آموزش افتتاح حساب و ثبت نام در بروکر فیبوگروپ

بروکر فیبوگروپ Fibo Group در سال 1998 میلادی در قبرس به ثبت رسید. این بروکر برای بالابردن اعتبار خود در میان معامله‌گران بازارهای مالی و فارکس از کمیسیون خدمات مالی قبرس (CySec) گواهی رگولاتوری خود را دریافت کرد. بروکر فیبو که یکی از قدیمی ترین کارگزاری ها در عرصه معاملات آنلاین می باشد امکان معامله در فارکس، بازار سهام و کالاها را برای مشتریان خود فراهم کرده است. ​​​​گروه شرکت‌های Fibo از زمان آغاز به کار خود توانسته به کشورهای دیگری که خدمات خود را امروزه ارائه می‌دهد، گسترش یابد. این کشور دارای دفاتر متعددی در میان بهترین کشورها با پشتوانه مالی بالا است.

دفاتر آن در مونیخ، وین، آلماتی، لیماسل و شانگهای واقع شده‌اند که مراکز تجاری پرجنب و جوش اقتصاد جهان هستند و اهرم عملیاتی مورد نیاز بسیاری از فعالیت ها را فراهم می‌کنند. همانند سایر بروکرهای معتبر بازار فارکس بروکر فیبوگروپ نیز بسیار متنوع و کاربردی است. پلتفرم معاملاتی سی تریدر (Ctrader) که یکی از پیشرفته‌ترین پلتفرم ها در بازار فارکس می‌باشد و توسط مکانیزم ان دی دی (NDD) بدون میز معاملاتی کنترل می شود و بهترین انتخاب برای تریدرهای حرفه ای است. این پلتفرم به معامله گران امکان اتصال مستقیم به بازارهای واقعی و نقدینگی بانک ها را می‌دهد (Real Market). علاوه بر سی تریدر پلتفرم های محبوب و همیشگی بازار فارکس، متاتریدر 4 و 5 نیز برای شما قابل استفاده است.

|at_cta_form|

افتتاح حساب در بروکر فیبوگروپ

ابتدا وارد لینک زیر شوید.

در صفحه ای که باز می شود مطابق شکل زیر روی دکمه “افتتاح حساب معاملاتی” کلیک کنید.

C:\Users\user\Desktop\amir trader\محتوا سایت\افتتاح حساب\فیبوگروپ\1.jpg

C:\Users\user\Desktop\amir trader\محتوا سایت\افتتاح حساب\فیبوگروپ\2.jpg پنجره ای مانند شکل زیر باز می شود. اطلاعات اولیه برای ثبت نام در فیبوگروپ را وارد کنید.

همانطور که می بینید فرم فارسی است و پیچیدگی خاصی ندارد. فقط توجه داشته باشید که اطلاعات را با حروف انگلیسی وارد کنید و نه حروف فارسی.

  1. نام خود را وارد کنید
  2. نام خانوادگی خود را وارد کنید
  3. آدرس ایمیل خود را وارد کنید
  4. کد ایران (98) را در قسمت اول و شماره موبایل خود را بدون صفر در قسمت دوم وارد کنید.
  5. روی دکمه “افتتاح حساب معاملاتی” کلیک کنید.

با زدن دکمه افتتاح حساب معاملاتی کابینه شخصی شما در فیبوگروپ ایجاد می شود و پیغام زیر را خواهید دید.

C:\Users\user\Desktop\amir trader\محتوا سایت\افتتاح حساب\فیبوگروپ\3.jpg

ورود به کابینه شخصی فیبوگروپ و انجام ادامه ثبت نام

با زدن دکمه “ادامه” در بالا به کابینه شخصی فیبوگروپ منتقل خواهید شد. همچنین دو ایمیل از طرف بروکر فیبوگروپ دریافت خواهید کرد. یک ایمیل شامل اطلاعات دسترسی به کابینه شخصی فیبوگروپ و دیگری ایمیلی برای تایید آدرس ایمیل شما. در ایمیل اول لاگین و پسورد شما برای ورود به کابینه شخصی ارسال شده است.

C:\Users\user\Desktop\amir trader\محتوا سایت\افتتاح حساب\فیبوگروپ\4.jpgتایید آدرس ایمیل در کابینه شخصی بروکر فیبوگروپ

به ایمیل دومی که در مرحله اول برای شما ارسال شده بود مراجعه کنید. همانطور که قبلا گفتیم این ایمیل برای تایید صحت آدرس ایمیل شماست.

C:\Users\user\Desktop\amir trader\محتوا سایت\افتتاح حساب\فیبوگروپ\5.jpg

مانند تصویر بالا روی دکمه “تایید ایمیل” کلیک کنید. با این کار شما پیغامی به این شکل دریافت خواهید کرد: ” آدرس ایمیل شما تایید شده است”.حالا درصد تکمیل پروفایل شما به 20 درصد افزایش پیدا کرده است و بخش مربوط به افتتاح حساب دمو فعال شده است.

