معرفی و بررسی حساب Ecn آلپاری

حساب Ecn

حساب ECN در بروکرها به صورت مستقیم قیمت ها را از شرکت کنندگان متعددی در بازار از جمله بانک ها، بازارسازها (بروکرها) و همچنین دیگر معامله گران متصل به «ECN» دریافت می کنند و بر اساس این قیمت ها، بهترین مظنه خرید و فروش را بر روی پلت فرم تجاری خود به نمایش می گذارند، مثلا در ECN آلپاری شما در برابر کارگزار خودتان معامله نمی کنید بلکه با معامله گران و موسسات مالی دیگر وارد معامله می شوید. کارگزاران ECN از نقدینگی بین بانکی بسیار بالایی برخوردار هستند و به همین دلیل شما همیشه به (کمترین) اسپرد شناور دسترسی خواهید داشت.

حساب ECN mt4 در بروکر آلپاری

حساب ای سی ان متاتریدر 4 آلپاری مناسب معامله گران حرفه ای است که تجارت اتوماتیک در یک محیط ای سی ان را ترجیح می دهند؛ به این دلیل که معاملات با سرعت بسیار بالا که کم ترین تاخیر را هم دارد، اجرا می شود. به صورت کلی حساب های سی ان متاتریدر، معامله گران به قیمت های بازار به صورت لحظه ای دسترسی دارند که دارای اسپرد های متغیر است. این مسئله باعث می شود افراد به بازار دید مناسب داشته باشند و بتوانند با بهترین قیمت ها خرید و فروش کنند.

آنچه حساب ای سی ان متاتریدر 4 آلپاری را جذاب تر می کند ارائه آن بدون کمیسیون است زیرا این هزینه قبلاً در اسپردها منظور شده است. به این ترتیب، معامله گران می توانند معاملات خود را به راحتی محاسبه کنند.

با سپرده گذاری حداقل مبلغ مورد نیاز یعنی 300 USD، معامله گران می توانند تجارت ای سی ان را با استفاده از تمام استراتژی ها در 46 جفت ارز، 2 فلز و 18 CFD تجربه کنند. اسپردها در کمتر از 0.2 پیپ بدون کمیسیون ارائه شده و اهرم تا سقف 1:3000 قابل استفاده است.

حساب Ecn آلپاری

در حساب ای سی ان متاتریدر 4 آلپاری حداکثر تعداد پوزیشن ها 500 اردر بوده که هر یک تا 100 لات قابل معامله است وتمام اردرها به صورت فوری اجرا می شوند.

حساب ECN mt5 در بروکر آلپاری

میزان اسپرد در حساب ای سی ان متاتریدر 5 نزدیک به صفر یا 0.2 پیپ است. در این حساب، معامله گران باید 16 دلار کمیسیون به ازای هر 1 میلیون دلار معامله شده بپردازند تا از پوزیشن های باز بینهایت  بهره ببرند و بتوانند در هر کدام تا 100 لات معامله کنند.

حساب ای سی ان متاتریدر 5 به همراه اهرم انعطاف پذیر تا سقف 1:3000 بوده که با سپرده گذاری حداقل 500 USD قابل دسترسی است. پس از آن، معامله گران می توانند با 46 جفت ارز، 2 فلز و 18 CFD با سرعت اجرای فوری در یک محیط تجاری ای سی ان پیشرفته معامله کنند.

حساب ECN mt5 در بروکر آلپاری

 

نحوه افتتاح حساب ECN در بروکر آلپاری

اگر تصمیم به باز کردن حساب ECN  در بروکر الپاری را دارید اول باید وارد کابین شخصی خود شوید و گزینه افتتاح حساب را لمس کنید. بعد از آن باید ارز پایه حساب خود را وارد کنید و ببعد از تکمیل مراحل حساب، اکانت شما ساخته می شود. در مرحله افتتاح حساب ای سی ان در بروکر آلپاری ، برای فعالیت کردن در این بروکر باید حساب خود را احراز هویت کنید. برای احزار هویت نیاز ندارید که پاسپورت داشته باشید و به راحتی با کارت ملی می توانید حسابتان را وریفای کنید.

کلام آخر

معامله گرانی که هنوز در مرحله یادگیری و آموزش هستند و خیلی به شرایط بازار مسلط نیستند، می توانند با حساب آموزشی (حساب دمو) آلپاری شروع کرده و تمرین کنند ، این به شرطی است که در هر 10 روز حداقل یکبار وارد پلتفرم تجاری شوند.

سوالات خود پیرامون این مقاله را با پشتیبان تلگرامی ما به ادرس https://t.me/AmirGoldPV  مطرح کنید، هم‌چنین برای عضویت کاملا رایگان در کانال سیگنال فارکس امیرتریدر میتوانید نام بروکر خود را به آی‌دی تلگرامی https://t.me/AmirGoldPV  ارسال کنید.

پشتیبان‌ها در اسرع وقت راهنمایی‌های لازم جهت عضویت در کانال سیگنال ‌دهی را ارائه میدهند.

بیشتر بخوانید:

بازدهی اوراق قرضه (bond Yield) چیست؟

قیمت سر به سر (Break Even) در فارکس چیست؟

 

امتیاز دهید