معرفی بروکر ویندزور (Windsor) + لینک ورود!

بروکر ویندزور

بروکر ویندزور یکی از قدیمی‌ترین بروکرهای فعال در زمینه بازار فارکس است. اگر شما هم به دنبال یافتن بهترین بروکر فارکس هستید قطعا این کارگزاری گزینه مناسبی برای شما خواهد بود. دفتر بروکر Windsor در بلیز قرار دارد و دارای رگولاتوری IFSC و FSASeychelles برای افراد ایرانی است. در ادامه توضیحات مفصل‌تری در مورد این Broker ارائه می‌دهیم.



|at_cta_form|

ویندزور چیست؟

کارگزاری ویندزور یا ویندزور بروکرز در سال 1988 به عنوان یک شرکت سرمایه گذاری تاسیس شد. این کمپانی دارای دو بازو است:

  • کارگزاری ویندزور شعبه Ltd واقع در بلیز، تحت نظارت کمیسیون خدمات مالی بین المللی و کمیسیون اوراق بهادار اردن و بروکر ویندزور شعبه مستقر در قبرس ، تنظیم و نظارت شده توسط کمیسیون بورس و اوراق بهادار قبرس (CySEC) که هر دو مطابق سیاست های کلی ساختار سازمانی حرکت می‌کنند. با ترکیب این شعب، بروکر ویندزور خدمات مالی خود را به مشتریان در بیش از 80 کشور جهان از جمله تایلند، اندونزی، مالزی، آفریقای جنوبی، دبی ، کنیا و ایران ارائه می دهد.
  • این بروکر جز قدیمی‌ترین کارگزاری های در زمینه بازار فارکس است که رابط کاربری بسیار آسانی دارد و انواع تقویم های اقتصادی، گزارش های روزانه از بازارها، وبینارها، ویدیوهای آموزشی و سمینارها و … را در اختیار کاربران ایرانی قرار می‌دهد. همچنین این Broker ماشین حساب‌هایی در اختیار کاربران خود قرار می‌دهد که می‌توان به کمک آن ها ارزش پیپ ها، مقدار خطوط پیووت، سطوح فیبوناچی و … را محاسبه کرد.

اطلاعات کلی بروکر ویندزور

نام بروکر ویندزور | Windsor
سال تاسیس 1988
دفتر مرکزی بلیز
رگوله اصلی CySEC, JSC
رگوله برای افراد ایرانی IFSC, FSASeychelles
حداقل واریزی 50 دلار
حداکثر لوریج ۱:۵۰۰
روش‌های واریز وجه ریالی و وبمانی
پلتفرم‌های معاملاتی متاتریدر 4

انواع نمادهای معاملاتی بروکر ویندزورنمادهای معاملاتی ویندزور

بروکر ویندزور نسبت به سایر بروکرها تنوع نمادهای معاملاتی کمتری دارد. نمادهایی که در این کارگزاری ارائه می‌شود عبارتند از:

  • جفت ارزهای بازار فارکس: 44 نماد
  • فلزات: طلا و نقره
  • سهام: سهام شرکت‌های معتبر مانند JPMorgan و Walmart، ای بی، اپل، اینتل، فیسبوک، مایکروسافت
  • شاخص‌ها: شاخص‌های مطرح بازارهای مالی از جمله داوجونز و UK100
  • اوراق خزانه داری: اوراق 10 ساله، 5 ساله و 2 ساله خزانه داری آمریکا، اوراق قرضه آتی آلمان
  • کالاها: مس، ذرت، گندم، دانه سویا، قهوه

رگولاتوری

گام اصلی برای تائید اعتبار یک بروکر، این است که دارای تائیدیه از یک رگولاتوری معتبر باشد. داشتن رگولاتوری دقیقا مانند داشتن علامت استاندارد بر روی کالاهاست که با دیدن آن خیالمان از بابت کیفیت آن محصول راحت می‌شود. Windsor دارای تاییدیه های CyCEC، FSA، IFSC، JSC می‌باشد که در ادامه به طور مفصل تر توضیح داده شده است:

IFSC

این بروکر دارای مجوز از سوی کمیسیون خدمات مالی بین المللی بلیز برای ارائه خدمات کارگزاری، مشاوره، خدمات مشاوره و همچنین معامله در بازار بورس و اوراق بهادار می‌باشد.

