خرید تتر، از چه صرافی تتر بخریم؟

خرید تتر

تتر (USDT) یک استیبل کوین یا رمزارز قیمت‌ثابت است که به جهت داشتن راه‌های جایگزین برای تراکنش آنلاین بانکی افراد ایجاد شده و پشتوانهٔ آن دلار آمریکا است. یکی از دلایل توجه زیاد به تتر این است که در زمان نوسانات شدید بازار، مکان امنی برای حفظ سرمایه ی معامله گران محسوب می شود. به دلیل اهمیت زیادی که دارد همواره سوال «از کجا تتر بخریم؟» ذهن معامله‌گران بازار ارزهای دیجیتال را به خود مشغول کرده است. برای پاسخ به این سوال قصد داریم در این بلاگ بررسی کنیم که تتر یا USDT چیست و از کجا می‌توانیم آن را خریداری کنیم.

تتر (Tether) چیست؟

تتر یک نوع ارز است که قیمت آن معادل یک دلار آمریکا می باشد. به این معنی که پشتوانه خرید تتر، ارز فیات دلار بوده و مقدار آن به دلار آمریکا متصل شده است. به همین دلیل است که نوسانات قیمتی بسیار پایینی دارد و تتر را میتوان در بهترین صرافی خرید تتر، خریداری کرد. تتر از فناوری بلاک چین برای ثبت و انتقال معاملات استفاده کرده و به عنوان پلی بین ارزهای سنتی (فیات)‌ و رمزنگاری‌شده عمل می‌کند.

هدف از طراحی و خرید تتر این است که از سرمایه ‌گذاران در برابر نوسانات بازار ارزهای دیجیتال محافظت کند، همچنین تتر (Tether) به عنوان پلی بین دنیای فیات و دنیای دیجیتال عمل کرده و امکان استفاده از چندین پلتفرم را با راحتی و سرعت بالا برای سرمایه‌گذاران فراهم می‌کند. سه بستری که بیشتر از سایر شبکه‌ها به کار می‌رود:

  • USDT ERC20: مبتنی بر بلاکچین اتریوم
  • USDT Omni: مبتنی بر بلاکچین بیت‌ کوین
  • USDT TRON: مبتنی بر بلاکچین ترون

 

خرید تتر

 

نحوه خرید تتر

بعد از ساختن کیف پول مجازی خود می‌توانید از روش های متفاوتی برای خرید تتر در بهترین صرافی خرید تتر اقدام کنید. شما قادرید از صرافی‌های داخلی و ساده، صرافی های خارجی و فروشنده‌هایی که به صورت فردی به خرید و فروش تتر می‌پردازند خرید تتر را انجام دهید. برای خرید از صرافی‌ها شما باید ابتدا در پلتفرم آن‌ها عضو و احراز هویت شوید.

هر آدرس کیف پول، مانند حساب بانکی منحصر به یک فرد است و هیچ‌گونه آدرس کیف پول دیگری مانند آن ساخته نمی‌شود. برای به دست آوردن آدرس کیف پول خود لازم است در برنامه، قسمت recieve یعنی دریافت کلیک کنید. اکنون آدرسی که برای شما به نمایش نشان داده میشود، همان آدرس ولت شما است.

حالا با پرداخت ریالی در صرافی میتوانید با خرید تتر به آدرس کیف پول خود انتقال دهید. همین روند را شما می‌توانید با فروشنده مورد اعتماد مد نظر خود تکرار کنید، با این تفاوت که تنها لازم است آدرس کیف پول خود را به فرد مورد نظر بدهید و بعد از پرداخت شما تتر خریداری شده خود را در اکانت خود مشاهده خواهید کرد. 

