آموزش افتتاح حساب و ثبت نام در بروکر آمارکتس

افتتاح حساب در بروکر آمارکتس اولین مرحله برای استفاده از خدمات این کارگزاری است. اگر شما هم در جست و جو به دنبال یافتن بهترین بروکر فارکس به آمارکتس رسیده‌‎اید، تبریک می‌گوییم چون انتخاب درستی انجام داده‌اید. این بروکر مطرح که از سال 2007 با نام تجاری Amarkets شروع به فعالیت نموده است، با نام های مختلفی از جمله ای مارکتس، آ مارکت و ای مارکت شناخته می‌شود. این کارگزاری معاملات فارکس و CFD را در دو پلتفرم متاتریدر 4 و 5 ارائه می‌دهد. مزیت اصلی این برگزاری همایش ها و وبینارهای مختلف به زبان فارسی است که نشان می‌دهد حسابی هوای افراد ایرانی را دارد! در ادامه قصد داریم به طور مفصل آموزش ثبت نام در بروکر آمارکتس را ارائه دهیم. پس تا انتهای این مطلب با امیرتریدر همراه باشید.

ثبت نام در بروکر آمارکتس و افتتاح حساب

خوشبختانه روند ثبت نام در آمارکتس ساده است و پیچیدگی خاصی ندارد. با توجه به این که وبسایت آنها به زبان فارسی است به راحتی با پرکردن چند فرم می توانید افتتاح حساب خود را انجام دهید. برای این کار ابتدا وارد لینک زیر شوید:

برای وارد شدن به سایت نیاز است تا در صفحه باز شده اطلاعات زیر را به صورت لاتین وارد نمایید:

  1. نام خود را وارد کنید.
  2. نام خانوادگی خود را وارد کنید.
  3. آدرس ایمیل خود را بنویسید.
  4. پرچم ایران را انتخاب کنید و شماره موبایل خود را بدون صفر وارد کنید.
  5. پلتفرم معاملاتی مورد نظر خود را انتخاب کنید.
  6. کد معرف را وارد نمایید (4RXC6)
  7. به طور پیشفرض تیک قبول قوانین و مقررات خورده است. آنها را مطالعه کنید.
  8. در پایان روی دکمه ایجاد حساب کاربری کلیک کنید.

 

آموزش افتتاح حساب در بروکر آمارکتس

بعد از کلیک بر روی دکمه ایجاد حساب، پیغامی حاوی شماره حساب شما از نوع استاندارد و کلمه برای شما نشان داده خواهد شد. همچنین همزمان برای شما 3 ایمیل از طرف بروکر ارسال می شود:

ایمیل اول حاوی نام کاربری و کلمه عبور برای ورود به کابین شخصی شما در آمارکتس است، ایمیل دوم شامل اطلاعات حساب معاملاتی و ایمیل سوم هم برای تایید ایمیل. بر روی ایمیل حاوی اطلاعات کابین شخصی کلیک کنید. اطلاعاتی شبیه تصویر زیر را خواهید دید. روی دکمه ورود به کابین شخصی کلیک کنید و با استفاده از آدرس ایمیل و کلمه عبوری که برای شما ارسال شده لاگین کنید.

گام دوم افتتاح حساب در بروکر amarkets برای ورود به کابین

گام اول ثبت نام و افتتاح حساب در بروکر آمارکتس

گام بعدی برای تکمیل افتتاح حساب در بروکر آمارکتس، تائید ایمیل است. برای این کار پس از log in با صفحه‌ای به شکل زیر رو به رو می‌شوید: حال بر روی تائید ایمیل کلیک کنید. ایمیلی بر روی Emailای که در ابتدا وارد کرده بودید ارسال می‌شود. 

 

افتتاح حساب در بروکر آمارکتس

افتتاح حساب در بروکر آمارکتس

به ایمیلی که در ابتدای کار با عنوان تایید آدرس ایمیل برای شما ارسال شده بود مراجعه کنید و روی دکمه “تایید کنید” کلیک کنید.

تائید تلفن تماس در آمارکت با این کار آدرس ایمیل شما تایید می شود و پیغامی شبیه شکل زیر نمایش داده می‌شود.

اگر اگر ایمیل را دریافت نکردید می توانید دکمه “ایمیل را دوباره ارسال کن” را کلیک کنید. روی دکمه Confirm کلیک کنید تا به مرحله بعد بروید. در گام بعدی باید شماره موبایل خود را تایید کنید.

