آموزش واریز و برداشت به بروکر لایت فارکس

روش‌های واریز و برداشت به لایت فارکس

بروکر لایت فارکس یکی از بروکرهای شناخته شده برای انجام انواع معاملات در سراسر دنیا است که طرفداران زیادی دارد. این بروکر به معامله‌گران انواع حساب‌ها و گزینه‌های خرید، فروش و مبادله فارکس و همچنین واریز و برداشت به بروکر لایت فارکس را ارائه می‌دهد. در بروکر لایت فایننس تریدرها می‌توانند به‌صورت ۲۴ ساعته در ۵ روز هفته، انواع و اقسام ‌ارزهای بازار فارکس شامل جفت ارز‌های اصلی و کراس، کالاهایی مانند طلا، نقره و نفت، کریپتوکارنسی ها مانند بیت کویین و اتریوم، همچنین امکان معامله شاخص‌های مشهور جهانی را معامله کنند؛ البته این موضوع می‌تواند برای این بروکر یک مزیت فوق‌العاده به شمار بیاید. به دلیل اهمیت زیاد بروکر لایت فایننس، مجموعه امیر تریدر در این مطلب واریز و برداشت به لایت فارکس را آموزش میدهد.

انواع حساب لایت فارکس

حساب Cent:

حساب MT4Cent به طور رسمی در وبسایت لایت فارکس معرفی نشده است اما وقتی وارد پنل کاربری بروکر می شوید در صفحه افتتاح حساب جدید این حساب هم در لیست وجود دارد که میتوان واریز و برداشت به بروکر لایت فارکس را انجام داد. همچنین یکی از انواع حساب های فیبوگروپ است که برای افرادی که تازه کار هستند و تمایل دارند هم حساب واقعی داشته باشند و هم ریسک کمتری در واریز تتر به لایت فارکس متقبل شوند، حساب مناسبی می باشد.واحد ارزی در این حساب برابر یک صدم دلار است.

ارز این حساب به جای دلار بر اساس سنت می باشد، یعنی هر دلار، صد سنت است. به طور مثال در صورت واریزی مبلغ ۵۰ دلار، مبلغ بالانس حساب MT4 Cent به صورت ۵۰۰۰ USC نمایش داده می شود. یعنی بالانس حساب معادل ۵۰۰۰ سنت می شود.

 

آموزش واریز و برداشت به بروکر لایت فارکس

 

حساب کلاسیک Classic:

حساب کلاسیک بهترین حساب برای افرادی تریدرهای باتجربه و افرادی است که معاملات خود را در حجم بالا در واریز و برداشت به بروکر لایت فایننس انجام می‌دهند. این نوع حساب مناسب افرادی است که استراتژی ثابت شده‌ای در معامله با اهرم ۱:۵۰۰ و قیمت‌های ۵ رقمی دارند و دسترسی به معاملات با حجم بالا همچنین واریز تتر به لایت فارکس داده می‌شود.

از سایر ویژگی های این حساب، سطح کال مارجین آن می باشد که تا 100 درصد می باشد و نیازمند دقت بالای معامله گران هست. البته میزان استاپ آوت این حساب 20 درصد می باشد.

حساب معاملاتی ECN:

حساب معاملاتی ECN برای معامله گران حرفه ای و همچنین سرمایه گذارانی است که مایل به استفاده از خدمات تجارت اجتماعی هستند و میخواهند واریز و برداشت به بروکرلایت فایننس انجام دهند. میزان بهره در این حساب، 2.5 درصد در سال برای سرمایه‌های استفاده نشده است.

روش‌های واریز و برداشت به لایت فارکس

تمامی مراحل واریز و برداشت به بروکر لایت فارکس از داشبورد کناری سایت انجام می‌شود. برای آشنایی بیشتر با سایر خدمات بروکر می‌توانید به مطلب کابین شخصی لایت فارکس مراجعه کنید.

شارژ و برداشت پول از لایت فارکس

برای واریز و برداشت ریالی لایت فارکس کافیست تا پس از ورود به کابین لایت فایننس ، از بخش دارایی گزینه ی صرافی تاپ چنج را انتخاب کرده و از این طریق اقدام به شارژ و برداشت پول از لایت فارکس بصورت ریالی و دلاری نمایید.