به دلیل تحریم های بین المللی که وجود دارد استفاده از اکسچنج های خارجی برای افراد مقیم ایران سخت است بنابراین در این بلاگ دو صرافی پرکاربرد ایرانی که می‌توانید در آن خرید و فروش تتر انجام دهید را معرفی می‌کنیم:

روش خرید تتر در صرافی نوبیتکس

صرافی ارز دیجیتال نوبیتکس در سال 1396 با هدف رفع نیاز معامله‌گران ایرانی از صرافی‌های خارجی فعالیت خود برای خرید تتر را آغاز کرد و یکی از بهترین صرافی خرید تتر تبدیل شده است. در زمان کوتاه، این صرافی توانست با جلب رضایت آنان به یکی از بهترین صرافی‌های ایرانی ارز دیجیتال تبدیل شود. نوبیتکس از حجم معاملات روزانه قابل قبولی برخوردار است و خوشبختانه این پلتفرم کارمزدهای بسیار اندکی را برای مشتریان خود در نظر گرفته است. از دیگر از ویژگی های مثبت این صرافی نقدینگی و حجم معاملاتی بالا است، به همین علت افراد زیادی این صرافی را برای خرید تتر انتخاب می کنند. در ادامه، مراحل ثبت نام و احراز هویت در نوبیتکس توضیح داده شده است:

 

ثبت نام در صرافی نوبیتکس

با کلیک بر روی گزینه ثبت‌ نام، به فرمی مشابه شکل زیر هدایت می‌شوید که باید ایمیل و رمز عبور خود را در آن وارد کنید.

 

روش ثبت نام در صرافی نوبیتکس

بعد از کلیک رو گزینه ثبت نام یک ایمیل تأیید برای شما ارسال می‌شود. بعد از کلیک روی لینکی که براتون ارسال شده، ثبت‌نام شما تکمیل میشود و شما می‌توانید به پنل خود دسترسی داشته باشید. البته باید این مورد را به‌خاطر بسپارید که شما تا بعد از انجام احراز هویت خود، امکان معامله ریالی ندارید، اما می‌توانید نسبت به واریز و برداشت ارز دیجیتال یا معامله با آن‌ها اقدام کنید.  از آن جایی که کاربران در یان صرافی در سه سطح تقسیم بندی می‎شوند برای احراز در هر یک از این دسته ها مدارک متفاوتی مورد نیاز است که عبارتند از:

1) شماره همراه + اطلاعات کارت ملی + اطلاعات بانکی (کارت بانکی و شماره شبا)

2) آدرس محل سکونت + کدپستی + تلفن ثابت + عکس تایید هویت

 

آموزش ثبت نام و خرید تتر در صرافی والکس

والکس Wallex، یک صرافی آنلاین است که می‌توانید معامله اسپات انجام دهید و میانگین کارمزد 0.35% است. دفتر مرکزی این صرافی در تهران قرار دارد و قابلیت های مهمی از جمله: پشتیبانی تلفنی ارز دیجیتال و پشتیبانی ایمیل بصورت 24 ساعته دارد اما پشتیبانی چت زنده ندارد.

هدف اصلی تیم والکس ایجاد موقعتی امن برای انجام معاملات است و در این زمینه از کارشناسان سایبری در تیم خود استفاده کرده است. همچنین امکان خرید و فروش حدود 100 رمز ارز را فراهم کرده است. اتریوم، بایننس، اسمارت چین و ترون شبکه هایی هستند که در والکس پشتیبانی می‌شوند. معمولا احراز هویت کاربران تا قبل از 24 ساعت پردازش می‌شود. در این صرافی بدون احراز هویت نمی‌توانید معامله انجام دهید. لازم است بدانید که در این صرفی امکان معامله بیش از 100 ارز دیجیتال از طریق اپلیکشن Android / IOS و سایت فراهم شده است.

اولین قدم برای ورود به دنیای ارزهای دیجیتال، ثبت ‌نام در یک صرافی معتبر است. اگر والکس را برای معاملات خود انتخاب کرده‌اید، ابتدا باید در آن ثبت‌نام کنید. پس در مرحله اول به سایت wallex.ir مراجعه کنید.