معرفی بروکر ویندزور (Windsor) + لینک ورود! - امیر تریدر
معرفی بروکر ویندزور (Windsor) + لینک ورود! - امیر تریدر

CYSEC

بروکر ویندزور دارای مجوز از کمیسیون بورس و اوراق بهادار قبرس (شماره مجوز 030/04)، و مرجع رگولاتوری و نظارت بر خدمات سرمایه گذاری در قبرس می‌باشد . همچنین CySEC عضو نهادهای رسمی اروپایی بورس ، اوراق بهادار و بازارهای مالی است.

معرفی بروکر ویندزور (Windsor) + لینک ورود! - امیر تریدر
معرفی بروکر ویندزور (Windsor) + لینک ورود! - امیر تریدر

JSC

ویندزور دارای مجوز از کمیسیون اوراق بهادار اردن (JSC) که در سال 1997 به عنوان موسسه دولتی با خودمختاری مالی و اداری تاسیس شد ، به منظور توسعه، تنظیم و نظارت بر بازار سرمایه اردن برای حفظ محیط سرمایه گذاری صحیح و محافظت از سرمایه گذاران تنظیم شده است. این شرکت به منظور تضمین عدالت، ایمنی و جذب سرمایه گذاران داخلی و خارجی، با توسعۀ بازار سرمایه در راستای استانداردهای بین المللی تأمین می شود.

FSA

بنابر اعلام بروکر ویندزور، این شرکت توسط سازمان خدمات مالی در سیشل رگوله شده است و خدمات خود را در سایر نقاط جهان به جز ایالات متحده آمریکا و محدوده اقتصادی اروپا (EEA) ارائه می دهد.

انواع حساب های معاملاتی ویندزور

در این بروکر دو نوع حساب معاملاتی وجود دارد که بسته به میزان سرمایه و تجربه تان از بازار می‌توانید یکی از این حساب ها را انتخاب کنید. این اکانت‌ها عبارتند از:

  • حساب Prime
  • حساب Zero

حساب‌های این بروکر دارای محافظت منفی از موجودی، دارای پشتیبانی چند زبانه و مزایای آموزشی است. حساب پرایم برای تریدرهای تازه کار یا متوسط مناسب است در حالی که اکانت Zero به دلیل داشتن اسپردهای بهتر برای تریدرهای حرفه‌ای و پر معامله مناسب است. اکثر کاربران این بروکر از حساب Prime استفاده می‌کنند زیرا حداقل بالانس لازم برای افتتاح حساب در آن 50 دلار است. مقدار موجودی لازم برای افتتاح حساب زیرو 1000 دلار است. اسپرد در این نوع حساب صفر و دارای کمیسیون است. سایت بروکر ویندزور به آدرس Https://Windsorbrokers.eu  به معامله گران حوزه اتحادیه اروپا و سایت بروکر ویندزور به آدرس Https://Windsorbrokers.com به سایر معامله گران در سراسر جهان خدمات خود را ارائه می‌کند. 

1. حساب Prime بروکر ویندزور

حداقل سپرده   50 دلار
محافظت از بالانس منفی بله
حداقل حجم سفارشات 0.01 لات
حداکثر حجم سفارش 50 لات در هر جفت ارز
حداکثر لوریج 1:1000
استاپ اوت 20 %
مارجین کال 100 %
اسپرد شناور از 1 پیپ
کمیسیون ندارد
حساب اسلامی بله

2. حساب Zero بروکر ویندزور

حداقل سپرده   1000 دلار
محافظت از بالانس منفی بله
حداقل حجم سفارشات 0.01
حداکثر حجم سفارش 50 لات در هر جفت ارز
حداکثر لوریج 1:1000
استاپ اوت 20 %
مارجین کال 100 %
اسپرد از صفر پیپ
کمیسیون 8 دلار در هر معامله
حساب اسلامی ارائه نمی‌دهد

بروکر ویندزور با ارایه یک نوع حساب امکان انجام معاملات بر روی جفت ارز ها، طلا، نفت خام سبک، نفت خام برنت، سهام، کالا و شاخص های سهام را برای کاربران در حجم های مختلف میکرو 0.01 لات، مینی 0.1 لات و 1 لات استاندارد فراهم آورده است. میزان لوریج از 1:1 تا 1:1000 قابل تغییر است، و می توانید حساب های فاقد سواپ Swap Free (حساب اسلامی بدون بهره شبانه) افتتاح کنید. همچنین بروکر ویندزور یک حساب دارد به نام حساب VIP ZERO که یک حساب معاملاتی اختصاصی است که بصورت ویژه برای افراد با سرمایه خالص بالا طراحی شده است. حساب VIP فقط برای دارندگان حساب معاملاتی ZERO در دسترس است. در این بروکر تنها از نسخه 4 متاتریدر میتوانید استفاده کنید. این نسخه به صورت مجزا برای تمام پلتفرم ها از جمله: ویندزور، Android، mac، iPad، Android Tablet و نسخه تحت وب به صورت مجزا قابل دانلود می باشد.

