آموزش تصویری ثبت نام و احراز هویت در پرفکت مانی

پرفکت مانی

در دنیای امروز انواع سیستم های ارائه دهنده پول الکترونیکی بصورت آنلاین وجود دارند که تراکنش های مالی نیز به صورت آنلاین و در سریع ترین زمان ممکن انجام می شود. یکی از بهترین سیستم های پرداخت الکترونیکی که بدون محدودیت فعالیت می کند و هدف آن ارائه خدمات دریافت، انتقال و پرداخت است، پرفکت مانی می باشد. در ادامه مقاله به شما توضیح داده شده است که انواع حساب پرفکت مانی چیست و چگونه می توان در این سیستم ثبت نام کرد.

پرفکت مانی چیست؟

پرفکت مانی (Perfect Money) یک سیستم پرداخت الکترونیکی است که برای پرداخت‌های غیرنقدی بر روی اینترنت ابداع شده و به کار می‌رود. این شرکت از معتبرترین شرکت‌های خدمات پرداخت دنیاست و ده‌ها میلیون کاربر فعال از سراسر جهان دارد. پرفکت مانی خدماتی مثل دریافت، ارسال و پرداخت پول از طریق اینترنت را برای کاربران و کسب و کارهای سراسر دنیا فراهم می‌کند. شما می‌توانید حساب پرفکت مانی خود را شارژ کنید و از طریق این سیستم، از وب‌سایت‌هایی که پشتیبانی‌کننده‌ آن هستند، خرید اینترنتی انجام دهید.

برای این به کار می رود که می توان پرداخت های نقدی را با استفاده از این سیستم انجام داد. افراد می‌توانند بعد از شارژ حساب پرفکت مانی خود، از طریق وب‌سایت‌هایی که پشتیبانی‌کننده‌ آن هستند، خرید اینترنتی انجام دهند. خدمات پرفکت مانی شامل موارد زیر می‌شود:

1.خرید ارزهای دیجیتال

2.امکان خرید پرفکت مانی از سیستم پی پال

3.خرید از فروشگاه‌های اینترنتی

4.امکان تبدیل ارزها به یکدیگر

5.انتقال، دریافت و سپرده کردن پول

6.انتقال وجه به بروکر

7. امکان دریافت پورسانت به ازای معرفی و استفاده کاربر از این سیستم

پرفکت مانی Perfect Money

شارژ حساب پرفکت مانی

این کار بسیار آسان است و در حال حاضر چندین روش برای این کار وجود دارد که در ادامه به بررسی آن‌ها می‌پردازیم:

خرید از وبسایت‌های فروش Perfect money

شما می‌توانید در وبسایت‌هایی که این خدمات را ارائه می‌دهند با استفاده از کارت بانکی خود هر تعداد پرفکت مانی که می‌خواهید را خریداری نمایید. سپس با وارد کردن شماره حساب Perfect money این مقدار به حسابتان واریز می‌شود. این کار شایع‌ترین روش موجود است که با استفاده از ریال مستقیما می‌توانید پرفکت مانی خریداری نمایید، برای این کار وبسایت‌های معتبر زیادی وجود دارند.

ووچر الکترونیکی پرفکت مانی (e-Voucher)

پرفکت مانی یک نوع کد مخصوص دارد و مثل کارت الکترونیکی عمل می کند. این کد ووچر نام دارد که برای واریز یا برداشت پول الکترونیکی از حساب های پرفکت مانی، مورد استفاده قرار می گیرد. شما می توانید بدون نگرانی پرداخت های خود را در پرفکت مانی به دلیل امنیت بسیار بالای آن، انجام دهید؛ همچنین در صورتی که قصد پرداخت فوری دارید و نمی‌خواهید شماره حساب برای دیگری نشان داده شود می‌توانید از ووچر استفاده کنید.

صرافی آنلاین

شما می توانید برای خرید ووچر از طریق صرافی های آنلاین اقدام کنید؛ همچنین به صورت مستقیم می توانید از صرافی ها ووچر مورد نظر خود را خریداری کنید، بدون الزام از اینکه شما در پرفکت مانی حسابی دارید یا خیر.

شارژ حساب پرفکت مانی

انواع حساب در پرفکت مانی

این ابزار دو نوع حساب در اختیار کاربران خود قرار داده است که عبارتند از:

  • حساب شخصی  (Personal)
  • حساب مشاغل (Business)

افراد عادی و اشخاص حقیقی از حساب Personal استفاده می‌کنند. اگر قصد استفاده شخصی دارید می‌توانید از این حساب استفاده کنید. حساب تجاری (Business) مخصوص شرکت‌ها و اشخاص حقوقی است و کمپانی‌هایی که نیاز به سیستم‌های پرداخت بین المللی دارند می‌توانند از این ابزار استفاده کنند؛ این نوع حساب‌ها دارای امکانات بیشتری هستند و این قابلیت را دارند که به طور همزمان از چندین تراکنش پشتیبانی کنند.

