درصورتی که جهت انتخاب بروکر نیاز به مشاوره دارید، شماره تماس خود را ثبت کنید.

کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس می گیرند.
پخش ویدیو

همین حالا در اوپوفایننس ثبت نام کنید!

کافیست چند دقیقه زمان بذارید و داخل بروکر اوپوفایننس ثبت نام کنید، تا با محیط و انواع حساب های این بروکر آشنا شوید!

تعداد بروکرهایی که ایرانیان می‌توانند از آن‌ها خدمات دریافت کنند، بسیار زیاد است و هر یک از آن‌ها خدمات خاص خود را به کاربران ارائه می‌دهند. هر یک از بروکرها با توجه به ویژگی‌هایی که دارند، برای تریدرهای مختلف مناسب هستند. از بروکرهای معتبر بازار فارکس، بروکر و یا کارگزاری اپوفارکس است که از جمله مزیت‌های آن می‌توان به پشتیبانی از زبان فارسی، امکان واریز و برداشت به روش‌های مختلف، اسپرد مناسب و … اشاره نمود. این مقاله از وبسایت امیرتریدر را به بررسی و معرفی بروکر اپوفارکس اختصاص داده‌ایم. در صورتی که شما نیز مایل هستید در این زمینه با اطلاعات بیشتری آشنا شوید، در ادامه همراه ما باشید.

معرفی بروکر اپوفارکس

بروکر اپوفارکس در سال 2020 تاسیس شده است که به تازگی نام خود را به بروکر اپوفایننس (Opofinance) نیز تغییر داده است و خدمات آن فقط محدود به بازار فارکس نمی شود. این بروکر توسط شرکت تجاری Opo Group LTD تاسیس شده است که همیشه سعی در ارائه به روزترین فناوری‌ها به معامله‌گران دارد. کارگزاری اپوفارکس در حال حاضر دارای بیش از 100 هزار کاربر می‌باشد و از هشت زبان زنده دنیا نیز پشتیبانی می‌کند.

تریدرهای بازار فارکس، می‌توانند از ابزارهای معاملاتی که این کارگزاری ارائه می‌دهد، استفاده کنند و اقدام به معامله انواع نمادهای معاملاتی که تعداد آن‌ها به بیش از 300 عدد نیز می‌رسد، نمایند. این بروکر دارای پشتیبانی 24 ساعته در 7 روز هفته است که در کنار پشتیبانی به زبان فارسی، کار برای کاربران ایرانی را بسیار ساده‌تر کرده است.

با عضویت در بروکر اپوفارکس (اپوفایننس) از طریق لینک دعوت زیر میتوانید از خدمات مشاوره و آموزش رایگان امیرتریدر بهره مند شوید :

https://client.opofinance.com/register/?lid=3319&pid=123329

بروکر اپوفارکس اسپرد پایینی را نیز برای معاملات خود در نظر گرفته است که این ویژگی در کنار اجرای سریع معاملات، سبب شده است که تریدرهایی که از استراتژی اسکالپینگ استفاده می‌کنند، علاقه‌مند به استفاده از این بروکر باشند. برای آشنایی با بهترین بروکر برای اسکالپ کلیک کنید.

همانطور که اشاره کوتاهی کردیم، این بروکر جوان در بازار فارکس، در تلاش است تا جدیدترین و به روزترین تکنولوژی‌ها را در زمینه فعالیت‌های مالی خود به تریدرها ارائه دهد که می‌توان گفت در این زمینه موفق نیز بوده است. در ادامه معرفی بروکر اپوفارکس به ویژگی‌های این کارگزاری به صورت موردی اشاره کرده‌ایم.

  • ارائه خدمات به تریدرهای ایرانی
  • استقرار دفتر مرکزی در سیشل
  • تأسیس در سال 2020
  • تلفن : 00441225292596
  • ایمیل : [email protected]
  • دارای رگوله FSASVG، FSAseychelles، FINACOM
  • امکان افتتاح حساب با حداقل واریزی 100 دلار
  • ارائه حداکثر لوریج 1:2000
  • ارائه 300 نماد معاملاتی متنوع
  • ارائه پلتفرم‌های معاملاتی MT4، MT5، Webtrader
  • امکان واریز و برداشت به روش‌های مختلف شامل پرفکت ‌مانی، بیتکوین، تتر، سایر رمزارزها، تاپ چنج، ویزاکارت، مستر کارت، یونیون پی و آسیا بانک
  • دارای پشتیبانی فارسی از طریق تلگرام
  • ارائه حساب کپی تریدینگ
  • ارائه حساب اسلامی به تریدرهای مسلمان
  • ارائه سرور مجازی رایگان و بونوس به مشتریان

