واریز ریالی بروکر آلپاری

واریز ریالی بروکر آلپاری

برای شارژ ریالی بروکر آلپاری، می بایست از صرافی آنلاین تاپ چنج، وب مانی، پرفکت مانی و … استفاده کرد زیرا امکان شارژ حساب بصورت مستقیم برای این بروکر وجود ندارد و شما باید از واسطه ها برای واریز و برداشت ریالی استفاده کنید.

صرافی های مختلفی برای واریز به حساب آلپاری بصورت ریالی وجود دارد که هر کدام را در ادامه بصورت مختصر توضیح میدهیم.

|at_cta_form|

واریز ریالی به حساب آلپاری از طریق صرافی تاپ چنج

تاپ چنج چیست؟

امروزه بازار فارکس و ارزهای دیجیتال بازار بسیار داغی است. می بینیم که بسیاری از افراد روی این ارز ها سرمایه گذاری میکنند و شما هم می توانید روی آن ها سرمایه گذاری انجام دهید، اما چیزی که در این باره نگرانی هایی را برای افراد ایجاد می کند این است که چگونه از امنیت این ارز ها مطمئن شوند یا این که چگونه می توانند سرمایه های خود را به راحتی و بدون دردسر انتقال دهند. در این مرحله است که تاپ چنج وارد می شود. این شرکت با استفاده از راه های بسیار ساده تر می تواند انتقال ارز ها و سرمایه های شما را در مسیری امن فراهم کند و دیگر لازم نیست تا به این فکر باشید که چگونه برای شخصی در خارج از کشور پول ارسال کنید.

این سیستم با در اختیار گذاشتن انواع کیف پول ها برای شما امنیت و سادگی را به ارمغان می آورد و به شما این امکان را می دهد تا با استفاده از بهترین و راحت ترین روش ممکن پول خود را چنج کنید.

مزایای استفاده از تاپ چنج

از آنجایی که تاپ چنج دارای قابلیت های بسیار زیادی است شما می توانید از این قابلیت ها استفاده کنید تا پرداخت های خود را انجام دهید. از جمله این قابلیت ها قابل دسترس بودن topchange در همه جا می باشد. به این صورت که در هر کجای دنیا باشید می توانید از کیف پول های topchange استفاده کنید و این کار تنها با استفاده از اینترنت انجام می شود و نیاز به استفاده از شبکه هایی که کارمزد های بسیار زیادی از شما دریافت میکنند نیست.

شارژ حساب آلپاری با تاپ چنج یک راه بسیار مناسب و مطمئن و ساده میباشد که مبالغ به حساب های شما در کمتر از یک ساعت واریز و یا از آن برداشت میشود و حتی دارای درگاه مستقیم در بروکر الپاری نیز می باشد و شما میتوانید زیر 5 دقیقه ثبت نام و کم تر از 2 دقیقه واریز و برداشت های خودتون را انجام بدید.

آلپاری یکی از بروکرهای محبوب در میان تریدرهای ایرانی به حساب می آید. این بروکر برای مشتریان خود امکان واریز و برداشت ریالی را از طریق صرافی topchange مهیا کرده است. برای بهره مندی از این امکان ابتدا بایستی در تاپ چنج ثبت نام نمایید.

برای انجام واریز ریالی به بروکرآلپاری ابتدا باید کیف پول خود را در صرافی topchange شارژکنید سپس می توانید با چند کلیک ساده به حساب خودتان در بروکر آلپاری واریز ریالی داشته باشید. برای این کار ابتدا در سایت آلپاری وارد ناحیه کاربری خودتان شوید. در منوی سمت راست گزینه انتقال وجه را کلیک کنید. در زیر مجموعه آن گزینه واریز وجه و بعد TC Wallet را انتخاب نمایید و بعد از انتخاب حساب موردنظر خود و مبلغ مورد نظر میتوانید واریز را انجام دهید.

واریز ریالی به حساب آلپاری از طریق کیف پول وب مانی

وب مانی چیست ؟

وب مانی به عنوان یکی از مشهورترین سرویس های پرداخت اینترنتی در سال 1988 میلادی در مسکو پایه گذاری شد و از آن زمان تاکنون بیش از میلیون ها کاربر در سراسر دنیا دارد. در شرایطی که تقریبا تمامی سرویس های مالی مطرح جهانی، به کاربران ایرانی سرویس دهی خود را متوقف کرده اند، این شرکت روسی خدمات خود را بدون محدودیت در اختیار کاربران ایرانی قرار می دهد. با ارز وب مانی می توانید از سایت های معتبر خرید نمایید، حساب خود را در بروکرهای مورد تایید شارژ نمایید و با کارمزد اندک مبالغ ارزی خود را انتقال دهید.

