آموزش افتتاح حساب در بروکر ویندزور

افتتاح حساب بروکر ویندزور

اگر ملاک شما برای انتخاب بهترین بروکر فارکس قدمت است کارگزاری ویندزور گزینه مناسبی برای شماست. دفتر اصلی این Broker که از سال 1988 شروع به فعالیت کرده است در قبرس قرار دارد و  توسط نهادهای نظارتی معتبری همچون CySEC و FCA مورد تایید قرار گرفته است. کارگزاری Windsor خدمات مالی خود را در بیش از 80 کشور جهان از جمله تایلند، اندونزی، مالزی، آفریقای جنوبی، دبی، کنیا، ایران و …  ارائه می دهد و با افتتاح حساب در آن می‌توانید به 70 ابزار معاملاتی دسترسی داشته باشید. شما با مطالعه این مطلب تا پایان با نحوه افتتاح حساب در ویندزور به طور کامل آشنا می‌شوید.

نحوه ورود به سایت ویندزور

برای این که وارد وبسایت بروکر ویندزور شوید باید فیلتر شکن خود را روشن نمایید و بر روی لینک زیر بزنید.

پس از ورود به سایت بر روی دکمه ” حساب معاملاتی باز کنید ” کلیک نمایید. صفحه‌ای به صورت زیر برای شما باز می‌شود:

افتتاح حساب بروکر ویندزور

در این صفحه باید نام و نام خانوادگی، شماره تماس، ایمیل و نوع حساب خود را انتخاب نمایید.  

نحوه ثبت نام در بروکر ویندزور

گام اول افتتاح حساب در ویندزور

برای افتتاح حساب در بروکر ویندزور در این مرحله شما دو انتخاب دارید:

  • افتتاح حساب دمو
  • افتتاح حساب واقعی

پس از انتخاب حساب مورد نظر و تکمیل فرم بر روی ثبت نام بزنید. حال برای شما یک ایمیل ارسال می‌شود که باید وارد پست الکترونیکی خود شوید و آن را تائید کنید.

تائید ایمیل برای افتتاح حساب بروکر ویندزور

برای این کار  فقط کافی است در ایمیلی که بروکر ویندزور برایتان فرستاده است یک بار از طریق قسمت Verify و آبی رنگ به حسابتان لاگین کنید تا ایمیل شما تائید شود. پس از تائید ایمیل، نوبت به تکمیل اطلاعات پروفایل شما میرسد، برای این مرحله بر روی Complete Profile بزنید.

 

نحوه افتتاح حساب بروکر ویندزور

گام دوم افتتاح حساب در ویندزور

حال نوبت تکمیل اطلاعات پروفایل است. برای این کار باید 4 مرحله زیر را طی کنید:

  • تکمیل اطلاعات شخصی
  • تائید آدرس محل تماس و سکونت
  • تکمیل اطلاعات شغلی و مالی
  • اطلاعات معاملاتی

در این صفحه طی چند مرحله اطلاعات خواسته شده را وارد کنید. همانطور که در تصویر زیر می بینید ابتدا اطلاعات شخصی را باید وارد کنید. این اطلاعات شامل نام و نام خانوادگی، تاریخ تولد و تابعیت است. 

افتتاح حساب بروکر ویندزور

در قسمت بعد، اطلاعات تماس و آدرس را باید دقیق وارد کنید. برای تائید آدرس محل سکونت باید تلفن تماس منزل، کدپستی، کشور، استان، شهرستان و … را وارد نمایید.

افتتاح حساب بروکر ویندزور

سپس در این مرحله، اطلاعات سرمایه گذاری را باید وارد کنید و فیلدها رو تکمیل کنید. این اطلاعات شامل شغل، منبع درآمد، سطح تحصیلات، درآمد سالانه و … است.

ورود اطلاعات سرمایه گذاری برای افتتاح حساب بروکر ویندزور

سپس در این مرحله اطلاعات معاملاتی را تکمیل کنید که حجم معاملات در ماه، تعداد معاملات و هدف معاملات را شامل می‌شود. 