گام دوم افتتاح حساب در بروکر آمارکتس

بعد از تایید آدرس ایمیل و زدن دکمه Confirm به کابین شخصی منتقل می شوید. حالا با کلیک روی گزینه “تایید تلفن” به صفحه زیر بروید:

در این قسمت اگر شماره موبایل شما صحیح است روی دکمه “تایید” کلیک کنید. در غیر اینصورت می توانید شماره جدیدی وارد کنید و شماره موبایل خود را تغییر دهید. با زدن دکمه تایید، کدی به موبایل شما پیامک می شود. آن کد را در کادر مشخص شده وارد کنید و دکمه “ارسال کد” را بزنید. در صورتی که کد صحیح باشد به کابین شخصی خود منتقل می شوید و گزینه “تایید تلفن” تیک خواهد خورد.

وارد کردن کد تائید

گام سوم افتتاح حساب در بروکر آمارکتس: احراز هویت

بعد از انجام این مرحله و تایید بروکر، ثبت نام شما در بروکر آمارکتس تکمیل خواهد شد. روی گزینه “تایید هویت” کلیک کنید.

تائید هویت در بروکر آمارکتس

C:UsersuserDesktopamir traderمحتوا سایتافتتاح حسابآمارکتس9.jpg با صفحه ای شبیه شکل زیر مواجه خواهید شد. در این صفحه کافی است تصویر کارت شناسایی و کارت بانکی خود را آپلود کنید. برای مدرک شناسایی می توانید از کارت ملی، پاسپورت، گواهینامه و شناسنامه استفاده کنید. توضیحات فیلدهایی که باید پر شوند:

  1. نام
  2. نام خانوادگی
  3. تاریخ تولد به میلادی (برای تبدیل می توانید از bahesab.ir استفاده کنید)
  4. شماره ملی
  5. تاریخ صدور گذرنامه و برای سایر موارد تاریخ تولد خود به میلادی را وارد کنید
  6. جنسیت
  7. روی کادر کلیک کنید و تصویر کارت شناسایی خود را انتخاب کنید.

حالا کافی است روی دکمه “ارائه فایل و مدارک” زیر کادر نارنجی کلیک کنید. درصورت عدم بروز خطا با پیغامی مبنی بر دست بررسی بودن مدارک مواجه خواهید شد.

روی کادر نارنجی کلیک کنید و تصویر کارت بانکی خود را بارگذاری کنید. سپس روی دکمه “ارائه فایل و مدارک” کلیک کنید. مدارک شما معمولا ظرف مدت 24 ساعت بررسی و تایید خواهند شد. پس از تایید مدارک برای شما ایمیلی ارسال خواهد شد. نکته متفاوتی که در آمارکتس وجود دارد این است که برای احراز هویت نیازی به ارائه مدرک محل سکونت ندارید. با توجه به اینکه اکثر دوستان در تهیه این مدرک مشکل دارند این کار آمارکتس کمک خوبی به این گروه از کاربران است. حالا شما یک حساب از نوع استاندارد نیز دارید. در صورت نیاز به افتتاح حساب از انواع دیگر مثل افتتاح حساب دمو می توانید از داخل کابین شخصی خود اقدام کنید.

راهنمای انتخاب حساب در بروکر آمارکتس

برای افتتاح حساب در بروکر amarkets بسته به میزان تجربه و سرمایه اولیه تان می‌توانید یکی از حساب های زیر را انتخاب کنید:

  • استاندارد (Standard)
  • ثابت (Fixed)
  • ای سی ان (ECN)

اگر نمی‌دانید کدام یک از این اکانت ها را انتخاب کنید می‌توانید از جدول زیر برای مقایسه بین آن‌ها استفاده نمایید.

حساب‌های معاملاتی آمارکتس

پس از افتتاح حساب در بروکر amarkets برای انجام معاملات خود نیاز به یک بستر معاملاتی دارید. این بستر معاملاتی در بروکر آمارکتس متاتریدر 4 و 5 است که در نسخه‌های وب، IOS و اندروید در دسترس است.

