نقد و بررسی بروکر آمارکتس

آمارکتس

بروکر آمارکتس یکی از معتبرترین بروکرها در بازار فارکس است که ایرانیان بسیاری از آن استفاده می‌کنند. این Broker که با نام های متفاوتی از جمله ای مارکتس، ای مارکت، آمارکت و آمارکتس   شناخته می‌شود و از سال 2007 میلادی در مونتنگرو آغاز به فعالیت کرده است.

در ادامه به نقد و بررسی این کارگزاری پر طرفدار می‌پردازیم در ادامه با ما همراه باشید.

آن چه در این مطلب می‌خوانیم:

  • نحوه ثبت نام در بروکر آمارکتس
  • بررسی رگولاتوری Amarkets
  • پشتیبانی آمارکتس
  • شارژ و برداشت حساب در بروکر Amarkets
  • انواع حساب در بروکر آمارکت

نحوه ثبت نام در بروکر آمارکتس

برای این که بتوانید در این بروکر افتتاح حساب انجام دهید ابتدا وارد لینک زیر شوید.

در صفحه ای که باز شده است نیاز دارید تا نام و نام خانوادگی، آدرس ایمیل، شماره تلفن همراه و پلتفرم معاملاتی که قصد معامله در آن را دارید انتخاب کنید. پس از مطالعه قوانین تیک آن را بزنید و بر روی افتتاح حساب بزنید.

پس از این مرحله برای شما 3 ایمیل که شامل اطلاعات حساب است، ارسال می‌شود. بر ای این که بتوانید وارد حساب ساخته شده شوید اطلاعات کابین شخصی خود را ایمیل بردارید و وارد حساب خود شوید.

در این مرحله از شما خواسته می‌شود تا احراز هویت خود را تکمیل کنید. برای این کار باید ایمیل و تلفن خود را تائید کنید و تصویر یکی از مدارک شناسایی خود را بارگزاری کنید.

برای فهم بیشتر می‌توانید آموزش ویدئویی زیر را مشاهده نمایید.  

بررسی رگولاتوری Amarkets

اعتبار 15 ساله کارگزاری آمارکت نشان می‌دهد که این بروکر برای اعتبار خود ارزش ویژه‌ای قائل است. ازمزایای ویژه این بروکر این است که تا به حال هیچ گزارش تخلفی از آن ثبت نشده است بنابراین با خیال رات و بدون هیچ دغدغه‌ای در آن افتتاح حساب انجام دهید.

ای مارکت از  FSA سنت وینسنت به شماره 22567 IBC 2015 و Financial Commission که یک نهاد مستقل هستند دارای رگولاتوری است. حساب های این بروکر تا سقف 20000 یورو توسط کمیسیون مالی دارای بیمه هستند.

البته دقت داشته باشید که بروکرهای مطرح دنیا که دارای رگولاتوری معتبر هستند به دلیل تحریم های موجود ایران خدمات خود را به ایرانیان ارائه نمی‌دهند. کارگزاری هایی که به خدمات ارائه می‌دهند از از طریق شعب آفشور خود این کار را انجام می‌دهند.

پشتیبانی آمارکتس

این بروکر دارای پشتیبانی 24 ساعته است. این پشتیبانی به طرق مختلف از طریق واتساپ، تلگرام، سایت و … انجام می‌شود. کارگزای ای مارکت از زبان فارسی پشتیبانی می‌کند. برای ارتباط با پشتیبانی می‌توانید از دوشنبه تا چهارشنبه از ساعت 4 ونیم تا 1:30 بامداد و در شنبه و یک شنبه از ساعت 6:30 تا 18:30 اقدام کنید.

ترید در بروکر آمارکتس از ساعت 12 بامداد یک شنبه شروع می‌شود و تا 00:23 جمعه ادامه می‌یابد.

شارژ و برداشت حساب در بروکر Amarkets

اگر شما هم از آن دسته افرادی هستید که قبل از شروع از بابت نحوه واریز و برداشت نگرانی دارید آمارکس می‌توانید مشکل شما را حل کند. کارگزاری ای مارکت یکی از معدود کارگزاری‌هایی است که دارای واریز و برداشت به صورت ریال است. علاوه بر این شما می‌توانید این کار را از طریق پرفکت مانی، وبمانی و تاپچنج نیز انجام دهید.

علاوه بر این یکی از روش های محبوب دیگری که برای انتقال وجه می‌توان انجام داد استفاده از ارز دیجیتال است. این کارگزاری 4 ارز بیتکوین، اتریوم، لایت کوین و تتر را پوشش می‌دهید.

برای این کار ابتدا بر رو نوار کناری داشبورد کناری کلیک کنید، ارز مد نظر خود و مقدار را انتخاب کنید و سپس آن را انتقال دهید. تنها نکته ای که در این بین باید به آن توجه کنید این است که شبکه ارزی که قصد انتقال آن را دارید با شبکه بستر یکسان باشد. همچنین بسیاری از ارزها کارمزد انتقال بالایی دارند. در میان 4 ارز موجود تتر گزینه‌ی بهتری برای انتقال است.

انواع حساب در بروکر آمارکت

حساب های این کارگزاری به سه دسته کلی تقسیم می‌شوند:

  • اسپرد ثابت (Fixed)
  • استاندارد (Standard)
  • ای سی ان (ECN)

معمولا افراد در ابتدا این دغدغه را دارند که کدام حساب برای آن ها مناسب است. خب این انتخاب بستگی زیادی به شما و سطح دانشتان از معامله گری  دارد. معمولا در ابتدا توصیه می‌شود که از حساب دمو استفاده کنید تا کار با پلتفرم‌های معاملاتی را بیاموزید. پس از این مرحله شما باید بسته به سرمیه اولیه تان، جفت ارزها و شاخص‌هایی که قصد معامله آن ها را دارید و سبک معاملاتیتان نوع حساب را انتخاب کنید.

اگر نمی‌خواهید در معاملاتتان اسپرد بپردازید یا سرمایه تان برای شروع کم است می‌توانید از حساب Fixed استفاده کنید.

اگر اسکلپر هستید و تعداد معاملاتتان بالاست و نیاز دارید تا پوزیشن هاییی که باز می‌کنید به سرعت انجام شود بهتر است از حساب ECN استفاده کنید.

2.7/5 (3 امتیاز)