افتتاح حساب واقعی بروکر PCM

بروکر PCM

بروکر PCM در سال 2006 میلادی به عنوان کارگزار طلا، ارز و کالای بورس در منطقه DMCC امارات متحده در DGCX به ثبت رسید.

 DGCX بازار بورس دبی و آن زمان تنها بازار بورس در خاورمیانه در نوع خود بوده که تحت نظر ESCA مشغول به فعالیت بوده است. سیاست های حرفه ای و کارآمد بروکر PCM منجر به ایجاد شعب مختلف در پنج قاره جهان گردیده و دفاتر اصلی آن در امارات متحده، آمریکای شمالی، کانادا، آفریقا و انگلستان قرار دارد.

بروکر PCM از اولین بروکرهای فعال بازار فارکس (Forex) در ایران بوده است.

امارات از معدود کشورهایی است که تحریم های ایالات متحده و اتحادیه اروپا علیه کشورمان را در خاک خود اعمال نکرده و فقط تابع قطعنامه های سازمان ملل متحد می باشد. به همین علت بروکر PCM برای همکاری با شرکت ها و موسسات ایرانی هیچگونه معذوریتی ندارد. تامین امنیت سرمایه مشتریان و محافظت از آن در مقابل ریسک تحریم ها مهمترین نتیجه عاید شده از این تدبیر در ثبت شرکت و جایگاه حقوقی بروکر پی سی ام می باشد.

|at_cta_form|

ثبت نام و افتتاح حساب در بروکر PCM

ابتدا از طریق لینک https://cabin.pcmfa.net/fa/ref/MTE5NDk0OTU5NTc4Ng== وارد سایت بروکر شوید.

C:\Users\user\Desktop\amir trader\محتوا سایت\افتتاح حساب\PCM\1.jpg

بعد از ورود به سایت از بالا سمت چپ روی گزینه باز کردن حساب کلیک کنید. پس از کلیک صفحه زیر بارگزاری می­شود.

C:\Users\user\Desktop\amir trader\محتوا سایت\افتتاح حساب\PCM\2.jpg در بخش تعیین نوع حساب معاملاتی چنانچه حساب انتخابی دلخواه و مطلوب شما نبود، می توانید پس از طی مراحل کامل ثبت نام، نوع حساب را در کابین اختصاصی خود تغییر دهید یا حساب های معاملاتی دیگر افتتاح نمایید.

لطفا در پر کردن این فرم به موارد زیر دقت داشته باشید:

1- تمامی فیلد ها باید با حروف لاتین پر شوند.

2- برای دریافت اطلاعات اضافی بر روی دکمه i که حاوی اطلاعات اضافی هست کلیک کنید.

3- نوع اکانت مورد نظر خود را از فیلد باز شو انتخاب کنید. انواع حسابهای ارائه شده در این لیست موجود می باشد. علاوه براین در وب سایت شرکت در مسیر” افتتاح حساب/ بازارهای بین المللی/ انواع حسابها” می توانید توضیحات کاملی درباره ی انواع حسابها مطالعه بفرمایید.

4- بر حسب نوع حسابی که انتخاب میفرمایید لورج های مختلفی در لیست بازشو لورج قابل انتخاب خواهد بود.

5- نام خود را به لاتین وارد کنید.

6- نام خانوادگی خود را به لاتین وارد کنید.

7- نام کاربری برای خود انتخاب بفرمایید. این نام باید در کابین تریدری پی سی ام یکتا باشد. بنابراین اگر نام کاربری شما قبلا ثبت شده باشد امکان ثبت مجدد آن میسر نیست و باید نام کاربری دیگری انتخاب کنید.

8- رمز عبور کابین تریدری خود را انتخاب کنید. این رمز حداقل باید حاوی 6 کاراکتر باشد و میتواند از حروف کوچک و بزرگ لاتین و ارقام و علایم !@#$%^&* در آن استفاده شده باشد.

9- برای تایید رمز عبور مجددا آن را در این فیلد تکرار کنید.

10- آدرس ایمیل خود را در این قسمت وارد کنید. دقت کنید که برای ادامه مراحل ثبت نام نیاز است که آدرس ایمیل معتبری در این قسمت وارد شود و در آینده نیز برخی مکاتبات کارگزاری با شما از طریق این آدرس ایمیل صورت می پذیرد.

11- مجددا آدرس ایمیل خود را در این قسمت تکرار کنید.

12- برای وارد کردن شماره ی تلفن ثابت اولین مرحله انتخاب کد کشور مربوط به شماره ی تلفن ثابت شماست. کشور مورد نظر خود را از لیست بازشو انتخاب بفرمایید.