پرفکت مانی

به طور کلی پرفکت مانی برای حساب‎های خود 3 سطح تعریف کرده است که عبارتند از:

  • معمولی (Normal)
  • ویژه (Premium)
  • شریکی (Partner)

معمولی (Normal): همه کاربران پس از ثبت نام در این سطح قرار می‌گیرند و هیچ محدودیتی برای انجام معاملات در آن وجود ندارد.

ویژه (Premium): حساب Premium مناسب افرادی است که در طول یک سال فعالیت مداوم داشته اند یا مبلغ معینی گردش مالی داشته و می توانند با ایجاد درخواست به بخش خدمات مشتریان، حساب خود را به Premium ارتقا دهند. توجه داشته باشید بااینکه در این حساب کارمزد بیش تری دریافت می شود ولی سرعت این حساب بیش تر است.

شریکی (Partner): این حساب کاربری را فقط کسانی می توانند داشته باشند که نمایندگان سیستم‌های پرداخت و یا صرافی‌ها باشند؛ در نتیجه افراد عادی نمی توانند در Partner حساب پرفکت مانی داشته باشند. یکی از خصوصیت های مهم این حساب دریافت کم ترین کارمزد به ازای ترکناشت مالی می باشد و برای هر انتقال بانکی کارمزد آن حداکثر ۲% است.

ثبت‌ نام در پرفکت مانی

ابتدا فیلتر شکن خود را روشن کنید (از آی پی آمریکا استفاده نکنید) و سپس وارد وبسایت رسمی Perfectmoney.com شوید.

ثبت نام پرفکت مانی

همانطور که مشاهده می‌کنید این وبسایت از زبان فارسی پشتیبانی می‌کند. در تمامی مراحل ثبت نام سعی کنید از اطلاعات دقیق استفاده کنید تا در مراحل بعدی مشکلی به وجود نیاید. در تب بالایی بر روی ایجاد یک حساب کلیک کنید و اطلاعات خواسته شده را وارد کنید.

اطلاعات خواسته شده شامل نام و نام خانودگی، نام کاربری، کشور، آدرس محل سکونت، کد پستی، تعیین رمز عبور مناسب، انتخاب نوع حساب و … است. پس از مطالعه قوانین و تائید بر روی ثبت نام کلیک کنید. در پایان برای شما یک کد کاربری در ایمیل ارسال می‌شود. آن را یادداشت کنید زیرا برای ورود به حساب باید از آن استفاده کنید.

وارد کردن اطلاعات ورود در پرفکت مانی

با کلیک بر روی ورود و وارد کردن نام و نام کاربری می‌توانید وارد حساب خود شوید.

نحوه احراز هویت در Perfect money

برای احراز هویت نیاز به بارگزاری مدارک شناسایی و قبوض خدماتی دارید. این مدارک عبارتند از:

  • تصویر یک مدرک شناسایی مانند گذرنامه، کارت ملی یا شناسنامه
  • تصویری از قبوض خدماتی مانند برق، تلفن ثابت و …

دقت داشته باشید که قبض باید به نام خودتان باشد برای این کار می‌توانید از قبض تلفن همراه استفاده کنید. برای احراز هویت پس از این که وارد حساب خود شدید بر روی تنظیمات کلیک و در پایین صفحه بر روی Verification Management بزنید.

صفحه باز شده شامل 3 بخش است که شامل ارسال مدارک شناسایی، ارسال قبوض خدماتی و تایید تلفن همراه است.

احراز هویت پرفکت مانی

برای گرفتن عکس می‌توانید از تلفن همراهتان نیز استفاده کنید. فقط دقت داشته باشید که عکس‌ها از کیفیت کافی برخوردار باشند. نامی که وارد می‌کنید حتما باید با مدارک شما مطابقت داشته باشد به همین علت اگر پسوند دارید حتما آن را نیز وارد کنید. فرآیند تائید مدارک 2 تا 5 روز کاری زمان خواهد برد.

نباید از تاریخ قبضی که بارگذاری می‌کنید مدت زمان زیادی گذشته باشد. سعی کنید از آخرین قبض خود استفاده نمایید. با وارد کردن شماره تماس از طرف پرفکت مانی با شما تماس گرفته می‌شود و کد ورود را به شما اعلام می‌کند.

سخن پایانی

به دلیل تحریم‌های موجود در ایران ممکن است برخی از افراد برای واریز و برداشت به بروکر دچار نگرانی شوند. یکی از راهکار های مناسبی که برای این کار استفاده می‌شود استفاده از پرفکت مانی است. پرفکت مانی امنیت بسیار بالایی دارد و شما می توانید بدون نگرانی حساب مورد نظر خود را باز کنید و پرداخت و واریز انجام دهید. اگر هرگونه ابهامی در مورد پرفکت مانی دارید، می توانید سوالات خود را از پشتیبانان ما بپرسید تا در سریع ترین زمان ممکن پاسخگو شما باشند.

امتیاز دهید