نوع حساب

استاندارد (Standard)

ثابت (Fixed)

ای سی ان (ECN)

واریز اولیه

100

100

300

لوریج

1:3000

1:3000

1:3000

حداقل حجم معامله

0.01

0.01

0.01

اسپرد

شناور از 1.3 پیپ

ثابت از 3 پیپ

شناور از صفر پیپ

کمیسیون

ندارد

ندارد

به ازای هر لات 16 دلار

ارز پایه

USD/EUR

USD/EUR

USD/EUR

ارائه حساب اسلامی

دارد

دارد

دارد

پلتفرم های معاملاتی آمارکتس

پس از افتتاح حساب در بروکر amarkets برای انجام معاملات خود نیاز به یک بستر معاملاتی دارید. این بستر معاملاتی در بروکر آمارکتس متاتریدر 4 و 5 است که در نسخه‌های وب، IOS و اندروید در دسترس است.

واریز وجه به بروکر آمارکتس

پس از افتتاح حساب موفقیت آمیز در بروکر amarkets برای شروع ترید نیاز است تا واریز وجه انجام دهید. روش های گوناگونی برای ای کار وجود دارد. روش های پرداخت متناسب با افراد ایرانی به صورت زیر است:

  • واریز و برداشت ریالی
  • واریز و برداشت به کمک ارزهای دیجیتال
  • واریز و برداشت به کمک سیستم‌های الکترونیک پرداخت

پشتیبانی بروکر آمارکتس

اگر در هریک از مراحل افتتاح حساب بروکر آمارکتس مشکل داشتید می‌توانید از طریق راه های ارتباطی زیر با پشتیبانی این کارگزاری در ارتباط باشید.

  • ارتباط از طریق واتساپ: ۰۰۴۴۷۷۲۳۴۷۷۹۸۹
  • ایمیل: suppor[email protected]
  • پشتیبان فارسی تلگرام: AMarkets_Supportbot

مزیت اصلی بروکر amarkets نسبت به سایر کارگزاری ها پاسخدهی سریع به مشکلات کاربران است. علاوه بر این، این Broker از زبان فارسی نیز پشتیبانی می‌کند.

سخن پایانی ثبت نام در بروکر آمارکتس

در مواجهه با افزایش قیمت دلار و تبدیل شدن ریال ایران به بی ارزش ترین پول جهان برای این که بتوان از نظر اقتصادی حرفی برای گفتن داشت باید راهی برای کسب درآمد دلاری پیدا کنیم. فعالیت در بازار فارکس یکی از این راه‌هاست. برای شروع این فعالیت نیاز دارید تا در یک بروکر افتتاح حساب انجام دهید. چه بروکری بهتر از آمارکتس! شما با افتتاح حساب در بروکر آمارکتس می‌توانید به آسانی بدون نیاز به تائید آدرس محل سکونت و بیمه حساب معاملتیتان تا سقف 20 هزاریورو شروع به فعالیت کنید. این بروکر از شروع فعالیت خود از سال 2007 تاکنون توانسته است رضایت اکثر کاربران خود را به دست آورد. توصیه می‌کنیم قبل از شروع فعالیت دوره آموزش فارکس مجموعه ما را مشاهده کنید تا به تمام مفاهیم و اصطلاحات پایه‌ای بازار مسلط شوید. همچنین این امکان را دارید که از کانال سیگنال فارکس ما استفاده نمایید. سیگنال های به اشتراک گذاشته در این کانال به صورت اسکلپ هستند و روزانه بین 300 تا 700 پیپ سوددهی دارند.

سوالات متداول

آیا برای افتتاح حساب در بروکر آمارکتس و ورود به کابین شخصی amarket نیاز به تایید آدرس محل سکونت داریم؟

خیر خوشبختانه در این بروکر نیاز به تایید آدرس محل سکونت وجود ندارد.

با amarkets ثبت نام، به چند نوع حساب دسترسی خواهیم داشت؟

در ایجاد اکانت در بروکر آمارکتس به سه نوع حساب استاندارد، فیکس و ای سی ان دسترسی خواهید داشت.

آیا می‌توان در بروکر آمارکتس حساب اسلامی افتتاح کرد؟

بله آمارکتس تنها بروکری است که امکان اسلامی کردن تمام حساب هایش را فراهم کرده است.

مدارک مورد نیاز برای ثبت نام بروکر آمارکتس و احراز هویت در آمارکتس چیست؟

شما می‌توانید تصویر یکی از مدارک هویتی خود شامل ( کارت ملی، گذرنامه، گواهینامه و …) را بارگذاری نمایید.

5/5 (3 امتیاز)