روش های کسب درآمد دلاری در ایران

امروزه به دلیل افزایش یافتن نرخ تورم و قیمت دلار، ارزش پول ما در ایران نسبت به سایر کشور ها کاهش چشمگیری داشته است؛ به همین دلیل کسب درآمد دلاری در ایران بسیار مورد توجه افراد قرار گرفته است. اگرچه تحریم ها، موجب به وجود آمدن چالش های بسیاری بر سر راه شده است اما همچنان راه های مختلفی برای کسب درآمد دلاری به صورت آنلاین وجود دارد که در این مقاله بهش می پردازیم.

1.کسب درآمد از یوتیوب

یکی از محبوب ترین روش های کسب درآمد دلاری از اینترنت، ساخت ویدیو و انتشار آن در یوتیوب است. در مرحله اول برای کسب درآمد از یوتیوب باید یک کانال در این پلتفرم ایجاد کنید. ویدیوهایی که باید منتشر کنید اهمیت زیادی دارد چون باید برای مخاطب جذاب و سرگرم کننده باشد. برای یوتیوبر شدن باید ذهن خلاقی داشته باشید تا ویدیو شما بتواند 1000 سابسکرایبر داشته باشد و با قرار دادن تبلیغات چند ثانیه‌ای در ویدیوهای خود به کسب درآمد نسبتا بالایی برسید. درآمد شما از طریق حساب گوگل ادسنس پرداخت می‌شود.

این برنامه مانند هر برنامه دیگه ای یک سری قوانین خاصی دارد که رعایت نکردن آن ها باعث بسته شدن کانال و قطع درآمد زایی خواهد شد. این قوانین عبارتند از:

  • هدایت کاربران به وبسایت‌های غیر اخلاقی
  • تبلیغ هرگونه بازاریابی هرمی
  • کپی رایت
  • محتوای خشونت آمیز

کسب درآمد از یوتیوب

2.کسب درآمد دلاری از طریق بازارهای مالی

یکی از روش های رایج برای کسب درآمد دلاری در ایران معامله کردن در بازار های مالی مثل فارکس است. این نوع درآمد نیازمند آموزش، کسب مهارت و تجربه است. در این روش شما نیاز به سرمایه اولیه دارید که با مهارت پیدا کردن در این روش می توانید دو برابر سرمایه اولیه خود را به دست بیاورید. پس در قدم اول، اصول معامله‌گری در بازار فارکس را فرا بگیرید.

کسب درآمد از طریق بازارهای مالی

3.کسب درآمد دلاری با تماشای تبلیغات

چگونه درآمد دلاری داشته باشیم؟ جالب است بدانید یکی از راه های کسب درآمد دلاری، تماشای فیلم های تبلیغاتی است. برای مثال وب سایت Swagbucks  یکی از راه ‌های کسب درآمد رایگان است که با دیدن تبلیغات آن می‌توانید به درآمد دلاری برسید. این روش نیاز به سرمایه یا تخصص خاصی ندارد و فقط باید وقت آزاد داشته باشید تا بتوانید فیلم های زیادی ببینید. توجه کنید که پرداخت پول به شما از طریق پی بال امکان پذیر است.

کسب درآمد دلاری به صورت آنلاین

4.کسب درآمد دلاری با تولید محتوا

یکی از روش های رایج برای درآمد دلاری، تولید محتوا می باشدکه شما می توانید با ایجاد محتواهای متنی، ویدیویی، تصویری یا صوتی در این زمینه فعالیت کنید. اگر می خواهید از این روش درآمد داشته باشید باید تا حدودی به زبان انگلیسی مسلط باشید و بریا شرکت های خارجی رزومه ارسال کنید و در نهایت می توانید درآمد دلاری در ایران داشته باشید.

موضوعاتی که به شما برای تولید محتوا پیشنهاد می شود شامل: سفر، آموزش، فناوری، موضوعات بهداشتی، آشپزی و… است.

کسب درآمد با تولید محتوا

5.درآمد دلاری با موسیقی

پلتفرم‌های تخصصی موسیقی مانند اسپاتیفای، هاب‌اسپات، یوتوب موزیک و آمپلیفای، این قابلیت را فراهم کرده اند تا افراد بتوانند آثارشان را آپلود کرده و به تعداد دفعاتی که موسیقیشان پلی می شود، درآمد داشته باشند. شما حتی با گوش دادن به موسیقی هم درآمد خواهید داشت؛ فقط کافی است که درپلتفرم‌های مثل HitPredictor، RadioEarn، Playlist Push حساب کاربری درست کرده و به موسیقی‌های مورد علاقه خود گوش کنید.

درآمد دلاری با موسیقی

6.کسب درآمد دلاری از فروش عکس

اگر در زمینه عکاسی مهارت یا تخصص دارید می توانید با ساخت اکانت کاربری در سایت هایی مثل Shutterstock ،PeoplePerHour  در زمینه‌های کلیپ سازی و ساخت ویدئو، عکس گرفتن مشغول به کار شوید. برای این کار فقط کافی است که دوربین عکاسی داشته باشید و با گرفتن عکس های خاص و زیبا از طریق فروششان در این سایت ها به درآمد برسید.

کسب درآمد از فروش عکس

کلام آخر

طبق روش هایی که در این مقاله گفته شد، کسب درآمد دلاری در ایران کار غیر ممکنی نیست و افراد زیادی از طریق روش های مختلف به درآمد دلاری رسیدند. در نهایت این خود شما هستید که با بررسی روش های مختلف، بهترین راه را برای کسب درآمد دلاری انتخاب می کنید. در این راه بهتر است تخصص ها، میزان ریسک پذیری، میزان بازدهی و… را مورد توجه قرار دهید.

 

امتیاز دهید