افتتاح حساب بروکرSTP

بروکرSTP یا اس تی پی یک کارگزار تازه وارد به بازار فارکس در منطقه است. این بروکر به پشتوانه سال ها تلاش و تجربه در کشور ترکیه تاسیس شده است. طی چند ماه اول فعالیت حسن نیت مدیران و تلاش آنها برای ارائه خدمات خوب در بازار واقعی به اثبات رسیده است اما هنوز مورد اعتماد تمام اهالی بازار فارکس قرار نگرفته است. این بروکر مزایای زیادی دارد از جمله شما آموزش رایگان خواهید داشت و می توانید با برندهای مختلف معامله انجام دهید.

اس تی پی فارکس بروکر یا بروکرSTP، ای سی ان فارکس می باشد و بدون هیچ دخالتی تمام دستورات معاملاتی مشتریان خود را به بازار متصل می کند. پلتفرم خوب و سرعت در انجام معاملات از ویژگی های این کارگزار می باشد. انواع حساب های  ECN مستقیم، در بروکر اس تی پی فارکس فعال است و مشتریان می توانند از آنها برای معاملات خود بهره گیرند. در ادامه مقاله با ما همراه باشید تا نحوه ثبت نام در بروکر stp را باهم بررسی کنیم.

ثبت نام بروکرSTP

ثبت نام بروکرSTP ابتدا برای ثبت نام از طریق لینک https://www.stp.forex/customer/authentication/signup/94047457 وارد ثبت نام شوید: پس از ورود به سایت اصلی اس تی پی فارکس به روی قسمت ثبت نام مشتریان کلیک نمایید.

پس از کلیک بر روی ثبت نام مشتریان وارد صفحه ای میشوید که باید اطلاعات خود را در قسمت­ های مربوطه پر کنید.

نحوه ثبت نام در بروکر STP
  1. نام خود را وارد کنید.
  2. نام خانوادگی خود را وارد کنید.
  3. آدرس ایمیل خود را بنویسید.
  4. شماره کابین معرف خود را وارد کنید.
  5. کشورتان را انتخاب نمایید.
  6. تلفن همراه خود را وارد کنید.
  7. جنسیت خود را انتخاب کنید.
  8. تاریخ تولد خود را به میلادی وارد نمایید.
  9. آدرس خود را وارد کنید.

ثبت نام در اس تی پی تریدیننگ پس از پر کردن قسمت های مربوطه روی گزینه ثبت نام کلیک کنید. در صورتیکه اطلاعات را صحیح وارد کنید مطابق تصویر روبرو تائیدیه ثبت نام ظاهر می شود.

پس از این مرحله ثبت نام با موفقیت انجام میشود. در این مرحله شماره کابین به ایمیل شما ارسال میگردد. باید وارد ایمیل خود شوید، شماره کابین را مشاهده و سپس روی گزینه ورود کلیک کنید.

ثبت نام در بروکر اس تی پی تریدینگ

در قسمت اول آدرس ایمیل یا شماره کابین خود را وارد کنید . قسمت دوم پسورد خود را که در هنگام ثبت نام وارد کرده را تایپ کنید و سپس گزینه Login را وارد کنید.

محیط کابین بروکر STP

بروکر STP پس از ورود به کابین صفحه ای مشابه صفحه زیر باز می شود.

سایت بروکر stp جهت آپلود مدرک شناسایی از قسمت My area گزینه my documents را انتخاب کنید.

بررسی بروکر stp قسمت my documents جهت آپلود مدرک شناسایی ( کارت ملی،پاسپورت و …) میباشد.

نوع مدرک را انتخاب کنید و بر روی دکمه Upload کلیک کنید. پس از دریافت ایمیل تاییدیه از طریق ایمیل یکبار از کابین خارج شوید و مجددا وارد شوید، سپس به قسمت My accounts بروید.

قسمت My accounts جهت باز کردن حساب واقعی و دمو میباشد. ثبت نام دربروکر stp

جهت افتتاح حساب واقعی پس از آپلود یکی از مدارک شناسایی و دریافت ایمیل تاییدیه، پنجره مشخصات حساب باز میگردد.

پس از این قسمت نوع حساب، اهرم(leverage) و Deposite خود را مشخص نمایید و بر روی گزینه Open Real accounts کلیک کنید و منتظر ظاهر شدن یک حساب واقعی باشید.

 

مزایای ثبت نام در بروکر STP Trading

1.شما با ثبت نام در بروکر اس تی پی تریدینگ به بازار های جهانی که شمال بازار ارز ، کالاو.. است، دسترسی خواهید داشت.

2.شما می توانید بعد از ثبت نام در بروکر stp در مورد معاملات و این که چگونه می توان به سود رسید، آموزش ببینید؛ این آموزش‌ ها شامل مقالات آموزشی، وبینارهای آنلاین است که به صورت رایگان در اختیار شما قرار داده می شود.

3.با ثبت نام در STP Trading، شما به پلتفرم معاملاتی قدرتمند متاتریدر 5 دسترسی خواهید داشت، که این پلتفرم شامل ابزارها و قابلیت‌های پیشرفته‌ای می باشد.

 

5/5 (1 امتیاز)