مزایای بروکر اپوفارکس

  • زبان فارسی در وبسایت و پشتیبانی مشتریان
  • امکان شارژ و واریز ریالی
  • ارائه سرور مجازی رایگان
  • ارائه لوریج بالا

معایب بروکر اپوفارکس

  • عدم برخورداری از رگوله معتبر بین‌المللی
  • دارای سابقه کاری کم

ثبت نام بروکر اوپو فایننس

امنیت بروکر اپوفایننس چگونه است؟

یکی از مهم‌ترین موارد در انتخاب بروکر برای فعالیت در بازار فارکس، بررسی امنیت می‌باشد. در حقیقت امنیت از اولین فاکتورهایی است که باید برای دریافت خدمات از یک بروکر آن را بررسی کنید. اهمیت این موضوع در کشور ایران دو چندان است و دلیل این موضوع این است که ما در کشور ایران به دفتر شعبات بروکرهای فارکس دسترسی نداریم. بنابراین صرفا با انتخاب بروکری که دارای رگوله معتبر است، می‌توانیم با اطمینان و امنیت خاطر در این بازار معامله کنیم. بروکر Opofinance دارای رگوله‌های معتبری است که در ادامه معرفی بروکر اپوفارکس به آن ها اشاره کرده‌ایم.

  • FSA : بروکر اپوفارکس توسط شرکت تجاری Opo Group LTD تاسیس شده است که این شرکت در سیشل با شمارۀ 1-8430865 و با شمارۀ مجوز SD123 ثبت گردیده است. این بروکر توسط سازمان خدمات مالی FSA رگوله شده است.
  • The Finance Commission: سازمان The Finance Commission از جمله سازمان‌های بین‌المللی می‌باشد که در زمینه رفع مشکلات و تخلفات مالی در بازار فارکس فعالیت دارد. سرمایه کاربران بروکر اپوفارکس تا سقف 20 هزار یورو برای هر کاربر از سوی این سازمان مالی بیمه می‌گردد. بنابراین کاربران می‌توانند با اطمینان بیشتری در این بازار فعالیت‌های مالی داشته باشند. البته لازم است اشاره کنیم که این واحد نظارتی صرفا خسارت‌های مالی که ممکن است بروکر برای کاربران ایجاد کند را تامین می‌کند و فعالیت‌های آن ارتباطی با ضررهای تریدرها در بازار فارکس ندارد.

معرفی بروکر اپوفارکس – بررسی پشتیبانی بروکر اپوفارکس

یکی از مزیت‌های بروکر اپوفارکس این است که شما در صورتی که بخواهید، می‌توانید زبان سایت بروکر را به فارسی تغییر بدهید. اینگونه نسبت به زمانی که زبان سایت فارسی نیست، با مشکلات و ابهامات کمتری نیز مواجه می‌شوید. با این حال بروکر اپوفارکس برای کاربران ایرانی نیز پشتیبانی به زبان فارسی را در نظر گرفته است، تا بتوانند اینگونه مشکلات خود را حل کنند.

پشتیبانی فارسی بروکر اپوفارکس به صورت 24 ساعته و در 7 روز هفته فعال می‌باشد. بنابراین حتی اگر در هنگام دریافت خدمات از این بروکر نیز دچار مشکل شوید، نیازی به نگرانی نخواهد بود و می‌توانید به روش‌های مختلف با تیم پشتیبانی در ارتباط باشید و مشکل را رفع نمایید.

از جمله روش‌های ارتباط با تیم پشتیبانی فارکس، استفاده از آدرس ایمیل و همینطور شماره تلفن این بروکر می‌باشد. در صورتی که قصد ارسال ایمیل داشته باشید، می‌توانید ایمیل خود را به آدرس  [email protected] ارسال کنید. یا می‌توانید برای برقراری تماس با شماره 0035724267200 تماس بگیرید.

در ادامه معرفی بروکر اپوفارکس، لازم به ذکر است که امکان چت آنلاین در پلتفرم نیز وجود دارد. برای استفاده از چت آنلاین کافی است که در حساب کاربری خود بر روی آیکن پیام و در سمت پایین و سمت چپ تصویر کلیک نمایید. سپس بعد از وارد کردن ایمیل و مشخصات، مشکلی که برایتان ایجاد شده است را با کارشناس در میان بگذارید.

همینطور می‌‎توانید در وبسایت بروکر اپوفارکس بر روی گزینه کمپانی کلیک نمایید و بر روی گزینه ارتباط با ما کلیک کنید. توصیه می‌کنیم پیش از اینکه بخواهید از طریق بخش ارتباط با پشتیبانی اقدام کنید، از طریق بخش سوالات پرتکرار، به دنبال راه‌حلی برای مشکل خود باشید. در این قسمت پرسش و پاسخ‌هایی درج شده است که شاید راهنمای مناسبی برای شما نیز باشد.

