تعیین حداقل سرمایه برای شروع معاملات روزانه فارکس

تعیین حداقل سرمایه برای شروع معاملات روزانه فارکس

شروع معاملات روزانه ارزها آسان است، زیرا بازار ارز (فارکس) یکی از در دسترس ترین بازارهای مالی است. برخی از بروکرهای فارکس به حداقل سرمایه اولیه 50 دلار برای افتتاح حساب نیاز دارند، در حالی که برخی دیگر به شما اجازه می‌دهند بدون سپرده اولیه حساب باز کنید.

|at_cta_form|

سیگنال فارکس

این امکان وجود دارد که مقدار مشخصی از سرمایه را به صورت رندم برداشته و معامله را شروع کنید. با این حال، هنگام تعیین مقداری که برای شروع معاملات روزانه در بازار فارکس نیاز دارید، عوامل مختلفی را باید در نظر بگیرید.

حداقل سرمایه برای معاملات روزانه فارکس

اگر می‌خواهید معامله را بلافاصله شروع کنید، می‌توانید این کار را با 100 دلار شروع کنید. برای کمی انعطاف پذیری بیشتر، سرمایه 500 دلار نیز می‌تواند به درآمد یا بازده بیشتر منجر شود.

قبلا در به بررسی مزایای معامله با 100 دلار پرداخته‌ایم؛ اما اگر اطلاعات کافی درباره بازار داشته باشید، 5,000 دلار نیز گزینه مطلوبی است؛ زیرا می‌تواند به شما کمک کند درآمد معقولی ایجاد کنید که جبران کننده زمان صرف شده برای معامله باشد.

مقادیر تعیین شده به شما در درک حداقل مقدار مورد نیاز برای نیازهای معاملاتی، شرایط زندگی یا تحمل ریسک کمک نمی‌کند. شما باید خطرات موجود در معاملات فارکس را درک کرده و بدانید که چگونه آنها را کاهش دهید.

به صورت ساده، حداقل سرمایه‌ای که برای شروع معامله به آن نیاز دارید برابر با مقدار پولی است که استطاعت مالی آن را دارید. به یاد داشته باشید که هرگز نباید با سرمایه‌ای معامله کنید که توانایی از دست دادن آن را ندارید.

راهنمای ورود به آلپاری

همچنین مهم است بدانید معاملات فارکس چگونه انجام شده و از چه مواردی تشکیل می‌شود، تا بتوانید توانایی خود را برای مقاومت در برابر ضرر در مسیر کسب سود ارزیابی کنید.

درک ریسک‌های موجود

از آنجایی که معاملات روزانه مربوط به معاملات بر اساس تغییرات قیمت است، بیشتر خطرات به این صورت است که قیمت‌ها آنطور که فکر می‌کردید حرکت نمی‌کنند. این اتفاقا اغلب رخ می‌دهد، بنابراین تریدرهای روزانه نباید درصد زیادس از حساب فارکس خود را در یک معامله به خطر بیاندازند.

ریسک معاملات

معاملات اهرمی و مارجین دار زمانی اتفاق می‌افتد که از بدهی برای تامین مالی معاملات خود استفاده می‌کنید. هر دوی این فعالیت‌ها به میزان قابل توجهی میزان ریسکی را که متحمل می‌شوید افزایش می‌دهند، و احتمال بدهکاری را، بسیار بیشتر از آنچه در ابتدا انجام می‌دادید، افزایش می‌دهند.

ریسک معامله با توجه به پولی که در یک معامله ریسک می‌کنید، و نه ریسک‌هایی که قبلا ذکر شد، مقدار سرمایه‌ای است که می‌توانید از دست بدهید. ریسک معامله با یافتن تفاوت بین قیمت ورودی شما و قیمتی که دستور استاپ لاس در آن اعمال می‌شود، ضرب در اندازه پوزیشن و مقدار پیپ تعیین می‌شود.

حداقل سرمایه خود را برای تجارت تعیین کنید

اینکار به شما کمک می‌کند تا ببینید که چگونه حساب‌های معاملاتی مختلف می‌توانند بر حداقل مقدار معاملات روزانه شما تأثیر بگذارند. نمونه‌های قبلی 100 و 500 دلار برای مشاهده تفاوت‌ها و انجام محاسبات هستند.

سرمایه 100 دلاری در یک حساب

بیایید برای درک بهتر روش محاسبه، با یک مثال این موضوع را بررسی کنیم. فرض کنید یک حساب 100 دلاری باز کرده‌اید. شما می‌خواهید ریسک خود را در هر معامله به 1 دلار (1 درصد از 100 دلار) محدود کنید.

  پیپ‌ها × ارزش پیپ × تعداد لات‌ها = ریسک معامله

اگر معامله‌ای را با جفت ارز یورو / دلار آمریکا (EUR/USD) انجام دهید، یک میکرو لات را بخرید یا بفروشید، سفارش استاپ لاس شما باید در فاصله 10 پیپ از قیمت ورودی شما باشد. از آنجایی که ارزش هر پیپ 0.10 دلار است، اگر استاپ لاس شما در فاصله 11 پیپ قرار داشت، ریسک شما 1.10 دلار (1 × 0.01 دلار × 11 ) خواهد بود، که ریسک بیشتری نسبت به استراتژی شما است.

سرمایه 500 دلاری در یک حساب

حال فرض کنید قرار بود با سرمایه اولیه 500 دلار حساب باز کنید. شما می‌توانید تا 5 دلار در هر معامله ریسک کرده و چندین لات بخرید. برای مثال، می‌توانید یک استاپ لاس را به فاصله 10 پیپ از قیمت ورودی خود تعیین کنید و پنج میکرو لات خریداری کنید. شما همچنان در محدوده ریسک خود خواهید بود؛ زیرا:

10 پیپ × 0.10 دلار × 5 میکرو لات = 5 دلار

اگر بخواهید استاپ لاس خود را با فاصله 25 پیپ از قیمت ورودی قرار دهید، می‌توانید 2 میکرو لات بخرید تا ریسک معامله کمتر از 1 درصد حساب باشد. شما فقط دو میکرو لات می‌خرید، زیرا:

 25 پیپ × 0.10 دلار × 2 میکرو لات = 5 دلار

شروع با سرمایه 500 دلاری انعطاف ‌پذیری بیشتری در معاملات ایجاد می‌کند و طبیعتا درآمد روزانه بیشتری نسبت به 100 دلار ایجاد می‌کند.

مدیریت ریسک

در حالی که می‌توانید از اهرم برای تامین مالی معاملات خود استفاده کنید و موفق باشید، ریسک این روش به قدری زیاد است که بهترین راه برای مدیریت ریسک‌های موجود استفاده نکردن از معاملات مبتنی بر اهرم یا لوریج است.

قانون 1 درصد یکی از بهترین روش‌ها برای کاهش ریسک معاملات است. اگر حساب شما حاوی 1,000 دلار باشد، بیشترین ریسکی که در معامله باید بپذیرید 10 دلار است. حتی بهترین تریدرها نیز دچار ضرر می‌شوند؛‌ اگر ریسک هر معامله را به حداقل برسانید، یک معامله اشتباه سرمایه شما را به میزان قابل توجهی کاهش نمی‌دهد.

امتیاز دهید