ورود اطلاعات معاملاتی برای افتتاح حساب بروکر ویندزور

در قسمت بعد از شما پرسیده می شود که آیا تجربه معاملاتی داشتید یا خیر. اگه پاسخ تان بله است که بر روی بله بزنید، اگر هم تجربه نداشتید خیر را بزنید و تیک قسمت همه موارد بالا یا هیچ کدام از موارد بالا رو فعال کنید. 

پیپ در فارکس چیست؟

افتتاح حساب بروکر ویندزور

در مرحله بعد باید لوریج حسابتان را تعیین کنید. لوریج همان اهرم می باشد که به شما این امکان را می دهد که بتوانید چند برابر سرمایه خود معامله کنید. توجه کنید که استفاده از لوریج ریسک بسیار بالایی داشته و در صورت اشتباه و یا معامله در زمان نامناسب ممکن است کل سرمایه تان از دست برود. حداقل میزان لوریج در بروکر ویندزور 1:50 بوده و حداکثر این مقدار 1:500 می باشد پس اهرم خود را انتخاب کرده و وارد مرحله بعدی شوید.

افتتاح حساب بروکر ویندزور

در قسمت اعلام مشتری توافقنامه ها را خوانده و در صورت تایید تیک ها را بزنید و وارد مرحله بعدی شوید.

افتتاح حساب بروکر ویندزور

مرحله آخر این قسمت، تکمیل جزئیات معاملات شما اعم از ارز موردنظر (دلار USD)، نوع حساب (Prime) و تائید رمز عبور پرتال فعلی (وارد کردن مجدد رمز عبور) است. این قسمت را تکمیل کنید سپس رمزی که هنگام ثبت نام وارد کردید را وارد کرده و روی پایان کلیک کنید. پس از این مرحله باید مدارک خواسته شده را به بروکر ارسال کنید تا مورد بررسی قرار گیرند.

گام چهارم افتتاح حساب در ویندزور

به منظور تکمیل احراز هویت باید تصویر مدارک شناسایی خود را بارگذاری نمایید. برای این منظور ابتدا باید نوع مدرک را انتخاب کنید و با توجه به نوع مدرک انتخابی، تصویر مدارک را آپلود کنید. اگر برای تائید آدرس محل سکونت می‌خواهید قبوض خدمات همگانی، گواهی مالیات، اجاره‌خانه و … را بارگذاری نماییید دقت کنید که تاریخ این مدارک باید در 6 ماه گذشته صادر شده باشند.  برای بارگذاری کارت ملی، گذرنامه یا گواهینامه باید یک کپی رنگی بارگذاری نمایید. اگر مدرک مورد نظر شما گواهینامه یا کارت ملی است باید کپی از هر دو رو آن را بارگذاری نمایید.

افتتاح حساب بروکر ویندزور
آموزش افتتاح حساب در بروکر ویندزور - امیر تریدر
افتتاح حساب بروکر ویندزور

پس از آپلود فایل صحیح مدارک، بر روی گزینه ارسال کلیک کنید. اگر مدارک با موفقیت آپلود شود، پیغام سبز رنگ در تصویر زیر به نمایش درمی آید و حسابتان هم ایجاد می‌شود. احتمالاً طی یک الی دو روز کاری آینده، از قبرس با شما تماس میگیرند و یک سری سوالات از شما پرسیده می شود تا احراز هویت شوید.

افتتاح حساب بروکر ویندزور

نگران زبان هم نباشید چون برای این کار منشی با زبان فارسی با شما صحبت خواهد کرد. بعد از تائید احراز هویت و تائید مدارک، حساب شما فعال میشود و می‌توانید فعالیت خود را در بروکر ویندزور آغاز کنید.

گام پنجم افتتاح حساب بروکر ویندزور

پس از این که تائید هویت و  احراز هویت شما تکمیل شد نوبت واریز وجه و شروع معامله‌گری است. برای این کار نیاز است تا یک حساب معاملاتی انتخاب نمایید. ویندزور دارای دو نوع حساب پرایم و زیرو است. معمولا اکثر کسانی که قصد فعالیت در این بروکر را دارند از حساب Prime استفاده می‌کنند زیرا حداقل مقدار برای افتتاح حساب بروکر ویندزور در اکانت زیرو 50 دلار است.  در جدول زیر می‌توانید دو حساب زیرو و پرایم را با هم مقایسه کنید. 

