چرا بروکر آلپاری انتخاب خوبی برای تریدرهای ایرانی است؟

چرا بروکر آلپاری بهترین انتخاب تریدرهای ایرانی است؟

بروکر آلپاری سال‌ ها ست که در حوزه فارکس فعال است و جزو معدود بروکرهایی است که نه تنها به زبان فارسی خدمات خوبی ارائه می‌دهد بلکه پشتیبانی قوی فارسی دارد. این موضوع بروکر آلپاری را به انتخاب گسترده تریدرهای ایرانی تبدیل کرده است. در این نوشته سعی داریم به این سوال بپردازیم که «چرا آلپاری؟»

|at_cta_form|

دورنمای استفاده از بروکر آلپاری

آلپاری یکی از با سابقه‌ ترین بروکرهای فارکس در دنیا است که خدمات گوناگونی ارائه می‌دهد. بهترین راهنمایی‌ ها، توصیه‌ ها و منابع برای این که فضا و دورنمای بهتری را برای تریدرها و آینده موفق تری برای خود بروکر بسازد، دارد.

با انتخاب آلپاری، با بروکری بین المللی و با سابقه ترید می‌کنید. آلپاری روز به روز در تلاش است تا فضایی را ایجاد کند که به هرکسی که علاقه دارد ترید کند، کمک کند. مهم نیست که شما مبتدی هستید یا حرفه‌ای، این بروکر برای همه تریدرها امکانات مناسبی دارد. این بروکر به دلیل مزایایی که دارد طرفداران بسیار زیادی را به خصوص ایرانیان به خود جذب کرده است.

افتتاح حساب واقعی بروکر آلپاری

شمار مشتری‌ های آلپاری

بروکر آلپاری نزدیک به دو دهه است که مشغول فعالیت در بازار فارکس است. در این مدت توانسته بیش از دو میلیون مشتری داشته باشد. بخشی از این موضوع بخاطر حفظ استاندارد بالای این برند است. به همین خاطر خدمات مشتریانی بی‌نقصی دارد و محیط پیشرفته و قابل اعتمادی درست کرده است که باعث می‌شود مشتری‌ ها با اطمینان در آن حساب باز کنند. یکی از مهم ترین مزیت این بروکر برای ایرانیان، پشتیبانان فارسی زبان است که 24 ساعته پاسخگو افراد هستند.

راهنمایی و پشتیبانی فارسی

این مهم ترین نکته مثبت آلپاری برای ما است. خیلی از بروکرها به ایرانی‌ ها سرویس نمی‌دهند. آلپاری نه تنها به کشور ایران سرویس می‌دهد بلکه پشتیبانی قوی فارسی دارد.  همین باعث شده به بهترین انتخاب تریدرهای ایرانی بدل شود.

کارشناسان آن 24 ساعته مشغول پاسخگویی به مشکلات مشتریان هستند. راه‌ های مختلفی برای استفاده از پشتیبانی آلپاری وجود دارد. در روزهای اولی که حساب باز می‌کنید از طرف آلپاری با شما تماس می‌گیرند و اگر پرسشی داشته باشید حتماً پاسخ می‌دهند. همچنین از طریق ایمیل، بات تلگرام، اینستاگرام، چت و تماس می‌توانید توصیه‌ ها و کمک تخصصی بگیرید.

دسترسی به بازارهای مالی

با این بروکر به هرچیزی که نیاز دارید تا معاملات فارکس را انجام دهید، دسترسی پیدا می‌کنید. جفت ارزها، فلزات، ارز دیجیتال، قراردادهای CFD، نفت و گاز از جمله ابزار معاملاتی است که آلپاری برای ترید کردن در اختیار شما قرار می‌دهد.

همچنین پلتفرم‌ های معاملاتی پیشرفته، نقدینگی بین بانکی، پوشش اخبار اقتصادی جزو امکاناتی است که شما را برای رسیدن به اهداف معاملاتی خود نزدیکتر می‌کند.

پلتفرم‌ های معاملاتی

پلتفرم‌ های متفاوتی برای ترید کردن در فارکس وجود دارد که آلپاری از پلتفرم‌ های متاتریدر 4 و 5 استفاده می‌کند. هر دو پلتفرم، انعطاف پذیری بالا، محیط ساده و ابزارهای نموداری متنوع دارند. برای تریدهایی با حجم های بالا پلتفرم Alpari International Direct ارائه می‌شود که برای تریدرهای حرفه‌ ای مناسب است. این پلتفرم قابلیت‌ های سطح بالا دارد که در ترید کردن بسیار کمک‌ کننده است.

ورود به آلپاری

ارائه خدمات امن

برای این که سرمایه شما امن بماند راهکار آلپاری استفاده از چند حساب است. یعنی این که سرمایه شما و همه مشتریان خود را در چند حساب جداگانه نگه می‌دارد و فقط با بانک های مشهور و معتبر همکاری می‌کند. همچنین تمام داده‌ ها را رمزنگاری می‌کند و شفافیت کاری دارد.

اگر هنوز نمی‌دانید که باید چه بروکری را برای ترید انتخاب کنید، آلپاری را بررسی کنید. باید تا اینجا متوجه شده باشید که چرا آلپاری انتخاب گسترده تریدرهای ایرانی است. همین حالا در چند دقیقه می‌توانید در این بروکر یک حساب افتتاح کنید و ترید کردن را شروع کنید.

3/5 (1 امتیاز)