افتتاح حساب دمو در بروکر لایت فارکس

افتتاح حساب دمو لایت فارکس

در این نوشته قصد داریم انواع حساب‌های لایت فارکس را شرح دهیم و راهنمای گام به گام و تصویری افتتاح حساب دمو در بروکر لایت فارکس را برای شما قرار دهیم تا به سادگی در این بروکر عالی عضو شوید. دفتر سرمایه گذاری بروکر لایت فارکس که یکی از بهترین بروکرهای فارکس در ایران است. این بروکر سال 2005 در جزایر مارشال ثبت شد و فعالیت خود را آغاز کرد.

حساب‌های دمو بروکر لایت فارکس

معامله گران با استفاده از حساب‌های دمو بروکر لایت فارکس می توانند بدون از دست دادن سرمایه، ابزارها و قابلیت های پلتفرم معاملاتی را تست کنند که باعث افزایش مهارت افراد در انجام معاملات می شود. همچنین، این قابلیت به افراد این امکان را می دهدکه روش های مختلفی را بدون نگرانی آزمایش کنند و بهترین راهکار برای خود را پیدا کنند. لایت فارکس سه نوع حساب واقعی در دو پلتفرم مختلف دارد حساب‌های دمو آن هم 4 عدد هستند. این بروکر با دو پلتفرم تجاری متا تریدر 4 و متا تریدر 5 کار می‌کند.

1- حساب کلاسیک دمو بروکر لایت فارکس

حداقل موجودی این حساب 50 دلار و اسپرد آن 1.8 پیپ شناور است. حساب کلاسیک کمیسیون هم ندارد.

نکته: این حساب در دو پلتفرم متا تریدر 4 و 5 قابل دسترس است.

2- حساب ECN دمو بروکر لایت فارکس

حداقل موجودی این حساب 50 دلار و اسپرد آن  شناوراز 0 پیپ است. حساب ECN اسن بروکر به ازای هر لات 5 دلار کمیسیون دارد.

نکته: این حساب در دو پلتفرم متا تریدر 4 و 5 قابل دسترس است.

راهنمای گام به گام افتتاح حساب دمو در بروکر لایت فارکس

با کلیک بر روی این لینک وارد سایت لایت فارکس شوید. اگر صفحه به زبان فارسی نیست از پنل بالای آن روی پرچم ایران کلیک کنید تا صفحه برای شما فارسی شود. بعد از آن روی گزینه «ثبت‌نام» یا «Try for free» کلیک کنید.

افتتاح حساب دمو در بروکر لایت فارکس

حال به صفحه زیر وارد خواهید شد. اگر با صفحه وب فارسی وارد شده باشید، به طور خودکار در قسمت «کشور» ایران قرار داده شده است. اگر کشور شما مشخص نبود از این قسمت پرچم ایران را انتخاب کرده تا پیش‌شماره آن برای‌تان درنظر گرفته شود.

بعد ایمیل یا تلفن در دسترس خود را (فقط یکی از آن‌ها کافی‌ست) وارد کنید. یک گذرواژه انتخاب کنید و پس از مطالعه توافقنامه مشتریان، تیک آن را بزنید. بعد روی گزینه «ثبت‌نام» کلیک کنید.

حساب دمو در بروکر لایت فارکس

حال وارد صفحه‌ای می‌شوید که هم می‌توانید اکانت واقعی باز کنید و مراحل آن را طی کنید. البته بهتر است برای این کار به بلاگ افتتاح حساب واقعی در لایت فارکس سر بزنید. هم می‌توانید بدون دنگ و فنگ‌های اکانت واقعی، یک اکانت دمو را سریع راه‌اندازی کنید.

بروکر لایت فارکس

از قسمت «متاتریدر» در پنل سمت راست می‌توانید نوع معاملات خود را انتخاب کنید. قسمت پایین صفحه روی «حساب باز کنید» کلیک کنید و از بین گزینه‌های موجود آن حسابی که مدنظرتان است انتخاب کنید. همچنین می‌توانید اهرم و نوع ارز را هم تغییر دهید و درنهایت روی «باز کردن حساب آزمایشی» کلیک کنید.

آموزش افتتاح حساب دمو در بروکر لایت فارکس
افتتاح حساب دمو در بروکر لایت فارکس - امیر تریدر

همچنین بعد از افتتاح حساب کافی‌ست روی تنظیمات آن کلیک کنید و گزینه‌هایی همچون «اهرم»، «نام» و «گذرواژه»های مختلف را تغییر دهید.

افتتاح حساب دمو

پس از این می‌توانید به قسمت «پلتفرم‌ها معاملاتی» در سایت لایت فارکس مراجعه کنید یا از این لینک به این بخش وارد شوید.

پلتفرم مدنظر خود را دانلود کنید و اطلاعات حساب خود را در آن وارد کرده و ترید کردن با اکانت دمو خود را شروع کنید.

از خوبی‌های بروکر لایت فارکس در بخش ثبت‌نام این است که به راحتی از همین اکانت می‌توانید با زدن یک گزینه در قسمت بالا سمت چپ، حساب آزمایشی را به حساب واقعی تغییر دهید. با احراز هویت و اثبات آدرس محل سکونت خود، حساب واقعی ایجاد کنید.

بعد از انجام دستورالعمل بالا بر روی دکمه زیر کلیک کنید تا درخواست عضویت VIP خود را ثبت نمایید.

1/5 (1 امتیاز)