چگونه از طریق ترید مهاجرت کنیم؟ مهاجرت از طریق تریدری

مهاجرت از طریق ترید

تعداد کسانی که به بازارهای مالی رو می‌آورند روز به روز در حال افزایش است. افرادی که در حوزه کریپتوکارنسی یا فارکس کار می‌کنند به دنبال روش‌هایی هستند که بتواند از مهاجرت از طریق تریدری کنند. از آنجایی که تعداد این افراد کم نیست قصد داریم در این مطلب به طور کامل مهاجرت از طریق ترید را بررسی کنیم و این که آیا این کار امکان پذیر است یا خیر. تا پایان با ما همراه باشید.

شرایط مهاجرت از طریق ترید

ترید نیز مانند هر شغل دیگری نیاز به تخصص و مهارت دارد. کم نیستند تعداد کسانی که در این زمینه به تخصص رسیده‌اند و درآمد خوبی هم دارند. مهاجرت از طریق ترید باید از جنبه‌های مختلفی بررسی شود. زیرا به طور مستقیم نمی‌توانید به عنوان تریدر ویزا بگیرید. صرف این که شما یک تریدر باشید نمی‌توانید مهاجرت کنید. اما اگر سابقه معاملاتی موفقیت آمیزی داشته باشید و ثابت کنید که درآمد بالایی از این راه کسب کرده اید، سابقه تدریس در زمینه معامله گری داشته باشید و بتوانید به خوبی تحلیل کنید و در در کنار همه این موارد به زبان انگلیسی مسلط باشید می‌توانید رزومه خودتان را برای کارفرمایان مختلف ارسال کنید و در صورت موافقت آن‌ها به عنوان تحلیل گر بازار مالی برای مهاجرت اقدام کنید. کانادا جز کشورهایی است که از مهاجرت دلالان و سرمایه گذاران استقبال می‌کند. نکته قابل توجه این است که مهاجرت از این طریق برای ایرانیان داخل کشور بسیار سخت است. اما به طور کلی هر یک از کشورها قوانین خاص خود را برای مهاجرت از طریق ترید دارند و بهتر است خودتان تمامی این شرایط را چک کنید.

روش‌های مناسب مهاجرت از طریق ترید

برخی از افراد تصور می‌گنند اگر در بازار فارکس فعالیت کنند و سابقه معاملاتی خوبی داشته باشند می‌توانند پس از مدتی تاریخچه معاملات خود را به همراه مهر و امضا از بروکر دریافت کنند و از طریق آن مهاجرت کنند. اما مسئله‌ای که باید در این مورد به آن توجه کرد این است که بسیاری از بروکرهایی که در ایران خدمات خود را ارائه می‌دهند از نظر قانونی اجازه همکاری با افراد ایرانی را ندارند. به همین علت از ارائه مدرک چه برای داخل ایران و چه برای مهاجرت خودداری می‌کنند. برای انجام چنین کاری فقط یک راه دارید، آن هم این که داخل ایران نباشید! در چنین حالتی می‌توانید برای دریافت مدرک از بروکر اقدام کنید. خب. احتمالا الان برایتان این سوال پیش آمده که از چه روش های دیگری می‌توان برای مهاجرت از طریق ترید اقدام کرد. به طور کلی شما از طریق 3 روش زیر این امکان را دارید:

  • دریافت جاب آفر
  • خود اشتغالی
  • تحصیل

دریافت جاب آفر برای مهاجرت از طریق تریدری

در این روش باید کارفرمایی را پیدا کنید که برایتان پیشنهاد شغلی ارسال کند. برای همین باید سعی کنید رزومه شغلی قوی برای خود ایجاد کنید. اگر نمی‌دانید که چطور این کارفرماها را پیدا کنید بهتر است شروع به فعالیت در لینکدین کنید. از آنجایی که در لینکدین معمولا افرادی حضور دارند که بیشتر در حوزه کاری شما فعالیت می‌کنند سعی کنید دایره ارتباطی خود را گسترده کنید. سعی کنید در مورد ارزها و جفت ارزها با آن ها صحبت کنید و نظر خود را با آن ها اشتراک بگذارید. البته این کار نیاز به این دارد که از سطح زبان خوبی برخوردار باشید. پس از این که توانستید ارتباط بهتری با این افراد بگیرید از آن‌ها بخواهید که اگر فرصت شغلی مناسبی در محل کارشان وجود داشت حتما شما را معرفی کنند. بنابراین اگر می‌خواهید شانس بیشتری برای مهاجرت از طریق ترید داشته باشید سعی کنید در این محیط حرفه‌ای تر رفتار کنید.