کلاهبرداری بروکر ویندزور

کلاهبرداری بروکر ویندزور

ممکن است در وبسایت ها و فضای مجازی عناوینی را تحت کلاهبرداری بروکر ویندزور مشاهده کنید. هیچ کدام یک از این موارد صحت ندارد وبیشتر برای جذب مخاطب است. Windsor در طول فعالیت 34 ساله خود تا به حال مشکلی  امنیتی و کلاهبرداری نداشته است.

افتتاح حساب دمو در ویندزور

برای این که بتوانید از سرمایه تان در بازارهای مالی مراقبت کنید نیاز است تا قبل از شروع به خوبی تمرین کنید. اگر بخواهید تمرین خود را در فضای واقعی پیاده کنید چون سرمایه شما به دلار است ممکن است هزینه بالایی برایتان داشته باشد. برای رفع چنین مشکلی شما می‌توانید از حساب ها دمو یا آزمایشی استفاده کنید. در بروکر Windsor هم حساب آزمایشی تعریف شده است. برای این کار کافی است هنگامی که قصد ثبت نام در سایت را دارید در بخش نوع حساب، اکانت دمو را انتخاب کنید. البته دقت داشته باشید معامله در حساب دمو نباید زیاد به طول بینجامد بنابراین زمانی که به تسلط کافی بر روی پلتفرم معاملاتی، عواطف و احساسات و استراتژی خود رسیدید وارد شروع به معامله در حساب واقعی کنید.

حداقل سرمایه برای شروع فعالیت در ویندزور

انتخاب نوع حساب معاملاتی بستگی زیادی به میزان مهارت، تجربه، سبک معاملاتی و میزان سرمایه اولیه دارد. معمولا اکثر افرادی که قصد افتتاح حساب بروکر ویندزور را دارند از حساب پرایم (Prime) استفاده می‌کنند زیرا حداقل سرمایه مورد نیاز آن 50 دلار است اما این حداقل در حساب زیرو 1000 دلار است که مبلغ بالایی به حساب می‌آید.

کپی تریدینگ در بروکر ویندزور

کپی تریدینگ دربروکر ویندزور

ترید در بازارهای مالی نیاز به تجربه و مهارت بالایی دارد و رسیدن به این سطح نیاز به صرف وقت بالایی دارد. برخی افراد وقت کافی برای این کار ندارند اما تمایل دارند از پتانسیل های بازار مالی استفاده کنند و به در آمد دلاری برسند. راه حل این مشکل استفاده از خدمات کپی تریدینگ است که بروکرها در اختیار کاربران خود قرار می‌دهند. Windsor کپی ترید ندارد اما نوعی حساب به نام MAM ارائه می‌دهد. در این اکانت معامله گر می‌تواند همزمان بر روی حساب خود و یک فرد دیگر به طور همزمان کار کند.

بررسی رتبه بندی Windsor

ویندزور تمامی پارامترهای لازم برای انتخاب به عنوان بهترین بروکر را دارد. اگر یک تریدر بازار کریپتو کارنسی نیستید می‌توانید با خیال راحت این کارگزاری را انتخاب کنید. مهم ترین مزیت این بروکر امنیت بالای آن است.

امکانات بروکر Windsor

در زمینه آموزش  و امکانات جانبی ویندزور عملکرد بسیار عالی داشته که عبارتست از:

  • ارائه مفاهیم پایه در قالب واژه نامه، این کارگزاری دارای واژه نامه‌ی کاملی است که از طریق کابین شخصی قابل دسترسی است. البته زبان آن فارسی است که خودتان باید آن را ترجمه کنید. این لغت نامه بسیار کامل است و می‌توانید تمام واژگان فارکسی را در آن پیدا کنید.
  • داشتن ماشین حساب، هر چه قدر هم اطلاعاتتان بالا باشد و به مفاهیم پیپ و پوینت مسلط باشید گاهی ممکن است در محاسبات خود اشتباه کنید. برای راحتی کارتات می‌توانید از این ماشین حساب استفاده کنید.
  • ارائه حساب MAM، امکان کپی ترید مستقیم در بروکر ویندزور وجود ندارد. اما نوعی حساب وجود دارد که به تریدر این امکان را می‌دهد تا همزمان برروی اکانت خود و چندین نفر به طور همزمان کار کند.