13- کد استان را بدون صفر وارد کنید. برای مثال 21 برای تهران.

14- شماره ی تلفن ثابت خود را وارد کنید. شماره تلفن باید 8 رقم باشد. برای مثال 82795418.

15- برای وارد کردن شماره ی موبایل نیز اولین مرحله انتخاب کد کشور مربوط به شماره ی موبایل شماست. کشور مورد نظر خود را از لیست بازشو انتخاب کنید.

16- سپس سه رقم ابتدایی شماره ی موبایل خود را بدون صفر وارد کنید. برای مثال 912

17- در فیلد بعدی ارقام شماره ی موبایل خود را وارد کنید. برای مثال: 5784685

با توجه به اینکه صحت شماره موبایل در مراحل بعدی بررسی می شود و همچنین برخی تاییدهای حساب شما و مذاکرات صرفا از طریق شماره ی موبایل امکان پذیر است لطفا شماره ی موبایل صحیح و در دسترسی را وارد کنید.

18- تاریخ تولد خود را به میلادی انتخاب کنید.

19- کشور محل اقامت خود را از لیست بازشو انتخاب کنید.

20- ساعت زمانی کشور محل زندگی خود را انتخاب بفرمایید. برای ایران 03:30+ می باشد.

21- شهری که در آن اقامت دارید را بنویسید.

22- کشوری که تابعیت آن را دارید انتخاب کنید.

23- شغل خود را به لاتین بنویسید.

24 تا 28- از لیست باز شو گزینه ی مورد نظر را انتخاب کنید.

29- در صورت تمایل نحوه ی آشنایی با کارگزاری را توضیح دهید. این فیلد اختیاری می باشد.

30- در صورتی که کسی شما را معرفی کرده و کد معرف دارید در این قسمت وارد کنید.

31- طبق توضیحی که در این قسمت نوشته شده است شما با کمک دکمه چرخان روی موس باید تا پایین و انتهای توافق نامه بروید تا اطمینان بدهید که تمام مطالب و نکات این توافق نامه را پیش از اینکه قادر به تیک زدن قسمتی که توافق و آگاهی از تمامی شرایط و ضوابط زیر توسط شما را تایید می کند مشاهده، مطالعه و متوجه شده اید

32- این قسمت بعد از اسکرول کردن متن بالا فعال و قابل و انتخاب خواهد بود و انتخاب این قسمت برای ادامه مراحل الزامیست.

33- حروف نوشته شده در تصویر را با در نظر گرفتن کوچکی و بزرگی حروف لاتین وارد کنید.

34- کلید ارسال را کلیک کنید.

C:\Users\user\Desktop\amir trader\محتوا سایت\افتتاح حساب\PCM\3.jpg

پس از زدن کلید ارسال در صورتی که مشکلی در پر کردن فرم وجود نداشته باشد فرم ارسال می شود و یک ایمیل برای شما ارسال می شود.

در غیر اینصورت پیامی برای شما ارسال می شود. در این صورت لطفا پیام های نوشته شده در صفحه را با دقت بررسی کنید و ایرادهای فرم را برطرف کرده و مجددا فرم را ارسال کنید.

فعال سازی کابین بروکر PCM

پس از ارسال فرم نوبت به تایید ایمیل و فعالسازی اکانت شما می رسد. در این مرحله حساب شما ایجاد شده و باید پیش از آنکه وارد آن شوید فعال گردد. لینک فعالسازی به آدرس ایمیل شما ارسال شما و کافیست بر روی آن لینک کلیک کرده و فرآیند تایید و فعالسازی حساب را کامل نمایید.

C:\Users\user\Desktop\amir trader\محتوا سایت\افتتاح حساب\PCM\4.jpg بعضی اوقات ممکن است ایمیل حاوی نام کاربری و کلمه عبور وارد پوشه اسپم (SPAM) یا JUNK ایمیل شما شود. بنابراین در صورت نیاز پوشه های مذکور را نیز در ایمیل خود چک کنید.

C:\Users\user\Desktop\amir trader\محتوا سایت\افتتاح حساب\PCM\5.jpg بر روی لینک فعال سازی کابین تریدری کلیک کنید. در اینصورت تصویر زیر را در کابین تریدری ملاحظه می نمایید و سپس ایمیل دیگری دریافت خواهید کرد:

در صورتیکه که ایمیلی مشابه ایمیل بالا دریافت کرده اید حساب کاربری شما در کابین و همچنین یک حساب حقیقی برای شما ساخته شده است.

