آموزش تصویری انتقال ارز دیجیتال به بروکر

انتقال ارز دیجیتال به بروکر

معمولا هنگامی که  یک شخص برای اولین بار شروع به فعالیت در یک حوزه می‌کند ابهامات زیادی دارد. اولین دغدغه‌ای که افراد هنگام شروع فعالیت خود در بازار با آن مواجه می‌شوند نحوه واریز و برداشت به بروکر است. روش‌های مختلفی برای این کار وجود دارد که یکی از این روش‌ها انتقال ارز دیجیتال به بروکر است. در این مطلب از امیرتریدر قصد داریم ابتدا نحوه خرید ارز دیجیتال را آموزش می‌بینیم و سپس انتقال به هر یک از بروکرهای آمارکتس، آلپاری و لایت فارکس رو بررسی ‌کنیم تا پایان با ما همراه باشید. پس از این که انتقال وجه خود را انجام دادید می‌توانید شروه به کسب درآمد دلاری از این مارکت کنید. در دروه آموزش فارکس ما می‌توانید با موارد مورد نیاز حضور در Forex آشنا شوید. 

|at_cta_form|

آموزش خرید ارز دیجیتال

ارزهای دیجیتال در سال‌های اخیر به دلیل رشد زیادی که داشتند توجه افراد زیادی را به خود جلب کرده‌اند. با توجه به گسترش تقاضا در این حوزه روش‌های گوناگونی برای خرید و فروش به وجود آمده‌اند. در این بخش به معرفی یکی از متداول‌ترین راه یعنی خرید از صرافی می‌پردازیم.

معمولا تصورات افراد از اکسچنج‌ها یا صرافی‌ها محلی برای خرید و فروش دلار، یورو و سایر ارزهای جهانی است. اما در واقع این اکسچنج‌ها سایت‌ها و اپلیکیشن‌های رایگانی هستند که می‌توان به کمک آن‌ها انواع ارزهای دیجیتال را مورد معامله قرار داد.

بسته به مکانی که صرافی در آن قرار دارد به دو دسته خارجی و داخلی تبدیل می‌شوند که هر کدام شرایط خاص خودشان را دارند.

اکسچنج‌های داخلی برای احراز هویت نیاز به مدارک شناسایی، تصویر سلفی و کارت بانکی دارند. صرافی‌های خارجی معمولا هنگام برداشت حد نصابی از سرمایه احراز هویت نیاز دارند. علاوه بر این اکسچنج‌ها امکان خرید را با کارت‌های بین بانکی انجام می‌دهند به همین دلیل افرادی که در ایران ساکن هستند نمی‌توانند از آن‌ها استفاده کنند.

 خرید ارز دیجیتال از صرافی های ایرانی

 برای خرید ابتدا باید در سایت یا اپلیکیشن صرافی ثبت نام و احراز هویت انجام دهید. پس از این که احراز هویت شما تائید شد مبلغ مورد نظر خود را واریز نمایید. پس از این بر روی ارزی که میخواهید کلیک کنید تعداد را انتخاب و بر روی خرید بزنید.

خرید ارز دیجیتال از صرافی ایرانی

نکته ای که بهتر است قبل از خرید به آن توجه کنید این است که حواستان به کارمزدهای انتقال باشد علاوه بر این قبل از انتقال ارز دیجیتال به بروکر مطمئن شوید که Broker از آن ارز و شبکه ای که بر روی آن قرار دارد پشتیبانی کند.

انتقال ارز دیجیتال به بروکر آلپاری

آلپاری یکی از مطرح‌ترین بروکرها در میان فعالان بازار فارکس است که می‌توان برای انتقال وجه به آن از ارزهای دیجیتال نیز استفاده نمود. این  Broker حدود 50 ارز را ساپورت می‌کند که عبارتند از: بیت کوین، اتریوم، ریپل، ترون، تتر و …

تنها موردی که مجددا تکرار می‌کنم که به آن دقت کنید این است که شبکه ارزی که انتقال می‌دهید باید با شبکه ارز یکسان باشد. به عنوان مثال تتر در Alpari بر سه شبکه اتریوم (Erc20)، ترون (Trc20) و اسمارت چین (Bep20) است. بسته به این که ارزی که خریداری نموده‌اید بر روی کدام شبکه است باید یکی از این موارد را انتخاب کنید.

مراحل انتقال وجه

برای انتقال ارزدیجیتال به بروکر آلپاری پس از این که افتتاح حساب انجام دادید وارد بخش انتقال وجه شوید. سپس از بخش انتقال وجه بر روی Crypto کلیلک کنید.

انتقال ارزدیجیتال به آلپاری مرحله اول

در مرحله بعدی مبلغی که قصد انتقال آن را دارید انتخاب کنید و وارد صفحه بعد شوید.

انتقال ارزدیجیتال به بروکر آلپاری مرحله دوم

در این قسمت می‌توانید ارز مورد نظر خود را انتخاب کنید و سپس از طریق کد QR یا آدرسی که به شما می‌دهد ارز مورد نظر خود را انتقال دهید.

انتقال ارزدیجیتال به آلپاری مرحله سوم

❗❗ دقت کنید اگر شبکه را اشتباه انتخاب کنید هیچ گاه به پولی که انتقال دادید دسترسی نخواهید داشت.

انتقال ارز دیجیتال به بروکر آمارکتس

در این بروکر شما فقط می‌توانید تتر، بیتکوین، لایت کوین و اتریوم را انتقال دهید. برای این کار ابتدا افتتاح حساب در بروکر آمارکتس انجام دهید و سپس احراز هویت خود را تکمیل کنید.

در نوار کناری یا همان داشبورد بر روی تب واریز و برداشت کلیک و گزینه واریز جدید را انتخاب نمایید. ابتدا حساب، نوع ارز و مقداری که تصمیم دارید انتقال دهید را انتخاب کنید و مبلغ مورد نظر خود را انتقال دهید.

انتقال ارزدیجیتال به بروکر آمارکتس

انتقال ارز دیجیتال به بروکر لایت فارکس

ابتدا افتتاح افتتاح حساب در بروکر لایت فارکس انجام دهید. در این صرافی شما امکان انتقال ارزهای بیت کوین، بیت کوین کش، اتریوم، لایت کوین، مونرو و ریپل را دارید. برای این کار از بخش تجارت فارکس بر روی واریز و برداشت کلیک نمایید. سپس کریپتو کارنسی را انتخاب و بر روی ارز مورد نظر خود انتخاب کنید و انتقال خود را انجام دهید.

سخن پایانی

یکی از روش‌های کاربردی که امروزه برای انتقال وجه به Broker استفاده می‌شود انتقال ارزدیجیتال به بروکر است که در این مطلب به طور کامل آن را در سه بروکر آلپاری، آمارکتس و لایت فارکس بررسی کردیم.

به طور کلی نقل و انتقالات به صرافی موضوعی نیست که بخواهید بابت آن نگرانی داشته باشید. برای این کار روش‌های مختلفی وجود دارد حتی شما می‌توانید واریز و برداشت ریالی انجام دهید. تاپ چنج، پرفکت مانی و وبمانی جز سایر روش‌های انتقال است. حتی بروکر آمارکتس این امکان را در اختیار کاربران خود قرار داده است تا بتوانند مستقیما واریز و برداشت ریالی انجام دهند.  

3.5/5 (2 امتیاز)