نحوه شارژ آلپاری با تاپ چنج

نحوه شارژ آلپاری با تاپ چنج

تاپ چنج، یک شرکت روسی است که در کشور امارات به ثبت رسیده و در سایر نقاط دنیا مانند قبرس دارای دفاتر و نمایندگی می باشد. فعالیت این شرکت در زمینه تبادل ارز است. در واقع این شرکت، یک صرافی آنلاین است که اکثر روش های دریافت و پرداخت پول و تبادل ارز را برای کاربران خود ارائه می دهد. در ادامه با آموزش نحوه شارژ آلپاری با تاپ چنج همراه ما باشید.

فعالیت تاپ چنج بصورت آنلاین و از طریق سایت تاپ چنج انجام می شود. از آنجایی که شهروندان ایرانی به دلیل تحریم ها نمی توانند به راحتی ارتباط مالی با خارج از مرزهای کشور داشته باشند، این وب سایت می تواند واسط مناسبی جهت انجام این دریافت و پرداخت ها باشد. فرایند شارژ آلپاری با تاپ چنج به آسانی و طی چند مرحله ساده امکان پذیر است و برای انجام این کار اول باید فرایند ثبت نام خود را تکمیل کنید؛ بعد از تکمیل مراحل افتتاح حساب و انجام مراحل احزار هویت تاپ چنج، حساب معاملاتی خود را با ریال شارژ کنید. سپس وارد سایت بروکر آلپاری شوید.

بنابراین شما می توانید از این طریق، از سایت های خارجی خرید کنید، هتل رزرو کنید، پرداخت های مربوط به آزمون های بین المللی را انجام دهید، به وابستگان خود در خارج از کشور پول ارسال و یا دریافت کنید، اگر فری لنسر هستید درآمد خود را دلاری کنید و سایر دریافت و پرداخت های دیگر خود را به این ترتیب انجام دهید.

نحوه شارژ حساب آلپاری با صرافی تاپ چنج

ابتدا وارد کابین شخصی خود در سایت الپاری فارسی شوید، از منوی سمت راست صفحه از بخش انتقال وجه، گزینه واریز وجه، TC wallet را انتخاب کنید:

نحوه شارژ آلپاری

پس از کلیک بر روی گزینه واریز وجه با صفحه زیر مواجه می‌شوید و باید فیلدهای آن را پر کنید. فیلد «نوع انتقال» را بر روی واریز وجه تنظیم کنید. روی فیلد «انتقال از» که کلیک کنید روش‌های پرداخت آنلاین که بروکر آلپاری از آن ساپورت می‌کند باز می‌شود. که ما می‌خواهیم روش انتقال از تاپ چنج را پیش ببریم بنابراین باید گزینه «TC pay» را انتخاب کنیم.

نحوه شارژ آلپاری

حالا باید فیلد «انتقال به» را تکمیل کنیم. روی این فیلد که کلیک کنیم گزینه‌های عکس زیر برای ما باز می‌شود. برای شارژ حساب آلپاری با تاپ چنج باید حساب تجاری فعالی که در این بروکر دارید را انتخاب کنید.

نحوه شارژ آلپاری با تاپ چنج

در این مرحله جزئیات واریز را تایید کنید و سپس روی گزینه انتقال وجه کلیک کنید

 

هنگامی که روی گزینه انتقال وجه کلیک می کنید، به صفحه تاپ چنج وصل می شوید، در این صفحه بایستی ایمیل و رمز عبور تاپ چنج خود را وارد نمایید:

نحوه شارژ آلپاری با تاپ چنج

سپس ولت تاپ چنج خود را از لیست انتخاب فرمایید:

نحوه شارژ حساب آلپاری با تاپ چنج

سپس بعد از انتخاب میزان دلاری مبلغی که در فرم واریز مشخص کرده بودید این مبلغ از ولت شما کسر می شود، در این مرحله بر روی گزینه Pay یا پرداخت کلیک کنید:

آموزش شارژ آلپاری با تاپ چنج

پس از کلیک بر روی گزینه Pay ، یک کد امنیتی به ایمیل شما (ایمیلی که در تاپ چنج ثبت کرده اید) ارسال میشود، این کد را اینجا وارد کنید، سپس بر روی گزینه Verify کلیک کنید.

توجه: دقت کنید ایمیل را در تب و یا صفحه دیگری باز کنید، اگر این صفحه بسته شود، عملیات واریز باید از داخل کابین شخصی مجددا انجام شود.

آلپاری

پس از انتقال وجه به صفحه زیر می روید که اطلاعات پرداخت را به شما نشان می دهد:

واریز پول به آلپاری

در مرحله بعد نیز، مشاهده می فرمایید که پول به حساب شما در آلپاری واریز شده و شماره درخواست واریز آلپاری نیز به شما در کادر زیر نشان داده می شود، که می توانید از این شماره در آینده برای پیگیری واریز خود استفاده نمایید:

نحوه شارژ آلپاری با تاپ چنج

سوالات خود پیرامون این مقاله را با پشتیبان تلگرامی ما به ادرس https://t.me/AmirGoldPV  مطرح کنید، هم‌چنین برای عضویت کاملا رایگان در کانال سیگنال فارکس امیرتریدر میتوانید نام بروکر خود را به آی‌دی تلگرامی https://t.me/AmirGoldPV  ارسال کنید.

پشتیبان‌ها در اسرع وقت راهنمایی‌های لازم جهت عضویت در کانال سیگنال ‌دهی را ارائه میدهند.

بیشتر بخوانید:

استراتژی های معاملات روزانه فارکس (بخش اول)

استراتژی های معاملات روزانه فارکس (بخش دوم)

بهترین روش برای یادگیری ترید در فارکس چیست؟

5/5 (1 امتیاز)