البته در این مرحله با توجه به هنوز مدارک خود را آپلود نکرده اید پسورد اینوستور (مشاهده گر) برای شما ارسال شده است.

برای تکمیل مراحل به کابین تریدری خود بروید و با اطلاعات کابین وارد شوید.

C:\Users\user\Desktop\amir trader\محتوا سایت\افتتاح حساب\PCM\6.jpg از منوی بالا بر روی دکمه ی ورود کلیک کنید و با وارد کردن اطلاعات به کابین خود لاگین کنید:

اکنون نوبت تایید شماره ی موبایل و سپس آپلود مدارک شناسایی ست.

C:\Users\user\Desktop\amir trader\محتوا سایت\افتتاح حساب\PCM\7.jpg کشور مربوطه را از لیست باز شو انتخاب نمایید و سپس کد موبایل استان خود را بدون صفر (سه رقم ابتدایی شماره ی موبایل خود را بدون صفر وارد کنید. مثلا تهران 912، برای شیراز 917، برای اصفهان 913 و …. ) همچنین در فیلد کناری ادامه ی ارقام شماره ی موبایل خود را وارد کنید. برای مثال: 5784685 و بر روی دکمه ی ثبت کلیک کنید.

کدی که برای شما ارسال می شود را در فیلد مربوطه وارد کنید. در صورتی که کد برای شما پیامک نشد بر روی گزینه ی ارسال از طریق تماس تلفنی کلیک کنید.

C:\Users\user\Desktop\amir trader\محتوا سایت\افتتاح حساب\PCM\8.jpg در نهایت در صورتی که موفق به انجام تایید شماره ی همراه خود نشدید می توانید دکمه ی موقتا لغو کن را کلیک کنید و از این مرحله رد شوید.

C:\Users\user\Desktop\amir trader\محتوا سایت\افتتاح حساب\PCM\9.jpg برای احراز هویت بروکر PCM روی آپلود مدارک کلیک کنید.

C:\Users\user\Desktop\amir trader\محتوا سایت\افتتاح حساب\PCM\10.jpg با کلیک بر روی منوی آپلود مدارک به صفحه ی زیر منتقل می شوید. توضیحات لازم در این صفحه درج شده است. مدارک را آپلود نموده و بر روی دکمه ی ارسال مدارک کلیک کنید.

مدارک شما حداکثر در طی 24 ساعت کاری بررسی خواهد شد و در صورت تایید مدارک وضعیت کابین شما به صورت زیر ارتقا خواهد یافت و در صورت عدم تایید از شما درخواست ارسال مجدد مدارک خواهد شد.

C:\Users\user\Desktop\amir trader\محتوا سایت\افتتاح حساب\PCM\11.jpg

پس از تایید مدارک شما یک تیکیت دریافت خواهید کرد. همچنین ایمیلی برای شما ارسال خواهد شد که این موضوع را به اطلاع شما می رساند و در نهایت بعد از این مرحله نوبت به مشخص کردن رمز دوم شماست.

تعیین پین کد

رمز دوم یا پین کد یک ابزار امنیتی اضافی برای حفظ امنیت کابین شماست. تمامی درخواستهایی که برای انجام نیاز به وارد کردن پین کد دارند، در صورت اشتباه وارد کردن پین کد اجرا نخواهد شد. از منوی بالای کابین گزینه “پین کد” را کلیک کنید. یک پیام به ایمیل شما برای مشخص کردن پین کد ارسال می شود.

وارد ایمیل خود شوید و بر روی لینک “تعیین / تغییر پین کد” کلیک کنید تا به صفحه اختصاص پین کد هدایت شوید. در این صفحه شما میتوانید یک پین کد که فقط از “ارقام ” تشکیل شده باشد وارد کنید و سپس دکمه save را کلیک کنید.

افتتاح حساب واقعی بروکر PCM - امیر تریدر
C:\Users\user\Desktop\amir trader\محتوا سایت\افتتاح حساب\PCM\12.jpg

در قسمت اختصاص پین کد رمز دوم خود را بنویسید و در قسمت تایید پین کد دقیقا پین کد را تکرار کنید. و در نهایت بر روی دکمه ی Save کلیک کنید.

C:\Users\user\Desktop\amir trader\محتوا سایت\افتتاح حساب\PCM\13.jpg پس از تعیین شدن پین کد اکنون شما به تمامی امکانات کابین دسترسی دارید.

ثبت نام شما در بروکر PCM نهایی و کامل گردید.

1/5 (1 امتیاز)