بیمه سرمایه Windsor

بیمه سرمایه windsor

کسانی که سرمایه خود را وارد بروکر ویندزور می‌کنند تا سقف 5 میلیون دلار تحت پوشش بیمه امنیتی قرار می‌گیرند. این موضوع خیال تریدرها راحت می‌کند زیرا اگر معامله گری بفهمد قیمت ها دستکاری می‌شود می‌تواند از طریق شکایت از بیمه خود استفاده نماید. دلیل این که این کارگزاری جز امن ترین بروکرها به حساب می‌آید همین شفافیت بالا است.

طرح وفاداری ویندزور

اگر شما مدت زمانی را به معامله در این بروکر می‌پردازید می‌توانید از طرح های تشویقی و هدایای این کارگزاری استفاده نمایید. مثلا اگر شما 500 دلار واریز نمایید و حجم معاملاتتان به 100 لات برسد می‌توانید یک اسمارت واچ هدیه بگیرید. البته ممکن است هنگامی این مقاله را می‌خوانید این هدیه عوض شده باشد بنابراین حتما برای اطلاع از هدایا از طریق داشبورد خود با پشتیبانی در تماس باشید و اطلاعات لازم در این مورد را دریافت نمایید.

روش های واریز و برداشت بروکر ویندزور

برخی از افرادی که می‌خواهند شروع به فعالیت در بازارهای مالی کنند فکر می‌کنند به دلیل تحریم‌های ایران، این کار نشدنی یا بسیار سخت است. اما این گونه نیست. بلکه تمامی بروکرهایی که به ایرانیان خدمات می‌دهند این امکان را فراهم کرده اند و شما در کمتر از یک ساعت می‌توانید انتقال وجه خود را انجام دهید. در بروکر ویندزور روش های مختلفی برای این کار وجود دارد که عبارتند از:

  • ویزا کارت
  • مستر کارت
  • کیف پول‌های الکترونیکی مانند: پرفکت مانی، وب مانی و اسکریل
  • شارژ ریالی از طریق صرافی
  • کریپتو کارنسی ها

در تمامی این روش ها به جز وبمانی کارکرد انتقال صفر است. در وبمانی هم در صورتی که مبلغ واریز شما بالاتر از 250 دلار باشد خود بروکر این کارمزد را به شما بر می‌گرداند. دو روش اول برای ایرانیان کاربرد ندارد. در بین سیستم های الکترونیکی پرداخت در حال حاضر استفاده از پرفکت مانی امکان پذیر است. پرفکتمانی یک سیستم پرداخت الکترونیک بین الملل است که محبوبیت زیادی دارد و اکثر افراد و سازمان‌ها از آن استفاده می‌کنند. برای شارژ فقط کافی است وارد Perfect money  شوید، مبلغ مورد نظر را از طریق یکی از صرافی ها واریز و آن را تبدیل کنید. حال وارد سایت بروکر ویندزور شوید. در بین روش ها Perfect money را بین حساب های موجود انتخاب نمایید. حال مبلغ مورد نظر خود و شماره کیف پول خود را وارد و منتظر کد تائید بمانید. با تائید کد حساب شما با موفقیت شارژ خواهد شد. برای آشنایی با طرز کار پرفکتمانی به مطلب آموزش تصویری ثبت نام و احراز هویت در پرفکت مانی مراجعه نمایید.

پلتفرم معاملاتی بروکر Windsor

پلتفرم معاملاتی ویندزور

پلتفرم معاملاتی ویندزور متاتریدر 4 است و فقط از آن پشتیبانی می‌کند. لازم به ذکر است که فرقی نمی‌کند که حسابتان در چه بروکری باشد استفاده از Metatrader در همه کارگزاری ها یکسان است. برای آموزش بیشتر می‌توانید به مطلب آموزش و دانلود نرم افزار متاتریدر 4 و 5 مراجعه نمایید. 