خود اشتغالی برای مهاجرت از طریق تریدری

یکی از روش های دیگری که می‌توانید برای مهاجرت از طریق تریدری اقدام کنید این است که خودتان در یک کشور خارجی اقدام به افتتاح یک شرکت کنید. در واقع یکی از راه های گرفتن اقامت در یک کشور خارجی این است که یک شرکت ثبت کنید. پس اگر سرمایه کافی برای این کار دارید حتما به این گزینه فکر کنید. حتی می‌توانید یک شرکت در زمینه بازارهای مالی ثبت کنید و چون هیچ محدودیتی ندارید با بروکرهای مختلف کار کنید.

تحصیل برای مهاجرت از طریق تریدری

اگر شرایط اقامت تحصیلی در خارج از کشور را دارید بهتر است ابتدا مهاجرت کنید و سپس اقدام به کاریابی کنید. حتی می‌توانید برای این که هزینه های خود را ساپورت کنید از طریق ترید این کار را انجام دهید. البته در این مورد دقت داشته باشید که اگر با دیدن چند دوره فکر می‌کنید تریدر شده اید و می‌توانید آن طرف هم به راحتی درآمد زایی کنید اشتباه می‌کنید. زیرا برای ترید باید به اندازه کافی تمرین کنید از طرفی این که از نظر فکری نیز آسوده باشید در معماملات شما اثر گذار خواهد بود.

درآمد از بازارهای مالی چقدر است؟

پاسخ به این سوال بستگی زیادی به شرایط شما و میزان سرماه تان دارد. اگر انتخاب شما فعالیت در یک شرکت فعال در زمینه بازارهای مالی باشد حقوق پایه معامله گر فارکس را دریافت می‌کنیدو اگر تصمیم به ترید داشته بباشبد بسته به سرمایه‌ای که دارید و بازاری که انتخاب کرده اید میزان سود یا ضرر شما متفاوت خواهد بود. البته در نظر داشته باشید که بازار همیشه بر یک پاشنه نمی‌چرخد و میزان سود و ضرر شما همیشه ثابت و یک مقدار مشخص نخواهد بود. با وجود این شرایط بهتر است سرمایه کافی برای چند ماه ابتدایی اقامت خود داشته باشید. زیرا یکی از مهم ترین لازمه‌های ترید این است که شما از نظر ذهنی آمادگی کافی برای این کار داشته باشید.

سخن پایانی درباره مهاجرت از طریق تریدری

اگر بخواهیم به یک نتیجه کلی در مورد مهاجرت از طریق تریدری برسیم این است که شما به عنوان یک تریدر بازار فارکس تا زمانی که در ایران حضور دارید نمی‌تواند برای دریافت ویزای کاری اقدام کنید. زیرا هیچ یک از بروکرهایی که داخل ایران فعالیت می‌کنند مجوز قانونی ندارند و اغلب از طریق شعب آفشور خود به ایرانیان خدمات می‌دهند (برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید به مطلب رگولاتوری مراجعه نمایید). بنابراین نمی‌توانید سوابق معاملاتی خود را به همراه مهر و امضا از آن ها دریافت کنید. اما اگر سابقه تدریس در زمینه تحلیل تکنیکال داشته باشید و سطح زبان بالاییی داشته باشید می‌توانید به عنوان تحلیلگر بازار مالی برای کارگزارهای مختلف رزومه خود را ارسال کنید. یا از طریق پیدا کردن رابط از کارفرما های خارج از ایران بخواهید که برای کار در شرکت آن‌ها  برایتان دعوتنامه ارسال کنند. اما اگر این شرایط را ندارید می‌توانید از طریق راه اندازی یک شرکت یا از طریق تحصیل اقدام به مهاجرت کید و سپس در کشور مبدا در بازارهای مالی فعالیت کنید. اگر هنوز در ابتدای مسیر ترید هستید و آمادگی لازم برای معامله را ندارید می‌توانید با عضویت در کانال VIP از سیگنال فارکس ما به صورت رایگان استفاده کنید. تمامی این سیگنال‌ها توسط تیم تحلیل گذاشته می‌شود  دارای وین ریت بالای 90 درصد است.

5/5 (1 امتیاز)