ثبت نام بروکر اوپو فایننس

انواع حساب‌های ارائه شده در اوپوفایننس

از جمله مهم‌ترین مواردی که باید در معرفی بروکر اپوفارکس بررسی کنیم، انواع حساب‌های معاملاتی است که این بروکر ارائه می‌دهد. بروکر اپوفارکس دارای چهار نوع حساب معاملاتی متفاوت می‌باشد که در ادامه پیرامون هر یک از آن‌ها توضیحاتی را آورده‌ایم.

حساب استاندارد (Standard Account)

برای افتتاح حساب استاندارد بروکر اپوفارکس، به حداقل 100 دلار سرمایه اولیه نیاز است. این حساب دارای کمیسیون نمی‌باشد و میزان اسپرد آن نیز به صورت شناور است و از 1.8 پیپ آغاز می‌گردد. سطح کال مارجین در این حساب برابر با 80 درصد از بالانس می‌باشد. از سویی حفظ سرمایه اصلی به اندازه  80 درصد از کل سرمایه، میزان ریسک از دست دادن سرمایه را کاهش می‌دهد. اما در نظر داشته باشید که از سویی دیگر سطح ریسک در معاملات با حجم‌های بیشتر نیز افزایش پیدا می‌کند.

به صورت پیش‌فرض در این بروکر، اهرم معاملاتی 1:500 برای تمامی حساب‌‎ها اعمال شده است. با این حال تریدرها می‌توانند در صورت تمایل، اهرم را تا 1:2000 افزایش دهند. امکان افزایش بونوس نیز در این حساب معاملاتی وجود دارد.

حساب  ECN

حداقل سرمایه مورد نیاز برای افتتاح حساب ای سی ان بروکر اپوفارکس، برابر با 100 دلار می‌باشد. میزان کمیسیون در این حساب، به ازای هر لات معامله، برابر با 6 دلار است که تقریبا مبلغ بالایی است. با این حال میزان اسپرد این حساب‌ معاملاتی کمتر می‌باشد. میزان اسپرد شناور این حساب از 0.8 پیپ آغاز می‌گردد. دیگر موارد این حساب، مشابه با حساب استاندارد است. امکان دریافت بونوس در این حساب معاملاتی نیز وجود دارد.

حساب سوشیال ترید

در ادامه معرفی بروکر اپوفارکس قصد داریم به حساب سوشیال ترید کارگزاری اپوفارکس بپردازیم. کارگزاری اپوفارکس دارای یک پلتفرم کپی ترید تحت عنوان سوشیال ترید نیز می‌باشد که تریدرها می‌توانند در این حساب معاملاتی، در صورت تمایل تریدرهای حرفه‌ای را فالو نمایند و معاملات آن‌ها را کپی کنند.

حداقل سپرده برای ایجاد حساب سوشیال ترید، 200 دلار می‌باشد، ضمن اینکه در این حساب کمیسیونی نیز برای معاملات دریافت نمی‌گردد. در حقیقت در این حساب معاملاتی، شما می‌توانید بر اساس استراتژی معاملاتی که دارید، از تریدر مورد نظر کپی کنید. میزان اسپرد این معاملات تقریبا بالاست و به صورت شناور از 2.5 پیپ آغاز می‌گردد. در صورت انتخاب Provider جهت اتصال حساب شما به آن، در تمامی بروکرهای فارکس، ابتدا از معتبر بودن آن حساب اطمینان حاصل کنید. در حقیقت صرفا به تاریخچه سودده پروفایل آن بسنده نکنید.

حساب (ECN Pro)

حساب ای سی ان پرو، دارای پایین‎‌ترین اسپرد و کمسیون در بین حساب‌های بروکر اپوفارکس می‌باشد. این حساب برای معامله‌گران حرفه‌ای در بازار فارکس مناسب است و برای افتتاح آن به حداقل سپرده 5000 دلار نیاز می‌باشد. اسپرد این حساب معاملاتی بروکر اپوفارکس از صفر شروع می‌شود و میزان کمیسیون آن نیز برای هر معامله، برابر با 4 دلار است. برای اطلاع از جزئیات “بهترین بروکر از نظر اسپرد” کلیک کنید.