افتتاح حساب واقعی در فیبوگروپ

مرحله دوم ثبت نام در فیبوگروپ – تکمیل اطلاعات پروفایل

در صفحه اصلی کابینه شخصی روی گزینه تکمیل اطلاعات پروفایل کلیک کنید.

C:\Users\user\Desktop\amir trader\محتوا سایت\افتتاح حساب\فیبوگروپ\6.jpg پس از کلیک بر روی تکمیل اطلاعات پروفایل فرم زیر باز میشود.

C:\Users\user\Desktop\amir trader\محتوا سایت\افتتاح حساب\فیبوگروپ\7.jpg

فرم فارسی است و نیازی به توضیح اضافی نیست. فقط لازم است که فیلدهای ستاره دار را پر کنید. می توانید از فرم نمونه ای که در تصویر بالا می بینید کمک بگیرید. با کلیک روی دکمه ” ادامه” به صفحه مربوط به فرم پرسشنامه منتقل می شوید.

C:\Users\user\Desktop\amir trader\محتوا سایت\افتتاح حساب\فیبوگروپ\8.jpg

همانطور که در تصویر بالا می بینید در پرسشنامه سوالات زیر پرسیده شده است:

  • وضعیت شغلی شما
  • درآمد سالیانه شما
  • سمت شما در محل کارتان
  • نوع فعالیت که پاسخ به آن الزامی نیست
  • و اینکه مالیات دهنده آمریکایی هستید یا خیر

می توانید به این سوالات مانند تصویر بالا پاسخ دهید و یا اینکه پاسخ مد نظر خود را انتخاب کنید. با زدن دکمه ” ادامه” این پیغام را دریافت خواهید کرد : مشخصات پروفایل شما ذخیره شد. به همین راحتی دو مرحله دیگر از مراحل ثبت نام در فیبوگروپ را تکمیل کردید. حالا درصد تکمیل پروفایل شما به 60 درصد رسیده است. پس از تایید مدارک شما درصد تکمیل پروفایل به 100 درصد افزایش می یابد و کابینه شخصی شما در فیبوگروپ کاملا تایید می شود و می توانید بدون محدودیت نسبت به شارژ و برداشت حساب خود اقدام کنید.

مرحله سوم ثبت نام در فیبوگروپ – تایید شماره همراه

روی گزینه تایید تلفن در کابینه شخصی فیبوگروپ کلیک کنید.

C:\Users\user\Desktop\amir trader\محتوا سایت\افتتاح حساب\فیبوگروپ\9.jpg

پنجره ای شبیه تصویر زیر برای شما باز خواهد شد.

C:\Users\user\Desktop\amir trader\محتوا سایت\افتتاح حساب\فیبوگروپ\10.jpg

فیبوگروپ 3 راه برای تایید شماره موبایل در اختیار شما قرار می دهد:

  1. از طریق ارسال SMS
  2. از طریق پیام صوتی خودکار
  3. از طریق ربات تلگرام

در روش اول یک کد به شماره موبایل شما پیامک می شود و شما باید کد را در قسمت مشخص شده وارد کنید و دکمه تایید را بزنید تا شماره موبایل شما تایید شود. این روش آسان ترین روش است. معمولا کد به شماره های ایرانسلی بهتر ارسال می شود. اگر کد را دریافت نکردید می توانید روی سایت فیبوگروپ به پشتیبان آنلاین پیغام دهید تا مشکل را حل کنند. در روش دوم کد تایید از طریق یک تماس خودکار صوتی برای شما خوانده می شود. شما با وارد کردن این کد می توانید شماره موبایل خود را تایید کنید.

روش سوم از طریق به اشتراک گذاری شماره موبایل شما با ربات تلگرام فیبوگروپ انجام می شود. برای این کار روی دکمه Telegram کلیک کنید. آدرس ربات بروکر فیبوگروپ به شما نمایش داده می شود. آن را در تلگرام خود وارد کنید و از منوی اصلی گزینه “تایید” را بزنید. از شما می خواهد که اجازه دهید که شماره موبایل شما برای ربات فیبو ارسال شود. با انجام این کار ربات به شما تایید خواهد داد و شماره شما تایید خواهد شد.

مرحله چهارم ثبت نام در فیبوگروپ – تایید هویت و آدرس

همانند تمام بروکرهای دیگر در بروکر فیبوگروپ هم در مراحل ثبت نام تایید هویت الزامی است. برای این کار روی گزینه ” تایید هویت” کلیک کنید .

C:\Users\user\Desktop\amir trader\محتوا سایت\افتتاح حساب\فیبوگروپ\11.jpg

پس از کلیک به صفحه احراز هویت منتقل شوید.