 

 واریز با تاپ چنج در لایت فارکس

 

مطابق آموزش تصویری بالا، کاربر باید حساب معاملاتی لایت فایننس را که قصد واریز وجه در آن را دارد انتخاب نماید و بعد از آن باید مقدار واریزی و نوع ارز را وارد نماید. بعد از آن سیستم مقدار دقیق واریزی به حساب واقعی لایت فارکس کاربر را نمایش می دهد. بعد از مشاهده آن کاربر باید بر روی دکمه تایید کلیک کند.

همانطور که مشاهده می‌کنید روش های مختلفی برای واریز و برداشت به لایت فارکس وجود دارد که عبارتند از :

  • کریپتو کارنسی
  • کارت بانکی
  • سیستم های الکترونیکی

برخی از این شیوه ها مانند ویزا کارت و QIWI برای ایرانیان به علت کمسیون بالای آن، خیلی مناسب نیست. دوتا از روش های مناسب برای واریز و برداشت به بروکر لایت فارکس برای ایران وبمانی و تاپ چنج می باشد. وبمانی یک بانک اینترنتی است که با داشتن یک حساب در آن به راحتی می توان به حساب خود در بروکر واریز و برداشت داشته باشید. صرافی تاپ چنج نقش یک واسطه برای انتقال پول به بروکرهایی مانند آلپاری و یا لایت فارکس را ایفا می کند.

واریز و برداشت به لایت فارکس از طریق کارت بانکی و سیستم‌های الکترونیکی

خوشبختانه لایت فرکس از آن دسته بروکرهاست که امکان واریز و برداشت به صورت ریالی را نیز فراهم کرده است. بنابراین در این روش تنها کاری که نیاز است انجام دهید این است که از تب دارایی بر روی  سپرده و سپس کارت بانکی بزنید. سپس حساب معاملاتی که قصد شارژ کردن آن را دارید انتخاب کنید. شماره کارت مورد نظر، تاریخ انقضا، کد CVV2 ، نام و نام خانوادگی، کشور، منطقه، شهر، آدرس و میزان پرداخت را وارد کنید. حداقل واریزی در این روش 10 دلار است.

برای برداشت نیز در تب بالا بر روی برداشت کلیک کنید و اطلاعات کارت و مبلغی که قصد انتقال آن را دارید انتخاب کنید.

پرفکت مانی، تاپچنج و وبمانی جز سیستم‌های الکترونیکی پرداخت در لایت فارکس هستند.برای انتقال از طریق این سیستم‌ها بر روی مورد دلخواه خود کلیک کنید، مبلغ مورد نظر خود را وارد کنید. با این کار وارد سیستم انتخابی می‌‍شوید ایمیل و رمز خود را وارد کنید حال می‌توانید به راحتی انتقال خود را انجام دهید.

واریز و برداشت به بروکر لایت فارکس

 

روش واریز و برداشت با ارز دیجیتال در بروکر لایت فارکس

یکی از روش های وایز و برداشت به بروکر لایت فارکس، ارزدیجیتال است که از سوی بروکر برای شارژ و برداشت پذیرفته میشود که همچنان محبوب ترین آن ها واریز تتر به لایت فارکس و همینطور برداشت تتر از لایت فارکس است. برای واریز و برداشت به لایت فارکس با تتر میتوانید از بخش دارایی گزینه ی تتر TRC20 را انتخاب نموده و با انتخاب حساب خود آدرس کیف پول مقصد را دریافت کرده و تا 2 ساعت واریز را تکمیل نمایید.

کلام آخر

فعالیت در بروکر لایت فارکس برای ما ایرانیان که نمیتوانیم بروکر های زیادی را انتخاب کنیم، یک موقعیت بسیار خوبی است؛ به همین دلیل ما در این مقاله چگونگی بردشت و واریز به لایت فارکس با روش های مختلف آموزش دادیم. پیشنهاد مجموعه امیر تریدر به شما همراهان عزیز این است که این بروکر را بررسی کنید و درصورتی که ویژگی های لایت فایننس با نیاز شما مطابقت داشت، از آن برای فعالیت خود استفاده کنید. 

درصورتی که هر سوالی درمورد لایت فارکس داشتید میتوانید در قسمت «دیدگاه ها» یا در قسمت پشتیبانی، از ما سوالات خود را بپرسید. پشتیبان های مجموعه ما در سریع ترین زمان ممکن پاسخگو شما عزیزان هستند.

4.5/5 (2 امتیاز)