روش‌های واریز و برداشت در بروکر اپو فارکس

در این بروکر مشابه با بسیاری دیگر از بروکرها که به کاربران ایرانی خدمات می‌دهند، برای واریز و برداشت، روش‌های مختلفی در نظر گرفته شده است. از جمله روش‌های مورد استفاده جهت واریز و برداشت در بروکر اپوفارکس، می‌توان به تاپ چنج، پرفکت مانی، ارزهای دیجیتال، ویزا کارت، انتقال بین بانکی، اسکریل و نتلر اشاره نمود. همینطور امکان واریز و برداشت ارزهای دیجیتال شامل بیت کوین، لایت کوین، اتریوم، ریپل و … نیز در این کارگزاری وجود دارد.

در معرفی بروکر اپوفارکس باید به این موضوع اشاره کنیم که این کارگزاری، هیچ کمیسیونی را جهت واریز و برداشت به حساب معاملاتی، از کاربران دریافت نمی‌کند.

پلتفرم‌‌‌های معاملاتی در بروکر اپوفارکس

پس از ثبت نام در بروکر اپوفارکس و افتتاح حساب معاملاتی در این بروکر، حال باید یک پلتفرم معاملاتی مناسب را دانلود کنید تا بتوانید معاملات خود را از طریق آن انجام دهید. به طور کلی بروکرها واسطی هستند که می‌توان معاملات بازار فارکس را در آن انجام داد. اما برای ثبت معامله، شما باید از طریق پلتفرم‌های معاملاتی مناسب اقدام نمایید.

کاربرانی که از بروکر اپوفارکس استفاده می‌کنند، می‌توانند پلتفرم معاملاتی متاتریدر 4 و یا متاتریدر 5 را از طریق پنل حساب خود دانلود نمایند. امکان دانلود این پلتفرم‌های معاملاتی در نسخه‌های ویندوز، مک، اندروید و IOS وجود دارد. برای دانلود متاتریدر 4 و متاتریدر 5 باید ابتدا به پنل کاربری خود مراجعه نمایید و سپس از طریق ستون سمت راست، بخش پلتفرم‌ها (Platforms) را انتخاب کنید. از میان نسخه‌های مختلف، می‌توانید نسخه مورد نظر خود را تنها با یک کلیک انتخاب و سپس دانلود نمایید. در صورتی که زبان بروکر خود را بر روی زبان فارسی تنظیم کرده باشید، باید گزینه Platforms در ستونی که در سمت چپ تصویر وجود دارد، پیدا کنید.

در ادامه معرفی بروکر اپوفارکس، لازم است اشاره کنیم که برای سیستم کپی تریدینگ، از پلتفرم اختصاصی فیبودا استفاده می‌کند که دارای اشتراکات زیادی با دیگر شبکه‌های تجارت اجتماعی است. فیبودا یک شبکه تجارت اجتماعی و یا کپی ترید انعطاف‌پذیر است و به معامله‌گر کمک می‌کند تا استراتژی‌های هزاران معامله‌گر با عملکرد بالا که در سراسر جهان در حال فعالیت در بازار فارکس هستند را کپی کند. لازم به ذکر است که این پلفترم در تجارت پیشرفته، داده‌های ارزی و تجزیه و تحلیل، تخصصی می‌باشد. با استفاده از دستگاهی شامل کامپیوتر، تبلت و تلفن هوشمند، می‌توانید به این پلتفرم متصل ‌شوید .

اپوفارکس ورود

سخن آخر

امروزه و با وجود وضعیت اقتصادی حال حاضر در کشور ایران، ایرانیان زیادی علاقه‌مند به بازارهای مالی شده‌اند. اما نکته مهمی که وجود دارد، این است که در میان تعداد زیادی از ایرانیان که جذب بازار فارکس می‌شوند، فقط تعداد کمی از آن‌ها موفق می‌شوند و می‌توانند سودهای مستمری را از این بازار دریافت کنند.

رسیدن به سود بالا از بازار فارکس، صرفا به مهارت تریدر و تحلیل‌هایی که از بازار دارد، ربطی ندارد. بلکه بروکر انتخابی و پلتفرم معاملاتی که از آن استفاده می‌کند، همینطور میزان سرمایه که برای فعالیت در بازار فارکس اختصاص داده است نیز بر روی درآمد از این بازار مالی تاثیرگذار می‌باشد.

با توجه به اسپرد مناسب در بازار فارکس، برخورداری از رگولاتوری معتبر، امکان واریز و برداشت با استفاده از روش‌های متنوع، تنوع حساب‌های معاملاتی، پشتیبانی از زبان فارسی و … می‌توان گفت که بروکر اپوفارکس، جزو بروکرهای خوب جهت معامله در بازار فارکس می‌باشد.

در این مقاله سعی کردیم معرفی بروکر اپوفارکس را به صورت کامل برای شما انجام دهیم. در صورتی که در این زمینه نظری دارید و یا ابهام و سوالی برایتان وجود دارد، حتما در بخش نظرات با ما در میان بگذارید.