ثبت نام در صرافی والکس

در کادر اول ایمیل شخصی خود را که به آن دسترسی دارید به صورت کامل و دقیق وارد کنید.
سپس در کادر بعدی یک رمز عبور قوی که دارای حداقل 8 کاراکتر بوده و متشکل از حروف بزرگ و کوچک انگلیسی، اعداد و نمادهای @# $%^ است را وارد کنید. توجه کنید که رمز عبور تائید شده را در جای مطمئن و امن یادداشت کنید و از اشتراک گذاری آن با افراد دیگر اکیداً خودداری کنید.

 

خرید تتر در صرافی والکس

جهت خرید تتر با ریال، اول باید به حساب خود به ریال واریز داشته باشید. به منظور انجام این کار مراحلی که برایتان توصیح داده شده است را انجام دهید:

  1. در ابتدا کار باید آیکون با زیرنویس کیف پول را انتخاب کنید.
  2. دکمه واریز در کیف پول ریالی را انتخاب کنید.
  3. در کادر مستطیلی شکل، مبلغ مورد نظر خود را در به تومان وارد کنید.
  4. فرمی که مربوط به پرداخت می باشد را کامل کنید.
  5. می توانید با مراجعه به قسمت پایین صفحه با ضربه بر روی “آخرین واریزهای ریال” واریزهای ریالی خود را ببینید.

 

خرید تتر، از چه صرافی تتر بخریم؟ - امیر تریدر

در گام اول خرید تتر در والکس، در ابتدا باید نوع ارزی که میخواهیم را مشخص کنیم .برای این کار باید طبق گزینه های سامانه، بازار پایه به طور مثال ریال را انتخاب کنید، سپس از قسمت بازارها، بازار جفت ارز مناسب خود را برگزینید. به طور مثال بازار بیت کوین به ریال، می تواند انتخاب شما باشد.
در گام دوم، در قسمت پایین صفحه اسکرین بروید، و در بخش “خرید و فروش” بر روی گزینه “خرید سریع” فشار دهید.
مقدار عددی ارز دیجیتال خود را برای خرید درج نموده و پس از آن بر روی دکمه خرید فشار دهید. در مرحله خرید سریع، بهای ارز به شیوه میانگین وزنی، حساب می‌شود، چون در خرید سریع کاربر در معرض بهترین پیشنهاد فروش که از سفارش های فروش مابقی کاربران جمع آوری می شود، قرار می­گیرد.
اگر بعد از انجام خرید، بخواهید میزان کوین خود را ببینید کیف پول را برگزینید.

آموزش خرید تتر در تترلند

تترلند صرافی معتبری است که از سال ۱۳۹۶ به‌شکل جدی فعالیت خود را آغاز کرد. یکی از ویژگی‌های خیلی خوب تترلند، قابلیت تبدیل تتر به سایر رمزارزها است. در این صرافی شما می‌توانید تتر موجود در کیف پول خود را به بیش از ۳۰۰ رمزارز دیگر تبدیل کنید.

برای فعالیت در تترلند اول باید مراحل ثبت نام خود را کامل کنید. در زمان کوتاه پس از انجام ثبت نام و کارهای احزار هویت؛ پیامکی از سوی صرافی تترلند برای شما ارسال می شود که آیا احزار هویت متقاضی تاییید شده است یا خیر. در صورتی که پیامک تایید مراحل احراز هویت را دریافت کردید، می توانید به صورت شبانه روزی از خدمات تترلند استفاده کنید. بنابراین، برای خرید و فروش تتر، اول وارد پنل کاربری تترلند خود شوید و سپس مانند زیر عمل کنید:

 

آموزش خرید تتر در تترلند

پس از ورود به پنل کاربری در صفحه اصلی، کادر بالا را مشاهده خواهید کرد، در این صفحه قیمت لحظه ای خرید و فروش یک تتر نمایش داده شده است.