مزایای استفاده از وب مانی

همانطور که قبلا نیز اشاره شد از ویژگی های مهم استفاده از سیستم پرداخت آنلاین وب مانی وجود امنیت بالا ، برگشت ناپذیر بودن معاملات ، ارزان بودن تراکنش ها و سرعت بالای انجام آنها می باشد . بعد از افتتاح حساب کاربر با استفاده از ایجاد چند آی پی متفاوت می تواند دسترسی به اکانت خود را برای دیگران غیر ممکن سازد.

ورود به آلپاری

نحوه کار با سیستم پرداخت آنلاین وب مانی

برای استفاده از وب مانی از دو طریق می توان اقدام کرد : از طریق سایت و یا با استفاده از اپلیکیشن مخصوص این کار به نام Web Money Keeper و کد کلیدی که در اختیار کاربر قرار می گیرد .(پس از ورود به حساب کاربری خود در سایت wmtransfer.com به هر حساب وب مانی یک شناسه وب مانی یا WMID تعلق می گیرد).

با وبمانی می‌توانید با ارزها و دارایی‌های زیادی کار کنید. سیستم وب مانی برای ارائه خدماتش، به ازای هر تراکنش ۰.۸ درصد از مبلغ پرداختی را به‌عنوان کارمزد کسر می‌کند، اما این کارمزد یک سقف مشخص دارد و بیشتر از ۵۰ دلار نخواهد شد. سقف کارمزد یورو هم در حال حاضر ۵۰ است و سقف کارمزد بیت کوین هم ۰.۰۰۵ BTC در نظر گرفته شده است.

در برخی از شرایط کارمزدهای وبمانی صفر است. این شرایط عبارت‌اند از:

  • بین کیف پول‌هایی با WM-identifier یکسان
  • بین کیف پول‌هایی با WebMoney Passport یکسان (برای کاربرانی که دارای WM-Passport بالاتر از سطح Intial هستند)
  • برای پرداخت‌های WMV (دانگ ویتنام) که کمتر از ۵۰۰ واحد نباشد

واریز ریالی به حساب آلپاری از طریق کیف پول پرفکت مانی

پرفکت مانی چیست؟

پرفکت مانی (Perfect Money) یک شرکت و سیستم پرداخت جهانی است که دفتر رسمی آن در کشور پاناما قرار دارد. این شرکت خدمات ارسال، دریافت و پرداخت پول از طریق اینترنت را برای کاربران و کسب و کارهای سراسر دنیا فراهم می‌کند.

شما به راحتی می‌توانید از طریق این سیستم مقدار زیادی پول را به نقطه دیگر جهان منتقل کنید یا از یک وب‌سایت خارجی، کالا و خدمات خود را خریداری نمایید.

می‌توان گفت که پرفکت مانی همانند پلتفرم هایی مثل پی‌پل و سایر پلتفرم‌های پرداخت است. این شرکت از معتبرترین شرکت‌های خدمات پرداخت دنیاست و ده‌ها میلیون کاربر فعال از سراسر جهان دارد.همچنین از این سرویس می‌‌توان برای خرید دارایی‌هایی مثل بیت کوین استفاده کرد.

مزایای استفاده از پرفکت مانی

  • انتقال ارز به صورت آنلاین
  • دریافت ارز به صورت دلار، یورو و …
  • خرید کالا یا خدمات از سایت‌ها و کسب و کارهای اینترنتی
  • ذخیره امن پول‌ها روی حساب‌های الکترونیکی و دریافت سود ماهانه
  • خرید بیت کوین، دلار، یورو و …

وجود تحریم‌های گسترده مالی علیه ایران

پرفکت مانی جزو محدود شرکت‌هایی است که دست به این اقدام نزده است. به همین دلیل، این سرویس بین کسانی که به دنبال دریافت وجه از خارج از کشور و یا خرید از وب‌سایت‌های خارجی هستند از محبوبیت بالایی برخوردار است. پرفکت مانی حتی بخشی ویژه به زبان فارسی نیز دارد. کاربران ایرانی با انتخاب زبان فارسی می‌توانند از همه امکانات این وب‌سایت (شامل بخش پرداخت و دریافت و نیز راهنما) استفاده کنند.

سوالات خود پیرامون این مقاله را با پشتیبان تلگرامی ما به ادرس https://t.me/AmirGoldPV  مطرح کنید، هم‌چنین برای عضویت کاملا رایگان در کانال وی‌ای‌پی اونس طلا و جفت ارز امیرتریدر میتوانید نام بروکر خود را به آی‌دی تلگرامی https://t.me/AmirGoldPV  ارسال کنید.

پشتیبان‌ها در اسرع وقت راهنمایی‌های لازم جهت عضویت در کانال سیگنال ‌فارکس را ارائه میدهند.

بیشتر بخوانید:

هج کردن (Hedging) چیست و چه کاربردی دارد؟

تله گاوی چیست و چه تفاوتی با تله خرسی دارد؟

الگوی کنج نزولی یا Falling Wedge چیست؟

امتیاز دهید