 نوع حساب

حداقل مقدار واریز برای افتتاح حساب بروکر ویندزور

 میزان اسپرد ارائه حساب اسلامی پلتفرم معاملاتی
حساب پرایم (Prime) 50 دلار شناور از 1 پیپ دارد متاتریدر 4
حساب زیرو (Zero) 1000 دلار شناور از صفر پیپ ندارد متاتریدر 4

گام پنجم افتتاح حساب بروکر ویندزور: انتقال وجه

حال که گام به گام مراحل افتتاح حساب بروکر ویندزور را با هم پیش بردیم نوبت این است که به اکانت خود وجه انتقال دهید. اکثر افراد مقیم ایران معمولا دغدغه واریز و برداشت وجه به بروکر را دارند زیرا ایران تحریم است. اما خوشبختانه این مورد جای نگرانی ندارد. زیرا اکثر کارگزاری ها روش های متنوعی را برای این کار در نظر گرفته‌اند. روش‌های انتقال وجه به بروکر شامل موارد زیر است:

  • ویزا کارت و مستر کارت (این مورد مناسب افراد ایرانی نیست)
  • سیستم‌های الکترونیک پرداخت ( وبمانی، تاپچنچ و …)
  • کریپتوکارنسی‌ها

افتتاح حساب دمو بروکر ویندزور

برای افتتاح حساب دمو بروکر ویندزور باید در همان ابتدای ثبت نام در سایت Windsor نوع حساب خود را آزمایشی انتخاب کنید. توصیه می‌کنیم قبل از شروع فعالیت در بازار فارکس حداقل دو الی 3 هفته در محیط دمو شروع ترید نمایید. پس از این که به طور کامل با محیط پلتفرم‎‌ها آشنا شدید نوبت معامله در بازار واقعی است. البته نکته قابل توجهی که در این مورد وجود دارد این است که نباید در محیط دمو با مبالغ بزرگ کار کنید بلکه باید با مبلغی ترید نمایید که قصد دارید در محیط واقعی با آن کار نمایید. زیرا با انتخاب مبالغ بزرگ سود و زیان بزرگ می‌کنید و این کار باعث می‌شود دلتان نسبت به ضرر بزرگ شود.  

سخن پایانی درباره ثبت نام در بروکر ویندزور

در متن به طور کامل به نحوه افتتاح حساب در بروکر ویندزور پرداختیم. خوشبختانه امروزه با گسترش تکنولوژی اکثر افراد به بازارهای مالی جهانی دسترسی دارند. بنابراین شما حتی با یک گوشی و اینترنت می‌توانید در هر مکانی که هستید بدون هیچ محدودیتی شروع به ترید و کسب درآمد دلاری کنید. البته ناگفته نماند که قبل از شروع باید آموزش فارکس ببینید زیرا معامله گری نیز مانند هر مهارت دیگری نیاز به داشن و تجربه بالا دارد. توصیه می‌کنیم حتما ویدئوی آموزشی مجموعه ما را که در کمتر از 3 ساعت موارد مورد نیاز برای حضور در بازار فارکس را آموزش می‌دهد را مشاهده نمایید.

اگر فرصت کافی برای تحلیل چارت و عوامل فاندامنتال ندارید می‌توانید با استفاده از کانال سیگنال فارکس ما به آسانی به درآمد دلاری برسید. سیگنال‌هایی که با شما به اشتراک گذاشته می‌شود دارای وین ریت بالای 90 درصد هستند و می‌توانند روزانه 100 الی 700 پیپ سود بسته به شرایط بازار برای شما فراهم کنند. تمام این سیگنال‌ها دارای نقاط ورود و خروج مشخص هستند و فاصله شما تا کسب درآمد دلاری تنها فشار یک دکمه بای و سل (Buy/Sell) است.

5/5 (3 امتیاز)