برای خرید ابتدا باید بر اساس نیاز خود یکی از گزینه های “خرید تتر از ما” یا “فروش تتر به ما” را انتخاب کنید.

به این نکات حتما توجه کنید:

  • در هنگام خرید، حداقل میزان تتر درخواستی 50 تتر است.
  • سقف مقدار تتر درخواستی شما 1 میلیارد تومان است.
  • در هنگام فروش تتر باید میزان تتر فروخته بین 100 تا 100 هزار تتر باشد.

 پس از آنکه میزان تتر درخواستی را مشخص کردید، گزینه “مرحله بعد” را انتخاب کنید.

پرداخت تتر در تترلند

1. در این مرحله، با دو روش میتوانید مبلغ مورد نظر خود را پرداخت کنید: 1) پرداخت با کارت بانکی 2) پرداخت از کیف پول

2. چون در مراحل ثبت نام در سایت، اطلاعات کارت بانکی خود را وارد کرده اید؛ می توانید از طریق این کارت پرداخت را انجام دهید، یا با انتخاب گزینه “افزودن کارت جدید” یک کارت بانکی دیگر را به پروفایل خود اضافه کنید.

3. در صورتی که در پنل کاربری تترلند ، شما موجودی داشته باشید می توانید گزینه “پرداخت از کیف پول” را تیک دار کرده و پرداخت خود را انجام دهید.

 

آموزش خرید تتر در صرافی تترلند

4. در این مرحله که در تصویر بالا مشاهده میکنید، از شما خواسته می شود تا آدرس کیف پولی که قصد انتقال تتر خریداری شده به آن را دارید، وارد کنید.

5. در این مرحله باید دقت کافی برای وارد کردن آدرس کیف پول داشته باشید، چرا که در صورت انتقال اشتباه، مسئولیت آن بر عهده کاربر است.

6. همانطور که در تصویر ملاحظه می کنید، میزان کارمزد شبکه های مختلف نمایش داده شده و TCR20 مناسب ترین مورد است.

 

مراحل خرید تتر در تترلند

7. در این مرحله، پس از مطالعه و زدن تیک عبارت “تمامی شرایط و قوانین را می پذیرم”، با کلیک بر روی گزینه سبز رنگ “تایید و انتقال به درگاه پرداخت” وارد درگاه بانکی شده و با پرداخت، خرید خود نهایی کنید. توجه داشته باشید قیمت اعلام شده مدت کوتاهی معتبر است.

 

معرفی کیف پول های مناسب نگه داری تتر

برای نگهداری تتر، مانند سایر ارزهای دیجیتال شما نیاز به یک کیف پول ارز دیجیتال دارید. در حال حاضر تعداد ولت‌هایی که از تتر پشتیبانی می‌کنند بسیار زیاد است. اگر قصد دارید تترهای خود را در یک جای امن و مطمئن نگه داری کنیدبه یک کیف پول مطمئن نیاز دارید. تعدادی از کیف پول های امن نگه داری تتر عبارتند از: کیف پول تتر، کیف پول تتر اومنی، تراست ولت (Trustwallet)، مای تتر ولت (myetherwallet)، کوینومی (Coinomi)، لجر نانو ایکس و … نیز از کیف پول های امن نگه داری این استیبل کوین(تتر) هستند.

کلام آخر

به دلیل پشتیبانی اکثر صرافی ها و کیف پول ها از تتر، استفاده از آن بسیار رایج است. دانستن چگونگی خرید تتر در صرافی های مختلف ایرانی و خارجی یکی از مهارت هایی است که هر فعال بازار رمزارز باید با آن آشنا باشد. ما در این مقاله سعی کردیم خرید تتر را به طور کامل از صرافی های ایرانی معتبر شرح دهیم. در صورتی که در شبکۀ انتقال، واریز و برداشت به مشکل خوردید از پشتیبانی صرافی انتخاب شده، مشکل خود را مطرح کنید.

5/5 (1 امتیاز)