آموزش ثبت نام در سایت پرفکت مانی

سایت پرفکت مانی یکی از ابزارهای نقل و انتقالات وجه اینترنتی است که اگر سابقه حضور در بازار فارکس را داشته باشید احتمالا نام آن را شنیده‌اید. عدم دسترسی ایرانیان به کارت‌های اعتباری بین‌المللی مانند مستر کارت و ویزا کارت و … باعث شده است که افراد برای نقل و انتقالات بین المللی از سایر روش‌های موجود استفاده کنند. یکی از این روش‌ها استفاده از پرفکت مانی است که برای انتقال وجه به بروکرها نیز استفاده می‌شود به همین علت قصد داریم آن را به طور کامل مورد بررسی قرار دهیم.

پرفکت مانی چیست؟

Perfect money در ابتدا در سال 2007 در کشور پاناما فعالیت خود را آغاز کرد و امروزه در کشورهایی نظیر هنگ کنگ و جزایر ویرجین دفتر دارد و زمینه فعالیت آن نقل و انتقالات پول است. با ثبت نام در پرفکت مانی این امکان را خواهید داشت تا به حساب افراد دیگری که در آن حساب دارند پول واریز کنید.

یکی از موارد دیگری که باعث محبوبیت زیاد این ابزار در ایران شده است ارائه تمامی خدمات بدون هیچ گونه محدودیتی به ایرانیان است. Perfect money دارای 10 میلیون کاربر فعال است و برای نقل و انتقالات و خرید از 4 ارز طلا، یورو، دلار آمریکا و بیت کوین پشتیبانی می‌کند.

خدمات پرفکت مانی شامل موارد زیر می‌شود:

  • خرید ارزهای دیجیتال
  • امکان خرید پرفکت مانی از سیستم پی پال
  • خرید از فروشگاه‌های اینترنتی
  • امکان تبدیل ارزها به یکدیگر
  • انتقال، دریافت و سپرده کردن پول
  • انتقال وجه به بروکر

و …

شارژ حساب پرفکت مانی

این کار بسیار آسان است و در حال حاضر چندین روش برای این کار وجود دارد که در ادامه به بررسی آن‌ها می‌پردازیم:

خرید از وبسایت‌های فروش Perfect money

شما می‌توانید در وبسایت‌هایی که این خدمات را ارائه می‌دهند با استفاده از کارت بانکی خود هر تعداد پرفکت مانی که می‌خواهید را خریداری نمایید. سپس با وارد کردن شماره حساب Perfect money این مقدار به حسابتان واریز می‌شود. این کار شایع‌ترین روش موجود است که با استفاده از ریال مستقیما می‌توانید پرفکت مانی خریداری نمایید، برای این کار وبسایت‌های معتبر زیادی وجود دارند.

ووچر الکترونیکی پرفکت مانی (e-Voucher)

ووچرها نوعی کارت اعتباری یک بارمصرف هستند که می‌توانید بدون ثبت نام از آن‌ها استفاده کنید. Voucher الکترونیکی دارای یک کد 16 رقمی اختصاصی است و برای دریافت آن نیاز به ثبت نام ندارید و می‌توانید آن را از وبسایت‌های فروش Perfect money دریافت کنید.

در صورتی که قصد پرداخت فوری دارید و نمی‌خواهید شماره حساب برای دیگری نشان داده شود می‌توانید از ووچر استفاده کنید.

صرافی آنلاین

خرید از صرافی‌های آنلاین یکی از روش‌های دیگر تهیه پرفکت مانی است. در تلگرام و سایر شبکه‌های اجتماعی می‌توانید این صرافی‌ها را پیدا کنید. این اکسچنج ها از شما ریال دریافت کرده و معادل آن پرفکت مانی در حساب شما واریز می‌کنند.

انواع حساب در سایت پرفکت مانی

این ابزار دو نوع حساب در اختیار کاربران خود قرار داده است که عبارتند از:

  • حساب شخصی  (Personal)
  • حساب مشاغل (Business)

افراد عادی و اشخاص حقیقی از حساب Personal استفاده می‌کنند. اگر قصد استفاده شخصی دارید می‌توانید از این حساب استفاده کنید. حساب تجاری مخصوص شرکت‌ها و اشخاص حقوقی است. کمپانی‌هایی که نیاز به سیستم‌های پرداخت بین المللی دارند می‌توانند از این ابزار استفاده کنند. این نوع حساب‌ها دارای امکانات بیشتری هستند و این قابلیت را دارند که به طور همزمان از چندین تراکنش پشتیبانی کنند.

