بررسی مواردی که فدرال رزرو امشب در مورد آن‌ها تصمیم گیری می‌کند!

جلسه فدرال رزرو

امروزه تمرکز بر روی فدرال رزرو است. تقریباً توافق جهانی وجود دارد که هدف را 25 پیپ بالا می برد. بازار تمایل دارد که این تغییر را نشانه ای از نزدیک شدن فدرال رزرو به پایان چرخه انقباض خود بداند و حداکثر یک چهارم واحد افزایش دیگر را مشاهده کند.

علیرغم هشدارهای فدرال رزرو، از جمله در صورتجلسه FOMC دسامبر، در مورد تسهیل زودهنگام شرایط مالی، بازار دقیقاً این کار را انجام داده است. علاوه بر این، بازار متقاعد شده است که کاهش نرخ تا پایان سال ارائه خواهد شد. پس مسئله کلیدی پاسخ فدرال رزرو است. با این حال، بازار اغلب به بیانیه فدرال رزرو به گونه ای و به کنفرانس مطبوعاتی واکنش دیگری نشان داده است.

سهام آسیا و اقیانوسیه با افزایش بیش از 1 درصد در هنگ کنگ، شنژن، تایوان و کره جنوبی معامله شدند. برای اولین بار در هفته Stoxx 600 اروپا یک افزایش اندک را ثبت کرد.

معاملات آتی ایالات متحده 0.3٪ – 0.4٪ پایین تر است همچنین بازدهی 10 ساله اروپا و ایالات متحده نیز اندکی کمتر شده است. بازدهی 10 ساله ایالات متحده بیش از دو واحد پایه کاهش یافته است تا به زیر 3.50 درصد کاهش یابد. دلار آمریکا نوسان ملایمی دارد اما جفت ارز دلار کانادا به دلار آمریکا تقریبا خنثی است. دلار در برابر ارزهای بازارهای نوظهور عمدتاً نرمتر است. طلا پس از آزمایش دیروز در 1900 دلار بهبود یافت و امروز بین 1923 تا 1930 دلار معامله می شود. انتظار نمی رود نشست اوپک پلاس منجر به تغییر در برنامه های تولید شود. علیرغم تخمین API مبنی بر ساخت بیش از 6 میلیون بشکه نفت، که توسط EIA تایید شده است، از پایین ترین سطح سه هفته ای دیروز نزدیک به 76.55 دلار بهبود یافت و به تقریباً 79.75 دلار رسید.

منبع: www.marctomarket.com

امتیاز دهید