بونوس بروکر ویندزور، دریافت بونس 30 دلاری

این کارگزاری با توجه به موقعیت های زمانی مختلف طرح های تشویقی و بونس های متنوعی ارائه داده است. این مورد جز نقاط قوت این بروکر به حساب می‌آید. به غیر از بونس های معاملاتی این کارگزاری هدایای متنوعی از جمله گوشی موبایل و … ارائه می‌دهد که با رعایت قوانین می‌توانید  آن ها را به دست آورید. اگر جز مشتریان تازه کار هستید که قصد افتتاح حساب دارید میتوانید با احراز هویت یک Bonus سی دلاری دریافت کنید. البته قابل برداشت نیست شما می‌توانید با آن معامله کنید و در صورت دو برابر شدن آن را برداشت نمایید.

مدارک مورد نیاز برای احراز هویت Windsor

برای تائید آدرس محل سکونت خود می‌توانید یکی از مدارک زیر را بارگذاری کنید:

  • اجاره نامه
  • قبضوض خدماتی که کمتر از 6 ماه از تاریخ صدور آن می‌گذرد.
  • دفترچه حساب بانکی
  • صورتحساب بانکی

اگر این مدارک به نام همسرتان است باید صفحه دوم شناسنامه خود را هم در این وبسایت بارگذاری کنید.

مدارک هویتی مورد نیاز برای تائید هویت:

  • کارت ملی هوشمند
  • پاسپورت
  • گواهینامه
  • کارت پایان خدمت

برای این کار باید عکس از پشت و رو مدراک خود بارگذاری نمایید.

راه های ارتباطی Windsor

راه های ارتباطی با ویندزور

سایت بروکر ویندزور از زبان فارسی پشتیبانی می‌کند و رابط کاربری آسانی دارد. شما می‌توانید از طریق سایت سوالات خود را مطرح کنید و پاسخ سوالات خود را دریافت کنید. علاوه بر این شما می‌توانید از طریق واتساپ و ایمیل نیز با این صرافی در ارتباط باشید. راه های ارتباطی با دفتر بلیز این کارگزاری به صورت زیر است:

دفتر بیلز:

ایمیل: support@windsorbrokers.com

تماس از طریق واتساپ: 3301280930 44 +

این بروکر در سال 2018 برنده بهترین ارائه دهنده پشتیبانی فارکس در قبرس شد. شما می‌توانید با عضویت در کانال تلگرامی این مجموعه از وبینارها آموزشی رایگانی که در اختیار شما قرار می‌دهند استفاده کنید.

میزان اسپرد و کمیسیون در بروکر Windsor

بروکرهایی که امنیت بالایی دارند معمول امیزان اسپرد بالاتری نسبت به سایر کارگزاری‌ها دارند. بروکر ویندزور جز بروکرهای اسپرد متوسط است و برای افرادی مناسب است که به دنبال امنیت بالا هستند. میزان  اسپرد در این روکر شناور است. در حساب پرایم این مقدار از 1 پیپ شروع می‌شد و در حساب زیرو (ZERO) از صفر شروع می‌شود. شناور بودن اسپرد به این معنی است که ممکن است تحت شرایطی مانند نقدینگی کم، ساعات معاملاتی و … اسپرد بیشتر از این مقدار ذکر شده باشد. حداکثر لویج در حساب های معاملاتی این بروکر 1:500 است و حساب پرایم امکان تبدیل شدن به حساب اسلامی را دارد.

ارتباط با مشتری و پشتیبانی

این بروکر یک کانال تلگرامی و همچنین پشتیبانی فارسی مناسب و باحوصله‌ای دارد. اما در مورد وبسایت، باید بگوییم که وبسایت این بروکر یکی از بهترین‌ها (اگر نگوییم بهترین) در بین دیگر بروکرها است. علاوه بر طراحی مدرن و زیبا (که البته از نظر اهمیت در رده‌های پایین‌تر قرار می‌گیرد)، این وبسایت اطلاعات کامل و جامعی به فارسی زبانان در خصوص بروکر ارائه می‌کند. همچنین وبسایت این بروکر بخش آموزش نیز دارد که در آن مقالاتی به زبان فارسی ارائه می‌شود. از دیگر نکات مثبت بروکر ویندزور که شاید شما نیز در خصوصش شنیده باشید، وبینارهای رایگان دانش‌افزایی این بروکر است. ویندزور از این لحاظ عالی عمل کرده است و باید واقعا به خاطر این کارها از این بروکر تشکر کنیم.

