی که با عدم آگاهی در این رشته پا گذاشته است تمامی سرمایه های لازمی که در این راه گذاشته را از دست داده است، اما در مقابل افرادی که دانش لازم را دارند می توانند جتی در مدت زمان کمی سرمایه خود را به چندین برابر مبدل کنند.

بنابراین سرمایه گذاری در فارکس از ریسک پذیری بالایی برخوردار می باشد و باید شش دانگ حواستان به این موضوع باشد. برخی از ریسک ها منتظره و برخی غیر منتظره هستند که شناخت آنها هوش بسیار زیادی را می طلبد.

در ریسک های غیر منتظره به این گونه است که فرد به خوبی بازار را تحلیل کرده است اما یک موضوع جهانی بر روی معامله وی اثر می گذارد که سود او بالا یا پایین می رود. بنابراین فردی که در این موضوع فعالیت دارد قبل از هر کاری باید خطرات و ریسک ها را به خوبی آموزش ببیند.

در مواقعی می بینید به طور کلی بر خلاف چیزی که شما فکر کرده اید اتفاق افتاده است و نه تنها شما بلکه افراد زیادی هستند که در این بازار با چنین صحنه های روبرو می شوند و دلیل آن چیزی به جز نوسانات دنیا نمی باشد.

نحوه ی ورود به فارکس و شروع فارکس

برای ورود به فارکس باید ابتدا یک دستگاه لپ تاب یا کامپیوتر داشته باشید. شاید فکر کنید با گوشی هم بتوانید کار کنید اما این کار سختی برای شما خواهد بود، زیرا در گوشی به خوبی نمی توانید چارت را ببینید یا نمی توانید بررسی و تحلیل داده ها بپردازید و عموما کار سختی خواهد بود.

برای شروع فارکس ابتدا لازم است که ثبت نام کنید. شما نیاز به یک بروکر فارکس دارید. بنابراین به عنوان گام اول باید بهترین بروکر فارکس که به ایرانیان خدمات می‌دهد را انتخاب نمایید. بروکر آلپاری، آمارکتس و لایت فارکس سه بروکر مطرحی هستند که افراد مقیم در ایران از آن استفاده می‌کنند.

بعد از این کار باید احراز هویت انجام دهید که باید یک عکس از کارت ملی هویت شما را اثبات کند. نکته دیگری که باید در نظر داشته باشید شرط سنی است که باید ۱۸ سال تمام را داشته باشید. برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید به سایت های مختلفی نیز سری بزنید حتما اطلاعات خوبی را به دست خواهید آورد.

توصیه می‌کنیم قبل از هر کاری ابتدا دوره آموزش فارکس ما را مشاهده نمایید. در این مجموعه ویدئو به طور کامل با مفاهیمی ابتدایی که برای حضور در مارکت به آن احتیاج دارید آشنا می‌شوید.

فارکس دمو چیست؟

کارگزاران بازار های مالی برای افراد مبتدی و تازه کار یک بستری را فراهم آورده اند تا بتوانند خیلی سریع تر از آنچه که فکرش را می کنید بر این رشته مسلط شوند و با این حساب افراد مبتدی، سریع می توانند از این راه کسب درآمد کنند.

حتما می پرسید این کار را چگونه انجام می دهند. برای این کار یک حساب آزمایشی برای این افراد درست می کنند تا افراد تازه کار در این حساب غیر واقعی بتوانند فعالیت کنند و با روش کار در این مجموعه آشنا شوند. در این حساب به همه چون و چرا هایی که در این بازار مالی وجود دارد می رسند و به خوبی بر آن مسلط می شوند و می توانند با همه این اهداف آشنایی لازم را پیدا کنند.

اگر شما نیز در ابتدای کار هستید حتما وارد این حساب های غیر واقعی بشوید تا زودتر به هدف اصلی خود برسید. تمامی فعالیت ها بر حسب فعالیت واقعی می باشد و از این حیث حائز اهمیت خواهد بود.

نوسانات هزینه و اصطلاحاتی که در این بازار وجود دارد کاملا شبیه سازی می شود. این بازار دارای پیچیدگی های خیلی زیادی می باشد و قانون هایی دارد که فقط با تجربه زیاد می توان به آنها دسترسی پیدا کرد، بنابراین لازم است که همه افراد به این حساب های دمو دسترسی داشته باشند.

C:\Users\user\Desktop\amir trader\chavoshi\آموزشی آموزشی آموزشی\از کجا\4.jpg

مزیت های ورود به فارکس دمو

همانطور که در قسمت های دیگر گفتیم فعالیت در فارکس دمو اهمیت خیلی زیادی را دارد و از همه مهمتر دارای مزیت های خیلی بالایی می باشد که ما در این قسمت به این مزیت های عالی اشاره ای خواهیم کرد.

از مزیت های مهمی که دارد آشنایی راحت تر با این حساب آزمایشی می باشد و بر این اساس ما می توانیم بهترین تجربه را در این راه به دست بیاوریم و با فضای اصلی آن آشنا شویم.

از دیگر مزیت هایی که دارد ما می توانیم بدون آنکه یک حساب اصلی داشته باشیم یا بدون آنکه وارد حساب های اصلی شویم می توانیم به تمامی رصدهای دنیا و تحلیل هایی که در این باره می شود دسترسی های خوبی را داشته باشیم و از تمامی این معامله های سودآور اطلاعات خوبی به دست بیاوریم. می توانید نمودار ارزی را نیز بررسی کنید.

استراتژی های مختلفی وجود دارند که می توانید هر یک از آنها را در این حساب به کار ببریم و در نهایت هر کدام که درست بود آن را استفاده کنید.

همچنین می توانید بفهمید چقدر سرمایه لازم دارید که در این دنیا شروع به کار کنید. این حداقل سرمایه یا حداکثر سرمایه باید چه مقدار باشد تا برای شما سودآوری داشته باشد.

3/5 (1 امتیاز)