به طور کلی پرفکت مانی برای حساب‎های خود 3 سطح تعریف کرده است که عبارتند از:

  • معمولی (Normal)
  • ویژه (Premium)
  • شریکی (Partner)

معمولی (Normal): همه کاربران پس از ثبت نام در این سطح قرار می‌گیرند و هیچ محدودیتی برای انجام معاملات در آن وجود ندارد.

ویژه (Premium): افرادی که یک سال از ثبت نام آن‌ها گذشته است و گردش حساب آن‌ها به حد مشخصی رسیده است، می‌توانند سطح کاربری خود را به ویژه ارتقا بدهند. در این مرحله حتی اگر احراز هویت انجام نداده باشید کارمز معاملات شما مانند حساب‌های تائید شده محاسبه می‌شود.

شریکی (Partner): این مورد برای افراد عادی در دسترس نیست. حساب شراکتی مخصوص کمپانی‌ها و صرافی‌هایی است که توسط Perfect money تائید شده‌اند و در میان سطح‌های موجود کم‌ترین کارمزد را دارد.

ثبت‌ نام در پرفکت مانی

ول باید فیلترشکن خود را روشن کنید و بعد از آن وارد وبسایت رسمی Perfectmoney.com شوید.

ثبت‌ نام در پرفکت مانی

همانطور که در تصویر بالا می بینید این وبسایت از زبان فارسی پشتیبانی می‌کند. نکته ای که وجود دارد، باید در تمامی مراحل ثبت نام سعی کنید از اطلاعات دقیق استفاده کنید تا در مراحل بعدی مشکلی به وجود نیاید. در تب بالایی بر روی ایجاد یک حساب کلیک کنید و اطلاعات خواسته شده را وارد کنید.

اطلاعات خواسته شده شامل نام و نام خانودگی، نام کاربری، کشور، آدرس محل سکونت، کد پستی، تعیین رمز عبور مناسب، انتخاب نوع حساب و … است. پس از مطالعه قوانین و تائید بر روی ثبت نام کلیک کنید. در پایان برای شما یک کد کاربری در ایمیل ارسال می‌شود. آن را یادداشت کنید زیرا برای ورود به حساب باید از آن استفاده کنید.

Perfect money

 

با کلیک بر روی ورود و وارد کردن نام و نام کاربری می‌توانید وارد حساب خود شوید.

نحوه احراز هویت در Perfect money

برای احراز هویت نیاز به بارگزاری مدارک شناسایی و قبوض خدماتی دارید. این مدارک عبارتند از:

  • تصویر یک مدرک شناسایی مانند گذرنامه، کارت ملی یا شناسنامه
  • تصویری از قبوض خدماتی مانند برق، تلفن ثابت و …

دقت داشته باشید که قبض باید به نام خودتان باشد برای این کار می‌توانید از قبض تلفن همراه استفاده کنید.

برای احراز هویت پس از این که وارد حساب خود شدید بر روی تنظیمات کلیک و در پایین صفحه بر روی Verification Management بزنید.

صفحه باز شده شامل 3 بخش است که شامل ارسال مدارک شناسایی، ارسال قبوض خدماتی و تایید تلفن همراه است.

 

نحوه احراز هویت در Perfect money

برای گرفتن عکس می‌توانید از تلفن همراهتان نیز استفاده کنید. فقط دقت داشته باشید که عکس‌ها از کیفیت کافی برخوردار باشند. نامی که وارد می‌کنید حتما باید با مدارک شما مطابقت داشته باشد به همین علت اگر پسوند دارید حتما آن را نیز وارد کنید. فرآیند تائید مدارک 2 تا 5 روز کاری زمان خواهد برد.

نباید از تاریخ قبضی که بارگذاری می‌کنید مدت زمان زیادی گذشته باشد. سعی کنید از آخرین قبض خود استفاده نمایید. با وارد کردن شماره تماس از طرف پرفکت مانی با شما تماس گرفته می‌شود و کد ورود را به شما اعلام می‌کند.

سخن پایانی

به دلیل تحریم‌های موجود در ایران ممکن است برخی از افراد برای واریز و برداشت به بروکر دچار دارای نگرانی باشند. یکی از راهکار های مناسبی که برای این کار استفاده می‌شود استفاده از پرفکتمانی است. اگر قصد فعالیت در بازار Forex را دارید می‌توانید از آموزش فارکس مجموعه ما استفاده نمایید.

 

امتیاز دهید