انواع حساب در بروکر آلپاری

انواع حساب در بروکر آلپاری

حساب های تجاری در بروکر آلپاری ویژگی های متفاوتی دارند و بر حسب اینکه شما به تازگی وارد این بازار شده اید یا شخصی باتجربه و دانش کافی در این حوزه هستید 6 نوع حساب مختلف ارائه میدهد. برای مثال برای یک شخص تازه کار حساب های نانو، به دلیل داشتن ریسک پایین تر و شرایط معاملاتی عالی بهتر هستند. ولی اگر حرفه ای هستید، میتوانید به سمت حساب های پرو بروید. در ادامه با مطلب انواع حساب در بروکر آلپاری همراه ما باشید.

سیگنال فارکس

تفاوت انواع حساب در بروکر آلپاری در میزان لوریج، حداقل واریزی و میزان اسپرد است که در ادامه توضیح میدهیم:

حساب نانو mt4 در بروکر آلپاری

حسابی مناسب برای افراد تازه کاراست تا با سرمایه کم شروع به معامله کنند. به این حساب، حساب سِنتی نیز می گویند. پلتفرم تجاری این حساب متاتریدر 4 است. ارز پایه در این حساب دلار (USD)، یورو (EUR) است و حداقل موجودی لازم در این حساب فارکس 1 دلار یا یورو می باشد. در این حساب فارکس فقط می توانید اهرم 500 را استفاده کنید. این حساب تجاری اجازه دسترسی به 33 نماد جفت ارز و 2 نماد فلزات گرانبها را به شما می دهد. میزان اسپرد در این حساب 2 پیپ و ثابت است.

انواع حساب در بروکر آلپاری
انواع حساب در بروکر آلپاری

حساب استاندارد mt4 در بروکر آلپاری

پلتفرم تجاری در این حساب متاتریدر 4 (MetaTrader 4) می باشد. ارز پایه را می توانید به شکل دلار (USD)، یورو (EUR) به این حساب واریز کنید. حداقل موجودی (Deposit) لازم در این حساب فارکس 20 دلار یا یورو می باشد. در حساب standard.mt4 می توانید اهرم (Leverage) 10 الی 1000 را استفاده کنید. این حساب تجاری به شما اجازه می دهد که در 33 نماد جفت ارز و 2 نماد فلزات گرانبها معامله کنید. میزان اسپرد (Spread) در این حساب 0.3 پیپ و شناور می باشد.

حساب استاندارد mt4 در بروکر آلپاری

حساب استاندارد mt5 در بروکر آلپاری

این حساب مشخصاتی شبیه به حساب Standard.mt4 دارد با این تفاوت که از پلتفرم تجاری متاتریدر 5 استفاده می شود. حداقل موجودی لازم در این حساب فارکس 100 دلار یا یورو است.

حساب استاندارد mt5 در بروکر آلپاری

حساب ECN mt4 در بروکر آلپاری

در این نوع از حساب ها قیمت گذاری جفت ارزها توسط منابع مختلف مانند بانک ها و سایر معامله گران انجام می شود. در حساب ECN که مخفف Electronic Communications Network است شما با همه فعالان بازار در ارتباط هستید. بنابراین در این روش ریسک دستکاری قیمت ها کاهش می یابد و به اصطلاح قیمت را بازار مشخص می کند.

حداقل موجودی لازم برای این حساب فارکس 300 دلار یا یورو است. میزان اهرم را می توانید بین 10 تا 3000 انتخاب کنید. این حساب تجاری دسترسی شما را به 26 جفت ارز،2 فلز گرانبها، 2 نماد CFD کالا، 6 نماد CFD شاخص بازار و 1 نماد رمز ارز یا ارز دیجیتال امکان پذیر می کند. مقدار اسپرد در این حساب 0.1 پیپ و شناور است.

حساب استاندارد mt5
حساب استاندارد mt5 در بروکر آلپاری

حساب ECN mt5 در بروکر آلپاری

این حساب مشابه ECN.mt4 است با این تفاوت که حداقل موجودی لازم 500 دلار یا یورو است.

حساب ECN mt5 در بروکر آلپاری
حساب ECN mt5 در بروکر آلپاری

حساب Pro ECN mt4 در بروکر آلپاری

آلپاری ادعا می کند که در این حساب با تکنولوژی ECN سفارشات و معاملات شما بدون تاخیر زمانی انجام می شود و حداقل موجودی لازم برای این حساب 500 دلار یا یورو مشخص شده است. این حساب تجاری دسترسی شما را به 26 جفت ارز، 2 فلز گرانبها و 18 نماد CFD امکان پذیر می کند. مقدار اسپرد نیز در این حساب صفر است.

حساب Pro ECN mt4

حساب PAMM

اگر دوست دارید در بازار فارکس سود کنید ولی وقت تحلیل بازار را ندارید از حساب PAMM استفاده کنید. با این حساب پول خود را در اختیار معامله گران با تجربه بازار قرار می‌دهید و آنها به ازای سودی که برای شما ایجاد کرده اند از شما کارمزد دریافت می کنند و مناسب برای افرادی است که وقت تحلیل بازار را ندارند.حداقل موجودی برای این حساب‌ها 300 دلار یا یورو می‌باشد.

سوالات خود پیرامون این مقاله را با پشتیبان تلگرامی ما به ادرس https://t.me/AmirGoldPV  مطرح کنید، هم‌چنین برای عضویت کاملا رایگان در کانال وی‌ای‌پی اونس طلا و جفت ارز امیرتریدر میتوانید نام بروکر خود را به آی‌دی تلگرامی https://t.me/AmirGoldPV  ارسال کنید.
پشتیبان‌ها در اسرع وقت راهنمایی‌های لازم جهت عضویت در کانال سیگنال ‌دهی را ارائه میدهند.

5 نکته موثر برای معاملات بهتر در بازار فارکس

معاملات فارکس: نکاتی که در یک معامله باید رعایت کنید

بازار فارکس چیست و چگونه کار می‌کند؟

امتیاز دهید