C:\Users\user\Desktop\amir trader\محتوا سایت\افتتاح حساب\فیبوگروپ\12.jpg

همانگونه که در تصویر بالا می بینید، این امکان وجود دارد که برای تایید هویت از مدارک زیر استفاده کنید:

  • کارت ملی
  • گذرنامه
  • شناسنامه
  • گواهینامه رانندگی
  • کارت پایان خدمت

مدارک به زبان فارسی قابل قبول هستند. فقط لازم است که عکس یکی از این مدارک خود را بگیرید و با کلیک روی گزینه ” فایل ها را الحاق نمایید” آن را انتخاب کنید. پس از این دکمه ” ارسال فایل ها” ظاهر می شود. با کلیک روی این گزینه مدرک شما برای فیبوگروپ ارسال خواهد شد و پیغام” مدارک در حال بررسی هستند”را خواهید دید. به طور معمول در کمتر از 24 ساعت کاری مدرک شما بررسی می شود و ایمیل تایید یا رد مدرک برای شما ارسال خواهد شد.

تایید آدرس محل سکونت در بروکر فیبوگروپ

یکی دیگر از مدارکی که باید برای تکمیل ثبت نام در فیبوگروپ برای بروکر ارسال کنید، مدرک تایید آدرس محل سکونت شماست.

C:\Users\user\Desktop\amir trader\محتوا سایت\افتتاح حساب\فیبوگروپ\13.jpg

مدارک مورد قبول برای تایید آدرس محل سکونت:

  • قبض آب ، برق ، گاز ، تلفن
  • اجاره نامه دارای آدرس و خوانا
  • صورتحساب بانکی که آدرس در آن ذکر شده باشد

یکی از مدارکی که فیبوگروپ برای تایید آدرس می پذیرد و تهیه آن برای هر شخص مقدور است به این صورت است که؛
شما داخل بانک یک فیش واریزی به حساب خود پر می کنید و آدرس خود را در قسمت آدرس فیش وارد می کنید، بعد از اینکه بانک فیش را مهر کرد این فیش مورد تایید بروکر فیبوگروپ خواهد بود. هریک از مدارک بالا را که تهیه کردید یک عکس واضح و خوانا از آن بگیرید و روی دکمه ” فایل ها را الحاق نمایید” کلیک کنید و فایل مورد نظر را انتخاب کنید. بعد از این کار دکمه ” ارسال فایل ها ” ظاهر خواهد شد. با کلیک آن پیغام ” مدارک در حال بررسی هستند” را دریافت خواهید کرد. مدرک آدرس شما هم مانند مدرک هویتی ظرف 24 ساعت کاری تایید خواهد شد. بهتر است هر دو مدرک را همزمان ارسال کنید تا زمان کمتری منتظر تایید بمانید.

افتتاح حساب معاملاتی در بروکر فیبوگروپ

پس از اینکه  مدارک شما را بررسی و تایید کرد برای شما ایمیلی ارسال خواهد شد و این مطلب به شما اطلاع داده می شود. همچنین با ورود به کابینه شخصی نیز مانند تصویر زیر خواهید دید درصد تکمیل پروفایل شما به %100 رسیده است و تمام مراحل لازم برای تکمیل ثبت نام سبز شده اند.

C:\Users\user\Desktop\amir trader\محتوا سایت\افتتاح حساب\فیبوگروپ\14.jpg

حالا دسترسی شما به تمام موارد موجود در کابینه شخصی باز می شود. از جمله اینکه می توانید اولین حساب معاملاتی خود را باز کنید و آن را شارژ کنید. برای این کار مانند تصویر زیر از قسمت حساب های معاملاتی روی دکمه سبز رنگ ” افتتاح حساب” کلیک کنید.

C:\Users\user\Desktop\amir trader\محتوا سایت\افتتاح حساب\فیبوگروپ\15.jpg

صفحه ای باز می شود مانند تصویر زیر که از شما تنظیمات مربوط به حساب معاملاتی که تمایل دارید باز شود را می پرسد:

  1. نوع حساب معاملاتی
  2. نوع ارز : می توانید ارز پایه حساب خود را انتخاب کنید مثل دلار ، طلا یا حتی بیتکوین و اتریوم
  3. لوریج: اهرم معاملاتی مد نظر خود را انتخاب کنید.
  4. اگر تمایل دارید گزارش معاملات شما روزانه به ایمیل شما ارسال شود تیک بزنید.

در پایان روی دکمه ” افتتاح” کلیک کنید. C:\Users\user\Desktop\amir trader\محتوا سایت\افتتاح حساب\فیبوگروپ\16.jpg

با کلیک روی دکمه ” افتتاح” حساب معاملاتی شما باز می شود و اطلاعات حساب به شما نمایش داده می شود. همچنین اطلاعات حساب به ایمیل شما نیز ارسال می گردد. کار تمام است! حالا شما یک حساب معاملاتی واقعی در فیبوگروپ دارید که می توانید آن را شارژ کنید و شروع به معامله کنید.

5/5 (1 امتیاز)