مزایای بروکر ویندزور

  • نظارت رگولاتوری مناسب
  • سابقه زیاد و اعتبار مناسب
  • واریز و برداشت ریالی متناسب با ایرانیان
  • سایت فارسی قابل قبول

معایب بروکر Windsor

  • نداشتن قابلیت کپی ترید به صورت عمومی
  • ارائه یک نوع پلتفرم معاملاتی ( در این Broker فقط امکان استفاده از متاتریدر 4 وجود دارد ) تنوع حساب معاملاتی در این بروکر کم است.
  • نسبت به سایر بروکرها نمادهای معاملاتی کمتری ارائه می‌دهد.
  • عدم معامله کریپتوکارنسی ها
  • ارائه ندادن حساب سنتی 

سخن پایانی درباره با بروکر ویندزور

همانطور که برای فعالیت در بازار بورس و ارز دیجیتال نیاز به ثبت نام در کارگزاری ها و صرافی دارید، برای شروع فعالیت در بازار فارکس هم مستلزم افتتاح حساب در یک بروکر است. اکثر بروکرهای برتر جهانی به دلیل تحریم‌های موجود به ایرانی ها خدمات نمی‌دهند. اما همچنان تعدادی بروکر هستند که از طریق شعبات آفشور خود به افراد ایرانی خدمات می‌دهند. یکی از این Broke ها که قدمت بالایی در بازار فارکس دارد بروکر ویندزور است که از سال 1988 در حال خدمت رسانی به افراد ایرانی است. این کارگزاری معتبر امنیت بالایی دارد و دفتر مرکزی ان در قبرس قرار دارد. اگر شما هم قصد شروع فعالیت در بازار فارکس را دارید توصیه می‌کنیم ابتدا در این مورد آموزش ببنید. مجموعه ویدئویی آموزش فارکس ما صورت مختصر و مفید تمام آن چه برای فعالیت در بازار فارکس به آن نیاز دارید را پوشش می‌دهد. ضمنا می‌توانید در کانال ما که ارائه دهنده سیگنال فارکس است عضو شوید و روزانه به 7 الی 12 سیگنال اسکلپ طلا که وین ریت بالای 90 درصد دارند دسترسی داشته باشید.

سوالات متداول

آیا بروکر ویندزور معتبر است؟

بله. این کارگزاری یکی از امن ترین بروکرهاست که قدمت بالایی در بازار فارکس دارد و دارای رگولاتوری CySEC قبرس و JSC اردن و IFSC بلیز است.

Windsor چه نوع حساب های معاملاتی ارائه می‌دهد؟

این بروکر دارای دو نوع حساب معاملاتی پرایم و زیرو است. اکثر افراد به دلیل میزان سرمایه کمتر اکانت  Prime را انتخاب می‌کنند. زیرا حداقل مقدار در حساب ZERO بالاست.

آیا ویندزور حساب اسلامی دارد؟

بله کارگزاری ویندزور امکان داشتن حساب اسلامی را فراهم کرده است. شما می‌توانید پس از افتتاح حساب پرایم درخواست حساب اسلامی دهید.

بونس 30 دلاری بروکر ویندزور چیست؟

Windsor دارای یک بونس 30 دلاری است که به طرح خوشامد گویی معروف است. زمانی که شما برای اولین بار افتتاح حساب و احراز هویت انجام دهید می‌توانید آن را دریافت کنید. البته قابل برداشت نیست و فقط می‌توانید با آن ترید کرده و سود آن را برداشت نمایید.  

معایب Windsor چیست؟

تنوع حساب و نمادهای معاملاتی در این بروکر کم است. علاوه بر آن امکان معامله جفت ارزها در آن وجود ندارد. همچنین پشتیبانی تلگرام ندارد و شما در صورت داشتن سوال باید از طریق چت سایت یا ایمیل اقدام کنید. علاوه بر این حساب سنتی نیز در این بروکر ارائه نمی‌شود.

پشتیبانی فارسی بروکر ویندزور چگونه است؟

در صورت داشتن سوال می‌توانید از طریق چت سایت یا ایمیل اقدام کنید. متاسفانه این بروکر دارای پشتیبانی تلگران نیست اما با عضویت در کانال تلگرامی آن می‌توانید به وبینارهای آموزشی دسترسی داشته باشید.

برخی دیگر از بهترین بروکر فارکس برای ایرانیان: