باینری آپشن آلپاری

باینری آپشن آلپاری

باینری آپشن را می توان اختیاردودویی نیز معنی کرد. آپشن در بازارهای مالی معنا و مفهوم خاص خود را دارد. معمولا در بازارهای مالی قراردادهای باینری آپشن اختیاراتی را به صاحب آن قرارداد می دهد. به عنوان مثال احتمالا نام اختیار خرید یا اختیار فروش را در بازار بورس شنیده اید. شما وقتی صاحب قرارداد اختیار خرید یا فروش هستید می توانید در تاریخ سر رسید ذکر شده در آن قرارداد ،سهام مربوط به آن را به قیمت مقرر شده در همان قرارداد بخرید یا بفروشید.

در قراردادهای باینری آپشن طبق مواد آن قرارداد به شما اختیارات انجام کاری داده میشود.همچنین در مشخصات قرارداد های آپشن نیز خصوصیاتی مانند فاکتور زمان، فاکتور میزان سود و فاکتور توانایی پیش بینی بازار وجود دارد. با توضیح و تعریف انواع معاملات باینری آپشن شما با این نوع از معاملات بیشتر آشنا خواهید شد.

در معاملات باینری آپشن آلپاری چه می گذرد؟

همانطور که گفتیم معاملات آپشن سه فاکتور اصلی دارند.

  1. زمان
  2. میزان سود مشخص
  3. توانایی پیش‌بینی بازار

در واقع برای رسیدن به سود در معاملات آپشن باید بتوانید روند بازار را پیش‌بینی کنید. بنابراین لازم است که توانایی شما با تمرین و تکرار زیاد از طریق تحلیل تکنیکال و یا تحلیل بنیادی به حد قابل قبولی رسیده باشد. با فرض اینکه این توانایی را داریم، اکنون بررسی می کنیم که در باینری آپشن چگونه می توان کسب سود کنیم. در باینری آپشن شما می توانید گزینه ها و استراتژی های مختلفی انتخاب کنید اما یکی از ساده ترین آن استراتژی است که پیش‌بینی کنید در زمان مشخصی در آینده فلان جفت ارز قیمتی بیشتر از اکنون دارد یا کمتر و اگر پیش‌بینی شما درست باشد سود مشخص شده ای (معمولا بین 65% الی 100%) از مقدار سرمایه ای که انتخاب کرده اید را سود می کنید در غیر این صورت همان مقدار سرمایه را از دست می دهید.

ثانیه آینده نرخ جفت ارز EURUSD بیشتر از مقدار فعلی است و مقدار 100 دلار به عنوان سرمایه انتخاب می کنید. و میزان سود این آپشن 65% مشخص شده است. یک دقیقه آینده اگر پیش‌بینی شما درست باشد شما 65 دلار سود می کنید و اگر پیش‌بینی شما اشتباه باشد 100 دلار اولیه خود را از دست می دهید.

شما در باینری آپشن این سه پارامتر را انتخاب می کنید:

  1. نوع معامله : مشخص می کنید که در آینده چه اتفاقی برای جفت ارز و یا سهام مد نظر شما می افتد. یعنی بالا میرود یا پایین میآید.
  2. زمان : مشخص می کنید که این اتفاق در چه بازه زمانی معتبر است.
  3. سرمایه: مشخص می کنید که با چقدر سرمایه این معامله را انجام می دهید.

از طرفی بروکر علاوه بر فراهم کردن زیر‌ساخت لازم برای انجام معاملات باینری آپشن، میزان سود هر نوع معامله در بازه زمانی های مختلف را مشخص می کند. یکی از بروکر های قابل اعتماد که معاملات باینری آپشن را جزو خدمات خود قرار داده است بروکر آلپاری است.

انواع معامله در باینری آپشن آلپاری

  • نوع : Call/Put معروف ترین و محبوب ترین نوع معامله در باینری آپشن معامله نوع High – Low یا Call – Put است. اگر پیش‌بینی شما این است که نماد مد نظر در آینده صعودی است گزینه High یا Call را انتخاب می کنید و اگر فکر می کنید که در آینده نماد نزولی است Low یا Put را انتخاب می کنید.
  • نوع: Touch در این نوع معامله ، معامله گر پیش‌بینی می کند که قیمت نماد تا قبل از اتمام زمان به قیمتی که بروکر مشخص می کند برسد.
  • نوع: Range  در این نوع معامله پیش‌بینی شما این است که در زمان معین قیمت در یک محدوده بسته می شود.
  • نوع: Spread  در این نوع معامله بر عکس Range قیمت باید بیرون محدوده بسته شود.
  • نوع Turbo :همان نوع Call/Put هست ولی زمان معامله 5 ثانیه میباشد.
  • نوع: Express  سه جفت ارز همزمان معامله مشود.

توضیح قسمت های مختلف پلتفرم باینری آپشن آلپاری :

توضیح قسمت های مختلف پلتفرم باینری آپشن آلپاری

  1. در این قسمت میتوانید نوع معامله باینری آپشن را انتخاب کنید.
  2. نوع جفت ارز یا کالا یا سهام … برای معامله را انتخاب کنید.
  3. زمان اتمام معامله را معین کنید.
  4. نوع نمودار قیمت را مشخص کنید ، شمعی باشد ، میله ای یا حجمی؟
  5. آلپاری چند اندیکاتور معروف را برای استفاده ی شما در این قسمت قرار داده است.
  6. تایم فریم معامله قابل تغییر است ، بین یک ثانیه تا یک ساعت.
  7. با کلیک بر روی یکی از گزینه های BUY وSELL  معامله شما آغاز میشود.
  8. اگر این بخش را فعال کنید با یک کلیک معامله را باز میکنید و نیازی برای تایید شروع معامله ندارید.
  9. کل موجودی شما در پلتفرم باینری آپشن آلپاری
  10. سرمایه هر معامله را اینجا تغییر دهید.
  11. وضعیت معامله های باز شما در اینجا نمایش داده میشود.

سوالات خود پیرامون این مقاله را با پشتیبان تلگرامی ما به ادرس https://t.me/AmirGoldPV  مطرح کنید، هم‌چنین برای عضویت کاملا رایگان در کانال وی‌ای‌پی اونس طلا و جفت ارز امیرتریدر میتوانید نام بروکر خود را به آی‌دی تلگرامی https://t.me/AmirGoldPV  ارسال کنید.

پشتیبان‌ها در اسرع وقت راهنمایی‌های لازم جهت عضویت در کانال سیگنال ‌فارکس را ارائه میدهند.

اسپرد (spread) در فارکس چیست و چگونه محاسبه می‌شود؟

دلایلی برای معامله در فارکس: مزایای بازار فارکس

امتیاز دهید